Optimus Mēbeles

SIA ALB
Adrese: Lenču iela 19C
Cēsis
Cēsu nov.
Latvia - LV-4101
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 67885252
+371 25655530
Darba laiks: 8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
9:00 - 17:00
9:00 - 15:00
Kategorija: Mēbeles / Iekārtas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

21%
Sūdzības
229
Atrisinātas
44
Ar atbildēm
39
Apskatīt statistiku

Optimus Mēbeles - Sūdzības un atsauksmes

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss 01.09.2018 bijām Krasta Ielas Optimus mēbeļu veikalā kur gribējām iegādāties bērnam rakstāmgaldu. Izvēlētā rakstāmgalda kodu pārdevēja lūdz sameklēt savam kolēģim noliktavā, jo pēc atlikumiem uzrādījās, ka galds ir uz vietas noliktavā. Darbinieks pāris stundas meklēja galdu, bet nevarēja atrast. Pārdevēja mums atvainojās un palūdza preci pasūtīt caur internetu, jo tad būšot vieglāk to preci atrast vai arī papildus tiks piegādāta uz noliktavu. Ko arī izdarījām 01.09.2018. Tika saņemt zvans no...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Internet veikalā www.optimus.lv 19.08.2018. Pasūtīja preci, nakts skapīti (Kora Lora Ksn gultas nakts skapītis) un divas kumodes (niko nikk35 kumode un niko nikk33 kumode) . Tika veikta arī pilnīga apmaksa. No pasūtījuma ir saņemts tikai nakts skapītis. Šodien ir 12.09.2018. Kumodes joprojām nav saņemtas. Klients tiek barots ar solījumiem, ka tiks piegādāts, bet nav. Netiek arī brīdināts par iespējamu kavēšanu vai to ka kumodes nebūtu pieejamas.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju preci interneta veikalā 12.06., uzreiz sazvanījos ar klientu apkalošanas servisu un jautāju vai preci kurjers varēs piegādīt līdz 19.06. plkst.18:00, tas bija ļoti svarīgi un vienojos ar klientu servisu, ka pasūtītās preces kurjers piegādās līdz 19.06. Kā arīo ar klientu servisu saņemšu līdz 19.06. 18.06. zvanu uz servisa centru jautāt cikos 19.06. tiks piegādāta preces. Atbilde šīs nedēļas laikā līdz 22.06. Serviss nekāds. Protams, solīts makā nekrīt!

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Šī gada janvāra sākumā pasūtīju viesistabas sekcijas iekārtu. Liekot to kopā tika konstatētas divas nepilnības - atvilktnes korpuss bija bojāts un viena sekcijas aizmugurējā daļa bija nepareizi sakomplektēta. Pieteicu reklamācijas par abām nepilnībām. Tās tika akceptētas un bija jāgaida piegāde no rūpnīcas. Līdz ar to viss sekcijas salikšanas process apstājās. Aprīļa sākumā beidzot bija atnākusi viena reklamācija. Otru pozīciju gaidu vēl līdz šim brīdim! Ir pagājis jau pusgads! Tas nav normāli! Pēdējā informācija no Optimus Mebelēm tika saņemta 16.05.2018. M.P.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - slikts serviss

slikts serviss Отвратительный сервис-ни за что бы не связалась с этим магазином.Не выполняют обещаний по доставке товара, который уже оплачен. Доставку жду уже месяц, вместо обещанной недели.Почему бы сразу не предупреждать о реальных сроках и о проблемах с доставкой. Никогда больше там ничего не куплю и другим не посоветую.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Atcelu pirkumu un nesaņemu naudu atpakaļ

Atcelu pirkumu un nesaņemu naudu atpakaļ 27.03 atteicos no internetveikala veiktajā pasūtījuma. Nu jau drīz bus 2 mēneši, ka gaidu naudu atpakaļ. Sarakstāmies kopš ta briža, tik baro ar apsolījumiem ka nu drīz bus, drīz bus. Pedejo reizi apsolīja uzreiz pēc pirma Maija ( pēc svētkiem). Teica ka maksājumu jau ir veikuši. Nu jau 11 maijs un laikam gan jau ka banka patūreja to naudu sev (sarkasms) Pārdevēja veikala teica ka tādas lietas risinās 5 dienu laika. (Ja pasūtījums tika veikts elektroniski) 2 mēnesi nu vairs nav smieklīgi.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Nepieņemams serviss

Nepieņemams serviss Situācija notika marta mēneša otrajā pusē, domāju klusēt, bet pēc sarunas ar kolēģiem, sapratu, ka neesmu vienīgā, kam tā ir gadījies. Bija nepieciešams jauns krēsls, devos uz optimus veikalu gulbenē o. Kalpaka ielas un dzelzceļa ielas krustojumā. Veikala mani sagaidīja sieviete un uz manu "sveiki" atbildēja vai varu atgriezties pie durvīm un noslaucīt kājas, jo viņai veikals neesot jātīra. (es biju atbraukusi iekštelpu apavos, no mašīnas līdz veikala durvīm bija 2-3metri un kājas man nevarēja...

Sia ALB Optimus Mēbeles - krapsana

krapsana Darba pienemsanas bridi saka, ka alga bus vismaz 500 Eur Cilveki kas strada vairakus gadus ne reizi nav sanemusi tos 500 Eur Tagad kad pacela minimalo algu kas bija noradita darba liguma bet samazinaja piemaksu Kada jega pacelt algu ja piemaksa samazinas? Neteiksu pat neko par to ka jakrauj fures un jamelo klientam lai pardotu preci Tas ta diemzel ir Nav ko list Optimus mebeles stradat Sia ALB jamaina vadiba Cik ta var izturet to visu manuprat jau sen bija laiks VID parbaudit so...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Optimus mebeles sola preci bet nepiegada laika. Kautkads murgs. Kartejo reizi saskaros ar to ka veikals solijumus nepilda. Rekinos ar terminju nedelja ko solija piegadat preci, bet pagajis jau menesis. Naudu jau iemaksaju. Butu zinajusi ka sita sanaks butu nopirkusi sev nepieciesamo preci cita veikala. Tagad man tik sola un sola. Plus vel atsaku un jagaida kad naudu atgriezis. Pagarinaja manu iepirksanos uz menesi. Sakuma saka ka prece ir jelgavas veikala un jagaida kad nogadas lidz siguldai...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Siguldas Optmas mēbeļu veikalā Jūs ne tikai varat iegādāties mēbeles, bet arii samaksāt darbiniekam par to izjaukśanu, gadijumaa ja taa mebeli ir pedeeja! Veeloties preci kura bija pedejaa, darbinieks man atbildeeja ka pa 10 eiro man vinu izjauks!

Optimus Mēbeles - Problēmas ar garantiju

Problēmas ar garantiju Прошлым летом покупали мебель в комнату - диван (wiktoria r) и пару комодов (chelsea). Меньше чем через пол года между половинками дивана появилась щель 3см в разложенном состоянии, а шуфлятки комодов стали буквально разваливаться (хотя назначенный вес мы не привышали) . Шуфлятки муж сам скрутил и укрепил винтами. А с диваном мы решили разобраться по гарантии. Сначала мне сказали, что раз я покупала в филиале, я должна туда приехать с заявлением. На месте продавец мне явно намекнул, что я все...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Tika pasūtīts vaļējs plaukts. Pirmkārt, solīja 6 nedēļu laikā piegādāt, bet "aizmirsa" piezvanīt, ka prece atnākusi. Otrkārt, precei trūka plauktu. Uzrakstīja aktu. Iet laiks, bet neviens neiespringst uz to, ka būtu jāpiegadā trūkstošās detaļas. Kad interesējos, atbild, meklē lielajā noliktavā, tas taču nav tik vienkàrši. Bet nauda ir samaksāta par plauktu, kuru vēlos tādu, kā pasūtīju, nevis nelietojamu.

AtrisinātaOptimus.lv - Nopirktā prece tā arī netiek piegādāta.

Nopirktā prece tā arī netiek piegādāta. Veicu pasūtījumu Optimus.lv internetveikalā, datorkrēsla iegādei (aptuvenā pirkuma summa 110 eiro). Uzreiz veicu pārskaitījumu, no viena Swedbank konta uz otru. Saņēmu ziņu, ka tuvākajā laikā ar mani sazināsies kurjErs, lai noprecizētu piegādes dienu un laiku. Gaidīju visas 5 darba dienas (mājaslapā norādīts, ka uz pilsētu centriem piegāde ir līdz 5 darba dienām) un nekā. Rakstīju, jautāju, kas notiek, kad varu gaidīt savu pasūtījumu un saņēmu atbildi, ka veikals esot sazinājies ar kurjeru un...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien veikalā pārdevējai prasa, vai ir konkrēta prece uz vietas, uz ko man apliecina, ka ir. Saku, ka pirkšu, man atbild, ka jāpagaida. Apkalpo citu klientu un pēc tam (kādas 5-7 min es gaidu) prasa, vai es nevaru atnākt vēlāk. Es atbildu, ka nē, jo man ir darbā pusdienlaiks tikai. Tad saka "nu tad atnāciet pēc darba". Es saku, ka nevaru un ka man vajag tagad. Uz ko atbild"tad atnāciet vēlāk". Ja veikals nav spējīgs strādāt, tad kāpēc durvis vaļā.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Drausmīgs serviss un krāpšana

Drausmīgs serviss un krāpšana 2017.gada 23.12. "Optimus mēbeles" mājas lapā pasūtījām divus drēbju skapjus, samaksājām visu summu. Atzvanīja un informēja ka skapji būs janvāra beigās, kad pienāca februāris skapju nebija, rakstījām uz e-pastu un interesējāmies kur ir mūsu skapji. Apsilīja ka būs pēc 11.februāra. Beidzot 15.februārī saņēmām ziņu, ka piegādāts skapis uz vietējo Optimus veikalu, kā bija runāts. Bet divju skapju vietā bija tikai viens. Solija no Rīgas otru atgādāt pēc nedēļas, protams pēc nedēļas tas vēl jo projām nav noticis.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Bojātas mēbeles

Bojātas mēbeles Veikalā izvēlējos skapi. Takā uz vietas bija tikai ekspozīcijas prece, samaksāju un gaidīju piegādi. Pēc nedēļas skapis bija klāt, taču izrādījās, ka 2 detaļas ir brāķētas. Rakstīju iesniegumu, lai piegādā veselas detaļas. Veikala personāls teica, ka piegāde notiks no rūpnīcas, kura neatrodas Latvijā un tas aizņems maksimums 6 nedēļas. Ir jau pagājuši 2 mēneši un mans skapis vēl joprojām nav gatavs. Skapi pirku veikalā, lai tas būtu ātri gatavs, jo nebija laika ilgi gaidīt. Esmu vīlies optimus mēbelēs.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Trūkstošas detaļas

Trūkstošas detaļas Pasūtījām lielu drēbju skapi Jelgavā. Aizvedot mājās secinājām ka ir liekas durvis un trūkst visas vertikālās sienas un visas aizmugures. Iesniedzām prasību par trūkstošajām detaļām. Pēc nedēļas no Cēsīm atsūtīja paku, kurā bija tikai sienas. Pārbaudījām pirms izvešanas no veikala. Atkal rakstīju iesniegumu par trūkstošajām aizmugurēm. Tagad prasot izsūtītāji no Cēsīm fotogrāfijas lai redzētu ka trūkst detaļas, kas šķiet pilnīgi neloģiski. Ja jau viņi domā ka melojam, tad kāda jēga fotografēt...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Melīgs mēbeļu apraksts

Melīgs mēbeļu apraksts Iegādājos skapi, kas Optimus mājas lapā bija raksturots kā skapis ar pakaramo. Saņēmu skapi bez pakaramā. Sazinājos ar Optimus un izteicu savu izbrīnu un vēlējos, lai preci ņem atpakaļ un man atdod naudu. Atbilde bija šāda, citēju "pakaramā iztrūkums nav tāda problēma, kuru nevar atrisināt. To var pasūtīt no ražotāja" protams, ka var pasūtīt un vēl var arī aiziet un pats nopirkt kādu pakaramo no veikalā pieejamā klāsta, bet stāsts ir par to, ka preces aprakstā un pavadzīmē skaidri un gaiši ir...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss 6. Janvārī Rēzeknes Optimus veikalā nopirku brāķētu žurnāl galdiņu, lūdzu iepakojumā, lai ielien vieglajā auto, teica, ka tūlīt izjauks, uz jautājumu, vai nav brāķēts atbildēja, ka nav, vienkārši tādus vairs neražos, tas ir pēdējais, noformēju pirkumu, kad pagriezām, lai izjauktu, izrādījās divās vietās nobrāzums, samainīt nevar, naudu atgriezt nevar, jāgaida uz lietas izskatīšanu, nezin cik ilgi, galds bija vajadzīgs brīvdienām, galda nav, naudas nav, garastāvoklis sabojāts, dzīvoju citā...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Apkalpošana vienreizēja

Apkalpošana vienreizēja Vēlējos iegādāties dāvanu bērnam, krēsliņu. Rezultātā paliku bez pirkuma un bez naudas. Pirmkārt darbinieki staigā bez vārda nozīmītēm, īpaši nav ieinteresēti palīdzēt pircējam - kā sacīt pašam jātiek galā. Nevis situāciju darbinieki risina, bet pircēju uztaisa par muļķiem un ar tik skaistu asu mēli:) (diemžēl vārdu nezinu, jo nozīmīšu nav...) piebildīšu, ka pie lielā veikala bij tikai divas automašīnas. Pie kases meitene laipni mums pārdeva krēsliņu, tad no kurienes gadījusies iznāk dāma...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes