Kolonna - Informācijas noklusēšana
Veicot pierakstu, pie frizzier, jautāju, cik izmaksā matu tonēšana konkrētam matu garumam - kad pakalpojums bija sa;nemts, pie eases man pajautāja gandrīz 3x lielāku summu, iepriekš, par to nebrīdinot NE TELEFONA SARUNAS LAIKĀ, NE KONTAKTĒJOTIES AR MEISTARU,NETIKU INFOREMĒTA, par cenu politiku, kurā, ja, piemēram, tonē matus, tad klāt vēl nāk matu veidošanas cena (ar slapjiem matiem no frizētavas ārā neiesi, tāpēc esi šī noklusētā pakalpojuma ķīlnieks).
Ja matu tonēšanas procesā ir natņemama sastāvdaļa arī matu veidošana, tad clients ir jāinformē,par pilau cenu nevis pakalpojuma daļas cenu, kas ievērojami atšķirās gala rezultātā!
Es nezināju, ka samaksājot šo summu, esmu piekritusi tai, tad zing vismaz jūs - ESAT TIESĪKS MAKSĀT TIKAI TO SUMMU, PAR KĀDU BIJA VIENOŠANĀS, SASKAŅĀ AR SAŅEMTO INFORMĀCIJU.
Komentāri (1)
Tātad tā shēma ir veca un labi atstrādāta, ja no papildus pakalpojuma nemaz nevar atteikties. Brīnums, kā nav uzrāvušies uz klientu, kurš atnākot pasaka, ka viņam kabatā ir konkrēta summa, kura ir nosaukta sākumā un ne centa vairāk.