Gjensidige - Krāpšana
Labdien! Skatos, ka uzticības reitings jums ir katastrofāli zems un vajadzēja to izpētīt jau krietni iepriekš, un nesadarboties ar jums vispār.
Problēma (ne jau, ka jums baigi interesētu)- aizgāju pie ārsta, kur man veica izmeklēšanu un atklāja audzēju. Tas man izmaksāja 50 eiro. Neuztraucos, jo man tak ir polise dzintars2.Taču jūs man piesolījāt atmaksāt tikai 20 eiro no tā, kur piedevām pieprasījāt man nosūtījumu, kas man izmaksāja papildus 10 eiro. Jūs vispār ahuheļi? Cilvēku čakarētāji! Nekad negribu vairs neko kopīgu ar jums. Un cilvēkiem stāstīšu, reklamēšu jūsu apčakarus.
Komentāri (2)
Ko darīt, ja apdrošinātājs (Gjensidige) nepilda solīto?
1. Pārbaudi polises noteikumus
Atrodi dokumentu vai e-pastu ar polises “Dzintars 2” noteikumiem.
Pārbaudi:
Kāda ir atlīdzības kārtība (vai 50 € vizīte būtu jākompensē pilnā apmērā?)
Vai tiešām nosūtījums ir obligāts?
Cik liels ir pašrisks vai limits katrai vizītei?
2. Iesniedz pretenziju Gjensidige
Rakstiski (vēlams e-pastā, lai ir pierādījumi), uzraksti oficiālu pretenziju:
Sūti uz: [slēpt]@gjensidige.lv
Norādi:
Polises nr.
Situācijas aprakstu (kas, kad, kur, kāpēc)
Kāpēc uzskati, ka rīcība bijusi neatbilstoša
Pievieno čeku, nosūtījumu un izmeklējuma dokumentus
Pieprasi pilnu atlīdzību vai pamatojumu, kāpēc atteikts
3. Ja pretenzija netiek izskatīta vai noraida nepamatoti:
Iesniedz s*dzību Finanšu nozares asociācijā vai FKTK (Latvijas Bankas uzraudzības nodaļā):
Latvijas Bankas sūdzību forma (par apdrošinātājiem):
https://www.bank.lv/pateretajiem/iesniegt-s*dzibu
Viņi var:
Uzsākt izmeklēšanu
Pieprasīt paskaidrojumus no Gjensidige
Aizstāvēt Tavas kā patērētāja tiesības
4. Publiski dalies ar pieredzi
Ja Tavu pieredzi ignorē:
Raksti atsauksmes Google, Facebook, Trustpilot
Brīdinājums citiem palīdz izvairīties no līdzīgām problēmām
Ja ir vairāk cietušo, veido kopīgu sūdzību — tas ir spēcīgāk
5. Turpmākai drošībai izvēlies caur uzticamu brokeri
Apdrošināšanu ieteicams pirkt caur neatkarīgu apdrošināšanas brokeri, kurš:
Izskaidro polises nosacījumus
Palīdz veikt atlīdzības pieprasījumu
Pārstāv Tavas intereses, nevis apdrošinātāja
Sekojošais komentārs sagatavots, izmantojot ChatGPT palīdzību.
Ko darīt, ja apdrošinātājs (Gjensidige) nepilda solīto?
1. Pārbaudi polises noteikumus
Atrodi dokumentu vai e-pastu ar polises “Dzintars 2” noteikumiem.
Pārbaudi:
Kāda ir atlīdzības kārtība (vai 50 € vizīte būtu jākompensē pilnā apmērā?)
Vai tiešām nosūtījums ir obligāts?
Cik liels ir pašrisks vai limits katrai vizītei?
2. Iesniedz pretenziju Gjensidige
Rakstiski (vēlams e-pastā, lai ir pierādījumi), uzraksti oficiālu pretenziju:
Sūti uz: [slēpt]@gjensidige.lv
Norādi:
Polises nr.
Situācijas aprakstu (kas, kad, kur, kāpēc)
Kāpēc uzskati, ka rīcība bijusi neatbilstoša
Pievieno čeku, nosūtījumu un izmeklējuma dokumentus
Pieprasi pilnu atlīdzību vai pamatojumu, kāpēc atteikts
3. Ja pretenzija netiek izskatīta vai noraida nepamatoti:
Iesniedz s*dzību Finanšu nozares asociācijā vai FKTK (Latvijas Bankas uzraudzības nodaļā):
Latvijas Bankas sūdzību forma (par apdrošinātājiem):
https://www.bank.lv/pateretajiem/iesniegt-s*dzibu
Viņi var:
Uzsākt izmeklēšanu
Pieprasīt paskaidrojumus no Gjensidige
Aizstāvēt Tavas kā patērētāja tiesības
4. Publiski dalies ar pieredzi
Ja Tavu pieredzi ignorē:
Raksti atsauksmes Google, Facebook, Trustpilot
Brīdinājums citiem palīdz izvairīties no līdzīgām problēmām
Ja ir vairāk cietušo, veido kopīgu sūdzību — tas ir spēcīgāk
5. Turpmākai drošībai izvēlies caur uzticamu brokeri
Apdrošināšanu ieteicams pirkt caur neatkarīgu apdrošināšanas brokeri, kurš:
Izskaidro polises nosacījumus
Palīdz veikt atlīdzības pieprasījumu
Pārstāv Tavas intereses, nevis apdrošinātāja