Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde

PMLP
Adrese: Čiekurkalna 1. līnija 1, k-3
Rīga
Latvia - LV-1026
(Rīgas 1. Nodaļa)
Tālrunis: 8300
Informācija: Rīgas 2. Nodaļa
Telefons:+371 67612167; +371 67602136
Email:[email protected]
Fakss: +371 67612167; +371 67439647
Adrese:Jura Alunāna ielā 1, Rīgā, LV-1010

Rīgas 3. Nodaļa
Telefons:+371 67609953
Email: [email protected]
Fakss: +371 67609955
Adrese: Eduarda Smiļģa iela 46, Rīga

Rīgas 4. Nodaļa
Telefons: +371 67037627
Email: [email protected]
Fakss: +371 67037610; +371 67037622
Adrese: Daugavpils ielā 31, Rīga, LV-1003
Darba laiks: 9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:30
9:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Politika / Valsts struktūras  •  Valsts aģentūras
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

4%
Sūdzības
29
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
5
Apskatīt statistiku

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Sūdzības un atsauksmes

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Bardaks

Bardaks Šodien 17.05 vēlējos iestāties Rindā eid kartes noformēšanai. Ap plkst 14.20 izmantojot programmu qticket gribēju iestāties Rindā, programma rāda, ka Rindā ir 5 cilvēki un tai pat laikā izmet paziņojumu, ka visi numuri ir izņemti un attālināti nav iespējams iestāties Rindā. Ap plkst 15.00 skatos programmā, ka Rindā nav neviena cilvēka, bet arī tad programma izmet paziņojumu, ka visi numuri ir izņemti un attālināti nav iespējams iestāties Rindā! Ja Rindā nav cilvēku, tad kāpēc nevaru iestāties?...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikta attieksme pret klientiem

Slikta attieksme pret klientiem PMLP- vieta, kur acīm redzami klientu apkalpošanas centra darbinieki NECIENĪGI izturās pret klientiem, un savu nepatiku, dusmas adresē uz klientiem (cilvēkiem, kuri vēršas pēc palīdzības!). Vieta, kur valda negatīva attieksme pret visie, to starp arī kā darbinieki komunicē savā starpā, aizrādot, kā kādam būtu jākonsultē klients. Un to visu, dziemžēl, var dzirdēt un redzēt klienti, gaidot savu kārtu. Vai tiešām iepriekš nevar izvērtēt kadidātus uz šo pozīciju, vai novērtēt ilgi strādājošu...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Biju ar bērnu (3gadi) , bērnam vajadzēja uz tualeti, kuras nav! Apkalpošana ari bija ne īpaši patīkama, pie lodziņa apkalpoja rupja sieviete. Vietas nebija kur nolikt ne somu, ne jaku (kamēr regulēju bērnu fotografēšanai) pussēdus stāvoklī uz krēsla. Un beigas-foto sanāca tikai 1. Gb. (nebija iespējas uzvelēties labāko foto) , jo viņiem ķeras dators!

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Šodien plkst 12:45 atnākot uz Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde 4. nodaļu - lai atjaunotu savu pilsoņu pasi. Bet bija ievērojama ļoti interesanta birokrātijas scēna. Aizejot aukšā uz 2 stāvu (pases nodaļa), redzēju ka daudz cilvēki vienkārši stāv arā koridora. Piegāju pie informācijas centra darbinieces klāt, lai pateiktu ka atnācu atjaunot pasi. Sākumā sanēmu atbildi ka: Nestrādā aparāts kas izsniedz biļetes. Pēc tam man darbiniece teica - "Sēdiet gaidiet, varbūt kāds iznāks un izsnieg...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - rindas... vlasts nespēj nodrošināt ID kartes

rindas... vlasts nespēj nodrošināt ID kartes 1 janvārī visiem jābūt ID kartei ! jau vairākus mēnešus mēģinu tikt rindā un pasūtīt ID karti. starp ziemassvētkiem n jauno gadu - elektroniskā rindā iestāšanās nav iespējama - jau 8.34 - vietu nav. Aizejot stāvēt dzīvajā - numuriņus jau nevar paņemt dienas sākumā ( 30 decembris). Visiem saīsināts darba laiks. TV - bija paziņojums , k rindas mazas lai iet un formē. Interesanti par ID kartes neesamību arī izdomās kādu soda naudu? P.S> ir iespējams braukt no Rīgas uz Jēkabpili šodien - tur esot mazākas rindas.

