LV RU

Optimus Mēbeles - Bojājums

Nopirkam stūra dīvānu. Decembrī būs pagājuši 2 gadi. Bet diemžēl ar sūdzībām jau vērsāmies optimus veikalā jau, tad kad nebija pat pagājis gads. Dīvāns novietots viesu istabā, kurā tikai sēž, izguldīti ciemiņi retu reizi. Bet nepagāja ne gads, kad dīvāna apakšā visa beigta, atsperes ārā, saplīsušas. Vietā kur atspiest muguru ārā arī atsperes, kur var konkrēti savainoties. Bet cik reizes esam gājuši jautāt cik ilgi jāgaida uz kkādu atbildi, un ka paies 2 gadi tūlīt, viņi pateiks, ka neko nevar darīt, jo garantija ir beigusies. Nevienam nav interese nākt pretī, un kaut ko lietas labā darīt! Solīja samainīt, vai atgriezt naudu, bet nekas uz priekšu neiet!

03.08.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Optimus Mēbeles Support Pārstāvja atbilde 03.08.2019

Sveicināti. Lūgums atsūtīt pilnu informāciju uz e-pastu [email protected] Kur norādāt pavadzīmes, vai pasūtījuma nummuru. Paldies

Si

Komentāri (3)

Tu Turkey901 03.08.2019

Iepērkoties mēbeļu "humpalās" tā gadās, pamēģiniet nākamreiz iegādāties dīvānu Elkor, Larus, Raita, Lex vai kādā citā "normālā" veikalā!
Tad, protams, dīvāns izmaksās2-3 reizes dārgāks, taču tāda ir kvalitatīvas preces izgatavošanas un atgādāšanas cena!

Kl Klientamnavtaisnība 03.08.2019

Viņi iepērkas pa lēto, bet grib kvalitāti un servisu. ) skopais maksā divreiz.

Na nav nozimes 03.08.2019

Tā taču ir latvieša "parastā" loģika. Grib lētu, skaistu un augstākās kvalitātes + garantiju.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Augšupielādēt failu

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes