Civinity

Civinity LV, SIA
Adrese: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 23200175
Informācija: Darbības veids:
Sniedz dažādus augstas kvalitātes pakalpojumus nekustamo īpašumu pārvaldības, uzturēšanas un apsaimniekošanas jomā.
Darba laiks: 0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
Kategorija: Nekustamais īpašums  •  Namsaimnieki
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

13%
Sūdzības
26
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
13
Apskatīt statistiku

Civinity - Sūdzības un atsauksmes

Civinity - Pēkšņi piestāda rēķinu par ūdens patēriņu, kas 70x pārsniedz normālo

Pēkšņi piestāda rēķinu par ūdens patēriņu, kas 70x pārsniedz normālo Dzīvoklis izīrēts kārtīgiem cilvēkiem, pēkšņi īrnieki sūdzas, ka kārtējā rēķinā ir ierēķināts 70 reizes lielāks ūdens patēriņš nekā parasti. Pārbaudīju. - tādu patēriņu nav iespējams fiziski radīt, pat turot atvērtu krānu vairākas nedēļas. Pārbaudīju visu - krāni netek, skaitītāji skaita atbilstoši. Zvanījām uz servisa tālruni entās reizes, neko prātīgu neatbild, meistariem Rinda mēnešiem, neviens īsti negrib nākt skatīties jautājumu. Pašlaik izskatās, ka Civinity izmanto sekojošu...

Civinity Mājas - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss CIVINITY MĀJAS- naudas izspiešana no klientiem. Problēmas Zeltrītu iela 16, Mārupe. 1. Tiek veikti liekie remonta darbi, piemēram solinus krāsošana, kurus ir plānots mainīt, iepriekš nenosūtot tame. Vienkārši whatssapp ir nosūtītā īsziņa: "aaaa - solu krāsošanas izmaksa bija 75.55 +pvn (slīpēšanā un krāsošanā) , esmu pozīciju ielikusi rekinos. '' 2. Spiež parakstīt līgumu par fasada remonta darbiem, tāmes tiek sūtīti uz whatsapp, tāmes ir noradīti citu maju adreses, ar pierakstu ka jums bū...

Civinity - Обман

Обман Мне выпала такая прекрасная удача работать на эту не честную фирму. Мне не доплатили зарплату 500 евро, кинули жёстко. Когда я пришла к ним работать как darbu vadītāja в детскую больницу, меня оставили без работников и никто не искал их вообще, я этим занималась сама после чего я взяла на работу инвалида 2ой группы которая работала как лошадь и в конце месяца у неё было 360 часов из которых заплатили только 340 евро сказав мол она плохо убирала и это было видно на камерах, но, камеры не...

Civinity - Не выполняют свои обязанности

Не выполняют свои обязанности Не стригут газоны перед домом 12 по ул. Vesetas. Там трава уже даже не по колено, она уже выше пояса. В такой высокой траве обязательно клещи заведутся, хотя там уже такие заливные луга, что не то что клещи, а змеи появятся скоро. Да и вообще ничего не делают, у меня в квартире плесень, уже год пытаюсь заставить кого-нибудь из этой компании выяснить, почему, но заявки, судя по всему, вообще не фиксируют.

Civinity - Slikts apkalpošanas serviss, kļūdaini rēķini

Slikts apkalpošanas serviss, kļūdaini rēķini Kopš jūnija 2021 tika gaidīts uz Civinity skaitītāju meistars, lai nomainītu skaitītājus - nebija iespējams sarunāt ne konkrētu dienu ne mēnesi meistars tika atcelts - nepaziņojot (!) . Par to, ka vizīte tika atcelta uzzināju tikai zvanot uz info nr. Nācās noorganizēt pašiem! Pa to laiku skaitītāja aprēķini bija daudz par daudz aprēķini plus man sazvanot kompāniju, paziņoja, ka pārrēķins netiks atgriezts. Tad kad nomainīju skaitītājus visi papīri nodoti un ir jau zvanīts neskaitāmas reizes un...

Civinity Mājas - Krāpšana

Krāpšana Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (Ptac) par negodīgu komercpraksi piemērojis 5000 eiro sodu As "Civinity mājas" (iepriekš As "Hausmaster") . "Civinity mājas" pieprasīja dzīvojamo māju dzīvokļu īpašniekiem Biķernieku ielā, Rīgā, veikt samaksu par kompānijas aprēķināto pārvaldīšanas jeb apsaimniekošanas maksas starpību 0,06 eiro apmērā par kvadrātmetru par gandrīz trīs gadu periodu - no 2018. Gada 1. Marta līdz 2020. Gada 7. Decembrim. Šajā laika periodā rēķinos tika iekļauta par 0,06 eiro kvadrātmetrā mazāka samaksa par apsaimniekošanas pakalpojumiem.

L Lazda 08.02.2022
Komentāri 0 Namsaimnieki

Civinity - Izkrāpšana

Izkrāpšana Pēdējās nedēļas laikā 2 reizes pazudis karstais ūdens kuģu ielā 26 un izrādās, ka mājā applūdis pagrabs. Hausmaster tikai priecīgi izraksta abnormālus rēķinus par 50 tūkstošiem eiro gadā par apsaimniekošanu un māja tikmēr ātri pārvēršas par graustu.

Civinity - Slikts serviss, nepamatoti rēķini

Slikts serviss, nepamatoti rēķini Situācija bija tāda, bijām atvaļinājumā un laicīgi nesamaksāju rēķinu, uzreiz soda nauda. Kad bija Jūrmalas namsaimnieks, nebija tāda bardaka un soda nauda par nedēļu netika piemērota, vismaz man tādas situācijas iepriekš nebija. Rēķinu apmaksāju kopā ar soda naudu, nākamajā mēnesī atnāk rēķins ar vēl lielāku soda naudu, nesapratu un sāku pētīt un izrādās ka soda nauda netiek iekļautā pamatsummā, tev pašam jāpieskaita un tad jāsamaksā citu summu un jāpierāda kas viss ir apmaksāts. Nācā...

A Akapec 03.01.2022
Komentāri 3 Namsaimnieki

Civinity - Обман, плохой сервис

Обман, плохой сервис Добрый день! Хочу подать жалобу на отвратительную работу обслуживающей компании. Невозможно дозвониться, чтобы получить объяснения по тарифу на отопление и горячую воду. Мы написали и напомнили, что Lg меняет тариф дважды: 01.01-30.06 и 01.07-31.12. На каком основании тариф на газ сделал такой (!) скачок уже в ноябре? В период 01.10.21-3.10.21: kwh-96.294 +12%, а 01.11.21-30.11.21: kwh-133.429+12%. В доме автономное отопление, но невозможно проверить показания и узнать расчет и оплаты. Второй...

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Visu laiku domāju ka sliktāk par Rīgas namu pārvaldnieks nav ne ko, bēt izrādas ir civinity. Tas gan jau ir pilnīgs murgs, sapratu tikai vienu viņi izraksta rēķinu un tu maksa un ar to arī vis. Līguma rakstīts ka viņu pienākums nodrošināt avārijas dienesta izbraukšanu 1 stunda laika. Praktiski dzīvokli pazuda apkure, visi radiatori viena brīdi palika auksti un viņi Saka sorry bet kad mēs atbrauksim ne viens to nezina, katru dienu Sola ka šodien, bet kaut ka nesanāk. “Welcome Home” ir sav...

AtrisinātaCivinity - Работа с клиентами

Работа с клиентами "прекрасный" сервис работы с клиентами. Месяц ждём, когда управляющий перезвонит обсудить проблему с вентиляцией... В принципе общая картина работы управляющего понятна, как и всей организации. После 2 недель звонков в центр клиентов, решили связаться с управляющим системой качества этого предприятия... Более 3х недель управляющий системой качества, все не может найти возможности связаться с клиентом, обсудить проблему коммуникации в организации. Понятие обратной связи не существует вообще...

K K.D. 06.12.2021
Komentāri 0 Namsaimnieki

Civinity - Не реагируют

Не реагируют Уже месяц звоню в эту шарашкину контору и прошу что-нибудь сделать с отоплением: в квартире холодные радиаторы. Каждый раз заявку "принимают", обещают прислать мастера, и никакого мастера, конечно, не видно и не слышно. Сивинити, вы ждете, когда на вас в суд подадут, что ли? !

Civinity - Slikts serviss, krāpšana, naudas izspiešana

Slikts serviss, krāpšana, naudas izspiešana Uzņēmums sniedz briesmīgus apsaimniekošanas pakalpojumus. Klientu serviss nevar atbildēt uz jautājumiem, bet tā noteikti nav darbinieku, bet vadības vaina. Vairākkārt tika saņemti draudi iesūdzēt tiesā par sen apmaksātiem rēķiniem. Karstais ūdens nav nedēļām ilgi, kaktu kantori, kas savairojas zem Civinity, regulāri paceļ uzkrājuma fonda iemaksas, kuras mistiski pazud, un tagad vēl liek piemaksāt +100 eiro mēnesi par nesen renovētas majas remontu. Murgains lietuviešu kantoris.

Civinity Mājas - Nenormāli slikta apkalpošana

Nenormāli slikta apkalpošana Nenormāli slikts serviss, 21.08.2021 paziņoju, ka bērnu laukumā ir noslauzta lampa un ka vienā kāpņutelpā ir nenormāli netīras pagraba kāpnes, ko viņiem ir pienākums iztīrīt, un par ko es jau vairākkārt esmu viņiem teicis, pat pārvaldniece ieraugot bija izbrīnīta un nofotografēja, rezultāts - šodien ir 02.09.2021, pagājušas 12 dienas, pilnīgi nekas nav izdarīts, tas nav pirmais gadījus, kad no šī kaktu kantora, kuram ir pat Iso sertifikāts, nav nekādas reakcijas.

E EdVoi 02.09.2021
Komentāri 2 Namsaimnieki

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Самая отвратительная компания! Не реагируют на жалобы! Не собирают собрания! Дом постоянно затапливает! В подвале стоит вода. В подземном паркинге стоит вода! Водостоки текут по фасадам. Управляющий не отвечает на звонки. Дежурные оформлены как самозанятые лица! Полная некомпетентность!

Civinity - Krāpšana, melošana, liekuļošana, neizlēmība, ne korporatīva attieksme

Krāpšana, melošana, liekuļošana, neizlēmība, ne korporatīva attieksme Godīgi sakot gari nerakstīšu, jo nav nozīmes, bet varu pateikt vienu un ļoti silti iesaku - jebkuram sevis cienošam cilvēkam/speciālistiem neiesaku ticēt šīs kompānijas solījumiem un atlases procesam. Klaji meli, slēpšanās aiz dažādām plānošanas sapulcēm, kur idejas laikam mainās katru dienu. Uzņēmuma personāla daļa nesniedz gandrīz nekādu atgriezenisko saiti, pašam kandidātam ir nemitīgi jāuztur komunikācija, līdz beigās gandrīz aizmirst kandidātu informēt par pieņemto lēmumu, kas diemžēl arī...

L L123A 12.11.2020
Komentāri 1 Namsaimnieki

Civinity - Nepamatots papildus maksājums

Nepamatots papildus maksājums 2019.gada nogalē saņēmām paziņojumu, kurā tika norādīts, ka turpmāk dzīvokļu īpašniekiem jālemj par tiešajiem norēķiniem ar pakalpojumu sniedzējiem, pretējā gadījumā tiks izrakstīta papildus pozīcija "Maksa par komunālo pakalpojumu rēķinu izrakstīšanu" 3,38 EUR+PVN no dzīvokļa. Lieki piebilst, ka, protams, ka līgumā, kas noslēgts, ir norādīts, ka rēķinu izrakstīšana ietilpst pārvaldīšanas maksā. Civinity atrakstās ar nejēdzīgiem un situācijai nepamatotiem likuma pantiem, kas ir pilnīgā...

Civinity - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Serviss zem katras kritikas, kāpņu telpas netiek uzkoptas saskaņā ar grafiku, viss netīrs. Neraugoties uz īrnieku rakstiskām sūdzībām par slikto uzkopšanas kvalitāti, no pārvaldnieka puses netiek veikta uzkopšanas darbu kontrole. Īrnieki regulāri maksā gan par nesaņemtajiem uzkopšanas pakalpojumiem, gan par neveikto namīpašuma pārvaldīšanas darbu. Zāles pļaušana notiek tikai reizi mēnesī - vīrs ar trimeri 1 - 2 stundu laikā nošņāpj retās pienenes, kas aug apsūnojušā smiltājā, un īrniekiem ši...

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Apsaimniekošanas kvalitāte zem katras kritikas. Klientu serviss neatbild uz neskaitāmiem iedzīvotāju e-pastiem un ziņojumiem. Vairākkārtēji lūgumi ēkas uzkopšanai netiek ņemti verā. Kāpņutelpas netīras, zāle netiek pļauta, ziemā sniegu tīra reti, uzkkrājuma fondu izmanto pēc saviem ieskatiem utml.

Civinity - Darbs, kvalitātes pakalpojumus nekustamo objektu pārvaldības

Darbs, kvalitātes pakalpojumus nekustamo objektu pārvaldības Ja jūs meklējat darba vietu kur izspiež no jums visas sulas un par to nepasaka paldies, tad esiet droši aicināti uz lietuviešu uzņēmumu civinity, kur ir apvienoti tādi pārvaldīšanas sniedzēji kā hausmaster, cs komercserviss, fortima, labo namu aģentūra uc. Šajā sludinājumā vēlos minēt tiešī šī uzņēmuma juridisku nodaļu. Šajā uzņēmumā jūs neiegūsiet itneko, pirmām kārtām nepiemēroti darba apstākļi, slikta kolēģu attieksme un zema alga. Strādāt vajag daudz maksāt par darbu nevēlās, strādāt bieži...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes