LV RU

Siltumserviss Rīga

Siltumserviss Rīga PS
Adrese: Maskavas iela 227
Rīga
Latvia - LV-1019
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: 80000610
+371 67393979
Informācija: Siltumserviss Rīga PS- Siltumapgādes sistēmu tehniskā apkope
Kategorija: Pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

0%
Sūdzības
54
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
0
Apskatīt statistiku

Siltumserviss Rīga - Sūdzības un atsauksmes

Siltumserviss - Плохой сервис

Плохой сервис 4.05.2019 прорвало трубу с горячей водой, вызвала сантехников из siltum serviss, кое как сама поставила хомут, но все равно вода текла, сидим с ребёнком ждём помощи. Приезжают эти работнички и говорят что ничего они делать не будут, дословно « живите так до вторника» т. Е. До 7.05! Когда я сказала что до вторника здесь уже потоп будет, начали меня стращать что сейчас всему дому отключат горячую воду, в итоге оказалось что отключили только нашему подъезду, на мою просьбу поставить хотя бы...

PS Siltumserviss Rīga - плохой сервисс

плохой сервисс В пятницу 5.04.2019 по раунас 20-а была отключена горячая вода вместе с полотенцесушителями. На двери появилось странное объявление, что дескать ведутся ремонтные работы и вода будет перекрыта с 5.04.2019 с 15: 00, а вот по какое дата и время не проставлены. На вопрос что за работы проводят диспетчер отвечает, что ликвидируют аварию. На следующий вопрос и где ликвидаторы отвечают, что ликвидаторы в выходные не работают потому как авария ужасна и объёмы работ большие. В нашем доме в течении...

Id Iduschiy 07.04.2019
Komentāri 0 Pakalpojumi

Siltumserviss Rīga - Slikts serviss

Slikts serviss Mīļie! Nu tiešām ir pieriebies! Mēs pēdējo 4 mēnešu laikā netiekam pie patstāvīgā karstā ūdens! Visu laiku! Tikko nomainīja aukstās ūdens trubas un plāno karstās mainīt nākamgad, bet problēma jau mums ir primārā ar karsto! Besī ārā. Viņi nekad neko nezin un nekad neko nevar saplānot! Pofigisti rimtīgākie!

Si Sintija 01.04.2019
Komentāri 0 Pakalpojumi

Siltumserviss Rīga - apkures maksa

apkures maksa Lūdzu izskaidrot pamatojumu apkures maksas aaugstināsanu šī gada janvāra un februāra mēnešos paaugsināsanu slīdzinot ar lai gan 2018.gada janvāri un februāri, jo pagajušā gada šajos mēnešos gaisa tempertūra bijakrietni augstaka augstāka par šā gada gaisa tempertūru norādītājos mēnešos, bez tam gazes cena arī nav paaugstināta. Jāatzīmē, ka arī dzīvokļa vidējā tempertūra ir 19-20 grādi

An anemaria 11.03.2019
Komentāri 0 Pakalpojumi

Siltumserviss Rīga - Slikts serviss

Slikts serviss Siltumservisa operatore laura, nevar atbildet korekti uz jautajumi. Rodas tadas domas ka, ko vina tur vispar dara, jo neatbild uz jautajumu un ir ari nelaipna un met klausuli. Gribetos, lai ar vinu paruna un iemaca ka pareizak ir jastrada

Siltumserviss Rīga - Atslēgta karstā ūdens padeve, problēmu nerisināšana

Atslēgta karstā ūdens padeve, problēmu nerisināšana Nav karstā ūdens no 28.02.2019 vēl joprojām nav pieslēgta! Zvanām katru dienu uz 80000610, dusmojamies, taču nekas nemainās! Uz jebkuru jautājumu sniedz viss laik viena un tā pati atbildi, zvans ir nofiksēts, gaidiet meistaru. Tā ir reāla ņirgāšanās par cilvēkiem! Kurā 12 gadus mēs dzīvojam? Lai nomazgātos siltā ūdenī man ir jāvāra ūdens, vai tas tiešām atbilst 21. Gadsimta standartam? Kad bija 'Rīgas siltums', tad šādu problēmu nebija! Šis ir kaut kāds 'lētais kantoris', par kura pakalpojumiem...

Siltumserviss Rīga - Čeku nedošana, valodas nezināšana!

Čeku nedošana, valodas nezināšana! Saskāros ar ļoti nepatīkamu situāciju, gaidīju servisu 3 mēnešus, katru reizi bija kaut kādas atrunas. Ar mani sazinājās darba organizators, kas nosūtīja iegādāties santehnikas trubu tikai uz viņa norādīto veikalu (secinu, ka uztur radinieku) , neviena cita truba nederēšot. Iegādājos trubu, kuru man nevajadzēja iegādāties, jo to maina pati kompānija, ja tā ir atzīta avārijas situācijā esam. Es par to maksāju katru mēnesi pie rēķina! Pati vainīga, ka nezinu par ko maksāju un šis kantori...

Siltuma serviss Rīgā - Sūdzība

Sūdzība Šodien ir 03.01.2018. Kopš 28.12.2018 nav siltā ūdens Mirdzas Ķempes 11. Tik patīkami pavadīt svētkus bez siltā ūdens, it sevišķi ja 2 bērni mājās. Un piezvanot viņu servisam, tie sak' ātrāk par 02.01.2019 remonts nebūs, bet šodien ir 03.01.2019 un siltais ūdens joprojām nav. Ja kāds īrē vai pērk dzīvokli, noskaidrojiet vai šie nepiegādā pakalpojumus, Ja piegādā, tad pat par brīvu nepērciet. Un protams zem tā SS slēpjas Alpex! Viņu meistari nespej salabot trubas, lai netecētu! Ja redzat, ka...

Siltumserviss Rīga - Atslēgta karstā ūdens padeve, problēmu nerisināšana.

Atslēgta karstā ūdens padeve, problēmu nerisināšana. Labdien! Lieta tāda, ka ar vīru jau 3.diennakti sēžam mājās bez karstā ūdens. Bija uzlikts ziņojums , ka 3.decembrī notiek kavētā vasarā plānotā pārbaude no 9.00-17.00. Domājām, nu labi, nekas. Pēc tam ,skatamies ir jau 18.30 un karstais ūdens kā nav tā nav. Zvanam uz Siltumserviss Rīga, tur sakot, ka ir notikusi avārijā, problēma nodota pakalpojuma sniedzējam, jāturpina gaidīt. Ok. Zvanām 22.00, kāpēc nav? Viņu atbilde - nebūs visu nakti. Sākam palikt dusmīgi! Dušā cilvēkiem nav jāiet? Trauki...

PS Siltumserviss Rīga - Slikts serviss

Slikts serviss Mājā notika avārija, dienas laikā nevarēja salabot, vakarā zvanot - grūti sazvanīt. Sazvanīju un neko par karstā ūdens padevi nepasaka. Mājas lapa nestrādā, ļoti slikts serviss! Kā rīgas namu pārvaldnieks var nodrošināt iedzīvotājiem normālus komunālos pakalpojumu, sadarbojoties ar tādu uzņēmumu. Briesmīgi!

Siltumserviss Rīga - Slikts serviss

Slikts serviss Slikts serviss. Sazvanīt ir grūti. Plisis stavvads aiz sienas, tek ūdens, 15h atpakaļ pieteicu, vēl nav neviens atbraucis. Sienas siltas un mitrās, reģipsis jau liecas uz iekšu, turpat ir elektrība, 10 reizes esmu zvanījuši un operators tik sola kad tūliņ atbrauks. Vai tiešām ir grūti noslēgt ūdeni, 15 stundas viss tek, kaut kāds ārprāts.

Ma Marta 03.12.2018
Komentāri 1

Siltumserviss Rīga - Nav karstā ūdens jau no 22.11.2018

Nav karstā ūdens jau no 22.11.2018 Uzņēmums, kas neveic savus tiešos pienākumus. Karsto ūdeni atslēdza 22.11.2018 un pēc viņu paziņojuma pieslēguši 23.11.2018. Tikai karstā ūdens nav vēl tagad 27.11.2018. Zvanot, uz info nr, oprātori sniedz vien divas atbildes, problēma tika pifiksēta, un kad būs materiāls sāksies remonts. Uz jautājumu, kad tas būs, sniedz viss laik vienu un to pašu atbildi, kad būs materiāls sāksies remonts. Uz jebkuru jautājumu viena un tā pati atbilde. Tāda attieksme pret klientiem, manuprāt nav pieļaujama...

Wt Wtf7 27.11.2018
Komentāri 0

Siltumserviss Rīga - Slikts serviss

Slikts serviss Sazinoties ar Siltumserviss Rīga par avāriju dzīvoklī nākas gaidīt vairāk nekā 24 h uz brigādes ierašanos. Pēc otrā zvana izrādās, ka pirmā brigāde ir atzīmējusi, ka dzīvoklī būts (lai gan neviens neparādījās). Otrā dienā atbrauc, apskatās, pasaka, ka būs darba dienā no rīta, jo vajag detaļas. Vēl viena diena garām. tajā dienā atprasos no darba, gaidu- protams neviens neko nav tālāk nodevis, neko neviens nezin. Sazvanītais operators nodošot informāciju, lai gaidot... bet ir darba diena, darba laiks Absolūts ne uz klientu vērsts serviss!

Ce Celotaja_ES 27.11.2018
Komentāri 0

PS Siltumserviss Rīga - Slikts serviss, pakalpojuma nenodrošināšana

Slikts serviss, pakalpojuma nenodrošināšana Karstā ūdens padeve tika pārtraukta no rīta 22.11.2018. (ceturtdien), tad vēlu vakarā atjaunota, bet 23.11.2018. (piektdien) no rīta atkal pārtraukta un nav atjaunota. Informatīvs paziņojums iedzīvotājiem nav izlikts. 24.11.2018. zvanot uz uzņēmuma kontakttālruni, tā pārstāve informēja, ka ir nepieciešams veikt remontdarbus, bet uzņēmums tos brīvdienās neveic. Kad kaut kas tiks darīts viņa nezin.

Siltumserviss - Slikts serviss

Slikts serviss Jau otro nedēļu nav karstā ūdens Rīgā, Rīnūžu Ielā 15, otrā kāpņu telpas kreisās puses dzīvokļos no pirmā līdz piektajam stāvam. Zvanot uz tālruni 80008989, operatore saka, ka par karstā ūdens padevi atbild siltumserviss un nosauca tālruni 80000610. Zvanīju periodiski uz šo tālruni un neviens neatbild - visu laiku tikai: visi operatori ir aizņemti. Zvanūju pat pusstundu no vietas! Arī tad nebija iespējams sazvanīt. Tad vēlreiz zvanīju namu pārvaldes operatorei uz nr.80008989 un teicu, ka nav...

Siltuma serviss Rīgā - Nevar sazvanīt, neispilda pasūtījumu mēneša garumā

Nevar sazvanīt, neispilda pasūtījumu mēneša garumā Mūsu mājā, dzelzavas 42, ieslēdza siltumu 6. Oktobrī. Pēc 3 dienam kāds no kaimiņiem, kurš dzīvo augstākā stāvā (es dzīvoju 7. Stāvā, dzīvoklis 41) atzslēdza siltumu vienā no stāvvadiem, kas notiek jau trešo gadu pēc kārtas. Agrāk, kad bija Rīgas siltums, nebija nekādas problēmas, es viņiem zvanīju un viņi ieslēza siltumu. Tagad es zvanīju uz 8900, uz 80000610 divas reizes, man solīja, ka viņi ieslēgs siltumu, bet nekas nenotiek. Es maksāju par siltumu visā dzīvoklī, un summa nav maza, bet...

PS Siltumserviss Rīga - slikts serviss

slikts serviss Вот и я столкнулась с этой компанией PS Siltumserviss Rīga, 4 октября прорвало стояк полотенцесушителя, отключили горячую воду, пять этажей.Дозвониться в PS Siltumserviss Rīga просто не реаяльно - операторы все время заняты. Заявку через RNP отправила 5 октября, те хоть доступны.PS Siltumserviss Rīga кормят обещаниями, ждите, вам позвонит мастер. Они тут проговорились, что мастер сам выбирает куда ему ехать и кого обслуживать. Вот сидим без горячей воды и ждем уже 4 дня. Как могла RNP заключить...

Siltumserviss Rīga PS - Neapmierinošs serviss, ja to vispār var saukt par servisu.

Neapmierinošs serviss, ja to vispār var saukt par servisu. Neapmierinošs serviss, ja to vispār var saukt par servisu. 29. Oktobrī plkst 5.20 pieteicu avarījas situāciju murjāņu 48 dz.73. Tecēja dvieļu žāvētājs vannas istabā. Ap 7.35 atbrauca viens vīrs. "pārpakoja" žāvētāju. It kā aizgāja pieslēgt siltumu un pēc tam atgaisot. Teica, ka piebrauks pārbaudīt otrdien. Uz šodienu nav ne vīrs, ne siltums dvieļu žāvētājā, bet ir jau piektdien. Trešdien, ceturtdien esmu zvanījis par šo jautājumu gan 8000060, gan 8900. Laipni piesola, ka palīdzēs, bet nekādu darbu, nekādu servisu joprojām neesmu saņēmis. Tas jau iespējams izskatās pēc kaut kādas kaitniecības.

Siltumserviss - Nekvalitatīvs siltuma pieslēgums mājai

Nekvalitatīvs siltuma pieslēgums mājai Tikko uzrakstīju savu problēmu. Nav apkures pieslēgums divistsbu dzīvokļa apdzīvojamās istabās. Zvanu uz 8900 jauno 10. oktobra. Uz 80000610 zvanīt ir bezcerīgi, jo 3 min laikā savienojums nenotiek. Automāts ir piekusis.Esmu bijusi Juglas Namu pārvaldē un ziņojusi par apkures neesamību. Atbilde - ziņosim siltumservisam un viss...sākas no gala. Amatpersonām nevajadzētu melot, kā to darīja Krists Leiškalns TV pārraidē. Esmu pārliecināta, ka maksu par pakalpojumiem nav iespējams noteikt. Ierosinu...

PS Siltumserviss Rīga - Nespēja izpildīt saistības!

Nespēja izpildīt saistības! Zvanot uz numuru 80008610, atbild balss, ka visi operatori ir aizņemti. Zvanīts tika laika posmā no 13: 00-15: 00, šī gada 24. Oktobrī. Zvana laiks paša operatora noteikts līdz 3 minūtēm gaidīšanas režīmā. Zvanīts tika šajā laika posmā 18 reizes, sanāk pa 3 minūtēm katrs zvans! Nevienu reizi netika sazvanīts operators! Vai tur kāds strādā? Vai tā ir "atmaska", ka operators ir, bet patiesībā viņš nemaz netiek nodrošināts! Kāpēc tad šis izpildītājs saņem mūsu naudu, ja nespēj veidot komunikāciju ar klientiem? Gaidīšu atbildes uz jautājumiem un risinājumu!

SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes