220.lv

PIGU Latvia SIA
www.220.lv
Adrese: Maskavas iela 257
Rīga
Latvia - LV-1063
("Akropole" 220.lv pasūtījumu saņemšanas punkts)
Tālrunis: +371 6724 4220
Darba laiks: 9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
9:00 - 20:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

23%
Sūdzības
979
Atrisinātas
70
Ar atbildēm
1101
Apskatīt statistiku

220.lv - Sūdzības un atsauksmes

Atrisināta220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Sākšu ar to, ka līdz šim ar šo i veikali viss bij ok. Pasūtījumi tika veikti daudz un dažādi, bet, kā izskatās visam labajam pienāk gals. Pasūtījuma nr: 5499974 tika veikts kārtējais pasūtījums, kas bij ledusskapis, piegādes termiņš līdz divām nedēlām. Kad pienāca termina beigas atnāca sms jusu prece kavējas uz nedēlu gaidam, pec nedēlas atkal sms jusu prece kavējas vēl uz nedēlu. Fantastiki! Un šādi ŗīkojas interneta veikals kurš sevi dēvē, par nr 1 latvijā. Zvanu 31.01.2018. Uz 220.lv info...

Atrisināta220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss 220.lv предлогали товар со значком zemu cenu garantija. Решила выбрать себе телефон, мне эта фирма нравится. Когда увидела предложение, решила проверить, нашла такой же тел. Дешевле, подала заявку как на сайте предлагалось. Этот интернет магазин был в списке предлагаемых 220. Через час мне не ответили, позвонила, сказали в течении дня ответят. Прошло 4 дня, звоню на фирму говорят вашей заявки не поступало, хотя я два раза посылала. Пршлите говорят ещё раз. Захожу на сайт послать заявку еще раз...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Man arī uz šodienu ir negatīva pieredze ar 220.lv. Pasūtīju preci 16.01.2018, ar kurjera piegādi uz 24.01.2018. 23. Janvārī dienas otrā pusē zvanu uz klientu servisu, prasu vai viss ir spēkā un prece tiks piegādāta 24. Janvāri. Uz ko saņemu atbildi - ja ir plānota piegāde uz 24. Janvāri, tad prece tiks piegādāta, īsi sakot, nekādu problēmu. . 24. Janvārī, pulkstens 10.27 man atnāk sms, ka sūtījums kavē, plānotais piegādes laiks tagad jau ir 31. Janvāris, tātad vēl vesela nedēļa! Paņēma riktīga...

220.lv - Pērkot preci, jūsu personas datus nodos trešām pusēm

Pērkot preci, jūsu personas datus nodos trešām pusēm Pērkot jebko, pat neregistrējoties, 220.lv nodos jūsu personas datus trešām personām, to var izlasīt līgumā, kuram ir jāpiekrīt, ja taisaties kaut ko pirkt šajā internetveikalā. 16.5. Reģistrējoties vai veicot pirkumus interneta veikalā 220.lv, Jūs piesakieties jaunumu saņemšanai uz Jūsu e-pastu un sms no 220.lv, kā arī no 220.lv partneriem - „Foodout.lv” (SIA „Foodout.lv”, PVN Reģ. Nr. LV 40103764326), „ČILIJA PIZZA” (SIA „ČILIJA PIZZA”, PVN Reģ. Nr. LV 50003569581) un piekrītat, ka...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtot bērnam elektrisko zobu birsti, ielika pavisam citu. Rakstot viņiem, atbildēja ar automātisku vēstuli un viss! Pēc tam atsūtīja blanku ar atteikumu, kāpēc man tagad jāskraida dēļ kāda cilvēka neuzmanības, jāsūt atpakaļ nepareizo birsti, jāsūt atkal no jauna un maksāt par piegādi, jo pirms tam nemaksāju, jo sūtījums bija lielāks! Kaut kāds murgs un sabojāts garstāvoklis man un bērnam! Pat neatvainojas cūk... S!

220.lv - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Es savā īpašumā ieguvu dāvankarti 50 eiro vērtībā no 220lv un vēlējos iegādāties savai draudzenei dāvanu uz svētkiem- fēnu. Pasūtīju vēlamo preci un 2 nedēļas gaidīju, lai to saņemtu. Viss ko saņēmu pēc šīm 2 nedēļām bija ziņa, ka-prece nāv pieejama, sūtiet kādu citu. Ok, izvēlējos citu fēnu, kas it kā bija pieejams iegādei un ATKAL bija jāgaida 2-3 nedēļas, lai man paziņotu, ka arī šī prece nav pieejama. Atmetu ar roku fēna iegādei un nolēmu dāvankarti tērēt citiem pirkumiem iekš 220lv, bet...

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slikta komunikācija ar pircējiem.Šajā interneta veikalā tika pasūtīta prece.Par cik pēc dienas saņēmu šādu preci dāvanā un pasūtījums vēl bija tikai apstrādē(ne izsūtīts) piezvanīju uz šo firmu atcelt pasūtījumu. Darbiniece laipni pateica, ka tas ir iespējams, nekādu problēmu, kad pārjautăju vai man nav jāraksta nekāds iesniegums, vai jāgaida prece un jāsūta atpakaļ, atbilde bija nē-nekas absolūti nav jādara, jūsu naudu atgriezīsim uz jūsu konta. Biju ļoti priecīga, ka viss tik labi un...

220.lv - Nepiegadāta prece

Nepiegadāta prece Cilvēki, silti neiesaku iepirkties interneta veikalā 220.lv. Piegāde ar tur viņiem ir slikta, tad ir tad nav uz vietas. Tik liek gaidīt. Nekādā gadījumā neveiciet priekšapmaksu. Jo no solīta piegādāšanas brīža uz 21.12.2017. Jau aizgājām uz 23.01.2018. !? Neuzsāktu, ka tās ir normāli!? Vai vispār būs piegādāts? Skaidra atbilde nav... Uz lūgumu atsūtīt garantijas vēstuli, atbildi joprojām gaidu...

220.lv - Krāpšana

Krāpšana После покупки счастливого товара любым человек товар автоматом становиться не доступен. Как тогда мне удалось заказать его? А теперь мне говорят что он идёт за полную стоимость и это не laimīga prece? Kas par h..? Не советую никому этот магазин, нелояльный к своим потенциальным клиентам. Уже заказывали у них, были недовольны. Видать свою репутацию они продолжают портить и по сей день.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Заказала я мужу на рождество подарок в 220. Лв, стоимостью 51.90. Заказ должен был быть в пакомате омнива 24.12. Оплатила заказ через интернет банк с указанием номера заказа. Сегодня (24.12) мне приходит на телефон сообщение о том что заказ в пакомате и просьба оплатить 51.90. Думаю, позвоню и уточню информацию... И тут начинается самый интересный поворот событий. Мне отвечает девушка по имени вита. И на повышенных тонах говорит, что мне нужно оплатить в омниве второй раз заказ или когда они...

220.lv - Nepiegādāta prece

Nepiegādāta prece 18.12.17. tika veikts pasūtījums no 220.lv, kā piegādes veids izvēlēts - piegāde ar kurjeru. Nākamajā dienā, kas ir 19.12. saņēmu sms ar tekstu, ka mans pasūtījums nogādāts kurjerdienestam un to saņemšu vienas darba dienas laikā. Protams, paiet viena diena - pasūtījuma nav, otrajā arī ne, īsti nesaprotot kāpēc tā, 21.decembrī veicu zvanu uz mājaslapā norādīto numuru, kur sieviete atbildēja, ka mana adrese ir bijusi norādīta nepilnīgi, līdz ar to pasūtījumu nebija iespējams nodot kurjeram. Kaut...

www.220.lv - Preces nepiegādāšana

Preces nepiegādāšana 16. decembrī pasūtīju preci 166eur vērtībā no interneta veikala 220.lv. Pienācās bezmaksas piegāde ar kurjeru ko izmantoju. plānota piegāde bija 19. decembrī. Nebija ne ziņu e-pastā, ne telefonā. 20. decembrī zvanīju jautāju, kas notiek. Atbildēja, ka prece būšot 5dien, pārjautaju vai tiešām, jo tā ir dāvana bērnam ziemassvētkos.Teica, lai es gaidot 5dien. Zvanīju arī 21.decembrī, lai pārliecinātos. Man atbildēja, ka esot neprecīza adrese, lai gan no tā profila nav sūtīts pirmo reizi. otrā galā...

220.lv - Slikts serviss, klientu necieņa, laika tērēšana

Slikts serviss, klientu necieņa, laika tērēšana Trešdien(20/12/2017) tika pasūtīts monitors, kura pasūtījums tika garantēts atnākt nākamajā dienā(21/12/2017). Tomēr trešdienas vakarā saņēmu zvanu, ka mans pasūtījums tiks pārcelts uz piektdienu, es tam piekrītu. Ceturtdienas vakarā atnāk īsziņa, izrādījās mans pasūtījums pavisam atcelts. Pasūtot bija dota garantija-prece atnāks līdz ZS, vai dāvana 20 eiro. Man atsūtīja 3 eiro un uzbļāva telefonā.

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Tā kā nedzīvoju Latvijā, izdomāju pasūtīt nelielas dāvaniņas vecākiem uz Ziemassvētkiem, lai mamma saņem tās Cirkle K no 220.lv. Pasūtīju smaržiņas, skuvekli un skūšanās putas. Pasūtījums tika apmaksāts ar bankas karti internetā, pirmais atnāca uz epastu pasūtījuma apstiprinājums, tad maksājuma apstiprinājums, tad arī datums kad pasūtījums tiks piegādāts. Pēc dažām dienām saņemu epastu ka pasūtījums ar skuvekli kavēsies. Labi, nodomāju, varbūt kur noklīdis, tad atnāk no jauna apstiprinājums ar...

D Dino007 22.12.2017
Komentāri 0 Kosmētika

220.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Drausmīgs serviss. Nav nekādas intereses par klientu. Pasūtīju preci, prasīju lai piegādā pēc 13:00. Kurjers zvanīja 12:50, prasīju pagaidīt 10 min- nekā, daudz darba, bet nu tas ir kurjers. Uzzvanīju uz 220 tur pateica ka nekādīgi nevarot palīdzēt , pašai jārunā ar kurjeru. Uzskatu ka tā ir pilnīgi nepieņemama attieksme pret klientu. Ne jau man ka pircējam jārisina piegādes problēmas. Uzrakstīju atsauksmi, kas pat netika publicēta veikala mājas lapa. Uzskatu ka ir kaut kad jādara , lai servi...

220.lv - Slikts serviss, nepilna komplektācija, slikta komunikācija

Slikts serviss, nepilna komplektācija, slikta komunikācija Tika iegādāts datorkrēsls. 12.12 pienāca pasūtījums. Liekot kopā krēslu, tika konstatēts, ka komplektā nav ritenīšu. 13.12 pārdevējam tika iesniegta sūdzība. Nedēļu tika gaidīta atbilde un tā arī netika sagaidīta. 19.12 zvanot atkārtoti, lūdz iesniegt bildi. Bilde tika iesniegta. Pāris dienas vēlāk tika saņemts zvans, ka uzņēmums esot noslogots un pēc ritenīšiem jāierodas pašiem uz daugavgrīvas ielu. Kas tā par attieksmi, ka sākotnēji tiek piegādāta brāķēta prece, bet vēl jāskrien pāri visai pilsētai, jo uzņēmums redz ir noslogots. Kauns!

A agios 21.12.2017
Komentāri 1 Tirdzniecība

Atrisināta220.lv - Bojāta prece, slikts serviss

Bojāta prece, slikts serviss Interneta veikalā 220.lv, uz savu dzimšanas dienu, pasūtiju kafijas aparātu Belmoca Belimo bravissima. Klāt pasūtiju arī belmoca kafijas kapsulas. Liels bija mans prieks, kad tas viss atnāca! Bet kad paprovēju visu saslēgt kopā un pagatavot kafiju - čiks vien sanāca: 1) līdziegādātās kafijas kapsulas "belmoca" nemaz neder "belmoca" kafijas aparātam (par ko mani neviens nemaz nebrīdināja) 2) kad ievietoju savu kapsulu (ko atsevišķi biju nopricis) , pa visām malām sāka nākt arā ūdens. Zem...

220.lv - Meli/serviss

Meli/serviss Pasutiju/apmaksaju preci interneta, un tad sakas. Sakuma it ka aizsutija uz omnivu cita pilseta, pec 2 nedelam it ka parsutija uz pareizo adresi. Katrs operators sniedz savadaku info. Rezultata ne preci, ne kadu skaidrojumu nesanemu, bet tika vienkarsi atgriezta nauda. Pasakums aizņema gandrīz mēnesi. AMATIERI !

220.lv - Slikts serviss!

Slikts serviss! Pasūtīju rokas pulksteni interneta veikalā 220.lv, ko dāvināt mazdēlam, 05.12.2017. Šodien 08.12.2017. saņēmu paziņojumu, ka atbilstošais pulkstenis viņiem nav pieejams, kā rezultātā kļūst apšaubāma iespēja, ka līdz jubilejai varēs to piegādāt arī no citiem interneta veikaliem. Sabojāta svinības!

220.lv - Ārprātīgs klientu serviss + neprofesionāla piegāde

Ārprātīgs klientu serviss + neprofesionāla piegāde Ieggādājos interneta veikalā gultu + matraci, sarunājām piegādi (rakstiski) uz 29.11. Vakar man zvanīja bērns (28.11) un teica, ka esot atbraucis kurjers no dpd, nometis gultu un matraci ārā uz ielas sniegā un aizbraucis. Labi, ok, atnāca vecvecāki un ienesa iekšā mājā to gultu. Samaksāju meistaram 100euro par salikšanu. Šodien atnāk meistars, sāk likt kopā un izrādās, ka trūkst detaļu. Zvanu uz 220.lv un jautāju: 1. Kādēļ atveda dienu agrāk nesaskaņojot 2. Kādēļ atdeva bērnam 3. Kādēļ nav...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes