LV RU

Kolonna

SIA Douglas Latvia
Adrese: Kalēju iela 9/11
Rīga
Latvia - LV–1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: + 371 67240445
Fakss: +371 67242012
Kategorija: Tirdzniecība  •  Veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
105
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Kolonna - Sūdzības un atsauksmes

Kolonna Salon - Sliks manikīra meistars

Sliks manikīra meistars Biju 12.04. Vakara uz manikīra pie meistares gados ar īsu gaišu frizūru un sarkanas brilles – ļoti slikti uztaisīja savu darbu. Liekas, kā ir ar pieredzi, jo pastāstīja, cik un kur viņa strādāja līdz šīm. Man tāda pieredze pie manikīra meistara ir pirmo reizi! Saskrāpēja trīs pirkstiem kutikulas ādu līdz asinīm ar aparātā manikīra vīli, kamēr smērēja man rokas ar krēmu, ar saviem cimdiem sabojāja diviem nagiem svaigi uzkrāsotus slāņus. Uzkrāsoti nagi arī bija ne īpaši taisni pie kutikula...

Kolonna - Slikts serviss

Slikts serviss Tā nu ir sanācis ka netīšām uzzināju ka Vladimirs Prodņikovs jeb kā viņu salonā dēvē Valdis Origo kolonnas homoseksuālais frizieris ir biež viesis infektoloģijas centrā linezers. Jautājums ir tāds - kādas zarazas var dabūt pie friziera? Hivu var dabūt pie friziera? Sūdzība ir par to ja esi gay un rokas bieži viesojas vīriešu pakaļās tad nav ko ar tām rokām pēc tam ložņāt pa maniem matiem. Lai guļ slimnīcā un ārstējas dezinficējas! Paldies!

vladiks 02.04.2019
Komentāri 4 Veikali

Kolonna - Sabojāti mati

Sabojāti mati Salons atrodās vecrīgā. Jauniete vēlējās klasisko šķipsnu balināšanu. Pirmajā bildē mati pirms salona apmeklējuma un otrajā bildē pēc salona. Jaunietei neatvainojās, bet vēl pacentās novest līdz asarām. Rakstīju uz kolonnu, atbilde bija nelaipna. Vēlāk cita darbiniece atvainojās, bet ar to viss apklusa.

Ce Celteka 01.02.2019
Komentāri 3 Veikali

Kolonna - Kaitējumu veselībai

Kaitējumu veselībai В июле 2017 года приходила на маникюр и педикюр с гель лаком. После этого у меня начал отслаиваться ноготь. К сожалению не сразу пошла к специалисту, а только через несколько месяцев. И у меня обнаружили грибок. До сих пор занимаюсь лечением и безрезультатно. Лечение стоит огромных денег. Салон несет за это ответственность?

Kolonna - Friziera apmeklējums

Friziera apmeklējums Pieteicos pie frizieres uz matu tonēšanu un frizūras veidošanu! Uzrunāja friziere krievu val. Tumšiem matiem un melnām acīm, ļoti nelaipnā attieksmē! Friziere apjautājās, kādas ir manas vēlmes! Pastāstīju, ka vēlos vienā tonī nokrāsot matus, kaut saknes ir tumšas, ar sirmiem matiem un matu gali izbalējuši, dzeltenā tonī, friziere bija manāmi nervoza, sāka raustīt matus un kratīja galvu, ka nez vai kaut kas sanāks! Tomēr izdevās atrast piemērotu toni, bet kad friziere ķērās pie sakņu...

MANIKĪRS Salonā Kolonna TC Mols - Briesmīga attieksme no manikīra "meistares"

Briesmīga attieksme no manikīra 'meistares' Nekad vēl nebiju rakstījusi nevienu sūdzību vai sūdzējusies par kādu servisu, taču pēc šodienas situācijas sapratu, ka tas jādara. Ļoti slikta pieredze salonā Kolonna Tirdzniecības centrā Mols pie "Manikīra meistares". Manikīra meistare nestādījās priekšā, līdz ar to, diemžēl, nevaru minēt šeit vārdu. Sieviete ap gadiem 50+ ,krievu tautības, tumšiem matiem. Procedūras sākumā lika izvēlēties gelish nagu lakas toni. Kad toni biju izvēlējusies, parādīju meistarei, uz ko saņēmu kategorisku...

Kolonna "Domina Shopping" - Slikts serviss

Slikts serviss 31. Augustā aizgāju uz solāriju Domina Shopping-Kolonnā. Viss skaisti tik tālu. Administratore laipna. Par solāriju samaksāju 4.85 eur uz 12 min. Gribēju piemetināt, ka uz solāriju neeju ne pirmo dienu. Solārijs bija tīrs, bet nesildīja-necik! Izkāpu jau 9. Minūtē, sala kājas, pūta mežonīgi ventelācija, ko nebija iespējams noregulēt, mūzika nedarbojas (kas ir sīkums) , līdz pašai 12. Minūtei solārijs bija līķa aukstumā! Ar manu lūgumu, šo faktu pārbaudīt un atgriezt man naudu-neizdevās. Tika...

Kolonna - Neatbilstoša cena!

Neatbilstoša cena! Zvanīju uz alfa kolonna, lai pierakstītu meitenīti (12 g) uz manikīru ar parasto laku. Pa telefonu man teica, ka šis pakalpojums izmaksās 15 eur. Cena apmierināja un veicu pierakstu uz 30.08. Aizejot uz salonu mums pēc bērnu manikīra ar parasto laku par šo pakalpojumu paprasa 20 eur. Cena pa telefonu viena un salonā cita!

Kolonna - Slikts serviss

Slikts serviss Выполнили процедуру ваксации облости подмышек и допустили недопустимый ожог! В приложении вы найдете фото, которое показывает наглядным образом ужасающее качество выполненнной мне процедуры в салоне kolonna в t/c galerija centrs. Кожа глубако пострадала и я крайне не довольна как огромному дискомфорту, болевым ощущениям, так и визуальному виду этой деликатной области. В дополнение ко всему увечию, меня приняли на процедуру на 20 минут позже записи. В общем все крайне возмутительно.

Kolonna - Algas

Algas Darba samaksa neatbilstoša pašreizējai situācijai, neapmaksāti atvaļinājumi un slimības lapas, vienīgā atbilde, ja nepatīk, ej prom! Zemiska attieksme pret darbiniekiem, nemaksā par stundām, kuras pavada darba vietā, bet tikai par to, ko pavadi ar klientu, paši piedāvā nemaksāt nodokļus, ja saki, ka tomēr tā negribi strādāt, pat neizskata iespēju, tiek piedāvāti procenti, bet nevar skaidri izsekot grāmatvedes darbībām, izvairās sniegt paskaidrojumus kā tiek rēķināta alga un algas pārskatu kā tādu vispār nav, mainot nosaukumus katru gadu, pazūd arī reālie pārskati.

Kolonna - Kolonnas darbinieku attieksme pret klientiem

Kolonnas darbinieku attieksme pret klientiem Labdien! Esmu pilnībā sašutusi kā manikīra speciāliste Anda runā ar klientiem. Šodien, 28.jūlijā, biju pierakstījusies uz pedikīru un manikīru. Pedikīrs bija padarīts ātri un skaisti, viss ok, nav pretenziju. Manikīram izvēlējos citu laku. Kad Andas kundze sāka likt to, es ievēroju, ka tā izplūst un principā uz dažiem nagiem uzlikās šķībi (nu tā, ka pat es uzliktu labāk). Uz maniem ieteikumiem likt plānāku slāni vai paņemt citu otiņu reakcija bija neadekvāta. Andas kundze informēja, ka par savu...

Kolonna - Nekvalitatīvs pakalpojums

Nekvalitatīvs pakalpojums Neilgu laiku atpakaļ ierados apgriezt matus Kolonnā TC Alfa pie frizieres Žanetes. Pirmo reizi, ka bija nepieciešams apgriezt īsu matu griezumu, viss bija ok. Kad otru reizi aizgāju, rezultāts jau bija sliktāks, kaut gan uz "vecā griezuma" bāzes vajadzēja nogriezt īsākus, tāpat tika parādīta arī griezuma bilde. Pēc otrās reizes šaubījos, vai atkal doties pie šīs frizieres, bet kā saka "devu viņai trešo iespēju", ko vēlāk diemžēl nožēloju. Neskatoties uz to, ka parādīju konkrētu bildi, kādu...

Kolonna Riga Plaza - Sūta reklāmu uz SMS, uz prasībām atteikties melo.

Sūta reklāmu uz SMS, uz prasībām atteikties melo. Vienu reizi biju uz matu griezumu, cena augsta, kvalitāta viduvēja, godīgi, ja pat nebūtu šis fiasko ar reklāmu, tik un tā, otro reizi neietu. Kāmēr gaidīju, frizieri, kura kāvēja 15 minus uz pierakstu, sēdēju telefonā, pieslēdzos pie wifi. Un sākās, tajā pašā momentā atnāca reklāma Loccitane caur sms, uzreiz piegāju pie menedžera, prasīju atteikties, teica, ka bez problēmām. Pēc dažām dienām atkāl atnāca reklāma, atkāl aizgāju uz salonu, lūdzu atteikties, teica "jā, jā, izņēmsim jūsu numuru", pēc tam vēl 2 reizes zvanīju, tik un tā, regulāri nāk sms.

Kolonna - slikts serviss

slikts serviss Pirms nedēļas man matus apgrieza Kolonnā Galerijā Centrs, un es vēljoprojām pārdzīvoju šo traumu. Atnācu uz pierakstu ar slapjiem matiem jo ārā lija lietus un biju bez lietussarga. Frizierīte neko tā neteica, nosprieda ka bojāti mati un, ka vajag mazgāt, pirms viņa pat var izķemmēt. Man nekad mūžā, nekurā salonā, nevienā valstī nav mati mazgāti trīs reizes... Vai friziere domāja, ka mani mati bija tik sasvīduši un eļļaini? Labi, tas nav tik svarīgi, bet kad matus grieza, frizierīte prasīja vai...

Pe peg 11.11.2017
Komentāri 2 Skaistumkopšana

Kolonna - Nemāk valsts valodu

Nemāk valsts valodu Divas reizes gāju uz šo salonu - pirmoreiz pie friziera otrreiz pie manikīra un abas reizes pagadījās darbinieki, kas nemāk valsts valodu. Ja friziere vēl vismaz centās pāris vārdus pateikt latviski pēc tam, kad saprata, ka es ar viņu krieviski nerunāšu un viņas krievu valodu ne pārāk labi saprotu, tad manikīre vispār latviski nerunāja arī pēc tam, kad atbildēju viņai latviski un domāju, ka viņa saprata, ka krievu valodu līdz galam nesaprotu. Saziņa ar manikīri bija ļoti apgrūtināta. Sajūta...

Kolonna - Neprofesionāla friziere

Neprofesionāla friziere Aizgāju uz Kolonnu tikt vaļā no sarkanās matu krāsas, vēlējos dabūt atpakaļ savu dabīgo krāsu. Friziere teica, ka tas esot ļoti grūti un es ar viņu piekritu. Tātad viņa nokrāsoja man matus brūnā krāsā, notonēja, un beigu beigās mati kļuva tīri melni. Teica, lai nopirku pie viņiem speciālu šampūnu, kas noņemtu "melnumu" un vēlāk atnāktu uz tonēšanu, ja sarkanais pigments būs joprojām redzams. Kāpēc minēju neprofesionalitāti? No sākuma biju noskaņota skeptiski pret matu krāsošanu brūnā krāsā, bet...

Kolonna Alfa friziere - Nekvalitatīvs darbs

Nekvalitatīvs darbs Pirmo reizi redzu tik sliktu servisu. Friziere ne sasveicinājās, ne stādījās priekšā. Bija redzams, ka neprot īsti apieties ar saviem darbarīkiem, nemāk iztaisnot veidojošos matus. Atbraukusi mājās, pati iztaisnoju un atklāju, ka viņa nav spējusi pat taisnu līniju nogriezt, nemaz nerunājot pat visu pārējo neprasmi.

Kolonna - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Biju uz manikīru salonā kolonna origo. Man tika veikts parastais manikirs un pedikirs ar laku. Kutikulas apgrieza katrs otrais nags tika ievainots ka asinis nāca. Loti ceru, ka instrumentu bija pirms tam labi dezinficeti. Domaju, ka aizejot uz dargu salonu kā kolonna sanemsu atbilstošu servisu, bet maldijos. Manikiru man veica Evita. Vairs uz šo salonu nedošos

Kolonna - slikts servis

slikts servis Biju uz manikīru salonā Kolonna. Man tika veikts parastais manikirs un pedikirs. Palkapojums man izmaksaja 50€! Kutikulas apgrieza katrs otrais nags tika ievainots ka asinis nāca. Loti ceru, ka instrumentu bija pirms tam labi dezinficeti. Domaju, ka aizejot uz dargu salonu kā Komonna sanemsu atbilstošu servisu, bet maldijos. Šodien man manikiru veica Evita. Vairs uz šo salonu nedošos

Kolonna - krapšana, slikta atteiksme, sabojats noskanojums

krapšana, slikta atteiksme, sabojats noskanojums Так испортить праздник! Чтоб таким мастерам тоже попадались такой обслуживающий персонал! Дорогой педикюр и маникюр, а они еще грабят клиентов на средства, делать на сухую без средств а деньги за это брать Еще ждать на чай! Вода в ванночке холодная, средства для кутикулы не положены, пришла домой и сижу сама доделываю. Мастеру Эвите не нужны клиенты, устала работать иначе зачем так обижать постоянных клиентов?! Наверно чтоб больше никогда не пришли?!

Sa sare 25.12.2016
Komentāri 16 Skaistumkopšana
SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes