Citadele banka - Nespēju saņemt jaunu karti bojātas vietā
2025. gada 14. maijā internetbankā pasūtīju jaunu maksājumu karti, norādot, ka iepriekšējā karte ir bojāta. Diemžēl internetbanka tajā brīdī neļāva izvēlēties piegādi uz mājas adresi, lai gan to vēlējos, iemesls, kāpēc varēja izvēlēties tikai saņemt filiālē joprojām nav zināms.
Pēc kāda laika saņēmu īsziņu, ka karte ir pieejama Citadeles filiālē Ieriķu ielā 3 (t/c "Domina"), taču tajā pašā ziņojumā bija norādīts, ka, lai saņemtu karti, nepieciešams pieteikt vizīti. Devos uz internetbanku caur datoru, lai pieteiktu šo vizīti, lai tikai saņemtu jauno karti. Ienākot internetbankā no datora, ar pārsteigumu konstatēju papildu paziņojumu, ka kartes saņemšana filiālē maksā 10 EUR, savukārt piegāde uz mājām – 1.50 EUR. Pasūtīšanas brīdī šāda informācija netika sniegta. Lai arī saprotu, ka var tikt piemērota maksa, 10 EUR par kartes saņemšanu filiālē šķiet nesamērīgi.
Pēc tam mainīju izvēli un pieteicu piegādi uz mājas adresi, jo es nemaksāšu 10EUR par saņemšanu uz vietas, taču līdz šim brīdim nekādu paziņojumu neesmu saņēmusi. Rezultātā biju bez bankas kartes. Tāpat tajā nedēļā, kad saņēmu īsziņu par kartes esamību filiālē, mēģināju izņemt skaidru naudu Swedbank bankomātā, izmantojot telefona čipu, taču saņēmu paziņojumu, ka ievadītais PIN kods ir nepareizs. Pēc trim neveiksmīgiem mēģinājumiem piekļuve tika liegta. Man piezvanīja mākslīgā intelekta asistents, sakot, ka esmu 3 reizes neveiksmīgi vadījusi PIN kodu. Nonācu pati pie secinājuma, ka man ir mainīta karte un, respektīvi, PIN kods, jo bija uz filiāli pirms dienas vai divām pienākusi jaunā karte. Nav loģiski, ka tiek deaktivēta esošā karte un mainīts PIN kods, pirms jaunā karte vispār ir nonākusi klienta rokās. Bijju spiesta naudu pārskaitīt uz Revolut kontu, lai vispār varētu norēķināties pie kases, jo man nebija ne fiziskas kartes, nedz arī vairs iespējas maksāt no telefona. Mani atstāja gandrīz bez jebkādas piekļuves maniem iztikas līdzekļiem.
2025.gada 24.maijā vairs neizturēju gaidīt bez jebkādas ziņas, kur palikusi mana karte, uzrakstīju e-pastu Citadelei ar sekojošiem jautājumiem : Kur atrodas mana jaunā karte? Kāds ir iemesls, kāpēc par kartes izņemšanu filiālē tiek piemērota maksa 10 EUR? Kādēļ tika mainīts PIN kods, ja karte vēl nav izsniegta (bez brīdinājuma jebkāda)? Uz manu pieklājīgi formulēto jautājumu es saņēmu sekojošu atbildi :
''Ja karte jau bija saņemta filiālē, tad pēc adreses maiņas Jums būtu jāaizvieto vēlreiz karti.
E-pasta sarakstē varam sniegt tikai vispārīgu informāciju, tādēļ ne klientu identifikācija, ne detalizētas informācijas sniegšana par kontiem/kartēm šādā sarakstē nav iespējama.
Šajā situācijā lūdzam ar mums sazināties, rakstot Citadele Internetbankā, sadaļā "Sarakste ar Banku" > "Sarakste ar banku un paziņojumi" vai Citadele mobilās aplikācijas čatā, ko atradīsiet ekrāna augšējā kreisajā stūrī ar nelielu teksta burbulīša ikonu. ''
Pilnīgi neloģiska situācija no Citadeles puses, esmu nomainījusi kontu uz Swedbanku - no mājām varēju izveidot kontu, nedēļas laikā saņēmu savu jauno bankas karti. Arī komunikācija ir izcila. Kāpēc es jau sākotnēji nevarēju izvēlēties mājas adresi kā piegādes adresi? Kāpēc netika brīdināts, ka, uz filiāli sūtot karti, maksa būs 10 EUR (un kāpēc 10 EUR?) Kāpēc man bija jāpasūta jauna karte, ja internetbankā skaidri un gaiši bija opcija nomainīt piegādes adresi? Līdz šim brīdim neesmu saņēmusi to karti un drīz slēgšu kontu. Arī mēģinot izprast situāciju, man uz zvaniem vienmēr atbildēja mākslīgais internets - tas ir normāli? Gandrīz mēnesi biju atstāta bez kartes.
Komentāri (5)
Mazliet sajaucu datumus sūdzībā, bet pievienotajos failos ir skaidri un gaiši redzamas visas darbības, kuras veicu caur internetbanku. Sanāk šis murgs sākās no 6.maija, nevis 14.maija.
Pirms izvēlaties pasūtīt jaunu karti,ir jau iespēja iepazīties ar pakalpojumu cenrādi Citadele mājaslapā
Кошмар начался 24 февраля 2022 года, когда Россия напала на Украину.
Ja neesi vēl sapratusi, tad tiem pakalpojumiem, kuriem tiek norādīta šķietami absurda summa, tas ir rādītājs tam, ka banka Jūs spiež, lai Jūs izvēlaties citas opcijas, un neizvēlaties saņemt karti bankā, kur, lai to saņemtu ir jāpiesaka vizīte u.c.
Tāpat arī citās kompānijas - Apdrošināšanā, ja apdrošinājuma prēmija ir milzīgs, tad kompānija ar to cenu parāda, ka nevēlas Tevi, protams, tu jau vari maksāt lielas summas, ja budžets atļauj, bet filozofija tāda...
Jau pārgāju uz Swedbank :) atsaucīgi, labs serviss, vienīgais naudas pārskaitīšana aizņem ilgāk - no Swedbankas uz Citadeli var aizņemt 10 minūtes jebkurā diennakts laikā, vienpadsmitos vakarā no Swed uz Revoltu pārskaitīju 20 EUR (maza summa), saņēmu tikai puspiecos no rīta. Nesaprotu, kāpēc dažiem maksājumiem ir jāgaida ''līdz darba dienai'' kā viņi aprakstā norādīja, jo maksājumus taču neapstrādā īsts cilvēks. Kopumā vismaz ar īstu cilvēku varēju parunāt un tas aizskaitīšanas laiks ir vienīgais mīnuss.