LV RU

Xnet

Xnet SIA
Adrese: Brīvības iela 293 A - 3
Rīga
Latvia - LV 1006
(Biroja adrese)
Tālrunis: +371 67651234
Fakss: +371 67892278
Darba laiks: 8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
8:00 - 20:00
9:00 - 18:00
Kategorija: Tirdzniecība  •  Interneta veikali
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

19%
Sūdzības
125
Atrisinātas
6
Ar atbildēm
93
Apskatīt statistiku

Xnet - Sūdzības un atsauksmes

Xnet internetveikals - SIA HH Invest - Slikts serviss un klientu maldināšana

Slikts serviss un klientu maldināšana Iegādājos preci janvāra sākumā (piebildīšu, ka Xnet internetveikalā preces iegādājos ik pa laikam un jā zinu, piegāde mēdz kavēties kā jau visur, itīpaši šajā laikā, bet parasti līdz 2nedēļām, bet šoreiz ne par to) , xnet mājaslapā jaukas atlaides, iegādājos dāvanu bērnam (solītā piegāde pēc nedēļas) . Paiet nedēļa protams neko nesaņemu, nav arī nekādas ziņas par plānoto piegādi - sazināties diezgan grūti klientu servisa telefons jau vairākas dienas neatbild, uz e-pastu atbildi saņemu vēl pēc...

Xnet - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju preci xnet.lv - apsolīja ka pēc nedēļas atvedīs. Tad pēc nedēļas saņēmu e-pastu ka pasūtījums anulēts, veselu nedēļu gaidīju šo preci! Un pietam vēl saņemt naudu atpakaļ arī aizņems vairākas dienas. Lūdzu, vai nevar paātrināt šo procesu - atbilde negatīva.

Xnet - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti uzbāzīgi ar savām reklāmām, spamo katru dienu, atteikties no reklāmām pogu arī paslēpuši kārtīgi! Komunikācijas ātrums arī ļoti lēns, par pasūtītās preces pieejamību informēja mani pēc divām nedēļām, kad tiku informēts par to ka nevarēšu saņemt preci, ziņojumam klāt netika piedāvāta opcija saņemt naudu atpakaļ, bet gan piedāvāts ņemt citu preci piemaksājot, pirmais ko tādos gadījumos vajadzētu darīt ir atgriezt naudu nejau censties mani noturēt savā sistēmā.

Xnet. Lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju no xnet veikalā trenažieru (steperis) , pēc 2 dienām saņēmām, bet pēc 3 dienām saplīsa viens virzulis (sāk tecēt eļļa) , uzrakstījām uz veikalu vēstuli uz ko mums atbildēja ka viņi pasūtīja dpd kurjeru lai savākt steperi, divu diena laikā jābūt, bet tā kurjers ne atbrauca, sanāk ka veikals pat ne pasūtīja kurjeru, bet dēls pasūtīja matu trimmeris caur omnivu, atnāca tukšas kastes? ! Kā tas var būt iespējams? Xnet strādā krāpnieki.

O Oleandr Sablevics 07.02.2021
Komentāri 0

Xnet - Patērētāju tiesību u.c. pārkāpumu kalngals

Patērētāju tiesību u.c. pārkāpumu kalngals Traģiska uzņēmuma disciplinētība, pārkāpumi, pilnīgs haoss. Pasūtīju uz Z-svētkiem dāvanu krusttēvam, piegāde nākamajā dienā - brīnišķīgi, briest pozitīva atsauksme par piegādes ātrumu. Saņemu sūtījumu, atveru - sieviešu smaržas. Dienu pirms z-svētkiem. Dāvana vējā, kovids - neko ātrumā jaunu nopirkt nevaru, viss slikti. Nekavējoties viņiem rakstu - prasu, kā labos situāciju. Pēc svētkiem - 25.12. Formāla atbilde - paldies, ka ziņojāt; atvainojamies pa neērtībām; lūdz norādīt adresi, kur...

Xnet - Pasūtījuma piegāde

Pasūtījuma piegāde Ļoti slikta pasūtījumu piegāde shēma. Vel raksta klāt ka ātra piegāde. Pasūtīju bērnam paklāju, kaut kur 20 datumos ‘atbilde bija - jūsu pasūtījums būs 2 februāri’ te kad taisīju pasūtījumu rakstīts ātra piegāde ,2 februāri saņemu sms ka mans pasūtījums būs 19 februāri. Taisīju pasūtījumu uz 25-26 janvāri. Xnet tad nerakstiet ka jums ir ātra piegāde.

Xnet.lv - slikts serviss

slikts serviss Es gaidu piegādi pasūtījumam uz māju (samaksāju arī par piegādi) 27 (!) dienas. Vēl nav. Viņu klientu apkalpošanas dienests pilnīgi šausmīgs. Atsūtīja sausu epastu. Citēju: "Sia Hh Invest nenes atbildību un nekompensē pircējam jebkādus iespējamos zaudējumus, ja plānotais preču piegādes termiņš tiek kavēts. Ja, plānotais preču piegādes termiņš kavējas un pircējs nevēlas vairs gaidīt preču piegādi, tad pircējam ir tiesības vienpusējā kārtībā atkāpties no līguma par to paziņojot pārdevējam. Šajā...

Xnet - Slikts serviss

Slikts serviss Vienkārši nenormāls serviss. Internetā veicot pasūtījumu un maksājot par piegādi, Sola piegādāt 2 nedēļu laikā. Pasūtījums 1. Jan, piegādi "ap 15. Jan". Tagad pagarina piegādes laiku uz vēl vienu nedēļu - "ap 21. Jan" turklāt vēl pa Vidām izrādās, ka kāda no precēm viņiem nemaz nav. Kāpēc uzreiz nesaka godīgi - nezinām, kas mums reāli ir pārdodams un tas, kas reāli ir - nezinām, kad jūs dabūsiet! Krāpniecība. Varbūt vispār tikai pēc gada pusi no pasūtījuma piegādās. Esmu ļoti dusmīga un nelaimīga

Xnet - Nepatiesas cenas

Nepatiesas cenas Noskatīju preci. Maksā 638 eiro, bet ar piemēroto atlaidi sanāca 498 eiro. Vēlāk pagāja laiks izdomāju nopirkt un pēkšņi skatos prece maksā 950 eiro un piešķirta 33 procentu atlaide un galasumma 638. Sanāk iepriekš bez atlaide maksāja 638 bet tagad ar atlaidi maksa 638

Xnet - Neatgriež naudu par preci, kas netika piegādāta laicīgi, tika mainīts piegādes datums.

Neatgriež naudu par preci, kas netika piegādāta laicīgi, tika mainīts piegādes datums. Iegādājos šajā veikalā 14.12. preci, kurai bija norādīts, ka atrodas noliktavā un ka tiek garantēta piegāde līdz Ziemassvētkiem. 18.12. Xnet raksta ka pasūtījums iespējams netiks piegadās laikā un kā atvainošanos iedod 10€ kuponu. 20.12. Xnet raksta ka pasūtījums noteikti netiks piegādāts līdz Ziemassvētkiem, jaunais piegādes datums ir 29.12. 21.12. Es atsakos no preces un lūdzu atgriezt naudu. Tajā pašā dienā dienā atnāk arī e-pasts no Xnet, ka prece esot nosūtīta piegādātājam - Omniva. Xnet...

Xnet - Piegādes termiņa krāpšana

Piegādes termiņa krāpšana Lai nedrūzmētos veikalos klātienē, izmantoju izdevību 15. Decembrī pasūtīt 3 gadīgam bērnam apsolīto un tik ļoti gaidītu ziemassvētku dāvanu ar piegādi 21. Decembrī. Šodien ir 22. Decembris, taču prece neesot saņemta pat vēl no piegādātāja. Paldies Xnet, ka 3 gadīgam bērnam zem Eglītes nekas nebūs, jo arī nopirkt to vairs nekur nav iespējams! Šo veikalu neiesaku nevienam, jo par saņemšanu neviens negarantē, viss, ko var atbildēt klientu apkalpošanas tālrunis, ir "mums ļoti žēl, mēs saprotam"...

Xnet - Pateicība

Pateicība Veicu pasūtījumu (turpmāk pasūtījums 1) xnet.lv un kļūdījos ar piegādes adresi (norādīju nekorektu saņemšanas vietu), tādēļ veicu atkārtotu pasūtījuma noformēšanu (turpmāk pasūtījums 2). Nākamajā dienā veicu pasūtījuma "2" apmaksu 100% apmērā. Pēc dienas (trešā diena kopš pasūtījuma noformēšanas) saņēmu no xnet.lv, e-pasta vēstuli ar aicinājumu apmaksāt pasūtījumu "1". Tā kā biju apmaksājusi pasūtījumu "2", nepievērsu šai vēstulei uzmanību. Vēlāk sazinoties ar xnet.lv saņēmu atbildi ka...

Xnet - Instrukcija valsts valoda

Instrukcija valsts valoda Gribēju sievai uzdāvināt kafijas automātu ar iebūvētam dzirnaviņām. Sūtījumu pasūtīju ar saņemšanu pasta nodaļa ar pēcapmaksu. Atverot iepakojumu instrukcija bija kādas sešas valodas tikai ne latviešu vai krievu, sazinājos ar veikalu solija izsūtīt uz e-pastu. Pagajusas5dienas instrukcijas nav pārdevu sievas dāvanu par puscenu. Nesaprotu ka vispār var pārdot preci bez instrukcijas valsts valoda.

Xnet - Par savlaicīgi naudu atgriešanu

Par savlaicīgi naudu atgriešanu Labdien! Bija pasūtījums uz līzingu, pirmo iemaksu firma paņēma uzreiz, pēc diena bija atteikums no līzinga, pieprasīja naudu atpakaļ solija pēc divām dienām atgriezt (visa saruna pierakstīta telefona) naudu tā nesagaidīja, piezvanīja pēc 4 dienām sāka gaidīt vēl var būt 2 dienas var būt 4 dienas Rinda kārta. Kāda rīnda kad kad prece klients nesaņem, nav precizē datus tikai solījumi. Uzmanīgi klientiem kurie grib ņemt prece līzinga

Xnet - Slikts serviss, atsūtīta lietota prece

Slikts serviss, atsūtīta lietota prece Pasūtīju xnetā bērnu virtuvīti, gaidīju vairāk kā 3 nedēļas (bija norādīts - piegāde 14 dienu laikā) , virtuvīte atnāca bojāta, lietota, netīra, saskrāpēta, salauzta! Naudas atgriešana ir ļoooooti grūts process no šī internetveikala! Nekad nekad nevienam neieteiktu neko pasūtīt! Ja būs problēmas, tad viss notiks ļoti lēni! Esmu ļoti neapmierināta!

Xnet - Slikts serviss, nolaidība, necieņa pret klientu

Slikts serviss, nolaidība, necieņa pret klientu Esmu ļoti pārsteigta par xnet veikala bez personisko pieeju un noteikti publicēšu datus antireklāmas saitā. Veicot pasūtījumu 24. Novembrī, saņēmu epastu, ka preces piegāde plānota 30. Novembrī, šodien, telefoniski-zvanot pašai!, uzzināju, ka prece izpārdota! Viņi pat neuzskatīja par pienākumu man to paziņot! Pasūtījumu veicu nedēļu atpakaļ! Vai tiešām nebija neviens brīdis informēt klientu! Uzskatu, ka šādā veidā savu prestižu kompānijai nebūt neceļat. Šī interneta veikala pakalpojumus nemūžam...

Xnet - Neatgriež naudu par atgrieztu preci bez bojājumiem

Neatgriež naudu par atgrieztu preci bez bojājumiem Prece saņemta atpakaļ veikalā pirms 20 dienām, naudu neatgriež, tikai Saka, ka iesniegts grāmatvedībā. 14 dienu atgriešana nedarbojas. Gatavojos sniegt sūdzību ptac. Labi, ka līdzekļi ir, bet ja pēc didriksons jaku kā vienīgo ziemai tas ir šausmīgi. Šo veikalu vajadzētu slēgt. Nebija pievienota atgriešanas veidlapa.

Xnet.lv - Ļoti slikts serviss, Krāpšana

Ļoti slikts serviss, Krāpšana Neiesaistāties ar šito kantori. Ja gribat ko noskaidrot pa tel. Rēķināties vismaz 5 min. Klausīties mūziku. Nervi pagalam jūs nebūsiet izlasījis ar maziem burtiem rakstīts esot izpilde 2 nedēļu laikā. Kam man tāds i-veikals Latvijā. E-bais 2 nedēļu laikā no Eiropas pa taisno. Nost ar X - Net.

AtrisinātaXnet - Savas vainas atzīšana

Savas vainas atzīšana Tika veikts pasūtījums un viena no precēm (telts) atnāca ar saplēstām detaļām (melnie mietiņi ar ko veido telts konstrukciju). To konstatēju tikai sākot lietot telti, izpakojot to no iepakojumiem un telts somām. Sazinoties ar Xnet.lv veikalu un izstāstot radušos situāciju lūdza, lai nosūtu bildes ar bojātajiem mietiņiem uz ko saņēmu e-pastu pretī, ka tā kā telts ir lietota viņi var piedāvāt 10.00 EUR 'lielu' kompensāciju. Vēlos piebilst, ka telts cena ir 90.00 EUR. Sniedzu viņiem detalizētu...

Xnet.lv - Preces nav

Preces nav Esmu pasūtījis xnet.lv veikalā sūtījumu jau 14. Jūlijā un joprojām nav saņemts sūtījums (21.07.2020) , zvanot klientu atbalstam neviens neko nezin, ne kur ir sūtījums, ne kad sūtījums būs. Apsola noskaidrot un atzvanīt, bet klusums. Jāzvana atkārtoti pašam un atkal neko nezin. Nauda samaksāta par preci 14.07.2020. Pilnīgs bardaks! Šausmīgs serviss un attieksme. Uzskatu, ka tā ir krāpšana, naudu paņem, preces nav.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes