www.sudzibas.lv Gjensidige Slikts serviss, neieklausīšanās klientā

Gjensidige - Slikts serviss, neieklausīšanās klientā

Jūsu kompānijā tika noslēgts līgums par kasko apdrošināšanu automašīnai nl8887. 2023. Gadā saskarsmē ar meža dzīvnieku tika bojāta automašīnas priekšējā daļa. Remontu veica Saldus serviss sia lecco.
Pēc neilga laika sāka nedegt nomainītais priekšējais lukturis, nomainot divus luktura vadīibas blokuss, lukturis pēc neilga laika atkal nedega. Tika konstatēts, ka iemesls ir luktura korpusa plaisa pa kurieni iekļūst mitrums. Griezāmies pie minētā servisa, kurš veica remontu, atbilde bija: "kādu lukturi apdošinātājs atveda, tādu ielikām. " sazinoties ar jūsu kompāniju, attieksme bija neprofisionāla, pat nievājoša. Rakstiskā veidā tika atsūtīta no kompānijas atbilde, kad lukturi nav veduši, bet tiek samaksāts servisam. Mēģinot risināt tālāk šo situāciju apdrošināšanas kompānijas pārstāvis Lauris Zemvalds necentās palīdzēt risināt situāciju, bet izplatot par mani kā klientu citai personai savu viedokli, veica neslavas celšanu.
Lūgums izskatīt šo situāciju atkārtoti, jo jūsu kompānijai sadarbojoties ar minēto servisu nav vēlme risināt šo situāciju.

Ar cieņu,
armands laugalis

11 st atpakaļ

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

L

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus