LV RU

Optimus Mēbeles

SIA ALB
www.optimus.lv
Adrese: Lenču iela 19C
Cēsis
Cēsu nov.
Latvia - LV-4101
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 67885252
+371 25655530
Darba laiks: 8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
8:30 - 19:30
9:00 - 17:00
9:00 - 15:00
Kategorija: Mēbeles / Iekārtas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

32%
Sūdzības
148
Atrisinātas
44
Ar atbildēm
38
Apskatīt statistiku

Optimus Mēbeles - Sūdzības un atsauksmes

Optimus Mēbeles - Slikts serviss, nepareiza daļa, bojāta virsma

Slikts serviss, nepareiza daļa, bojāta virsma Ogrē, Daugas tirdzniecības centrā pasūtījām mēbeles, sieviete meklēja pa skapjiem stiklus, iedeva nepareizu.30 min gaidījām kamēr atradīs. Beigu beigās pašam bija no noliktavas jāved prece uz mašīnu, vai tas ir normāli? Instrukcijām arī ir jābūt valsts valodā, par ko viņiem vienalga.

Optimus Mēbeles darbiniekiem - Slikts serviss un attieksme

Slikts serviss un attieksme Pagājušā gadā nopirku virtuves sienas skapīti. Tagad, kad radās izdevība to samontēt un pielikt pie sienas, izrādās, ka skapīša komplektācija nav pareiza un durvju izmēri neatbilst karkasam. Vērsos veikalā, kur to iegādājos. Aizpildīju visus nepieciešamos dokumentus, pievienoju nepieciešamās bildes. Lūdzu nomainīt vai nu durvis vai karkasu. Uzņēmums principā atsakās veikt apmaiņu, jo esot pārāk ilgs laiks pagājis. Kaut gan pašu noteikumos ir minēts, ka drīkst pieteikt pretenzijas 2 gadu laikā...

Optimus Mēbeles - Preces piegāde un apmaiņa.

Preces piegāde un apmaiņa. Labdien, 27. Maijā, pasūtīju komplektu, dīvānu un divus krēslus, atveda 14. Jūn. Izpakoju, viens krēsls brūns, sazinājos ar optimusu, nosūtīju gan prasīto veidlapu, gan foto, protams zvanu nesagaidīju, zvanīju pati! Un tā zvanu katru nedēļu un gaidu vēl joprojām! Murgs un sabojāts atvaļinājums! Neiesaku nevienam, nožēloju, ka te sūtīju!

Optimus Mēbeles - Krāpšana

Krāpšana Nekādā gadījumā neveicot pasūtījumus pie viņiem. Pasūtījumu neredzēšanās, tāpat kā savu naudu. Es, diemžēl, un esmu kļūdījusies pasūtot šeit mēbeles maija sākumā. Ceru, ka ar tiesas un patērētāju tiesību aizsardzības inspekciju varēšu atgriezt naudu.

Optimus Mēbeles - Bojājums

Bojājums Nopirkām dīvānu stūra. Nav pagājis vel gads kad viņa aizmugurējā skaidu plāksne vienkārši drūp kopā jo skrūves nespēj noturēt sliedi uz kuras uzbraucinas diezgan smaga apmale. Šīs skrūves krita ārā jau nedēļu pēc salikšanas. Audums veļas. Un kvalitāte ir ļoti zema. Paldies dievam ka to nopirku par akcijas cenu. Pielikumā foto un es neuzskatu ka tas ir normāli. Pielikumā arī smagā mala kuru tā skaidu plāksne nesoēj noturēt.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Caur uzņēmuma mājaslapu pasūtīju gultas lamieļus ar norādi, ka preci pats saņemšu viņu veikalā jelgavā. Par preci tika veikta pilna apmaksa. Pagāja vairākas dienas līdz saņēmu zvanu no veikala darbinieces, kura paziņoja, ka prece atrodās veikalā - jelgavā un to var saņemt. Pēc aptuveni nedēļas ierados veikalā, lai saņemtu preci. Brauciens uz veikalu bija jāieplāno, papildus 2 mēnešu veca zīdaiņa vīzītei pie ārsta. Bērns ar sievu paliek automašīnā un pats ieejot veikalā paziņoju, ka esmu...

Optimus Mēbeles - Bojātas mēbeles.

Bojātas mēbeles. Dzīvoju mazā pilsētā, mēbeļu veikali protams nav lielā izvēlē tāpēc iepirkāmies Optimas mēbelēs, katru reizi kā tika iegādāta kāda mēbeles saskārāmies ar bojātu preci - kumodes virsai stūris nodrupis, sekcijas pat vairāki stūri, rakstāmgalds saskrāpēts. Katru reizi viens un tas pats, piegādes laikā bojāts (viņu ne mūsu) ... Sūtam foto, rakstām vienošanos un gaidām 2 nedēļas, sola preci samainīt nedēļas laikā, bet nekā. Serviss arī pieklibo, kad prece jāpērk visi laipni un smaidīgi, bet kad...

Optimus Mēbeles - Piegāde pilnīgs suds

Piegāde pilnīgs suds Nekaunība un nirgašanas par musu naudu! Es saprastu ja piegāde būtu bezmaksas... Par piegādi optimus mēbeles pieprasa naudu, ka jebkura cita kompanija. Un pēc pasūtīšanas, pilnas apmaksas, sakas cirks. Kur galvanie varoni ir mēs, patērētāji. Tāda nekaunība. Nedēļu ved musu mēbeles. Zvana kurjers... Nebrīdinot un nevienojoties iepriekš. Es busu pēc 20 min. Kad atbildu ka speju ierasties majas tikai pēc 3h. Kurjers man atbild, ka sazināsies ar mani. Ar mani ne tikai nesazinās, bet ari vair...

Optimus Mēbeles - Krēslus atveda, skrūves u. c aizmirsa

Krēslus atveda, skrūves u. c aizmirsa 25.02.18 labdien! Neterejiet savu laiku, naudu un nervus sadarbojoties ar so kompaniju pie musdienu internetveikalu daudzuma. Stasts pavisam vienkars un nav gars, piegade piecas dienas ok, bet virtuves kresliem aizmirsa skruves atvest par kuram bija samaksats un par piegadi ari samaksaju 25eur. Ok, skruves tomer izludzos un bus man 14 dienu laika, bet man pasam jabrauc pakal uz tuvako veikalu, jo bauska paldies dievam nav tas piparu bodites. Meginaju sarunat un prasiju vai nevar ar omnivu sutit...

Optimus Mēbeles - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Es nopirku biroja krēslu Optimus Mebeles veikalā, nevis mēnesi pēc tam, kad rokturis lauza vietā ar muguru, viņi atteicās apmainīties ar mums, jo tā sauktais eksperts teica, ka mēs izmantojam spēku, lai gan krēsls ir aprīkots ar šūpuļzirgu, un tikko piekāpās atpakaļ un nokrita.

Optimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Vakar iegādājāmies bērnam dīvānu,ko mums laipni izsniedza noliktavās! Aizvedot mājās konstatējām brāķis! Sānā ieplēsts! Nekavējoties viņiem uzrakstīju un pievienoju bildes! Uz ko man atbildēja ka izskatīšot divu nedēļu laikā! Kad pateicu ka man nav vietas kur viņu uzglabāt atbildēja ka tās nav viņu problēmas!serviss ,Es nulles!

Optimus Mēbeles - Murgs tas ootimus mebeles

Murgs tas ootimus mebeles Neiesaku neko pirkt tai veikala. Sakas jau viss ar to ka interneta rakstits ka prece ir noliktava un pieejamas 2 nedelu laika,beigas sanaca visas 5 nedelas. Pec 5 nedelam atnaca dala no mebelem ,bet ne visas. Sakot likt kopa secinu ka dala detalu trukst utt,kad zvanu un prasu risinat lietu visu laiku saka ka parzvanis,neviens ta ari neparzvana. Gaidu jau nedelam ikgi un nekas no trukstosajam detalam nav atsutits. Atnaca tagad lieta ko gaidiju no pirma pasutinuma,bet ari tai lietai trukst...

Optimus Mēbeles - Briesmīga kvalitāte un serviss

Briesmīga kvalitāte un serviss Nopirkām stūra dīvanu Optimus mēbelēs, diviem pieaugušajiem apsēžoties dīvānā tam izjuka atzveltne, uzrakstījām iesniegumu uz garantiju ar pievienotiem foto, "ekspertu" kantoris kurš viņiem atrodas laukos Cēsīs iedeva atzinumu ka dīvāns ir mērķtiecīgi ar fizisku spēku salauzts, biju šokā par tādu atzinumu, zvanīju tiem ekspertiem, saruna noslēdzās ar to ka dīvans nav domāts ka tur apsēžas un atspiež muguru vairaki pieaugušie reizē un lai nākamreiz domāju ko pērku. Katra ziņā neiesaku šo veikalu, kur tiek tirgotas nožēlojamas kvalitātes poļu mēbeles.

Optimus Mēbeles, Liepājā - Bojāta skapja mala

Bojāta skapja mala Novembrī pasūtīju skapi Optimusa mēbelēs,kas bija domāts kā dāvana. Atnāca salīdzinoši ātri. 22. novembrī priecīgi savācam skapi. Nākamajā dienā paredzēts skapi skrūvēt kopā, bet ar detaļu izsaiņošanu viss arī sākās un beidzās. Viena siena skapim ir iesprāgusi. Vedu uzveikalu bojāto skapja daļu, kur pārdevēja to nofotografē un sirsnīgi apsola, ka jaunu skapja sienu mēs saņemsim līdz mēneša beigām, tas ir līdz 30.novembrim. Gaidu vēl šodien! Esmu zvanījusi jau trīs reizes uz veikalu, bet ar...

Optimus Mēbeles - Pirkuma atteikums

Pirkuma atteikums Izvēlēto preci, kas izlikta apskatei atteica pārdot, jo tā ir salikta un pēdējā. Pārdevēja skaidroja, ka pārdod preces tikai iepakojumā, nesaliktu, bet atlikuma iepakojumu nebija. Tātad preces iegāde izrādījās nereāla, tad kam tā tiek piedāvāta?... lai arī tā būtu pēdējā, vēlējāmies to iegādāties.

Optimus Mēbeles - Maldinoša informācīja

Maldinoša informācīja Pa cik man tagad ir aktuāli darba sludinājumi par darba vakancem. Tā nu es vietne ss.lv uzsktiju sludinajumu par Optimus mēbelem. Sludinājumā rakstīts ka ir pieejama grāmatveža palīga un pārdevēja/konsultanta vakance konkrētajā veikalā. Izlēmu kandidēt uz konsultanta/pārdevēja vakanci. Aizsutu CV un motivacijas vestuli uz norādīto e-pastu. Nākamajā diena zvana sieviete, sacidama ka esot no Optimus mēbelēm, gribot mani uzaicinat uz darba pārunām, domādams ka darbs būs veikalā - es piekritu...

Da Darba meklejumos 23.11.2018
Komentāri 4

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss @optimusmebeles - Saldū. Vienkārši izsmejoša attieksme pret klientiem. Tika pasūtīta mēbele. Džeks paņēma pirmo iemaksu un nosolījās, ka prece būs 2 nedēļu laikā. Ok, viss kārtībā - paiet 2 nedēļas un nav ne ziņu ne miņu. Zvanu pats uz veikalu (piektdiena) un saku džekam - kas par lietu? Tu man teici, ka 2 nedēļu laikā būs prece. Puisis saka - pag, tūlīt iemetīšu aci datorā. Pēc mirkļa saka - nav problēmu, prece būs otrdien no rīta stabili! Varbūt jau pat pirmdienas vakarā. Pienāk otrdiena...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Biju nolēmusi uzdāvināt dīvānu. Tāpēc noskatīju dīvānu Optimus Mēbeles mājas lapā. Veicu pasūtījumu un tūlītēju apmaksu 15.oktobrī. Saņēmu ziņu ka dīvāns nav veikalā, bet to vedīs no noliktavas. Teica ka jāgaida līdz septiņām darba dienām. Pēc piecām darba dienām zvanīju lai precizētu piegādes datumu. Teica līdz 24. oktobrim tiks veikta piegāde. Piegādes dienā paziņo ka dīvāns tomēr netiks piegādāts. Piedāvāja ka vedīs nākamās nedēļas sākumā no Rīgas veikala. Bet šodien saņēmu ziņu, ka būs vēl...

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss Vairākas reizes ir bijuši”pārsteigumi” saņemot pasūtīto preci no Optimus mēbelēm. Vienu reizi tas ir stūra dīvāns no divām dažādām krāsām, otrreiz komplektā ir divas vienādas daļas, kas liedz salikt tv plauktiņu, nācās pašiem urbt vajadzīvos caurumus, jo veikals atteicās iedot detaļu no parauga. Tad vēl dīvāna kvalitāte, par pieklājīgu summu. Pēc pus gada, tas izskatās tā itkā jau 15 gadus lietots. Un pèdējais pirkums balts datorgalds, kur ir ielikta citas krāsas detaļa. Vaina nav konkrētās pilsētas veikalā, jo ar šādiem pārsteigumiem esam saskārušies gan Rīgā, gan Jēkabpilī.

In Inara Meldere 26.10.2018
Komentāri 1 Veikali

AtrisinātaOptimus Mēbeles - Slikts serviss

Slikts serviss 5.09. iegādājos preci. 8.09 Tika atsūtīta ziņa, kad prece ir atsūtīta, bet es nesaņēmu visu preci. Pēc tam man nācās gaidīt līdz 26.09 un saņēmu vispār citu preci par kuru man nācās samaksāt vairāk. Pēc, preces izpakošanas izrādās, ka manai nopirktajai precei trūkst dektaļa.

SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes