LV RU
www.sudzibas.lv Xnet Slikta pasūtījuma apstrāde

AtrisinātaXnet - Slikta pasūtījuma apstrāde

Pasūtīju 10.05.20 rampu traktoram, lai iebrauktu auto piekabe, xnet atsūtīja atbildi, kad piegāde plānojas 25.05.20 bet 22.05.20 uzrakstīja vēstuli, kad piegāde kavēsies līdz 02.06.20
sapratu, kad mans pasūtījums netika apstrādāts 24 h laika no pasūtīšanas briža, kaut gan naudu samaksāju uzreiz pie pasūtīšanas. Esmu loti, loti vilies xnet veikala.

22.05.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Xnet interneta veikals Pārstāvja atbilde 28.05.2020

Labdien, darbs pie pasūtījuma apstrādes notiek no saņemšanas brīža līdz pat garantijas termiņa beigām un vēl ilgāk. Pirms piegādes ir daudz sarežģītu posmu, kuros iesaistīti vairāki uzņēmumi - piegādā preci, noliktava, vairumtirgotājs, pat ražotājs. Tāpēc pilnīgi visus posmus 24 stundu laikā izpildīt bieži vien nav iespējams. :) Bet cenšamies, lai viss notiek ātri un solītajos termiņos.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Ifciks36 28.05.2020

Diemžēl jums nekā nesanāk piegādāt preci solītajas divas nedēļas, ka rakstāt savā interneta mājas lappa. Tagad jau solat 4 nedēļu laikā piegādāt, no 02.06.20
Redzēsim vai šis solījums piepildīsies.

I

Komentāri (1)

I Ifciks36 02.06.2020

Beidzot 01.02.20 saņēmu savu pasūtījumu. Paldies Xnet darbiniekam par piegādi, lai gan novēlot. Nekādi bojājumi netika konstatēti. Jautājums vai vēl kādreiz sutisu šai interneta veikalā, iespējams, bet tad noteikti pirms maksāšanas sazināšos ar Xnet darbiniekiem par preces pieejamību un piegādes precīzu laiku.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes