LV RU

Hesburger

Rigaburger SIA
www.hesburger.lv
Adrese: Brīvības gatve 388A
Rīga
Latvia - LV-1011
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 26659666
Darba laiks: 9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
9:00 - 16:00
Kategorija: Atpūta / Izklaide  •  Kafejnīcas, bāri
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
207
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
2
Apskatīt statistiku

Hesburger - Sūdzības un atsauksmes

Hesburger - Klientu apkalpošanas ātrums

Klientu apkalpošanas ātrums Labdien! Salaspilī netiek galā ar klientu apkalpošanu. Ļoti ilgi jāgaida lai veiktu pasūtījumu vai nu automašīnā vai pie Letes. Tā ja ir vairākas reizes. Es gaidu man priekšā ir katrā ziņā pa šo laiku kamēr gaidu kādi 15 klienti aizgāja projām kad ieraudzīja rindu. Jūs zaudējat klientus.

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Labvakar! Kopš pasūtījuma apmaksas pagāja 40 minūtes! Pa to laiku, jau paspēja apkalpot citus klientus, kuri bija vēlāk pēc mana pasūtījuma! Kāda jēga klientam ir apmaksāt sūtījumu iepriekš, ja nemaz netiek ievērota rindas kārtība?! Personāls, pat neiedomājās atvainoties un nepabrīdināja, kā būs jāgaida vairāk kā 40 minūtes! Kad jau saņēmu sūtījumu, tas bija jau atzisis un neielika pasūtīto ķiploku mērci! Paldies, par sabojāto garastāvokli un iztērēto laiku! Pat ar Jūsu konkurentiem, McDonald'...

Hesburger - Higiēna

Higiēna Novēroju superīgu lietu, pēc redzētā burgers bērniem izmetu. Cilvēks kurš iepako, ietin burgers, to dara plikām rokām, bez cimdiem, tam pieskaras ietin papīrā un aiziet mūsu vēders, vai nevajadzētu kovid laikā pie tā piedomāt. Tai pašā laikā galdi visi novākti, lai nav mazāk par divi metri, bet paši tiešo kontaktu ar mums... Nu sviests. Hesītis Kuldīgā rullē.

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Slikta apkalposana, dzērienam salmiņi begušies, pārdevējs nevar tekoši runāt valsts valodā, pasūtītā vistas tortilja sastāvi no 50% halapenjo pipariem un ir neēdama. Lūdzu stingrāk izvērtēt savus darbiniekus un apkalpošnas kvalitāti. Pēc ši incidenta esat zaudejuši klientu, jo turpmāk izvēlēšos mcdonalds dēļ kvalitatīvākas apkalpošanas un prof. Jomas

D Dijdbeuidks 07.10.2020
Komentāri 4 Kafejnīcas, bāri

Hesburger - Attieksme

Attieksme 18: 04 veicu pasūtījumu caur aplikāciju, tā saucamajā restorānā biju 18: 45 un pasūtījums bija "veiksmīgi" utilizēts! Pārsteidz attieksme, kad man jāgaida pasūtījums 20-30 minūtes tad esiet saprotoši, pretējā gadījumā paši vainīgi! Paldies ka atstājat bez vakariņam!

Hesburger - Rokas retas kurs man maksas kompensāciju? Darba trauma

Rokas retas kurs man maksas kompensāciju? Darba trauma Strādāju šinī iestāde, sadedzināju sev visu kreisu roku, apdegumi kurs man maksas par to kompensāciju? Kurs man var izstāstīt vairāk? Kur ir jādodas lai risinātu šo jautājumu? Vai kompensācijā būs pieejamā man? Retas izskatās drausmīgi ko man tur tagad tetovējumu likt?

Hesburger - Krāpšana

Krāpšana Veicu pasūtījumu caur hesburger aplikāciju, izvēloties man tuvāko kartē restorānu. Man visu laiku bija priekšā restorāna nosaukums, kurā es veicu pasūtījumu. Veicu priekšapmaksu. Pēc kāda laika tālruni bija paziņojums ka pasūtījums gatavs, uzrādīju Qr kodu pārdevējai, bet izradījās, ka programm nogļukoja un pasūtījums tika novirzīts uz pavisam citu restorānu, kas atradās 100 km tālu prom, citā pilsēta... Protams pat fiziski es nevarētu izņemt pasūtījumu... Nācās veikt pasūtījumu no jauna un...

Hesburger - Slikts servis

Slikts servis Vienmēr devu priekšroku hesburger nevis pārējām burgeru vietām. Vienmēr bija garšīgi, ātri un ļoti reti kas trūka (pārsvarā mērcītē) . Taču pēdējās reizes vienkārši fui. Kartupeļi frī - mazs daudzums lielas šķēles.. Vistu groziņš divreiz ar citām nagetēm, ne tādam kā biji vienmēr un visur. Burgeri tikko cepti liekas pus dienu stāvējuši sildījušies kautkur aiz Letes. Un vēl pilnam komplektam standarta vistas groziņš šoreiz bija 6 nagetes un 6 vistu spārniņi, bez frī, bez salātiem, bez mērcēm...

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss A. Saharova ielā. Hesburger. Pitstopā tiek apsteikta Rinda nepasūtot ēdienu pie meņū pasūtījuma elektroniskā stenda. Bet pie pasūtījuma izņemšanas lodziņa. Kad maiņas vecākai prasīju kāpēc te tā notiek, kad brauc mašīna bez Rindas. Viņa neatvainojas pat un pasaka kad mēs neko nevaram darīt, mums visi klienti jāapkalpo. Murgs kautkāds. Kas tā par iestādi. Cik reižu es tur esmu bijis, vienmēr kautko aizmirst ielikt līdzi iepakojuma maisā. Es vairs tur nebraukšu. Riebjas tāda kārtība un attieksme.

Hesburger - Krāpšana

Krāpšana Šodien iepirkos hesburgerā valleta! Šausmas.. Paņemam līdz, nepasktījam uzreiz-mūsu vaina, bet nu tomēr, vai tā ir jādara: kola atšķaidīta ar ūdeni, garšas nekādas, fri kartupeļi nebija vispār.. Naudu samaksājam, kā par vistas burgera komplektu.. Un tā nav pirma reize! Otro reizi kaut kas trūkst, meitenes strādā ātri, bet tas nav tā vērts, jo piešmaukt var īpaši bērnus!

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! 24. Augusta pēcpusdienā veicām mobilo pasūtījumu, stāvot Rindā. Rinda bija diezgan gara, un tā kā steidzāmies (4 cilvēki) , tad veicām mobilos pasūtījumus ar cerību, ka saņemsim vēlamo diezgan ātri. Bet bija otrādi... Meitene, kura bija aiz mums un pasūtīja pati pēdējā pie kases saņēma ēdienu ātrāk nekā mēs ar mobilo pasūtījumu. Pārdevēja lika čekus pie bīnes un mūsu pasūtījumi bija pēdējie. Zinu, ka mobilajiem un drive in pasūtījumiem ir priekšrocības (priekšroka) , bet šajā reizē tā...

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Slikta apkalpošana, kasiera vārdā Žanna ļoti skarbi atbildēja uz jautājumu: kas ietilpst komplektā? Vai frī kartupeļu vietā var kaut ko citu paņemt? Atbildi tā un nesaņemu uz savu jautājumu tikai skarbu izrunu - ātrāk varat izlemt man nav laika, pirms tam es biju pateikusi ko tieši vēlos. Es arī esmu kasieris, bet nu es ar smaidu nonīcinu savu slikto garastāvokli, klienti jau nav vainīgi ka nav garastāvokļa pārdevējam. Viss notikums bij, Jēkabpils Hesburger. Reti nāku bet man tiek tās foršākās pārdevējas, bet šoreiz bij tas unikālais gadījums.

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien. Šodien veicām pasūtījumu caur internetu. Pirmkārt netika izmiegts čeks. Apkalpoja pie lodziņa sieviete at gaišiem matiem. Uzvedās ļoti brutāli, tika pret mums klientiem pavelta balss, ka neesot runājuši mikrofonā, kautgan nekāda saistība ar pasūtījumu caur mikrofonu mums nebija. Mašīnu arī neapstādināju pie mikrofona. Ar kādām tiesībām tiek pacelta balss pret klientu?

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss 7 augusts atnācu ēst, meitene strādā gan pie kases, gan arī apkalpojot automašīnas. Zālē Rinda es biju pēdējais, ieradās vēl viena meitene, es domāju nu vel drusciņ abas ātri tiks galā! Kopumā meitene paņēma vienu klientu un aizgāja. Pēc minūtes 5-atgriezās, ņema nākamo klientu. Savukārt es stāvēju 20 minūtes un aizgāju majas izsalcis! Ja es paliktu, tad es noteikti gaidītu vēl 20 minūtes! Nākamreiz, ieradīšos ar automašīnu, izskatās kā tur apkalpojams būs ātrāks

Hesburger - Netīri galdi

Netīri galdi 6. Augustā plkst. 20, visi galdiņi netīri, ir diez gan nepatīkami sēsties pie tik netīriem galdiem, uzreiz zūd apetīte. Notīrīt galdiņus neprasa daudz laika. Par bezmaksas kafiju, jāatgādina pašai, kaut gan tas ir šī ēstuves bonuss, kas varētu piesaistīt klientus.

Hesburger - Slikts servis

Slikts servis Pasūtīju siera burgerus 5 bez sīpoliem, kā grūtniece sajutu sīpolu smaku uz reiz, bet domāju varbūt vienkārši savilkušies, attaisot burgerus vaļā katrā bija kripata sīpolu. Izskatījās ka sīpoli ir vilkti ārā no burgeriem, nevis taisīti jauni burgeri. Tā nav pirmā reize. Dzīvoju diez gan tālu, lai brauktu un sūdzētos.

Hesburger - Slikts serviss

Slikts serviss Kamēr še vīru sēdējām gaidījām pasūtījumu, mūsu oficiants diezgan labi runājas ar draugiem un pārāk lēni tā dēļ skaitīja mūsu atlikumu un vāca pasūtījumu. Pieņem strādāt jauniņus lai skaidro ka ir jāapkalpo cilvēkus nevis runāties ar draugiem kad cilvēku un pasūtījumu ir daudz...

Hesburger - Bojājums

Bojājums Esmu Hesburger klients vairākus gadus, bet pēdējo 2 nedēļu laikā Drive-in tika iedoti praktiski sadeguši nageti. Pirmajā reizē tas bija pretī Spicei, norakstīju uz negadījumu, bet otrreiz tas pats bija Jūrmalas Hesburgerā. Ok, es varēju braukt atpakaļ lūgt mainīt, bet nu es to nedarīju, jo pirmo reizi norakstīju. Vai nu ir tehnoloģija mainījusies, kad lielākas temperatūras tur vai klasiskā problēma,kad netiek galā ar paralēliem pasūtījumiem. Skumji. Tagad katru reizi braucot, jāver laikam vaļa...

I Iskars 18.06.2020
Komentāri 1 Restorāni

AtrisinātaHesburger - Iedod mazāk burgerus nekā ir pasūtīts

Iedod mazāk burgerus nekā ir pasūtīts Labdien! Pirms rakstu sūdzību, vēlējos pateikt, ka hesburger izcelies vairākas reizes ar ļoti lēnu apkalpošanu, ka dēļ arī ilgāku laiku viņu pakalpojumus neizmantoju. Bet ne par to. Tātad, sestdien 13.06. , veicu pasūtījumu hesburger caur viņu aplikāciju. Dēļ šīs aplikācijas iespējas, caur kuru veicot priekšapmaksu ar karti, arī nolēmu paņemt hesburger lai taupītu laiku, jo bija ļoti aizņemta darba dienu. Pasūtījumu veicu atrodoties Jūrmalā un saņemt pasūtījumu izvēlējos Imantu jo tur dzīvoju...

Hesburger - Krapšana un slikts serviss

Krapšana un slikts serviss Продавец в начале спрашивает размер комплекта, потом не может назвать разницу в цене от указанного на борде (komplekts) , по итогу назвав цену маленького, продает большой по цене большого, ко всему, забывает положить один чизбургер, на что я в спешке не успеваю обратить внимание, принципиально везде закину отзывов. Учите своих работников.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes