LV RU
www.sudzibas.lv 220.lv Meli par piegādi

220.lv - Meli par piegādi

Rupji kavē piegādes!
11.06. Vēlos pasūtīt batutu internetā, bet man nepieciešams, lai varu paspēt to uzstādīt līdz 17.06. , lai bērniem sagatavotu pārsteigumu dzimšanas dienā. Atrodu veikalu 220.lv, kurš Sola piegādi līdz 16.06. Jes, der! Pasūtu foršu batutu ar pieskrūvējamu basketbola grozu un gaidu piegādi. Darbā paņemu jau atvaļinājumu uz 17.06, lai pa dienu varu salikt batutu, un vakarā bērniem būtu pārsteigums.
Diemžēl, 16.06 batuts neatnāk. Zvanos uz 220.lv, ņemos, bet tik ilgu atbildes gaidīšanu nekur neesmu redzējis.
17.06. Paiet bez pārsteigumiem bērniem, tik ar solījumiem bērniem, ka gan jau drīz atnāks, jo neesmu saņēmis nekādu informāciju no 220.lv par to, ka pasūtījums kavēsies.
220.lv informē, ka “sūtījums ir nodots kurjeram”! Juhuuu, gaidu. Paiet vairākas dienas, solītas 1 dienas vietā, un kurjers man 20.06. Atved vienu batuta daļu – basketbola grozu, kas jāstiprina pie salikta batuta. Paša batuta nav. Nē, nu laikam 220.lv ir uzsācis ņirgāšanās akciju par saviem klientiem. Priekš kam man grozs, ja nav paša batuta, kur to pielikt?
Zvanu uz 220.lv, atkal gaidu ilgo savienojuma laiku, un 220.lv darbinieks man atbild, ka viss ok, batuts ir noliktavā, un “rīt tiks nodots kurjeram”. Juhuu, gaidu! Batutam būtu jābūt pie manis 25.06-26.06. , un to uzreiz brīvdienās varēšu salikt! Vasara nebūs beigusies bez batuta.
Paiet Līgo, paiet jāņi, paiet arī 25. , 26. , 27. , 28.06.. Utt. Batuta kā nav, tā nav.
1.07. Dusmīgs zvanu uz 220.lv. Darbinieks Saka, ka batuts vēl ir noliktavā, un velsviņzin, kāpēc tas vēl nav man aizvests. Jezusmarija. Ņirgāšanās par klientiem akcija laikam vēl nav beigusies. Saka, ka tūlīt pat to atdošot kurjeram. Neizturu, rakstu vēstuli uz 220.lv – kas pie ^%$^% notiek!? Jāpiemin, ka 10.07. Vēl atbildi neesmu saņēmis - laikam šajā veikalā nav pieņemts atbildēt klientiem.
02.07. Batutu atved.
Kopumā batuta piegādes kavējums bija 16 (!) dienas! Sačakarēts pārsteigums bērniem, nevajadzīgi izņemtas atvaļinājuma dienas, sabojāti nervi komunikācijā ar šo veikalu.
Esiet uzmanīgi ar šo veikalu, nekad neticiet viņu solījumiem ne par piegādes laiku, ne par to, ka viņi jums “atzvanīs”, ne par to, ka “drīz jau būs”, nekad negaidiet no viņiem atbildes uz jūsu vēstulēm. Neuzskatiet, ka šis ir uzticams un respektējams interneta veikals. Šis ir liels veikals, bet viņam tiešām ir nospļauties par saviem klientiem.

10.07.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no interneta veikals 220.lv Pārstāvja atbilde 10.07.2020

Labdien, Lūdzu norādiet pasūtījuma numuru, lai varam iespējami ātri izvērtēt situāciju.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām!

I

Komentāri (1)

T Taisnīgums99 11.07.2020

Tas nav kavejums, jo nebija jums nekadi solijumi, ka piegade netiks kaveta! bet tiesi otradak, jus bridinaja, ka piegade var kaveties!
Un slikti, ja batuts ir vienigais, kas vajadzigs svetkiem, taa ir tikai viena leeta manta nevis visa dzive.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes