Krokus

SIA Krokus
Adrese: Kleistu iela 39,
Rīga
Latvia - LV-1067
(Faktiska adrese)
Tālrunis: +371 259 073 00
+371 200 303 06
Informācija: Juridiskā adrese
Skolotāji 1-4, Mērdzene,
Kārsavas nov., LV-5726
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

8%
Sūdzības
13
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Krokus - Sūdzības un atsauksmes

Krokus - Slikti ziedi

Slikti ziedi Daļai no rozēm ir atrautas ziedlapiņas - lai izskatītos svaigāk, izņemot kātu garumu, pušķī neatbilst nekas - pušķa diametrs ir mazāks par 16 cm - to var piesegt ar plaukstu - Maxima līdzīga izmēra pušķis maksa 9 reizes lētāk. Kurjers nespēja atrast ieeju mājā un lūdzis atnākt pakaļ.

A amatuziya 31.07.2023
Komentāri 1 Ziedi

Krokus - Slikts serviss

Slikts serviss Tika iegādāti ziedi, ar tūlītēju apmaksu internetā, tulpes + narcises pušķī, nākamajā dienā puķes jau bija novītušas, tulpēm plaukstot Lapiņas trūka. Pušķa vērtība 142€, pēc vēlmēm netika pielikta kartiņa, piegādāja citā laika, ne noteiktajā. Ziedi neatbilst cenai, neiesaku šo “ziedu salonu”. Pušķis tika nodots atpakaļ veikalā nākamajā dienā.

S Sintija Inta 09.03.2023
Komentāri 0 Ziedi

Krokus - Плохой сервис

Плохой сервис Заказ 139821 вчера 08.03.2023 заказали цветы не доставили. Сегодня звонили не дозвониться. Ребёнок хотел маму поздравить, не получилось. Доставка должна была быть 08.03.2023 с 17: 00 до 22: 00 оплата была произведена чек прилагается. Как это расценивать? Как обман или плохой сервис? Скорее как обман. Странно почему до них не дозвониться? Если пишут что доставка круглосуточно?

V Vjaceslavs 65 09.03.2023
Komentāri 0 Ziedi

Krokus - Slikts serviss, kvalitāte un attieksme

Slikts serviss, kvalitāte un attieksme Tika pasūtīti ziedi, pa 80€ no Krokus.lv. Ziedi atnāca jau daļēji novītuši. Nākamajā dienā varēja jau mest ārā. Pie pasūtījuma norādīju rekvizītus, uz kuriem netika atsūtīts rēķins. Kad zvanīju mēnesi vēlāk par rēķinu, man teica, ka tikai ar mu izsniegs. Darījums jau noticis mēnesi atpakaļ, bet rēķinu izrakstīt nevar? Neprofesionāla klientu apkalpošana un attieksme neadekvāta. No šīs vietas vairs atkārtoti nepasūtīsim.

K klientsriga 28.03.2022
Komentāri 2 Ziedi

Krokus - Slikts serviss

Slikts serviss Flowers ordered for the 8th of march. Delivery time from 10: 00 to 23: 00. Now it is 0: 50 minutes of 03/09/2022. The order still not delivered, 85+ euros wasted. Prior to this, in 17-18-19 and 20 the service worked relatively well. Now, that seems rediculos. And no one answered the phone, messages.

A Artze 08.03.2022
Komentāri 0 Ziedi

Krokus - Slikts serviss

Slikts serviss Esmu ļoti vīlies! Pasūtīju draudzenei ziedus kopā ar dāvanu (konfektes un hēlija balons sirds formā) . (14.02.22.) piegādes brīdī kurjers pateica, ka esot aizmirsis vienu lietu - balonu. Piebilda ka, ja kāds no citiem darbiniekiem braukšot šodien uz šo pilsētu, tad ievedīs aizmirsto dāvanu. Varbūt sīkums, bet šādos svētkos nepatīkami, ka meitene nesaņem visu, kas tika pasūtīts. Tika sazvanīta firma. Izstāstīju situāciju uz kuru man atbildēja - mums ir ļoti daudz pasūtījumi šodien un nevaram...

Krokus - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Esiet uzmanīgi, piegādā nekvalitatīvus ziedus! Iegādājamies 70 Rozes no krokus.lv. Pušķis maksāja gandrīz 200 eur! Jau nākamajā rīta varēja redzēt ka ziedi Saka palikt novītuši un Saka krist lapas. Uzreiz pateikšu ka ziedi tika piegādāti ar ūdens klubu un āra bija 12-18 grādi. Uzreiz sazinājāmies ar krokus, nebija saņemta nekāda sakarīga atbilde. Facebookā visus komentārus dzēš āra un vienkārši bloķē. Attieksme un ziedu kvalitāte ļoti zema.netērējiet lūdzu naudu un savu laiku.

E El Vlad 23.07.2020
Komentāri 3 Ziedi

Krokus - Качество цветов

Качество цветов Заказ номер 28893. Заказал 16.07.2019 цветы у этой krokus.lv фирмы вместе с доставкой обошлось 24 евро, цветы простояли один день и завяли. Крайне не рекомендую эту фирму чтобы потом не краснеть перед человеком которому заказал цветы на один день!

M Mitja Ka 18.07.2019
Komentāri 3 Pārējās

Krokus - Slikts serviss

Slikts serviss Piegādāja puķes ar kavējumu. Puķes bija citā krāsā nekā bildē. Piezvanījām, pajautājām kāpēc piegādāja vispār citu pušķi, operators pateica ka viņiem gadās tādas situācijas, kad krāsas pušķī atšķiras un nevar nekā palīdzēt. Pārskaitījām ziedu daudzumu un sapratām, ka daudzum arī atšķiras, pasūtījām 55 ziedus, bet piegādāja 47. Nekad vairs nesūtīsim ziedus no šīs firmas!

A AndrisKlnins 14.03.2019
Komentāri 0 Ziedi

Krokus - Slikts serviss

Slikts serviss Сожалею что воспользовался услугами Krokus.lv. Заказал букет с доставкой для подруги синие ирисы 31 штуку по цене 41 евро. Также заплатил 10 евро за доставку. Цветы абсолютно не свежие, кончики были подрезаны и завяли на второй день. Настроение было испорчено... Оценка по 5-бальной системе: Скорость доставки: 5. Цена за количество: 3. Качество цветов: 2.

D D Kuzmenkovs 14.02.2019
Komentāri 5 Ziedi

Krokus - Букет не соответствует заявленному

Букет не соответствует заявленному Заказала букет с доставкой для подруги, белые ирисы 21 штуку по цене 42 евро. Доставили букет из синих ирисов 21 штуку, которые в каталоге стоят дешевле. На 42 евро должны были прислать 35 штук, ведь в их правилах написано, что " иногда нам приходится производить замену цветов с сохранением внешнего вида и стоимости букета. Флорист может сделать замену по своему усмотрению, сохранив стоимость и стиль композиции. " никакого сохранения стоимости букета я тут не наблюдаю. То, что поменяли цвет, я...

D Darya Kareva 19.06.2018
Komentāri 0 Ziedi

SIA Krokus - Обман

Обман Заказ 3776 оформлен и оплачен 13 февраля 2017 года, обещан к доставке 14 февраля 2017 года после 17:00. После 17:00 вышло в 22:00. Обидно, что цветы пришли так поздно. Позже выяснилось, что количество цветов не совпадает с заказанным. Полученное приложение к цветам также не соответствует заказанному. В тот же день пытался позвонить по телефону +371 259 073 00 оператору, без ответа. Также написал им на почту [slēpt]@krokus.lv. К сожалению, никакой информации от krokus.lv не получено по сей...

AtrisinātaSIA Krokus - Обман

Обман Заказ 985 оформлен и оплачен 7 марта 2016 года, обещан к доставке 8 марта 2016 года с 16:00 по 19:00 с возможным опозданием в 2-3 часа из-за большого количества заказов. В момент написания сообщения, 9 марта 2016 года 00:40, заказ не был получен. Никакой информации от исполнителя не получено. После разговора с диспетчером выяснилось, что заказ можно получить на следующий день с маленьким сюрпризом (жвачку что-ли положат?). Момент сюрприза и анонимности уничтожен. Будьте бдительны с данным поставщиком!

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes