LV RU

2U.lv

SIA Baltic Able Traders
Adrese: Slokas 33-20
Rīga
Latvia - LV-1048
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67609270
+371 29555004
+371 29535566
Informācija: Veikali:

Kalnciema iela 40,
Rīga, Latvija, LV-1046

Nīcgales iela 2b,
Rīga, Latvija, LV-1035
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
60
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

2U.lv - Sūdzības un atsauksmes

2u.lv - Обман

Обман Заказал видеокарту стоимостью 200 евро , заплатил банковским перечислением , сказали что карту доставят мне домой до нового года(2017) . Заказ был сделан 15 декабря. Через пару недель зашел на сайт , а там написано что он не работает из за технических неполадок , телефоны указанные на сайте тоже все отключены. Прошу помочь вернуть мои деньги,я на вас очень надеюсь! Это чистой воды кража имущества! Просьба писать на email - [slēpt]@gmail.com

2u.lv - Krāpšana

Krāpšana Nopirkām šajā veikalā 2016 gadā ihpone 5, izradijās, ka pēc serijas numura nav normāls.Vairākās reizēs bija viņu servissa.16 decembrī aiznesu atpakaļ veikalā,lai atgriež naudu, lika gaidīt līdz mēnesim. Servisā teica ,ka nauda par manu telefonu ir atgriezta šai firmāi (kadā sakarā to zin serviss..??) Ne naudass 285 euro ne telefona.Pēc adresses Katlakalna 40,uz durvīm tas pats uzraksts, kā internet veikalā līdz "veikals ir slēgts. 2017.gada 10.janvārī veikals atjaunos savu darbību". Pēc Lursoft...

www.2u.lv - деньги не вернули товар не выслали

деньги не вернули товар не выслали 12 декабря 2016 года заказал флешку Sandisk Flashdrive Ultra Dual 64 gb на интернет сайте www.2u.lv Adrese:Kalnciema iela 40,Riga Jur adrese;Auseklja prospekts 7,Ogre.Перечислил им деньги 13.12.2016---16.97 euro.Уже 16.01.2017года а тавара нет и деньги вовращать не хотят!Писал им на почту [slēpt]@2u.LV о воврате денег так как нет тавара--отвечать они нехотят,все 3 телефона не поднимают!Помагите справится с жуликами!2016.gadā 12.decembrī es pasūtīju flash atmiņas karti Sandisk Flaswdrive Uitra...

2u.lv - Laikam jau krāpšana, ja mēneša laikā neatbild!

Laikam jau krāpšana, ja mēneša laikā neatbild! Citādāk, ka krāpšana, to nenosaukt! Pasūtījums ( Numurs:OI/2/96547 ) Izveidots:16.12.2016 20:12 Apmaksāts: 19.12.2016. Nav atbildes e-pastam nosūtīju 04.01.2017. Nav iespējams sazvanīt ne uz vienu no dotajiem nummuriem. 16.01.2017. Pielikumā: maksājuma uzdevums.

2u.lv - Naudas neatgriešana par atteikto pasūtījumu

Naudas neatgriešana par atteikto pasūtījumu Es, Pāvels Pranskus, Liepājas 31-24, Daugavpilī, LV 5417, [slēpt]@gmail.com , [slēpt]@inbox.lv , t. 27128297, 28854664, 02.11.2016 pasūtīju internetveikalā 2u.lv (SIA 'baltic Able Traders") preci - datora videokarti SAPHIRE R7-370 NITRO OC? cena 124.40 eur. Pasūtījuma brīdī es esmu bijis nepilngadīgs, tāpēc internetveikala 2u.lv pārstāvji elektroniski sazinājās arī ar manu māti Anna Pranskieni. 02.11.2016 internetveikala 2u.lv pārstāvji elektroniskajā veidā apstiprināja manu pasūtījumu un pa...

2u.lv - Krāpšana

Krāpšana Šī gada novembrī internetveikalā www.2u.lv pasūtīju vairākas preces, kuru piegādes termiņš bija līdz 3 nedēļām. Noteiktajā laikā par pasūtījuma izpildi nebija nekādu ziņu, uz zvaniem un epastu neviens nereağēja. Kad 23.12. pats atbraucot uz Latviju ierados veikalā Kalnciema 40, Rīgā, man apsolīja, ka pasūtījumu izpildīs līdz 28.12. Pa šo laiku ienāca prātā pameklēt informāciju internetā, kur izrādījās, ka šis veikals jau mēnešiem ilgi pieņem pasūtījumus, kurus nepiegādā un naudu neatgriež...

2u.lv - Krāpšana

Krāpšana 28/11/2016 заказала телевизор стоимостью 101,32€. В этот же день отзвонили и обещали доставку 5,6 декабря. Счёт мною был оплачен 29/11/2016. Много раз пыталась звонить, писать. 07/12/2016 я и ещё 15 адресатов получили э-писмо: Labdien. Diemžēl Mēs nespējām laicīgi izpildīt Jūsu pasūtījumu. Un uz doto brīdi nav zināms prcīzs piegādes termiņš. Sakarā ar to pielikumā nosūtu Jums pieteikuma veidlapu naudas atmaksai. Lūdzu to aizpildīt un nosūtīt uz [slēpt]@2u.lv!Atvainojamies par sagādātām...

2u.lv - Saņemot naudu ar pārskaitijumu nepiegādā preci, neatbild uz e-pastu un neceļ telefona klausuli

Saņemot naudu ar pārskaitijumu nepiegādā preci, neatbild uz e-pastu un neceļ telefona klausuli Cienijamie interneta lietotāji -banāli,bet gribēju nopirkt normālu gludekli atbilstošu vajadzībām un maka biezumam ~57 eiro vērtībā.Intreneta veikalu izvēlējos pēc izvēlētās preces cenas un vai preci var saņemt arī citur Latvijā-Daugavpilī.Nepirku veikalā tapēc ka nav tik liela izvēle un arī cenas...Preci pasūtiju 10.11.16. ,no i-veikala rēķinu saņēmu nākošajā dienā un arī man pazvānīja un pajautāja vai būs labi ja preci varēs saņemt pēc valsts svētkiem-22.11.16..Rēķina apmaksu veicu i-bankā...

2u.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju preci 24.10.2016 un naudu tulīt pārskaitīju, pēc mēneša sazvanot teica ka prece nebūs lai raksta iesniegumu, uzrakstīju bet nauda līdz 13.12.2016 nav atgriezta. šodien aizrakstīju PTAC un iešu uz policiju. Aicinu visus kas cieš no viņiem iet uz policiju un griezties PTAC, lai apstadinātu viņu krāpšanu

2u.lv - Разводилово на деньги

Разводилово на деньги Добрый день,2 ноября заказал у этой прекрасной компании тостер,обещали доставить 2 декабря,ждал до 5 декабря,решил написать письмо,письмо написал ответа не последовало 6 декабря написал ещё одно,7 числа ответили извинились что у них проблемы и вовремя доставки не будет в связи с этим прислали бумажку которую якобы заполнив вернут деньги,в течение 10 минут я заполнил бумажку и выслал, сегодня 12 декабря денег мне не вернули и на звонки и на письма не отвечают,я этого так не оставлю.Будьте бдительны не заказывайте в это магазине ничего.

2u.lv - Krāpšana

Krāpšana Esam līdzīgā situācijā, kā te raksta. Ne preču, ne naudas. Telefonu neceļ. Aicinu visus griezties Valsts policijā ar iesniegumiem. Mans iesniegums tur būs 12.12.2016. Lai tad atsitas. Rakstām visi Swedbank, lai slēdz viņu kontu. Rakstām Patērētāju tiesību aizsardzības centram. Tur jau ir daudz par viņiem sarakstīts. Galvenais ir apvienoties un neklusēt un lieki necerēt.

2u.lv - Обман, плохой сервис

Обман, плохой сервис 23.11.2016 сделал заказ на компьютерные компоненты на сумму 680 EUR. Отзвонили, сказали что всё хорошо и заказ будет выполнен в течении недели. 7.12.2016 прислали письмо на эл.почту - извините но ваш заказ не можем выполнить, пишите анкету на возврат денег. Заполнил анкету и отослал им меньше чем через час. На телефон не отвечают, на почту тоже.

Ct cTacuk 08.12.2016
Komentāri 0 Datori

2u.lv - izskatās pēc krāpšanas, ļoti slikts serviss

izskatās pēc krāpšanas, ļoti slikts serviss Nosūta priekšapmaksas rēķinu; pēc apmaksas nepiegādā preci. Neatbild uz telefonu zvaniem un e-pastu. Vienreiz pacēla klausuli, bet darbiniece teica, ka datorsistēma nestrādā, tāpēc nevar pārbaudīt konkrētu pasūtījumu. Atstāju savu numuru, lai pārbauda vēlāk un atzvana, taču zvanu tā arī nesaņēmu. Tā kā viņu numuri ik pa laikam ir aizņemti, tad var domāt, ka firma nav pilnībā pazudusi.

2u.lv - Krāpšana

Krāpšana Brīdinājums citiem pircējiem, lai nesanāk bēda pirms svētkiem iegādājoties dāvanu. www.2u.lv joprojām nav atgriezis naudu par nepiegādātu preci EUR 704.35 vērtībā, par ko samaksāts 08.06.2016. un protams arī to nedarīs. Nav saprotams kā šis i-veikals vēl eksistē un kāpēc tas līdz šim pieejams salidzini.lv. Nav runa par nekvalitatīvu servisu, nelaikā piegadātu preci vai izņēmuma gadījumu. Viņi vienkārši paņems Jūsu priekšapmaksu par pirkumu un par jums aizmirsīs. Par to liecina regulāri saņemto sūdzību skaits.

2u.lv - krāpšana, nepiegādātas preces, naudas neatgriešana

krāpšana, nepiegādātas preces, naudas neatgriešana Pasūtīju datora barošanas bloku. Pasūtījuma numurs OI/2/93207. Pasūtījums veikts 31.10.2016, pēc brīža atzvanīja no veikala un paziņoja , ka preci piegādāt varēs nākam nedēļ. Precizēju, kurā nedēļas pusē uz ko konsultants atbildēja, ka nedēļas pirmajā pusē. Tātad no 8.11-10.11.2016. Tā kā statuss pie neaizsūtītiem pasūtījumiem nemainījās vairāk kā 3 nedēļas, 23.11.2016 uzrakstīju e-pastu uz mājas lapā norādīto adresi [slēpt]@2u.lv, ar jautājumu, kas notiek ar manu pasūtījumu un kad notik...

2u.lv - Nav atbildes

Nav atbildes Pasūtiju veikalā datora detaļas Izveidots:19.11.2016 14:46 saziņa bija tikai pēc pasūtijuma veikšanas solija preci pēc nedēļas. gaidu jau 2 nedēļas , neatbild ne uz zvaniem zvanot kādas 10 reizes dienā, ne uz ēpastiem atbild.atteicos no pasūtījuma un nevienam nerekomendēju lietot šo krāpnieku kantori.

2u.lv - Krāpšana

Krāpšana Nekādā gadījumā nemaksājiet pirms preces saņemšanas. Tas nav veikals, bet krāpnieku organizācija. 2016.gada 1.novembrī pasūtīju klēpjdatoru, pasūtījuma Nr. 93469. 4.novembrī samaksāju pilnu cenu. Preci nepiegādāja, naudu neatmaksā, katru dienu baro ar solījumiem, ka "šodien naudu pārskaitīs". Iesniedzu iesniegumu policijā par krāpšanas faktu.

2u.lv - Krāpšana, briesmīgs serviss, slikta komunikācija

Krāpšana, briesmīgs serviss, slikta komunikācija Kā jau daudzi šeit raksta, sākumā sadarbība ar šo veikalu bija laba. Ne lieliska, jo no klientu konsultantu puses bija sajukums ar preci un tās piegādes laikiem, tomēr laba. Pēc pāris mēnešiem sākās pirmās problēmas ar manis iegādāto telefonu - regulāri zuda zona, pārkarsa pēc īsa lietošanas laika. Atdevu telefonu servisā ideālā vizuālā stāvoklī. Pēc 2 nedēļām saņēmu zvanu no veikala, ka lai nosūtītu telefonu uz servisu, nepieciešams pievienot šī telefona lādētāju. Zvanīja pēc 2 NEDĒĻĀM, kad...

2u.lv - krāpšana,slikts serviss

krāpšana,slikts serviss ļoti dīvains internetveikals ,pēc 1.novembrī pasūtītās preces ar mani sazinājās,apsolīja preci pēc nedēļas un nosūtīja rēķinu kuru apmaksāju pēc kā vairs nekāda saziņa neizdevās ar šo inernetveikalu pēc ilgas neziņas un gaidīšanas beidzot tikai 17.novembrī saņēmu atbildi kad konkrētā prece neesot pieejama un lai rakstu iesniegumu par naudas atgriešanu un pēc šī iesnieguma iesniegšanas ar mani sazinājās un paziņoja kad priekšniecība apsola naudu atmaksāt līdz 31.novembrim,dīvaini termiņi un...

2u.lv - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Sākums bija labs! Pasūtīju preci 2u.lv mājas lapā, nepagāja ne 10 minūtes, atskan zvans no minētā interneta veikala. Sarunājām, ka apmaksāju rēķinu, un preci saņemu pēc nedēļas Omniva pakomātā. Protams, ka pēc nedēļas preci nesaņēmu. Sazvanīt, pa veikala kontaktos norādītajiem telefoniem, man nevienu tā arī neizdevās. Zvanu, vai nu aizņemts vai neceļ! Uz pirmo epastu neviens neatbildēja, uz otro atsūtīja iesniegumu par naudas atgriešanu. Saprotu, ka naudu saņemt atpakaļ būs grūti, jo neesmu...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes