LV RU

Optimus Mēbeles

SIA ALB
www.optimus.lv
Adrese: Bērzu iela 17c
Gulbene
Gulbenes nov.
Latvia - LV-4401
Tālrunis: +371 67885252
+371 26526728
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 16:00
slēgts
Kategorija: Mēbeles / Iekārtas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

13%
Sūdzības
106
Atrisinātas
12
Ar atbildēm
8
Apskatīt statistiku

Optimus Mēbeles - Sūdzības un atsauksmes

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju bērna gūltiņu Oktobrī.2017 Pasutījumā minēts, ka piegāde līdz 35.dienām. Pagāja šīs 35 dienas zvanu Optimus. Atbild, ka izgatavotāji neuzpēj izgatavot tieši šādu, piedāvā citu variantu vienas nedēļas laikā, bet ja nē tad jāgaida 2 nedeļās un tad tiks piegādāts tas ko pasūtījāt. Sarunājam ka gaidu 2 nedēļas. Zvanu pēc šīm divām nedēļām atbild, ka diemžēl pasūtītāji nav izsūtījuši šo gūltiņu jāgaidot esot atkal nedēļa, pēc nedēļas zvanu vēlreiz saka, ka nav vēl atsūtīs uz galveno noliktavu. Pēc nedēļas zvanu atkal saka, ka nav izsūtīs jo ražotājiem tur kautkāda aizķere esot un operātors nesaprot kāpēc par to man nav paziņots. Tad pēc šīs nedēļas piezvana un saka pirmdien mašīna vedot uz manu pilsētu. Šodien 13.12.2017 zvana saka, ka reiss uz Daugavpili esot atcelts. Un, ka reiss uz Daugavpili būs tikai nākamajā nedēļā. Ļoti slikts serviss, ieteiktu izvēlēties citu, lai nebūtu šādas problēmas. Tātad pasūtījums veikts Oktobra sākumā, bet tagat jau ir Decembris. Gandrīz trīs mēneši pasūtijumu nēsmu saņēmis. Beigās pasūtījumu atcēlām meklēsim kautkur citur.

Rs RS219 9 st 40 min atpakaļ
Komentāri 0 Mēbeles / Iekārtas

Optimus Mēbeles - Krāpšana, līguma noteikumu pārkāpšana

Krāpšana, līguma noteikumu pārkāpšana 2017. G. Oktobra sākumā tika nopirkta sekcija ar piegādi mājās. Piegādāja, bet ne to, kuru nopirku. Pēc 14 dienām un daudziem maniem zvaniem atbildīgajai personai Inārai tiek solīts jau 4. Reizi, ka piegādās sekciju noteiktajā dienā. Noteiktā diena jau 4. Reizi ir pagājusi, sekcijas joprojām nav. Pretenzija arī pirms mēneša iesniegta. Joprojām gaidu. 10.12.2017.

Sa Sandra 10.12.2017
Komentāri 1 Tirdzniecība

Optimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana 25.10.2017 pasūtīju žurnāl galdu. Divas reizes nāca brāķi, katru galdu jāgaida 7-10 dienas. Un man sāka apnikt. Uzrakstīju iesniegumu par naudas atgriešanu,15 darba dienas gaidīju atbildi. Atnāca vēstule, kur uzrakstīts ka naudu neatgriezīs, bet dos citu zurnālgaldiņu 45 dienu laikā. Uzvanot uz nr 29332194. Atbildēja ļļļļļļļļļļļļļļoti nelaipna darbiniece, un smejoties teica ka neparko neatdos manu, manu, manu naudu. Mīļie ļaudis ja jums ir svarīga sava nauda neterējiet viņu optimus mēbeles veikalos. A es došos uz patērētāju aizsardzības biedrību. Vēlos savu naudu dabūt atpakaļ.

Optimus Mēbeles - Preču saņemšana noliktavā

Preču saņemšana noliktavā Šovakar skrēju pakaļ precei uz Mīlgrāvja 14, Rīgā. Darba laiks līdz 20:00, es ierados 19:50. Pārdevēja paziņoja, ka noliktava ir ciet, strādājot līdz 19:30! Pieprasot uzrādīt kur ir izvietota tāda darba laika informācija, pārdevēja nespēja parādīt. Solīja rīt izvietot. Kāda man no tā jēga?! Vai tā tiešām ir normāla attieksme pret klientu? Saprotams, ka jebkurā laikā visi nevar ierasties, diemžēl ir jāstrādā.

Optimus Mēbeles - Neatgriež iemaksāto drošības naudu.

Neatgriež iemaksāto drošības naudu. Pasūtīju dīvānu, kuru nepiegādāja laikus. Lai atgrieztu drošības naudu man ir jāraksta nezin cik iesniegumi un pati darbiniece nemaz nezina, kam jābūt rakstītam šajos dokumentos, jo zvanīja un jāpārraksta tas jau trešo reizi! Ar šiem 50€ nabagāka nekļūšu, bet visiem saviem radiem un draugiem šo uzņēmumu neieteikšu un pati izvairīšos, paldies! Ieteiktu uzlabot komunikāciju ar pircējiem un lai viss notiktu nevis caur šiem te veikalu darbiniekiem, bet pa tiešo ar atbildīgajiem!

Optimus Mēbeles - Priekšniecība

Priekšniecība Sveiki! Gribu visus brīdināt, ja kādam no jums ir doma iet strādāt uz optimus mēbelēm, labāk neejat uz to iestādi, jūs tur uzskatīs par vergiem, par katru sīkumu, jums atvilks no algas, pat nepamatojot to kāpēc tā! Pats agrāk strādāju šajā iestādē, un laicīgi sapratu, kad tur nav nekādas izaugsmes iespējas, kā viņi tur reklamē, algas ar sola labas, bet solīta makā nekrīt vai ne? Tas viss pateicoties finanšu direktorei a. Bušai un viņas grāmatvežu pulkam.

ALB / Optimus Mēbeles - Bojāta prece un briesmīga piegāde

Bojāta prece un briesmīga piegāde Gribu brīdināt nākamos pircējus - NEKAD neiesaku pirkt ar piegādi un iesaistīties diskusijās ar šo uzņēmumu! Sekojošā situācija: pasūtīju un apmaksāju virtuves ādas krēslu 13.10.2017, pēc nedēļas ap plkst.21:00 skatos, ka telefona ir neatbildēts zvans - pārzvanu un izrādās, ka kurjers brauca garām un gribēja piegādāt krēslu - bet iepriekš neiedomājās pabrīdināt, laikam liekas, ka bez brīdinājuma plkst.21:00 piegādāt preci ir normāli! Ok, sarunājam uz kādu citu dienu.Pēc nedēļas painteresējos kur tad mans krēsls ir (liekas, ka aizmirsa par šo krēslu) un tajā pašā dienā plkst.19:00 atveda. Nākamā dienā izpētot pasūtīto krēslu, konstatēju ka nav vienas skrūves un ir saplēsts ādas materiāls. Uzrakstīju uz Optimus e-pastu, pievienojot bildes un saņēmu atbildi - "Par cik pretenzija iesniegta vēlāk, ka 14.dienu laikā, tad mēs jums nomainīsim bojāto detaļu un piegādāsim trūkstošo, nevis mainīsim visu krēslu." Bet KĀ es varēju iesniegt pretenzija ātrāk nekā saņēmu krēslu?! Loģikas nav! Un gatavi apmainīt bojātas detaļas jebkurā veikalā (kas ir vismaz 40 km attālumā no manas pilsētas), BET, ja esmu pasūtījis preci ar piegādi un samaksāju par to EUR 6,50, tad laikam, tam bija kāds iemesls? Jā, man degvielas izdevumi būs lielāki ja es pats braukšu pakaļ precei! Piegādāt bojātas un trūkstošas detaļas man atteicas... Rezultātā man ir bojāts krēsls (kam nav pat visas detaļas), par kuru samaksāju EUR 40 un kuru nevar lietot. Ideāli!

Optimus Mēbeles - Darbā pieņemšana

Darbā pieņemšana Tādus mums tagad pārdošanas direktorus meklē. Netērējiet savu laiku un nesūtiet savu CV uz Optimas Mēbeles vakanto amatu- Pārdošanas Direktors. Priekšā jūs sagaidīs nekompetents cilvēks, kura izpratne par pārdošanas direktora darba pienākumiem ir meklējama pagājušā gadsimta pirmajā pusē. Sašutumu radīja vairākas lietas: 1. Kāda ir uzņēmuma lielākā problēma, ka nepildās plāns?! Atbilde bija- esošie darbinieki (Nav brīnums). 2. Direktora alga ap 400 Eur + piemaksas (nav īsti definēts par ko būs piemaksas). Bļāviens, cik tad darbiniekiem maksā- 200EUR ?! (Te ir atbilde uz pirmo jautājumu par plānu). 3. Darbs ar vairākiem veikaliem (Bet darba mašīnas nav). 4. Lokācijas vietas nav (vizinies tik no viena veikala uz otru un tēlo sūro Direktori). Cien. Optimus Mebeles, netērējiet manu un citu cilvēku laiku. Savediet kaut cik kartība savu iekšējo virtuvi un pieņemiet darbā HR vadītāju, kas spēs veikt darba intervijas pavisam citā līmenī.

Optimus Mēbeles - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Pasūtīju sekciju. Līdz piegādei bija nepieciešams gaidīt nedēļu, pārdevējs teicās, ka tikko būs atvests zvanīs. Protams, neviens nepaziņoja, ka sekcija piegādāta un var braukt pakaļ. Atvedot sekciju mājās, sākām likt kopā, bet izrādās trūkst vitrīnai stikli, kas nebija iepakojumā un vitrīnas durvis, kas tikušas sabojātas ar līmi pakojot kasti. Sazinoties ar veikalu, kā rīkoties, atbilde bija, ka jāraksta aptauja un jāgaida 15 darba dienas, kad izskatīs! Uzskatu, ka šādā situācijā šī nav pareiza pieeja no tirgotāja puses. Ja pasūtu mēbeli, tad rēķinos ar to, ka visas tai nepieciešamās detaļas būs iepakotas un bez brāķiem! Šādās situācijās lietas būtu jārisina kā mininums 3 darba dienās, nevis 15! Esmu vīlusies par kvalitāti un sūdzību izskatīšanu šajā uzņēmumā.

Pu pupins 22.10.2017
Komentāri 0 Tirdzniecība

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, bojājums

Slikts serviss, bojājums Pasūtīju internetveikā stūra dīvānu, samaksāju arī par piegādi. Dīvāna piegāde tika veikta pēc 5 dienām, vēlā vakarā (ap 21iem). Dīvāns iesaiņots plēvē. Piegādes busiņš pārblīvēts. Manu dīvānu tikai ar lielām pūlēm izdodas izvilkt no busiņa. Šoferis ļoti steidzīgs, jo vēl jāpaspēj atpakaļ uz Rīgu (120 km). Izsaiņojot preci konstatēju, ka trūkst montāžai nepieciešamās skrūves, kā arī viens dīvāna gals (skaidu plāksne) ir izlauzta no stiprinājumiem. Iesniedzu reklamācijas nodaļai prasības pieteikumu (bija pagājušas 7 dienas no piegādes brīža). Pēc 18 dienām saņēmu atbildi, no SIA "ALB", ka pati vien esmu atbildīga, ka piegādes brīdī nepārliecinājs par preces kvalitāti un to, ka skrūves esot ieliktas veļas kastē. Taču tur to nebija! Lai arī cik cītīgi meklētu :) Defekti varot būt radušies preci transportējot, taču SIA "ALB" to neveicot un atbildību neuzņemas. Tad rodas jautājums, kāpēc rēķinā tiek iekasēta maksa par transportu 25 eur? Par ko un kam tas tiek maksāts, ja atbildību neviens neuzņemas? Mana prasība tika noraidīta arī pēc būtības, ka no preces piegādes brīža un prasības iesniegšanas ir pagājušas vairāk kā 10 dienas, neskatoties uz to, ka piegādāta bija 5 dienas vēlāk. Esmu ļoti vīlusies gan servisā, gan kvalitātē.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Dobrij denj. Reshili zakazatj mebelj v Optimuse v Daugavpilse. Ochenj razocharovani otnoshenijem prodavcov k klientam. Devushka-prodavec hamka, vedjot sebja grubo. Neuzhele v takom boljshom gorode net professionalov-prodavcov. Mebelj v rezuljtate prishla s boljshim opozdanijem i ne hvatalo chastej, a odin iz Shkafchikov ne togo cveta i razmera razmera. V rezuljtate mebelj dlja kuhni nam vezli 4 mesjaca vmesto obeshannih 4 nedelj. Cherez po goda reshili zakazatj tav zhe shkaf. Otnoshenije prodavcov ne izmenilos. Schkaf vrode uzhe privezli i vovremja, no ne dostavalo polok i zamkov. BORDAK prodolzhajetsja. Ja tak ponimaju, chto klienti i ih denjgi v etom magazine ne nuzhni.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Vēlējos pabrīdināt nākamos pircējus, kas pērk mēbeles veikalā Optimus. Pasūtīju krēslu un piefiksēju kad trūkst detaļa nācās gaidīt nedēļu kamēr detaļa atnāca un meistaram arī nav laika atnākt salikt teica kad būs laiks tad pazvanīšot ta nu pagājušas kādas 2 nedēļas un no meistara ne ziņas..Diezgan jauka attieksme kad tu pērc mēbeli tad visi jauki un laipni, bet kad nopērc un kautkas nav kā vajag vienīgo atbildi ko saņem ir mums vienalga vai mums nav laika :@ Vairs nekad neiepirkšos šajā veikalā... Optimus Maukumebeles !

Optimus Mēbeles internetveikals - Interneta veikals apkrāpj klientus

Interneta veikals apkrāpj klientus Piegādājot nepareizu preci, redzamā vietā pielīmējot pasūtītās preces kodu, uz līdzīgas bet lētākas preces . Prece tiek piegādāta pēdējā mirklī, tas ir piektajā dienā, pēc darba laika, aizbildinoties ar milzīgu steigu. Prece vienmēr iekrauta tā , lai identifikācijai būtu pieejams tieši pasūtītās preces kods. Līdz ar to, identificēt preci var jau pie izsaiņošanas, ja nepaveicas pamanīt ražotāja uzlīmi. Pa to laiku piegādātājs jau gabalā.

Sia ALB Optimus Mēbeles - Brāķa prece

Brāķa prece Lasu un brīnos - izrādās sia alb optimus mēbeles, brutāli ir ap@jājuši ne tikai mani, bet varu "palielīties", ka šis veikals ar mani to ir izdarījis jau otro reizi! Lieki teikt, ka uzrakstot sūdzību, iesniegumu, prasījuma pieteikumu vai kā to tur sauc, abas reizes man atnāca īss un kodolīgs - ej di@rst! Abus iesniegumus izskatīja kaut kāda pircēju nīdēja belkovska! Īsumā - pirms 3 gadiem ilgi gaidīju un "sagaidīju" par 11 cm īsāku dīvānu nekā tas bija norādīts optimus mēbeles mājas lapā. Labi, ka biju uztaisījusi skrīnšotu, jo šie tik veikli pamanījās to izlabot, bet neiedomājās, ka kādreiz kāds pircējs arī nav nemaz tik neveikls un nodrošinās... Bet! Kā jūs domājat - tas kaut ko līdzēja? Pfff... Izrādās, kā jau te visi raksta, ka parakstot to pavadzīmi, es automātiski norakstu iespēju pēc tam par kaut ko vēl sūdzēties... Vārdu sakot, vajadzēja pašai ierasties ar lineālu pārmērīt! Nu labi, sagremoju to, ka guļu uz 11 cm šaurāka dīvāna, bet šī mēneša notikumi ar optimus mēbeles nav mazāk iespaidīgi! Uz vietas veikalā nopirku dub sonoma/baltu kumodi (ne to lētāko) . Vēlējos pasūtīt klāt arī tādas pašas krāsas skapi, bet tā kā ne uz vietas veikalā, ne viņu noliktavā lv nebija pieejams manis izvēlētais skapis, tad to pasūtīju turpat veikalā, iemaksājot drošības naudu 10% apmērā. Gaidīšanas laiks tika solīts līdz 35 dienām. Ir tikai loģiski, ka nopirktā kumode tika aizvesta mājās un samontēta, jo preci jau pērk, lai to lietotu nevis gaidītu vēl 35 dienas līdz atnāk skapis. Pēc 3 nedēļām sagaidu zvanu no veikala, ka skapis ir klāt - es nesos vēja spārniem - laimīga un apgarota, ka beidzot visai drēbju nekārtībai mājā būs gals, bet še tev - skapis bija liels, montāža ievilkās līdz pusnaktij. Es kā galvenais brigadieris, guļot uz tā paša, par 11cm šaurākā dīvāna, pēdējā skapja samontēšanas etapā ieraugu, ka skapim durvis un atvilknes ir pilnīgi citā baltā krāsā nekā kumodei! Skapim tās ir zili baltas, bet kumodei silti, bēši baltā krāsas tonī. Hallo? Sekundes laikā viss apgriezās kājām gaisā, liekot atcerētos jau piedzīvoto epopeju ar dīvānu. Loģiski, ka nākamajā darba dienā zvanīju uz veikalu un apstāstīju situāciju... Un tur jā, jā, info telefona operatore ļoti piekrītoši apstiprināja, ka tas noteikti ir brāķis, atliek vien uzrakstīt iesniegumu un bez maz vai pati atbrauks pakaļ... Aizbraucu arī uz veikalu ar šo pašu stāstu. Pārdevēja nu galīgi negribēja, lai rakstu iesniegumu, sakot, ka tāds gadījums ir pirmo reizi... Murminot, ka kumode ražota polijā, bet skapis citā valstī utt. A man kas no tā? Samierināties? Mani kāds brīdināja, ka katra prece ir ražota citā valstī un katrai valstij ir sava izpratne par balto krāsu? Nē, nebrīdināja! Ne mājas lapā, ne veikalā pie preces aprakstiem nav norādīts ražotājs! Un ziniet, kādu tekstu atteikumā saņēmu no optimus mēbeles - par cik mēbele ir jau samontēta, tad nevar būt ne runa par tās maiņu. Omfg! Es nezināju, ka, ja es nopērku preci šajā veikalā, tad es to nevaru montēt, jo var gadīties, ka pēc 3 nedēļām, kad būs atsūtīts arī skapis, man būs jāiedomājas pārbaudīt, vai abi ir vienādā baltā tonī! Nemaz nerunājot, ka tur tiešām ir jāpārskaita katra skrūve, dībeļi, sliedes, eņģes, plaukti utml. , jo kā reiz skapim 1 atvilknes sliede pietrūka! Kur loģika? Šobrīd esmu uzrakstījusi iesniegumu ptac, jo telefoniski man apstāstīja, ka samontēta mēbele, kurai ir konstatēts brāķis, nevar būt par pamatu sūdzības atteikumam no sia optimus mēbeles! Gribēju īsi visu izstāstīt, bet sanāca gari! Vienvārdsakot, pretīgs kantoris ar savu attieksmi pret klientiem!

AtrisinātaOptimus Mēbeles - доставили не тот товар

доставили не тот товар Привезли диван не соответствующий заказанному коду. Не того цвета и рисунка хотя перед покупкой менеджер проверял наличие на складе и в накладной все четко указано и код и цвет. Вместо коричневого с оранжевым привезли черный с красным. Не знаю вина ли это Оптимуса или перевозчиков, но заказчик разбираться в этом не обязан. Если бы я хотела черный диван, я бы заказала черный диван. Так же перевозчики с которыми они сотрудничают пытались получить еще денег за заранее полностью оплаченную услугу и если бы под рукой не оказалось компьютера чтобы показать им заказ и оплату, пришлось бы платить еще раз.

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Kad šis murgs vienreiz beigsies? Vai tad tiešām ir tik grūti to nolādēto darba laiku samainīt? Domāju ka no plkst. 9:00 būtu normāls darba laiks, kā vairumam veikalu Tukumā. Kā tad lai es to mēbeli nopērku vai apskatu ja strādā no 10:00 , bet vakarā es fiziski nevaru paspēt. Dodiet taču iespēju cilvēkiem iepirkties Jūsu veikalā.

Optimus Mēbeles Tukuma - Slikts darba laiks

Slikts darba laiks Esmu Tukuma Optimus mēbeļu veikala patstāvīgā kliente. Veikalā strādā ļoti atsaucīgi un zinoši pārdevēji. Neapmierina veikala darba laiks. Vēlams būtu, ka veikals sāktu strādāt 9 no rīta. Esmu ievērojusi, ka cilvēki ap plkst. 9 nogrozās pie veikala slēgtajām durvīm un aiziet projām. Varbūt arī Tukuma veikalam varētu būt tāds pats darba laiks, kā Valmierā, Valkā, Talsos, Siguldā, Saldū, Madonā un Jelgavā 9 - 19. Neesmu vienīgā pircēja, kuru neapmierina veikala darba laiks.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Tukuma Optimus mēbeles darba laiku vajadzētu mainīt. Lai iepirktos ir jāgaida vairāk kā stunda, jo visi pirkumi tiek veikti no rīta. Aizbraucot pie tirdzniecības centra cilvēki regulāri stāv un gaida. Komentārs no cilvēka kas gribēja iepirkties„ Ar tādu darba laiku tas veikals drīz bankrotēs” Vai tad tiešām nav iespējams darba laiku likt no plkst:9:00? Papētot Optimus mēbeles darba laikus citos reģionos, tad tur ir normāls darba laiks.

Optimus Mēbeles Tukuma - slikts serviss

slikts serviss Tukuma tirdzniecības centrs sāk strādāt pl. 10:00 no rīta , kas pircējiem ir ļoti neizdevīgi. Tukumā visi t/c strādā no pl. 8:00 , varbūt Optimus Mēbeles varētu sākt strādāt no 9:00 .Daudzi pircēji ir neapmierināti ar darba laiku .Esmu novērojis ka citi tāpat kā es pēc rīta iepirkšanās pilsētā dabū gaidīt tirdzniecības centra atvēršanu , vai neapmierināti aizbrauc projām. Akcijas ir skaista lieta , bet vajadzētu padomāt par darba laiku .

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Trūkst detaļu

Trūkst detaļu Šodien (19.07.2017.) Preiļu Optimus Mēbelēs nopirku kumodi, (jo drīz uz mājām dosies pirmdzimtais berns, būs kur likt mazajam drēbītes) samaksāju, tad parādīja kuru kasti varu paņemt - ņēmu ciet un ceļoju uz mājām. Mājās sāku izpakot un likt kopā... kad par pārsteigumu konstatēju ka vienai atvilktnei iepakojumā nav apakšas (nav viena preskartona dibena)... Darbā samērā bieži darbojos ar normatīvajiem aktiem... ja viss būtu kārtībā, droši vien līgumu nemaz nelasītu un izmestu pēc kumodes salikšanas, bet nu sāku lasīt līgumu, lai saprast ko var darīt... un konstatēju, ka daudzi punkti viens otru izslēdz, kas jau neliecina ne par ko labu. No līguma izriet - ka par visu preces stāvokli vari iepazīties veikalā un ja pamani mājās, ka kaut kas ir bojāts trūkst vai vēl sazin kas ar viņu noticis, tas uz garantiju neattiecas un šāda sūdzība skaitās nepamatota + ja precei bijusi akcija, tad tapsējumiem var būt ārējie defekti (paskatāties viņu mājaslapā - 100% visām mēbelēm ir akcija, tas nozīmē, ka parakstot līgumu, jūs piekrītat, ka jebkādos apstākļos, jebkādas jūsu pretenzijas ir nepamatotas un uz tām neattiecas garantija), pārdevējs nenes atbildību par preces piegādi... no līguma - viņš nenes atbildību par jebko... Vārdu sakot, viņiem p@jāt uz jums, un jūs neko nepierādīsiet pēc tā brīža kad samaksāsiet viņiem naudu. Tā vien rodas pamatots iespaids, ka tas ir krāpnieku kantoris. Tāpēc, iesaku visiem, kad pārdevēji bāzīs jums parakstīt to līgumu - sākumā pieprasīt, lai viņi jums to preci parāda, izsaiņo no iepakojuma, kopā saskaitīsiet nepieciešamās detaļas (ka nav iztrūkums), un ieguvēji būsiet tikai jūs paši + p@pisīsiet smadzenes šitā "kantora" darbiniekiem, jo ar tādu attieksmi strādāt nevar. īpaša uzmanība 10.punktam. Par 3.1.apakšpunktu - jūs nevarat konstatēt preces iztrūkumu, ja neizpakojat preci - jūs automātiski neievērojat līguma nosacījumus. Drīzajā laikā pats došos uz viņu veikalu, skatīšos kādu preci, demonstratīvi ilgi pie galda lasīšu viņiem priekšā to līgumu, pieprasīšu izpakot preci - lai visu parāda, un tad padomāšu vai man to pirkt... varbūt mani kas neapmierinās. Aicinu tāpat darīt arī pārējos, kuri uzskata, ka šis "Optimus Mēbeles" "kantoris" apzināti darbojas negodprātīgi. Jā, varbūt paši pārdevēji un konsultanti nav vainīgi pie līguma sastāva, bet ja viņiem visiem vienalga, kāpēc lai man nebūtu

SubWay