Adrese: |
Republikas laukums 2A Rīga Latvia - LV-1010 (Galvenais birojs) |
---|---|
Tālrunis: | +371 6 701 0000 |
Fakss: | +371 6 701 0001 |
Darba laiks: |
8:30 - 17:30
8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 8:30 - 17:30 slēgts slēgts |
Sociālie tīkli: |
Citadele Banka - Sūdzības un atsauksmes
Citadele banka - Banku solītā pretimnākšana
Sveiki!
Sakarā ar hipotekārā kredīts procentu kāpumu, daudz ir rakstīts, ka bankas nāk pretim kredītņēmējam. Mans kredīta maksājums ir 15 datums, tā kā mainīju darbu un mana alga ir pēc 15, tad lūdzu banku pārlikt uz 18 datumu. Par to banka prasa 75 Euro komisiju, jo esot līguma grozījumi, kur tad ir tā bankas pretimnākšana, tāpat iekasējot naudu, jo lūdzu tikai 3 dienas pārlikt maksājumu. Tā ir tikai tukša runāšana, ka bankas nāk pretim.
Citadele banka - Nepamatota kartēs bloķēšanas
Bankas atbildīgie darbinieki nedzird un nesaprot kas viņiem prasa klienti. Nelikumīgā kartes bloķēšanas savās kļūdās dēļ. Nekādā gadījumā neapstiprināt šajā banka jaunumu saņemšanu, jo viņi uzskatā, ka ar šo piekrišanu viņi varētu sūtīt uz Jūsu korespondentu adresi gatavus produktus (piemēram kartes) bez iepriekšējas saskaņošanas ar Jums. Necienīga attieksme pret klientiem.
Citadele banka - Slikta klientu apkalpošanas kvalitāte
Slikta klientu apkalpošanas kvalitāte : bankas darbinieki sniedz pretrunīgu informāciju par konta un kartes slēgšanu, liek maksāt par pakalpojumiem, kuri klientam nav nepieciešami.
Citadele banka - Necienīga attieksme
Šodien 2023g. 10. Augusta’ bankas citadele telpās Sakāros ar necienīgu un nicinošu attieksmi no gaišmatainas (uzvārdu nezinu) operatores. Griežoties pēc beidzamā un vienīgā klienta banka’ ar jautājumu, kur un kāda’ veida’ var aktivizēt e-parakstu, saņēmu atbildi, ka vizītei pie viņas jāpiesākas pa telefonu Rinda’. Zvanot uz norādīto tālruni, man paskaidroja, ka pieteikties var tikai un vienīgi interneta’. Atkārtoti griežoties pie augstāk minētas operatores pēc 2 stundām, Rindas kārtība’...
Citadele banka - Ужасный сервис и издевательство над клиентами
Месяц назад стал клиентом банка. Зарегестрировался отдалённо. После того как оборот привысил лимит 10000 евро начались проблемы. В первый день меня запросили выписку с другого банка за последние 6 месяцев. Информация была предоставленна. На второй день они запросили подробную информацию по поводу моих платежей, информация была так же предоставленна. На третий день они начали спрашивать у меня кем мне приходится моя мама, жена и сестра, хоть суммы которые они мне перечисляли составляют меньше...
Citadele banka - Slikts serviss
Ļoti slikta cilvēku apkalpošana darbinieki paši nesaprot par ko iet runa. Uz nevienu jautājumu nespēj normāli atbildēt. Nespēj risināt nevienu jautājumu, nevienu problēmu. Nodrošiniet darbiniekiem normālas apmācības vai atrodien kvalificētus darbiniekus un tad, lai viņi tikai runā ar klientiem.
Citadele banka - Apkalpošanas līmenis, zem jebkādas kritikas
Internetbankas apkalpošana, zem jebkādas kritikas.
Banka noņem naudu, pārsūtot ZTI lielāku, nekā ir uz konta atlikuma.
Vainu neatzīst.
Tā kā visu izmantoju līdz pēdējām centam, uz 1. Datumu, kad noņem 2,20 eiro par konta apkalpošanu, ir nulles.
Šobrīd - 4,52 eiro.
Atbildēt, kā tas notiek - nevar. Ir tikai atrunas: skatieties izrakstu.
Man ir liecinieks, kā noņēma naudu no konta vairāk, (priekš zti) nekā bija uz to brīdi kontā uz atlikuma.
Tātad, uz mēneša beigumu, uz konta no kaut...
Citadele banka - Apdrošināšana un X prime karte
Neiesaku ņemt šo karti. Banka izdomas jebko lai nemaksātu. Prioritātes karte lidostas VIP zona nedod nekādu priekšrocību jāmaksā par ieeju tā pat, banka apmaksa tikai kartes izgatavošanas izmaksas un pats sliktākais nokavējām lidmašīnu, jo aizkavējas pirmā lidmašīna, viņi apmaksa tikai 200 EUR no starpības. Vēl pieprasa daudz un dažādus dokumentus par apmaksu. Nav vēl skaidrs vai arī to vēl apmaksas. Iesaku ņemt parastu kārti un pirkt normālu apdrošināšanu. No kļūdām mācās.
Citadele banka - Обман
Вообщем нашла в интернете человека, брокера, она пообещала оформить мне кредит на хороший срок и сумму которая мне требовалась очень срочно. Сказала что этот банк мне одобрил, прислала договор, до этого попросила все мои данные и фото паспорта, скинула ссылку, я перешла зарегистрировалась. А теперь банк требует чтоб я платила, чтобы вывести деньги
Citadele banka - Slikts serviss
Jau pirms vairākiem gadiem ar vīru nolēmām veidot citadelē uzkrājumu uz vīra vārda lidz saskarāmies ar nepatīkamu situāciju šogad.
Pirmkārt, banka neziņo klientiem par izmaiņām vispār. (Kad kartes konts tiek bloķèts, jo nav 6 menešus laikā aktivizèta karte, jo neizmantojam to karti, jo merkis bij uzkrajums). Neņem vērā vispār par to ka vīrs ir ar dzirdes traucējumiem, un sazināšanas gadījumā lūdz rakstīt sms vai uz epastu - pilnīgs ignors cilvēkiem ar īpašām vajadzībām.
Otrkārt, kad pienāca...
Citadele banka - Slikts serviss
Citadeles bankas klientu apkalpošana ir slikta, teikšu tā zinot ka man pietiek naudas līdzekļi kontā vēlos degvielas uzpildes stacijā norēķināties par degvielu no rīta ko diemžēl nevaru veikt jo man atsaka karti, zvanot uz banku no plkst 8niem rītā es nevaru banku sazvanīt plkst 9: 30 beidzot kāds man atbild un uz manu jautājumu pat neprot sniegt atbildi sauc visādas lietas par kurām es zinu jau sen un esmu pārliecināts ka no manas puses viss ir pareizi izdarīts, tātad arī bankas darbiniek...
Citadele banka - Slikts serviss
Grūti nosaukt par cienījamu iestādi, serviss ir miskastes līmenī. Pieteicu karti maijā, vēl joprojām nevar atbildēt. Jau četras reizes zvanīts jautāts kādā statusā pieteikuma izskatīšana visu laiku tik atbild, ka nodos informāciju atbildīgajam, ka tas sazināsies, protams neviens tā arī nepiezvana.
Joka pēc uzrakstīšu banku uzraugošajai iestādei un patērētāju tiesību aizsardzības centram kas tas par bardaku vai tiešām nav jāatbild uz pieteikumu. Atbildi taču var uzrakstīt vai piekrīt izsniegt...
Citadele banka - Apkalpošana
Šā gada 6. Aprīlī plkst. 11: 30 citadeles bankas Rīgas filiālē man nācās novērot reti nekorektu un nelaipnu klienta apkalpošanu. Vīrietis bija ieradies ar lūgumu palīdzēt viņam tikt galā ar internetbankas izmantošanu. Liels lūgums bankas kadru daļā pievērst uzmanību darbinieku atbilstībai ieņemamajam amatam vai veikt nepieciešamos klientu apkalpošanas kultūras/iemaņu apmācības pasākumus. Abu recepcija darbinieču attieksme un uzvedība bija absolūti nepieņemama.
Citadele banka - Не работают банкоматы
В Даугавпилсе, в центре города, постоянно не работают банкоматы этого банка. Не на улице Ригас не на Циетокшня. Всегда при звонке они об этом не знают. Надо вкладывать деньги в технологии. Этот банк не кому не рекомендую и сам буду отказываться от их услуг.
Citadele banka - Novirze informācijas servisa
Sveiki
Atzīšos ka pats krāpniekiem iedevu pieeju pie citadeles bankas pie internetbanku, nomainot pieeju internetbankai. Bet izejot v banka filiāles Ogre Rīgas iela23, atkārtoti mēģināja pieslēgties manai internetbankai. Citadele nobloķēja pieeju jo es ziņoju ka atkal mēģinājums uzlauzts internetbanku. Bet banka nereaģē kā kautkas nau riktīgi vienīgais ko var piedāvāt, ka pierakstu atbloķēšana attieksme zvanot drausmīga.
Citadele banka - Slikts serviss
Manai 86 gadīgajai omei nobloķēja kontu, jo es viņai palīdzēju veikt pārskaitījumu internetbankā. Gribu redzēt kā viņiem vecvecāki paši māk izmantot internetu. Tagad mums speciāli covid laikā jāpiesaka vizīte un jābrauc uz rīgu, lai atbloķētu. Ļoti necilvēcīgi darbinieki.
Kā banka vispār var neatļaut veikt pārskaitījumu no sava konta? Viņiem pieder tā nauda? Kapēc pie parasta pārskaitījuma ir nepieciešams zvanīt un noskaidrot balss paroli? Un nosaucot šo paroli tāpat tiek bloķēts konts?
Nevienam neiesaku izmantot šīs bankas pakalpojumus.
Citadele banka - Kartes bloķēšana
Kaut-kas nav kārtībā šajā valsti! Dzirdēju no vairākiem cilvēkiem un beigas pats trāpīju citadele shēma, kad tev nobloķē karti bez jebkāda stingra iemesla un papildinformāciju nekādu nesniedz.
Cilvēki neturat naudu bankas! Tas ir tas pats lombards, tikai Skaista apdare! Ja tu nevari izmantot savu naudu un tev ir jāatskaitās par katru savu pirkumu, kas tā par banku priekš mazbērniem?
Citadele banka - Krāpšana
Mosheniki! Shema rabotaet tak. Predlogajut ochenj bistro statj klientom banka (otkritj schjot + poluchitj x visa kartu) . Nuzno skachatj/otkritj prilozenie, shotografirovatj lico + otskanirovatj id dokument. V techenii chasa poluchaete pozdravlenija + podverzdenija otkritija schjota + karta vam visilaetsa na pochtu. Ura! No net... Prisilajut vremenij login + password dlja vhoda pervij raz v sistemu citadele (internet-bank) . On srazu prednamerenno nerabochij. T. E. Vi teperj klient s kartoj, no...
Citadele banka - Slikts serviss
Aicinu nopietni apsvērt līzinga pakalpojumus šajā uzņēmumā. Izpērkot līzinga a/m, a/m un komisijas naudas apmaksa veikta. Kad a/m tiks pārreģistrēts pircējam nav zināms vēl pēc apmaksas 4 dienām. Kurš ir a/m īpašnieks, kurš atbild par auto bojājumu, kurš apmaksās auto nodokli u. c. Tev kā pircējam nav zināms. Šoreiz runa ne tik daudz par apmaksātiem tūkstošiem, cik par bankas darbinieku nolaidību, kas tev kā klientam rada reālus finanšu zaudējumus.
Neiesaku līzinga pakalpojumus šajā uzņēmumā.
Citadele banka - Nekompetenti un nezinoši darbinieki
Sveiki, es mēģinu jau slēgt savu kontu banka citadele jau vairāk ka 5 mēnešus, jo katru reizi kad sazvanos man tiek dota cita informācija, pluss, kad pirmo reizi aizgāju uz tikšanos paša bankas filiāle, es uzrakstīju iesniegumu, ka vēlos slēgt kontu un pārtraukt sadarbību, viņi šo iesniegumu bija aizmirsusi nodot. Labi, ka atkal piezvanīju lai pārbaudītu, līdz ar to nācās atkal iet un rakstīt iesniegumu un atkal zvanīties. Vienkārši briesmīga iestāde, neiesaku slēgt ar viņiem darījumus jo...