LV RU
www.sudzibas.lv Xnet Patērētāju tiesību u.c. pārkāpumu kalngals

Xnet - Patērētāju tiesību u.c. pārkāpumu kalngals

Traģiska uzņēmuma disciplinētība, pārkāpumi, pilnīgs haoss.
Pasūtīju uz Z-svētkiem dāvanu krusttēvam, piegāde nākamajā dienā - brīnišķīgi, briest pozitīva atsauksme par piegādes ātrumu. Saņemu sūtījumu, atveru - sieviešu smaržas. Dienu pirms z-svētkiem. Dāvana vējā, kovids - neko ātrumā jaunu nopirkt nevaru, viss slikti. Nekavējoties viņiem rakstu - prasu, kā labos situāciju. Pēc svētkiem - 25.12. Formāla atbilde - paldies, ka ziņojāt; atvainojamies pa neērtībām; lūdz norādīt adresi, kur kurjers var saņemt nepareizo sūtījumu.
26.12. Es viņiem norādu adresi un informēju, ka man vajag īsto pasūtījumu. Klusums no viņiem, līdz 07.01. ! Es atkal rakstu, ka tā ir augstākā bezkaunība no viņiem, un ka, ja viņi man tajā pašā dienā nedos ziņu, tad būs sūdzība ptac (zinātājiem - kā jau jūs zināt, ptac prasa iepriekšēju risinājumu ar pašu uzņēmēju) . Atbilde ir tajā pašā dienā - atkal formāla atvainošanās, liek aizpildīt atteikuma veidlapu un brīdina, ka preču apmaiņa notiks 14 dienu laikā! Kurjers ierodas 08.01. Visu atdodu, atteikuma veidlapā norādu, ka vēlos īsto preci, kurjers aizbrauc. Vēlākais 22.01. Jābūt piegādātai pareizai precei. Bet no viņiem klusums - 25.01. Rakstu viņiem, vai viņi vispār bailes pazaudējuši, kādēļ kaut kāda rīcība no viņiem seko tikai tad, ja piedraud ar ptac. Šoreiz pat šī vēstule viņos neizsauc nekādu reakciju, t. I. Atbilde nav. 1.02. Es viņiem atkal rakstu, ka dienas laikā gaidu atbildi no viņiem. Pašā vakarā viņi man atbild, ka grāmatvedībai dots rīkojums atgriezt man naudu! 04.02. Nauda ienāk manā kontā.
Sakiet lūdzu, vai šī nav augstākā patvaļa un tiesiskais nihilisms? Man nav vēlēšanās tērēt laiku, lai rakstītu ptac, bet tādējādi šādi uzņēmēji turpina pelnīt, nerespektējot likumdevēja gribu, jūtoties nesodāmi. Šī būs mācība, nākamreiz būs nekavējoties iesniegums policijā par piesavināšanos. Paņemt naudu un preci, un neatgriezt ne vienu, ne otru - tā ir tīrākā piesavināšanās (kl 179. Pants) . Turklāt es varētu prasīt no viņiem procentus par sveša kapitāla lietošanu! Nemaz nerunājot par patērētāja tiesību pārkāpumiem. Bet mīļie līdzcilvēki - dzīves mācība ir viena - jo lētāka prece, jo lētāks serviss (protams, ir reti izņēmumi) . Šis ir labs piemērs! Bet uzņēmējiem - apmāciet savus darbiniekus, ka ir jārīkojas nekavējoties, it īpaši, ja paši pieļaujat kļūdu, pretējā gadījumā var sanākt sniegt paskaidrojumus policijai, ptac un tiesai. Pietiks ar cilvēku, kam nebūs slinkums, kā tas bija man. Vai tomēr ziņot ptac, lai krājas kaudzītē sūdzības par šo bezkaunīgo komersantu?

04.02.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Xnet interneta veikals Pārstāvja atbilde 05.02.2021

Labdien, Inta, atvainojamies par kavēšanos. Diemžēl, šobrīd visu veidu kurjerdienesti ir pārslogoti esošo ierobežojumu dēļ, tāpēc preču kustība dažādos virzienos nenotiek tik ātri, cik mēs vēlētos. Jūsu gadījumā vēl nāca klāt arī tehniska problēma, kas neļāva saņemt visus Jūsu jautājumus un atbildēt uz tiem laicīgi.
Un vēlamies uzsvērt, ka valsts iestāžu pieminēšanai sūtītajās ziņās nav saistības ar atbildēšanas vai rīcības ātrumu. Mēs respektējam un izskatām visas mūsu klientu ziņas, jautājumus un ierosinājumus.
Lai jauka diena - Xnet komanda.

Papildināts Inta1234 07.02.2021

Pilnīgi nevajadzīga un bezjēdzīga atbilde. Nevienu brīdi man netika norādīts uz tehniskām problēmām - šeit tas izskan pirmo reizi. Izdomāja sev attaisnojumu.
Jūs paši saprotat, ko Jūs uzrakstījāt - Un vēlamies uzsvērt, ka valsts iestāžu pieminēšanai sūtītajās ziņās nav saistības ar atbildēšanas vai rīcības ātrumu? Jūs pārkāpāt likumus un aizskārāt manas tiesības, attiecīgi iestādes pieminētas, lai norādītu, kādas bija manas iespējas savu tiesību aizsargāšanai. Citiem cilvēkiem informācijai.
Visbeidzot, man no Jums neko nevajag – ne atbildes, neko! Varbūt sūdzības, liks Jums pārskatīt sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Atbilde no Xnet interneta veikals Pārstāvja atbilde 11.02.2021

Paldies par informāciju. Katru dienu strādājam, lai uzlabotu pakalpojumu un klientu apkalpošanu. tā noteikti ir mūsu prioritāte. Jauku dienu!

I

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes