LV RU

Mobilly

Mobilly SIA
www.mobilly.lv
Adrese: Dzirnavu iela 91/3 - 20
Rīga
Latvia - LV - 1011
(Faktiskā adrese)
Tālrunis: 1859
Informācija: Autobusu biļetes, autostāvvietu apmaksa, vilcienu biļešu apmaksa, taksometru apmaksa.
Kategorija: Pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

4%
Sūdzības
6
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
1
Apskatīt statistiku

Mobilly - Sūdzības un atsauksmes

Mobilly - krāpšanās ar sodiem (bezmaksas stāvēšanas laiks)

krāpšanās ar sodiem (bezmaksas stāvēšanas laiks) Uzmanieties no Mobilly stāvvietām - jūs var nosodīt (35euro) arī, ja paredzēta bezmaksas stāvvieta (30minūtes)! Piebraucu pie Bosch servisa (lai ieskrietu nopirkt detaļu), teica, ka bezmaksas stāvvieta 30 minūtes, liels bij pārsteigums kad pēc 5-8 minūšu prombūtnes, atgriežoties atradu soda kvīti (35 euro). Stāvvietas nav aprīkotas ar informāciju par maksājuma kārtību (ka bezmaksas talonu nepieciešams izdrukāt) , un vispār nevar redzēt, ka šī ir maksas stāvvietas (Mūkusalas iela 101), jo...

Mobilly - Atsauksmes NR.9260870

Atsauksmes NR.9260870 Labdien! Šodienn 1.oktobri novietoju a/m A.Čaka 145 Mobilly stavvietā un aktivizēju stāvēšanu plks 14:59 a/m ar v/n 2509,kaut gan manas a/m numura zīme ir JV-2506. Kad atnācu uz a/m logā esmu saņēmusi līgumsodu NR.926087. Tikai tad ievēroju ,kad esmu nosutijusi aktivizēsanu stāvvietā ar nepareizu a/m v/n . Lūgums pārskatit manu līgumsodu. Manas a/m v/n JV-2506 fors galaxy. tel:25917729 Liels paldies.

Mobilly - Kļūda

Kļūda Labdien, 04.07.18 novietoju auto stāvvietā (a zona) , kad atgriezos bija uzlikts naudas sods 20.50€ un tad pamanīju, ka maksājot caur aplikāciju sajaucu ciparus. (manas mašinas numurs jh3739, taču ievadīju jh3729) . Vēlos noskaidrot vai šī soda apmaksu ir iespējams atcelt (tā man teica, kad sazvanījos ar mobilly) , jo par stāvvietu samaksāju, tikai nepareizam auto. Pielikumā pievienoju screenshotu no aplikācijas un soda kvīti. Par kvīti - paziņojums nr: aak004282, jh3739, 04.07.18 paldies, gaidīšu atbildi! Elizabete [slēpt]@gmail.com tel: 22110170

Mobilly - Necieņa pret mūsu valsti un cilvēku kā vērtību

Necieņa pret mūsu valsti un cilvēku kā vērtību Saskāros ar ļoti nepatīkamu lietu, izmantojot Mobilly piedāvātos pakalpojumus. Lieta tāda, ka lai iegādātos biļeti caur šo starpnieku, ir "baigā" uzpūsta komisija. Uzreiz biļete tika atgriezta. Izrādās, ka mobīlājā aplikācijā atgriezt biļeti nav iespējams, par to klienti nav informēti. Atgiezt var tikai mājaslapā! Pats interesantākais sekoja tālāk, kad atvēru savu e-pastu Uz e-pastu tika atsūtīta biļete ar informāciju KRIEVU VALODĀ Sazinājos ar šo starpnieku,operātore nezināja ko atbildēt...

Mobilly - Mājas lapas neatbilstība

Mājas lapas neatbilstība Kļūdas pēc pasūtīju nepareizu biļeti. Gribēju atgriezt. Skatījos kā to dabūt gatavu. Mobilly mājās lapā bija teikts ka jāieiet savā profilā, jāuzspiež uz sadaļu "biļetes", jāizvēlas attiecīgā biļete, jāuzspiež uz i un atceļ biļeti naudu atgūstot savā kontā. Izstaigāju visu mājas lapu, bet tādas sadaļas "biļetes" tā arī neatradu. Viņas vienkārši tur nebija. Varēju atrast savu darījumu vēsturi bet sadaļa "biļetes" nav. Tā arī nespēju atcelt savu biļeti. Tas notikās pēc 23:00 tākā sazvanīt viņus arī nevarēju, bet autobuss 07:55 no rīta. Viņu zvanu darba laiks ir no 08:00-20:00.

Mobilly - ikmēneša komisija

ikmēneša komisija Pievērsiet uzmanību līguma 4.10 punktam. Ja pakalpojumu gadu neizmanto tiek ieturēt mēneša maksa 3Ls, kamēr konts tukšs, pēc tam atsūta SMS ar tekstu "Vai atceries par savu Mobilly kontu..." kā pasmiešanās, labi aizmirsu par viņiem, bet vai labāk nav atgādināt par līguma nosacījumiem pirms konts iztukšots?

Ul Uldis 15.12.2010
Komentāri 4 Pārējās

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes