www.sudzibas.lv Mobilly Slikts serviss

Mobilly - Slikts serviss

Programma caur brauzeri rāda, ka autobusi ir, neļauj nopirkt biļeti. Atverot aplikācijā neuzrādās reiss kā tāds. Novilkās viss process līdz tam, ka biļešu vairs nebija vispār. Nav patīkami, ka tāds čakars notiek. Info centrs neceļ un pēc atzvanot gluži vaino mani, ka es ko nesaprotot utt.

30.11.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Mobilly Pārstāvja atbilde 01.12.2022

Labdien!
Mobilly sistēmā būs pieejams saraksts ar reisiem uz kuriem ir iespējams iegādāties biļetes elektroniskā veidā, taču var gadīties, ja klients mēģina iegādāties biļeti uz reisu, kurš jau ir izbraucis no gala stacijas, tad sistēmā var vēl uzrādīties konkrētais reiss, taču uz to vairs nebūs iespējams iegādāties biļeti, jo autobusa vadītājam nav iespējams saņemt sarakstu šajā maršrutā ar elektroniski iegādātajām biļetēm. Var rasties situācija, ka priekšlaicīgi uz konkrēto reisu iegādāties biļetes ir liedzis pats reisa pārvadātājs, tādēļ sarakstā viņš var uzrādīties, bet biļetes iegādāties vairs nav iespējams.

Ļoti žēl, ka sanācis šāds nepatīkams starpgadījums!

K

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes