Kolonna

SIA Douglas Latvia
Adrese: Kalēju iela 9/11
Rīga
Latvia - LV–1050
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: + 371 67240445
Fakss: +371 67242012
Kategorija: Tirdzniecība  •  Veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
130
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Kolonna - Sūdzības un atsauksmes

Kolonna - Keratīna taisnošana

Keratīna taisnošana Ļoti nekvalitatīva un dārga keratīna matu taisnošana ar Global Keratin. Nepārprotiet, esmu likusi keratīnu reizes 10, iepriekš citur, šoreiz aiz steigas izlēmu aiziet kolonna alfa. Tā kā iepriekš zinu, cik rūpīgi un katru šķipsnu man taisnoja reizes 6, tad šoreiz jau aizdomīgi skatījos, cik steidzīgi un pavirši pusstundā iztaisno galvu. Rezultāts nākamajā dienā bildē. 169 eiro meitenes: d par to, lai puse no matiem tāpat viļņos.

K klara3 09.06.2019
Komentāri 0 Veikali

Kolonna - Nodedzināti mati

Nodedzināti mati Labdien, aprīļa sākumā krāsoju šķipsnas. Rezultātā esmu gandrīz bez matiem. Nokrāsotie mati krīt ārā, visi aplūst, saujām pilna vanna, pēc matu mazgāšanas. Pēc mēneša man visa galva ir ar asiem maziem ataugušiem matiem. Paldies, ka aug, bet matu apjoms ir kritisks, speciāli jāķemmē, lai neredz plikumus. Esmu ļoti bēdīga, samaksāju lielu naudu, lai pēc tam maksātu par atveseļojošiem līdzekļiem. Matus krāsoju kolonā Alfâ Pie Karīnas. Ingūna tel. 29114464

Kolonna - Zema kvalitāte / slikts serviss

Zema kvalitāte / slikts serviss Liela vilšanās bija matu griešana kolonnā galerijā centrs pie meistara Olafa (15.05. 2019. 13: 00) – neizprotamu iemeslu pēc tiku apšņikāta gandrīz līdz ādai, žēlsirdīgi atstātais cekuls nelīdzens, robains, aizmugures daļā šķībs (griezums netika veidots asimetrisks!) , tagad nesaprotu, vai mājās pašai jāmēģina pielīdzināt vai kā. Mati man bija krietni atauguši, materiāla bija pietiekami, lai no tā izveidotu frizūru. Kad atļāvos paust nepatiku, saņēmu atbildi, ka tas esot labākais, kas esot...

W Wieda 19.05.2019
Komentāri 1 Veikali

Kolonna Alfa friziere - Slikts serviss

Slikts serviss Nesen devos uz alfu pie frizieres Ievas Cukundes, lai apgrieztu matus. Nogrieza tik ātri, ka vienkārši šķiet ka tur pat īsti nepiedomaja. Šodien skatos, ka mati robaini un nelīdzeni nogriezti. Pat cita friziere bija šokā to ieraugot. Un kāpēc man pa 30 minūtēm būtu jāmaksā tā kosmiskā cena kas ietilpst laikā 1h30min. Es noteikti sūdzēšos vadībai, jo cik saprotu neesmu ne pirmā ne pēdējā.

S Sash 11.05.2019
Komentāri 0 Veikali

Kolonna - Slikts serviss, nekvalitatīvi meistari

Slikts serviss, nekvalitatīvi meistari Vakardien 9/5/2019, izvērtās amizants notikums ar maniem matiem. Biju pierakstījusies uz friziera pakalpojumu matu griezumas ar kartsajām šķērēm, Tc/akropole kur man pazvanīja ap 10;00 no rīta un paziņoja ka diemžēl šo pakalpojumu viņi sniegt nevar jo nau karstās šķēres pienākušas, ja nav salonā karstās šķēres tad kapēc tiek piedāvāts šāds pakalpojums? Ļoti nepamierināta par šo es jautāju kad būs šķēres uz ko atbildē saņēmu kad nezinam, labi administrators man piedāvā pie frizieres ļena...

Kolonna - Salona ieeja Bruņinieku ielā Rīgā

Salona ieeja Bruņinieku ielā Rīgā Esmu kolonnas ilggadīga kliente Liepājā, vajadzēja saposties Rīgas pasākumiem, loģiski, meklēju tuvāko kolonnas salonu. Meistares visas ir lieliskas (mani apkalpoja kosmetoloģes Inta Un Alma, kā arī manikīre Aija) , bet šī salona durvju "bedre" gan šausmīga - iekritu, sasistos pamatīgi (zils sāns, gurns un celis) , ieeja bruņinieku ielas salonā steidzami jāuzlabo, jo redzēju, ka jums ir arī ļoti cienījama vecuma klientes, kurām šāds "vilku bedres" pārbaudījums var būt ļoti ļoti ļoti smags.

Kolonna Salon - Sliks manikīra meistars

Sliks manikīra meistars Biju 12.04. Vakara uz manikīra pie meistares gados ar īsu gaišu frizūru un sarkanas brilles – ļoti slikti uztaisīja savu darbu. Liekas, kā ir ar pieredzi, jo pastāstīja, cik un kur viņa strādāja līdz šīm. Man tāda pieredze pie manikīra meistara ir pirmo reizi! Saskrāpēja trīs pirkstiem kutikulas ādu līdz asinīm ar aparātā manikīra vīli, kamēr smērēja man rokas ar krēmu, ar saviem cimdiem sabojāja diviem nagiem svaigi uzkrāsotus slāņus. Uzkrāsoti nagi arī bija ne īpaši taisni pie kutikula...

Kolonna - Sabojāti mati

Sabojāti mati Salons atrodās vecrīgā. Jauniete vēlējās klasisko šķipsnu balināšanu. Pirmajā bildē mati pirms salona apmeklējuma un otrajā bildē pēc salona. Jaunietei neatvainojās, bet vēl pacentās novest līdz asarām. Rakstīju uz kolonnu, atbilde bija nelaipna. Vēlāk cita darbiniece atvainojās, bet ar to viss apklusa.

C Celteka 01.02.2019
Komentāri 3 Veikali

Kolonna - Kaitējumu veselībai

Kaitējumu veselībai В июле 2017 года приходила на маникюр и педикюр с гель лаком. После этого у меня начал отслаиваться ноготь. К сожалению не сразу пошла к специалисту, а только через несколько месяцев. И у меня обнаружили грибок. До сих пор занимаюсь лечением и безрезультатно. Лечение стоит огромных денег. Салон несет за это ответственность?

Kolonna - Friziera apmeklējums

Friziera apmeklējums Pieteicos pie frizieres uz matu tonēšanu un frizūras veidošanu! Uzrunāja friziere krievu val. Tumšiem matiem un melnām acīm, ļoti nelaipnā attieksmē! Friziere apjautājās, kādas ir manas vēlmes! Pastāstīju, ka vēlos vienā tonī nokrāsot matus, kaut saknes ir tumšas, ar sirmiem matiem un matu gali izbalējuši, dzeltenā tonī, friziere bija manāmi nervoza, sāka raustīt matus un kratīja galvu, ka nez vai kaut kas sanāks! Tomēr izdevās atrast piemērotu toni, bet kad friziere ķērās pie sakņu...

MANIKĪRS Salonā Kolonna TC Mols - Briesmīga attieksme no manikīra "meistares"

Briesmīga attieksme no manikīra 'meistares' Nekad vēl nebiju rakstījusi nevienu sūdzību vai sūdzējusies par kādu servisu, taču pēc šodienas situācijas sapratu, ka tas jādara. Ļoti slikta pieredze salonā Kolonna Tirdzniecības centrā Mols pie "Manikīra meistares". Manikīra meistare nestādījās priekšā, līdz ar to, diemžēl, nevaru minēt šeit vārdu. Sieviete ap gadiem 50+ ,krievu tautības, tumšiem matiem. Procedūras sākumā lika izvēlēties gelish nagu lakas toni. Kad toni biju izvēlējusies, parādīju meistarei, uz ko saņēmu kategorisku...

Kolonna "Domina Shopping" - Slikts serviss

Slikts serviss 31. Augustā aizgāju uz solāriju Domina Shopping-Kolonnā. Viss skaisti tik tālu. Administratore laipna. Par solāriju samaksāju 4.85 eur uz 12 min. Gribēju piemetināt, ka uz solāriju neeju ne pirmo dienu. Solārijs bija tīrs, bet nesildīja-necik! Izkāpu jau 9. Minūtē, sala kājas, pūta mežonīgi ventelācija, ko nebija iespējams noregulēt, mūzika nedarbojas (kas ir sīkums) , līdz pašai 12. Minūtei solārijs bija līķa aukstumā! Ar manu lūgumu, šo faktu pārbaudīt un atgriezt man naudu-neizdevās. Tika...

Kolonna - Neatbilstoša cena!

Neatbilstoša cena! Zvanīju uz alfa kolonna, lai pierakstītu meitenīti (12 g) uz manikīru ar parasto laku. Pa telefonu man teica, ka šis pakalpojums izmaksās 15 eur. Cena apmierināja un veicu pierakstu uz 30.08. Aizejot uz salonu mums pēc bērnu manikīra ar parasto laku par šo pakalpojumu paprasa 20 eur. Cena pa telefonu viena un salonā cita!

Kolonna - Slikts serviss

Slikts serviss Выполнили процедуру ваксации облости подмышек и допустили недопустимый ожог! В приложении вы найдете фото, которое показывает наглядным образом ужасающее качество выполненнной мне процедуры в салоне kolonna в t/c galerija centrs. Кожа глубако пострадала и я крайне не довольна как огромному дискомфорту, болевым ощущениям, так и визуальному виду этой деликатной области. В дополнение ко всему увечию, меня приняли на процедуру на 20 минут позже записи. В общем все крайне возмутительно.

Kolonna - Algas

Algas Darba samaksa neatbilstoša pašreizējai situācijai, neapmaksāti atvaļinājumi un slimības lapas, vienīgā atbilde, ja nepatīk, ej prom! Zemiska attieksme pret darbiniekiem, nemaksā par stundām, kuras pavada darba vietā, bet tikai par to, ko pavadi ar klientu, paši piedāvā nemaksāt nodokļus, ja saki, ka tomēr tā negribi strādāt, pat neizskata iespēju, tiek piedāvāti procenti, bet nevar skaidri izsekot grāmatvedes darbībām, izvairās sniegt paskaidrojumus kā tiek rēķināta alga un algas pārskatu kā tādu vispār nav, mainot nosaukumus katru gadu, pazūd arī reālie pārskati.

Kolonna - Kolonnas darbinieku attieksme pret klientiem

Kolonnas darbinieku attieksme pret klientiem Labdien! Esmu pilnībā sašutusi kā manikīra speciāliste Anda runā ar klientiem. Šodien, 28.jūlijā, biju pierakstījusies uz pedikīru un manikīru. Pedikīrs bija padarīts ātri un skaisti, viss ok, nav pretenziju. Manikīram izvēlējos citu laku. Kad Andas kundze sāka likt to, es ievēroju, ka tā izplūst un principā uz dažiem nagiem uzlikās šķībi (nu tā, ka pat es uzliktu labāk). Uz maniem ieteikumiem likt plānāku slāni vai paņemt citu otiņu reakcija bija neadekvāta. Andas kundze informēja, ka par savu...

Kolonna - Nekvalitatīvs pakalpojums

Nekvalitatīvs pakalpojums Neilgu laiku atpakaļ ierados apgriezt matus Kolonnā TC Alfa pie frizieres Žanetes. Pirmo reizi, ka bija nepieciešams apgriezt īsu matu griezumu, viss bija ok. Kad otru reizi aizgāju, rezultāts jau bija sliktāks, kaut gan uz "vecā griezuma" bāzes vajadzēja nogriezt īsākus, tāpat tika parādīta arī griezuma bilde. Pēc otrās reizes šaubījos, vai atkal doties pie šīs frizieres, bet kā saka "devu viņai trešo iespēju", ko vēlāk diemžēl nožēloju. Neskatoties uz to, ka parādīju konkrētu bildi, kādu...

Kolonna Riga Plaza - Sūta reklāmu uz SMS, uz prasībām atteikties melo.

Sūta reklāmu uz SMS, uz prasībām atteikties melo. Vienu reizi biju uz matu griezumu, cena augsta, kvalitāta viduvēja, godīgi, ja pat nebūtu šis fiasko ar reklāmu, tik un tā, otro reizi neietu. Kāmēr gaidīju, frizieri, kura kāvēja 15 minus uz pierakstu, sēdēju telefonā, pieslēdzos pie wifi. Un sākās, tajā pašā momentā atnāca reklāma Loccitane caur sms, uzreiz piegāju pie menedžera, prasīju atteikties, teica, ka bez problēmām. Pēc dažām dienām atkāl atnāca reklāma, atkāl aizgāju uz salonu, lūdzu atteikties, teica "jā, jā, izņēmsim jūsu numuru", pēc tam vēl 2 reizes zvanīju, tik un tā, regulāri nāk sms.

Kolonna - slikts serviss

slikts serviss Pirms nedēļas man matus apgrieza Kolonnā Galerijā Centrs, un es vēljoprojām pārdzīvoju šo traumu. Atnācu uz pierakstu ar slapjiem matiem jo ārā lija lietus un biju bez lietussarga. Frizierīte neko tā neteica, nosprieda ka bojāti mati un, ka vajag mazgāt, pirms viņa pat var izķemmēt. Man nekad mūžā, nekurā salonā, nevienā valstī nav mati mazgāti trīs reizes... Vai friziere domāja, ka mani mati bija tik sasvīduši un eļļaini? Labi, tas nav tik svarīgi, bet kad matus grieza, frizierīte prasīja vai...

Kolonna - Nemāk valsts valodu

Nemāk valsts valodu Divas reizes gāju uz šo salonu - pirmoreiz pie friziera otrreiz pie manikīra un abas reizes pagadījās darbinieki, kas nemāk valsts valodu. Ja friziere vēl vismaz centās pāris vārdus pateikt latviski pēc tam, kad saprata, ka es ar viņu krieviski nerunāšu un viņas krievu valodu ne pārāk labi saprotu, tad manikīre vispār latviski nerunāja arī pēc tam, kad atbildēju viņai latviski un domāju, ka viņa saprata, ka krievu valodu līdz galam nesaprotu. Saziņa ar manikīri bija ļoti apgrūtināta. Sajūta...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes