www.sudzibas.lv Mobilly Krāpšana, slikts serviss

AtrisinātaMobilly - Krāpšana, slikts serviss

Septembra beigās tika apmaksāts mobilly pārvaldīts autostāvvietas izmantošanas pakalpojums. Pēc pāris nedēļām - īsziņa par it kā neapmaksātu pakalpojumu. Sazvanīju pa uzrādīto tel. , atbildēja darbinieks patriks. Nosūtīju viņam ar bankas karti veiktā maksājuma uzdevumu. Tālāk komunikācija nenotika un lieta tika nodota parādu piedziņas kompānijai.

07.12.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Mobilly Pārstāvja atbilde 15.04.2024

Sveiki! Atvainojamies par novēlotu atbildi. Sakiet, lūdzu, vai problēma ir atrisinājusies vai tā vēl ir aktuāla? Ja esat veicis stāvvietas apmaksu, Jums noteikti nebūtu jāsaņem pieprasījums par parādu piedziņu.

Sūdzība veiksmīgi atrisināta Viktors1963 25.04.2024

Sveiki! Paldies par reaģēšanu uz problēmu. Tā tomēr netika atrisināta ierastas komunikācijas ceļā.Lai izvairītos no Jūsu uzņēmuma neprasmīgi menedžētas situācijas nevēlamas eskalācijas, man nācās apmaksāt parādu piedziņas uzņēmuma atsūtīto rēķinu. Ļoti ceru uz šo līdzekļu atgūšanu.

V

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes