LV RU
www.sudzibas.lv Optimus Mēbeles Bojātas mēbeles.

Optimus Mēbeles - Bojātas mēbeles.

Dzīvoju mazā pilsētā, mēbeļu veikali protams nav lielā izvēlē tāpēc iepirkāmies Optimas mēbelēs, katru reizi kā tika iegādāta kāda mēbeles saskārāmies ar bojātu preci - kumodes virsai stūris nodrupis, sekcijas pat vairāki stūri, rakstāmgalds saskrāpēts. Katru reizi viens un tas pats, piegādes laikā bojāts (viņu ne mūsu) ... Sūtam foto, rakstām vienošanos un gaidām 2 nedēļas, sola preci samainīt nedēļas laikā, bet nekā. Serviss arī pieklibo, kad prece jāpērk visi laipni un smaidīgi, bet kad raksta vienošanos par bojātu preci, tad attieksme uzreiz izmainās. Vai tiešām pārvadājot preci ir tik grūti kraut prātīgi, nedeformējot preci? Sanāk šajā veikalā pircējs pār kaķi maisā, it kā veikalā viss skaists un labs, bet reāli iepakojumā brāķi. Un par to mēs maksājam naudu - par brāķi un 2 nedēļu gaidīšanu, kaut gan prece ir nepieciešama iegādes dienā.
Ja šo lasa Optimas mēbeles pārstāvji, ieteiktu mainīt veikala politiku - pie pārdošanas veikalā atvērt iepakojumu un pārbaudīt preces stāvoklī, jo jūs pārdodat jaunu preci nevis bojātu!

27.03.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Optimus Mēbeles Support Pārstāvja atbilde 29.03.2019

Labdien!
Vai varam precizēt kurā veikalā veicāt pirkumus?
Lūgums ar mums sazināties telefoniski pa telefona numuru 67885252 vai rakstiski i[email protected]
Ļoti vēlamies precizēt situāciju un rast risinājumu šai situācijai.
Paldies.

Komentāri (2)

alergologs 28.03.2019

Pērku jau desmito mēbeli vienīgajā ciema veikalā un jau desmitā mēbele mājās izrādās bojāta, bett veikalā uz vietas, pie pirkšanas, manā klātbūtnē palūgt attaisīt un visu pārbaudīt man tā arī vēl nav ienācis prātā.

Mēbeļu pircējs 30.03.2019

Pērkot preci pie viņiem ir jāpriecājas, ka viņi vispār atrod to noliktavā, nerunājot vispār par palīdzēšu ielikt automašīnā, maksimums labākajā gadījumā noliks preci pie noliktavas durvīm, jk redziet strādnieks nevarot smagumus nest, jo esot mugura beigta, atvērt nevēlas , jo tā esot iepakojuma bojāšana, tas nekas ka esmu par viņu jau samaksājis... Tā ka serviss ir vienkārši ārprāc.
Ps, vietā atvesto detaļu gan vizuāli strādā, ka nav bojāta, bet tikai tāpēc, ka šo detaļu viņi ir pārlikuši tajā iepakojumā ar kuru nogādāju bojāto preci atpaakļ ( iepakojums jau bija atvērts).

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes