Civinity

Civinity LV, SIA
Adrese: Dēļu iela 5
Rīga
Latvia - LV-1004
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 23200175
Informācija: Darbības veids:
Sniedz dažādus augstas kvalitātes pakalpojumus nekustamo īpašumu pārvaldības, uzturēšanas un apsaimniekošanas jomā.
Darba laiks: 0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
0:00 - 24:00
Kategorija: Nekustamais īpašums  •  Namsaimnieki
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

17%
Sūdzības
41
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
23
Apskatīt statistiku

Civinity - Sūdzības un atsauksmes

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Gribu sūdzēties uz sia civinity, konkrētāk uz "civinity uzkopšanas serviss". Ļoti slikti strādā, nepilda savus pienākus apzinīgi. Personīgi redzēju, ka pārsvarā strādā pensionāri un dzērāji, kuri darba laikā dzer un tad apsēžas automašīnā un brauc tālāk strādāt. Ļoti bieži izliekas, ka strādā, bet paši sēž automāšīnā. Vai tiešām nav citu apzinīgu, strādājošo darbinieku, lai pildītu šo darbu? ! Man ir ļoti daudz jautājumu tam, kurš šos darbiniekus uzņem darbā! Kā es uzzināju, tā ir sieviete...

Civinity - Плохой сервис

Плохой сервис Labdien 1. Februāra mēneša rēķinā apkures patēriņš ierakstīts kā mēneša vidējais, bet visi nepieciešamie dati jaunā skaitītāja rādījumu izmantošanai tika nosūtīti uz jūsu pastu 26.01.2023. Faktiski ir 30 kwh bet mēneša vidējais jūs norādījāt ка 180 kwh... Atšķirība.6 reizes 2. Vecā siltuma skaitītāja demontāžas aktā patēriņa rādījumi 26.01.2023 ir 33739,4 kwh bet jūsu rēķinā no 2023.01.01 patēriņš 35870,5 kwh pēc jusiem aprēķiniem es iztērēju vairāk uz 2131,1 kwh nekā skaitītājs uzrādīja...

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Serviss noteikti nav vērsts uz klientu ērtību - attieksme ir nevērīga un neatsaucīga. Vairākas reizes izrakstītajos komunālajos rēķinos ir norādīts parāds, kas jau draud ar parādu piedziņu, lai gan parāda nekad nav bijis (viss nokārtojās tikai pēc maksājumu uzdevumu nosūtīšanas, kuros uzrādās visas samaksātās summas) . Teju katru mēnesi tiek maksāts par "papildus" darbiem, kas nepanāk nekādas izmaiņas. Vienlaikus, sistēma e-saimnieks pieejama tikai dzīvokļu īpašniekiem, taču, ja esi īrnieks, tad viss pa vecam - jāraksta skaitītāju rādījumi uz Lapiņām un jāmet pastkastītē pārvaldniekam.

Civinity - Krāpšana, nepamatoti rēķini, ignorēšana, bezdarbība

Krāpšana, nepamatoti rēķini, ignorēšana, bezdarbība Šausmīga attieksme, ignorēšana, nespēja pamatot un paskaidrot rēķinu, maldināšana e-pastos. Situācija īsumā, esmu pārdevusi savu dzīvokli 2022. Gada vasarā, dzīvoklis tika pārdots, un pieņemšanas / nodošanas akts tika parakstīts 01.07.2022. , civinity izrakstīja un atsūtīja rēķinu 21.08. (gandrīz divus mēnešus vēlāk) par to ka esot veikti pārrēķini, un man esot tagad jāapmaksā šie pārrēķini, brīdī, kad biju dzīvokļa īpašniece visi maksājumi tika savlaicīgi veikti. Zinot, ka ar šo kantori mūž...

AtrisinātaCivinity - Neprofesionalitāte

Neprofesionalitāte Civinity ir drausmīgs uzņēmums. Visu laiku, kad ir problēmas iedzīvotāji tiek ignorēti. Nevienam nerekomendēju ar šim pārvaldniekiem slēgt līgumus. Vienīgais veids, kā likt civinity pakustēties ir ievietot "sūdzības.lv" publisku sūdzību par neprofesionalitāti. Darbinieks zvanīja un teica, ka problēmas tiks risinātas, un lūdza lai izņemu sūdzību, taču apsolītajā termiņā problēmas nav novērstas. Ļoti žēl, ka apsaimniekotāja attieksme ir ze katras kritikas.

Civinity - Обман

Обман Установили счетчики на теплоэнергию, но сивинити выставляет счет всеравно по старому по максимуму за М2. Сославшись на то что к них нет информации что у нас в квартире счетчик, хотя платил за установку им же. Но потом во все бросают трубки и отказываются переделывать счет.

Civinity - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, jau trešo nedēļu lauku iela 35-126 nav karstā ūdens, zvanot dispečera numurā sieviete paņem sūdzību, bet nekāda rezultāta nav jau apnika zvanot jo viņa met tauriņi. Karstais ūdens nav arī kaimiņiem. Mēs gaidām kad būs ūdens, jo atnāk no darba ne nomazgāties. Paldies

Civinity - Slikts serviss, nekompetenti darbinieki

Slikts serviss, nekompetenti darbinieki Nerisina jumta problēmu, neatzvana. No jumta ar milzīgu troksni rauj nost skārdu, ventilācijā no jumta tek nokrišņi. Civinity Jūrmala atsūta meistaru, kurš neko negrib darīt, kuram nav materiālu, un ir jau tādā vecumā, ka uz jumta gandrīz bez palīdzības nevar uzkāpt. Meistars aizbrauc, bet problēmas paliek. Klientu serviss Sola, bet problēma risināta netiek.

Civinity - Naudas izspiešana no iedzīvotājiem

Naudas izspiešana no iedzīvotājiem Tarifs par apkuri oktobrī veidoja 2,63 eiro par 1 kv. M. Tas neskatoties uz to, ka pilsētas vidējās likmes bija 0,70-0,80 eiro. Vairākkārt vērsos pie Civinity ar lūgumu sniegt tarifu aprēķinu. Taču atbilde netika saņemta. Tajā pašā laikā atgādinājums par samaksu nāk gandrīz katru dienu. Daudz automātiskās komunikācijas nāk no uzņēmuma. Kas attiecas uz saziņu par klientu jautājumiem, tad tādas nav.

Civinity - Neprofesionāla darbība

Neprofesionāla darbība Briesmīgs pāvaldnieks: -Miskaste ir regulāri pārpildīta, -Fasādes bojājumi netiek laboti pēc daudzkārtēja lūgumua, -Netiek maksāti laicīgi rēķini par siltumu (parāds vairāk nekā 10 000euro) -Klientam lūdzot dokumentus tiek melots -Saplaisājis ieejas jumtiņš jau gadiem stāv un netiek ne labots ne novākts regulāri tiek mainīta par mājas pārvaldīšanu atbildīgā persona.

Civinity - Slikts serviss, izvairīšanās no problēmas risinājuma meklēšanas

Slikts serviss, izvairīšanās no problēmas risinājuma meklēšanas Mājai konkrēti pārvaldniece Lilita Bertmane! Izvairās no komunikācijas, Sola, bet nedara. Mājai tika konstatēti lieli siltuma zudumi, nekas netika darīts lietas labā. Kad tuvojās apkures sezona, netika risināts jautājums par pakalpojuma pieejamību. Mācēja tikai bļaut un solīt, labākais, ko izdarīja - spēja noorganizēt stāvvietu līniju atjaunošanu, bravo, to pašu ar aizvērtām acīm! Neiesaku un neieteikšu! Nekam nav kapacitāte. Skaitītāju rādījumi noņemti nekorekti, informācijas sniegšana ar...

A ARK 15.11.2022
Komentāri 0 Namsaimnieki

Civinity - Nožēlojams serviss

Nožēlojams serviss Ja vien ir iespēja, turaties pa gabalu no šī apsaimniekotāja. Serviss, attieksme ir nožēlojami. Attieksme ciniska, augstprātīga un dara darbus tikai, ja piespied un sāc sūdzēties. Kļūdas rēķinos, nesaprotamas papildus pozīcijas par mistiskiem darbiem utt. Vissliktākā pieredze kāda jebkad ir bijusi ar kādu no apsaimniekotājiem. Visu laiku jāskatās uz nagiem...

Civinity - Krāpšana, slikts serviss, nolaidība

Krāpšana, slikts serviss, nolaidība Jau vairākus gadus esam neapmierināti ar mājokļu apsaimniekošanas uzņēmumu Civinity. 1) ļoti zems servisa līmenis (teritorijas uzkopšanas kvalitāte, mājas uzturēšanas un remontu kvalitāte ir dramatiski zemā līmeni) 2) krāpšana - piestāda rēķinus par remontdarbiem, kas faktiski netika veikti 3) koplietošanas ūdens un siltuma zudumu ir astronomiski lieli, par ko attiecīgi jāmaksā, bet problēma - kur tādi rodās netiek risinātas 4) no pēdējiem “hītiem” nav noslēgts līgums ar jauno siltum...

D Deira 04.10.2022
Komentāri 0 Namsaimnieki

Civinity Mājas - Krāpšana, MK noteikumu neievērošana un likumu pārkāpšana

Krāpšana, MK noteikumu neievērošana un likumu pārkāpšana Apsaimniekotājs rupji pārkāpj Ministru kabineta noteikumu nr. 524 10. , 11. Un 14. Punktus saistībā ar ūdens patēriņa starpību. Uzņēmums piestāda vienā mēnesī rēķinā par 67.56%, bet otrā mēnesī jau 87.13% par ūdens patēriņa starpību! Pie tam apsaimniekotājs rakstīja un atzina, ka ir pieļauta kļūda un ka nākamajā rēķinā tiks veiktas korekcijas, bet tā vietā jaunajā rēķinā aprēķina vēl lielāku ūdens patēriņa starpību! Uz visu māju vienā mēnesī ir uzrādīti lieki 88.512 kubi! Pie tam...

M mia24 05.09.2022
Komentāri 0 Namsaimnieki

Civinity - Плохой сервис

Плохой сервис Моя квартира находится по адресу Miera iela 97. Обслуживающая компания civinity. Сейчас в нашем доме делают ремонт фасада, за который надо платить мне 230€ ежемесячно (это +к коммунальным) 1,5 года. Но, так как этот ремонт делают очень поздно, моя стена в квартире вся мокрая, испорчена грибком. Еле дозвонилась в службу поддержки клиентов, они прислали человека, который всё запротоколировал. Я считаю, что ремонт стены в моей квартире должна оплатить обслуживающая компания, так как не устранили...

Civinity - Pēkšņi piestāda rēķinu par ūdens patēriņu, kas 70x pārsniedz normālo

Pēkšņi piestāda rēķinu par ūdens patēriņu, kas 70x pārsniedz normālo Dzīvoklis izīrēts kārtīgiem cilvēkiem, pēkšņi īrnieki sūdzas, ka kārtējā rēķinā ir ierēķināts 70 reizes lielāks ūdens patēriņš nekā parasti. Pārbaudīju. - tādu patēriņu nav iespējams fiziski radīt, pat turot atvērtu krānu vairākas nedēļas. Pārbaudīju visu - krāni netek, skaitītāji skaita atbilstoši. Zvanījām uz servisa tālruni entās reizes, neko prātīgu neatbild, meistariem Rinda mēnešiem, neviens īsti negrib nākt skatīties jautājumu. Pašlaik izskatās, ka Civinity izmanto sekojošu...

Civinity Mājas - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss CIVINITY MĀJAS- naudas izspiešana no klientiem. Problēmas Zeltrītu iela 16, Mārupe. 1. Tiek veikti liekie remonta darbi, piemēram solinus krāsošana, kurus ir plānots mainīt, iepriekš nenosūtot tame. Vienkārši whatssapp ir nosūtītā īsziņa: "aaaa - solu krāsošanas izmaksa bija 75.55 +pvn (slīpēšanā un krāsošanā) , esmu pozīciju ielikusi rekinos. '' 2. Spiež parakstīt līgumu par fasada remonta darbiem, tāmes tiek sūtīti uz whatsapp, tāmes ir noradīti citu maju adreses, ar pierakstu ka jums bū...

Civinity - Обман

Обман Мне выпала такая прекрасная удача работать на эту не честную фирму. Мне не доплатили зарплату 500 евро, кинули жёстко. Когда я пришла к ним работать как darbu vadītāja в детскую больницу, меня оставили без работников и никто не искал их вообще, я этим занималась сама после чего я взяла на работу инвалида 2ой группы которая работала как лошадь и в конце месяца у неё было 360 часов из которых заплатили только 340 евро сказав мол она плохо убирала и это было видно на камерах, но, камеры не...

Civinity - Не выполняют свои обязанности

Не выполняют свои обязанности Не стригут газоны перед домом 12 по ул. Vesetas. Там трава уже даже не по колено, она уже выше пояса. В такой высокой траве обязательно клещи заведутся, хотя там уже такие заливные луга, что не то что клещи, а змеи появятся скоро. Да и вообще ничего не делают, у меня в квартире плесень, уже год пытаюсь заставить кого-нибудь из этой компании выяснить, почему, но заявки, судя по всему, вообще не фиксируют.

Civinity - Slikts apkalpošanas serviss, kļūdaini rēķini

Slikts apkalpošanas serviss, kļūdaini rēķini Kopš jūnija 2021 tika gaidīts uz Civinity skaitītāju meistars, lai nomainītu skaitītājus - nebija iespējams sarunāt ne konkrētu dienu ne mēnesi meistars tika atcelts - nepaziņojot (!) . Par to, ka vizīte tika atcelta uzzināju tikai zvanot uz info nr. Nācās noorganizēt pašiem! Pa to laiku skaitītāja aprēķini bija daudz par daudz aprēķini plus man sazvanot kompāniju, paziņoja, ka pārrēķins netiks atgriezts. Tad kad nomainīju skaitītājus visi papīri nodoti un ir jau zvanīts neskaitāmas reizes un...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes