LV RU

Wizz Air

Wizz Air Holdings Plc
www.wizzair.com
Adrese: BUD International Airport
Building 221
Budapest
Rīga
Latvia - H-1185
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 90200953
Kategorija: Ceļojumi  •  Aviokompānijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
14
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Wizz Air - Sūdzības un atsauksmes

Wizz Air - Zvanu centrs

Zvanu centrs Nekad nevienam neiesaku nonākt situācijā, kad nepieciešama palīdzības, ja jautājumu neatrodiet buj mājaslapā. No lmt tīkla zvanu centrs nav sasniedzams. Epastu neatbild. Klientu serviss zem katras kritikas. Nerekomendēju aviokompāniju. Var apgrūtināt visu ceļojumu.

Wizz Air - Slikts serviss

Slikts serviss Biļeti uz Oslo iegādājos pirms mēneša, taču pirms pašas iekāpšanas man un vēl 2 pasažieriem tika pateikts, ka biļetes pārdotas par daudz un nevarēs lidot. Kā nevarēs? Tā jau nav mana vaina, ka wizzaira sistēma gļuko! Kā sistēma nenofiksē, ka vietas izpārdotas? Pēc tam lai mēs varētu lidot, tika veikts izslēgšanas princips. 1 pasažieris bij iedzēris. To atsijāja. Tad vēl 3 pasažieri vispār ar auto tiesībām gribēja braukt. Kā viņi vispār izgāja kontroli? Ta nu tos izslēdza un mēs 3 tikām uz savām vietām. Vienā vārdā sakot bardaks un ļoti zems apkalpošanas līmenis.

WizzAir/Chubb insurance - Krāpšana

Krāpšana Iegādājos aviobiļetes uz Eilatu 2019 gada martā. Biļešu cena 2 personām maksāja 290 eiro. No kartes noņēma 318 eiro. Biletes pirku wizzair com. Wizzair biļešu kasē meitenes rausta plecus. Uzrakstīju vēstuli Wizzair birojam. Atbildes protams nav! Vai kādam ir bijis līdzīgi?

Vn VN 14.10.2018
Komentāri 7 Aviokompānijas

Wizz Air - Slikts serviss

Slikts serviss Nav iespējams telefoniski sazināties ar Wizzair Rīga. Mājas lapā norādīts maksas nr 90200905, ko nav iespējams sazvanīt ne no fiksētā, ne mobilā tālruna, jo neizveidojas savienojums. Reiss kavējas, cita kontaktinfo nav norādīta.

Wizz Air - Rupjš darbinieks

Rupjš darbinieks Sat on the chair and was waiting for check in to start. Few min later guy called sergejs came to me and asked for my passport and ticket which i gave it to him so he can scan it (i was sitting close to a gate so after they put the strip fance around i was kind of automatically sitting in the area where all the checked people are but i wasn't quing yet. Right before the flight i decided to go to a toilet and when i got back i handed my passport and ticket to the same guy/told him that he...

WizzAir/Chubb insurance - Nav jegas iegadaties

Nav jegas iegadaties WizzAir lidojuma aizkavesanas del, nokaveju otro lidmasinu. Zavnot uz WizzAir/Chubb insurance telefoniski neko jedzigu nepaskaidroja. Apdrosinasanas izmaksu atteica, pamatojoties uz kkadiem punktiem, pamatojot ka man tik un ta nepietiktu laika paspet uz nakamo lidojumu - nemaz nebarbaudot, ka kadi 5-6 celojumi pirms tam bija veiksmigi un ar 20(min) rezervi. Turpmak so apdrosinasanu nelietosu, ko ari jums iesaku - jegas nebus.

http://wizzair-aviobiletes.lv, http://airbaltic-aviobiletes.lv - Būtība krapšana

Būtība krapšana Redzēju divas, bet gan jau būs vel -- tās izskatās jauns biznesa paveids - krapniecisks nowhow. Esiet uzmanīgi -- ir izveidotas lapas http://wizzair-aviobiletes.lv, http://airbaltic-aviobiletes.lv Viņu dizains pieskaņots originālo aviakompaniju lapām, tiek acimredzami maksāts par google reklāmu. Rezultatā neuzmanīgi meklējot Wizz-air vai Airbaltic jous varat tikt uz so lapu. Bilešu cenas,m protams, ir dargākas (es konkreti uzķeros kad cena bija 2x). Ši ir krapnieciska prakse -- lapa...

Wizz Air - Slikta kompanija

Slikta kompanija Wizzair ir mēslu kompānija. Appisēji. Pasūtiju bileti, samaksāju pilnā apmērā.2 dienas bilete nenāk uz epastu. Pēc 2 dienam zvanu un prasu kur bilete, tie saka kad palikusi dargaka un vel vajag piemaksāt 40 eiro. Uzreiz kretīni nevar tadu info uzrakstīt kad jāpiemaksā. Kantoris, gemaroišiki. Vēl hui zin cik naudu gaidīt atpakaļ. Neiesaku šo mēslu wizzairu nevienam, ja gribat lidot bez pārsteigumiem.

Wizz Air - Krāpšana

Krāpšana Atteicos no lidojuma uz Dortmundi mēnesi pirms izlidošanas un pieprasīju naudas atmaksu, uz ko saņēmu sekojošu atbildi: Referring to your claim we kindly inform that according to our General Conditions of Carriage,if the passenger cancels his reservation up to the fourteenth (14th) day prior to the scheduled time of departure, he will be entitled to a refund of the total fare after deduction of the cancellation fee, subject the result of such calculation is positive. In your case, we will not...

Wizz Air - Naudas atmaksa

Naudas atmaksa Aviokompānija Wizzair bez nekādu iemeslu paskaidrošanas atcēla jau iepriekš rezervētu reisu no Rīgas uz Parīzi 23/04/2015.Atteicos no viņu pakalpojumu izmantošanas atzīmējot, ka vēlos saņemt naudu atpakaļ. Noteikumos skaisti rakstīts, ka atmaksa notiks 7 dienu laikā. Jau ir pagājušas 10, atmaksas nav. Ir uzrakstītas vairākas sūdzības Wizzair mājas lapā- bez rezultātiem. Zvanīju uz speciālo tālruni - atbilde pavisam vienkārša, ka palīdzēt neko nevar. Viņi nenes atbildību par citu cilvēku darbu...

Ri riken 17.04.2015
Komentāri 2 Aviokompānijas

Wizz Air - Bagāža

Bagāža Lūgums visiem, kuri ceļo ar šo kompāniju, pārbaudīt savas rokas bagāžas izmērus. Šī kompānija rokas bagāžu dala mazajā un lielajā. Mazā ir bez maksas, liela-par maksu. Piedevām lielā rokas bagāža ir visā pasaulē pieņemtais normālais izmērs rokas bagāžai, kas ir bez maksas pārvadājama. Lidostā Jums par šo "lielo" rokas bagāžu iekasēs 40 eiro par katru somu vienā virzienā. Neļausim aviokompānijai pelnīt šādā veidā!

Wizz Air - samaksātās maksas neatmaksa klientam avioreisa atcelšanas gadījumā

samaksātās maksas neatmaksa klientam avioreisa atcelšanas gadījumā Vēlējos informēt par Wizzair negodīgo darījumu praksi attiecībā uz klientiem. 2014.gada aprīļa mēnesī internetā pasūtīju un ar bankas karti apmaksāju lidojumu maršrutā Rīga-Dortmunde-Rīga divām personām uz jūnija mēneša beigām. Pēc desmit dienām Wizzair uz e-pastu man paziņoja, ka reisi atcelti un nauda tiks vai nu atmaksāta vai piedāvāts izmantot citu reisu citā laikā. Šādi e-pasti sekoja viens aiz otra, bet solītie zvani no Wizzair klientu centra nesekoja un neviens neinteresējās par...

Wizz Air - Atcelts reiss

Atcelts reiss Izrādās, ka aviokompānija reisu uz Dortmundi, kam bija jāsāk lidot š.g. jūnuja vidū pēkšņi izdomāja atcelt līdz augusta sākumam. Nopirkām 2 biļetes uz 29.VI par summu 138 EUR, ko sastāda arī tai skaitā administrēšanas taxes un maksa par bagāžu un reģistrēšanās Wizzair Discount club. Sakarā ar atcelto reisu, man kompānija piedāvā atmaksāt 65EUR - nekāda atmaksa par tzxēm un bagāžu, ko protams netiku izmantojusi. Tātad uz manām 2 biļetēm kompānija nopelnīja apmēram 70EUR. Esmu šokā! Neesmu taču tāda vienīgā. Kur griezties, kur sūdzēties?....

Gu gunmui 12.04.2014
Komentāri 3 Ceļojumi

Wizz Air - Zvanu centrs

Zvanu centrs Vienīgais kontakts kas viņiem ir, ir maksas tālrunis 90 20 09 05 . Bet tieši kad tas ir steidzami vajadzīgs tas izrādās nesasniedzams. Patīkama operatora balss paziņo ka numurs ir nepareizs! Un neviena cita kontakta nav!!! Viss, mani 100 eiro par biļeti ir pazuduši!!!! Nevienam neiesaku nokļūt situācijā kad jāsazvana zvanu centrs.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes