Citadele banka - Slikts seviss
Šodien apmeklēju banku "Citadele" " Akropole" un, diemžēl, paliku ārkārtīgi neapmierināts ar apkalpošanu, pirmo reizi pēdējo 6 gadu laikā. Darbiniece Erika Kirilova izrādīja ne tikai profesionālisma trūkumu, bet arī acīmredzamu rupjību.
Es ierados ar konkrētu jautājumu, bet vietā, lai saņemtu palīdzību, saņēmu rupjību par saviem pašiem naudas līdzekļiem. Tas radīja ārkārtīgi nepatīkamu atmosfēru un atstāja negatīvu iespaidu par banku kopumā. Uz manu lūgumu nosaukt savu vārdu un uzvārdu viņa atbildēja ar atteikumu. Labi, ka es ieraudzīju vārdu uz zīmoga.
Komentāri (2)
Sakiet lūdzu kāds bija jūsu jautajumus, ar kuru Jūs ieradāties filiālē?
Ņemot vērā, ka internetā ir izvietota informācija, ka bankas filiālēs notiek klientu apkalpošana gan pēc iepriekšēja pieraksta, gan rindas kārtībā, 10.07.2025. ap pl.18.30 vērsos bankas klientu apkalpošanas centrā Akropole Alfa, kur tajā brīdī bija 3 darbinieki un neviena klienta, visas trīs darbinieces nodarbojās ar "savām" lietām, līdz beidzot viena darbiniece pienāca painteresēties, ko es vēlos. Kad pateicu savu vajadzību, man skaidroja kā es to varu izdarīt internetbankā, ka apkalpošana notiek pēc pieraksta, ka var piedāvāt pierakstīt mani uz pieņemšanu citā dienā u.tml. Tad staigāja no vienas darbinieces pie citas, it kā skaidrojot, vai mani nevar kāda pieņemt, tad pienāca un informēja mani, ka diemžēl neviena nevar apkalpot mani. Vēlos uzsvērt, ka tajā laikā un kādu laiku pēc manas aiziešanas (tīši pavēroju, cik "milzīga" noslodze bija šīm visām 3 šīs filiāles darbiniecēm) neienāca neviens klients! Mans jautājums aizņemtu vien dažas minūtes (zinu to no iepriekšējās pieredzes, kad kāda, acīmredzot, daudz mazāk noslogota darbiniece sniedz man šo pakalpojumu "rindas kārtībā"). Vienkārši manam prātam neaptverama klientu apkalpošanas kilultūra, fui! Izskatīšu iespēju mainīt banku, lai nenoslogotu un neapgrūtinātu šādas "šausmīgi aizņemtas" darbinieces ar savu klātbūtni. Paldies par ikgadēju sadarbību!