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apmeklējuma pieteikšana

Apmeklējuma pieteikšana Vēlējos šodien pieteikties rindā un personu apliecinošu dokumentu noformēšanu. Apmeklējot PMLP pieraksta mājas lapu redzēju iestādes darba laiku 8 - 16. Atprasoties no darba agrāk, nedaudz pirms darba laika beigām devos uz PMLP lai iestāties rindā uz dokumentu noformēšanu. Pieejot pie numuriņa paņemšanas aparāta secināju, kad opcija "Pases, eID, uzturēšanās atļaujas kartes noformēšana (foto, biometrijas dati) vai ieraksti jau izdotā pasē" ir atspējota un/vai nedarbojas. Nekur uz ekrāna nebija...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nepieejamas tualetes telpas

Nepieejamas tualetes telpas Labdien, vēlos izteikt sašutumu par to, ka nodaļā nav pieejamas nevienas tualetes telpas! Mēs stāvam Rindā eid noformēšanai jau no plkst 9.00, šobrīd ir 11: 30 un nekādu iespēju nokārtot dabiskās vajadzības! Tiešām? Vai šī ēka ir būvēta bez tualetes telpas?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Apkalpošanas serviss

Apkalpošanas serviss Sāksim ar to, ka sazvanīt PMLP Nodaļu nav iespējams vispār. Piezvanot nodaļas vadītājai Diānai Bikovai, tiksiet nolamāts par atļaušanos viņai zvanīt, tā, ittkā tas būtu viņas privātais tālr. Nr. Un zvanītu viņai plkst. 00: 00 naktī. Rindas ilgst 4h garumā, ja paveicas. Valsts iestādē. Kā izņemt dokumentus, kas apmaksās man brīvdienu darba vietā?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Liepājas Pmpl, gribēju atjaunot pasi. Tā kā pieraksts pieejams tikai pēc diviem mēnešiem. Tad braucu gaidīt “dzīvajā” Rindā. Ierados plkst 9: 00. Un priekšā bija pielikta liela zīme, ka dzīvo rindu visu dienu vairs nepieņem, jo ir jau noteikts skaits cilvēku. Telpā sēdējā aptuveni 10 cilvēku. Tas nozīme, ka tikai tik pieņem? Ko dara pārējo visu dienu līdz plkst 16: 00? Tas nekur internetā noradīts nebija. Visur rakstīts, ka ir dzīva Rinda. Tad kāpēc nenorāda, ka dzīva Rinda līdz 10 cilvēkiem...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Pastāvīgas uztērēšanas atļaujas noformēšanas vizīti pēc iepriekšējo pierakstu pirmo reizi gaidījām 2 stundas, pēc ka bija atteikts pakalpojumā, jo darba laiks jau tuvojas beigām! Darbinieku nelaipnība un nekompetence, diemžēl, ir valsts iestādes vizītkarte: (

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss 2 dienas pēc kārtas mēģinu sazvanīt no 8 rīta līdz 15.00, neviens numurs no trim neatbild vai aizņemts. Zvanu pa 60-70 reizēm. Uz e-pastu arī neviens negrib ne atbildēt ne pārzvanīt. Tas ārprāts kaut kāds. Valsts iestāde! Kur vērsties lai dabūt vismaz kaut kādu info?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Pateicība!

Pateicība! Labdien! Vēlos izteikt vislielāko pateicību PMLP. Rīgas 1.nodaļas darbiniecēm - nodaļas vadītājai, Annai Rudavinai, Mārītei un Evijai. Paldies par operatīvu darbu ar dokumentu noformēšanu un izsniegšanu. Paldies par atsaucību un sapratni! Sirsnīgs paldies! Ar Cieņu, Baiba

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss, attieksme

Slikts serviss, attieksme Vilšanās rādās saņemot uzturēšanas atļauju pēc pieraksta, kad visi dokumenti jau nokārtoti. Redzot tbc www.datamed.lv izsniegto apliecinājumu par negatīvu rezultātu, darbiniece ar pirkstu baksta papirā un Saka - tas mums neder, nav zilā zīmoga, nav paraksta, elektroniski neder! Brauciet atpakaļ kur to dabūjāt! Pat ja tas būtu normāli digitalizācijas laikmeta kur darbojas elektroniskie eparaksti, tad būtu labi to zināt iepriekš. Saņemot ua e-pasta arī bija rakstīts - uzrādīt negatīvu...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nevar veikt pierakstu pases izgatavošanai

Nevar veikt pierakstu pases izgatavošanai Nevienā no pilsonības un migrācijas lietu pārvalde Rīgā un apkārt Rīgai (Ogrē, Jelgavā, Jūrmalā utt) nevar veikt pierakstu, lai pasūtītu bērniem pases. Rindas kārtībā viņi vairs nepieņem, tikai pēc pierakta - bet brīva pieraksta nav līdz maijam, tālāk pieraksts nav pieejams. Ir vietas Rēzeknē un Daugavpilī un man daudzbērnu ģimenes māmiņai jābrauc 2reiz uz Daugavpilī, lai izveidotu bērniem pases! Es nesaprotu kas notiek, Latvijas pilsoņi vairs netiek apkalpoti, lai pasūtītu pases? !? Esmu šokā!...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Šodien sanāca ļoti nepatikami. Vēlējos izņemt savus dokumentus - veicu pierakstu pilsonības un migrācijas dienestā - ierados ātrāk pa savu pieraksta laiku - un tāpat nācās gaidīt vēl 40 minutes lai tiktu iekšā pēc dokumentiem. Vēlējos jautāt - tad kāda jēga veikt pierakstu (man ērtā laikā) - ja man tāpat sanāk vēl gaidīt pāri savam laikam?

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Nekompetence un nelaipníba

Nekompetence un nelaipníba Gribēju pastāstīt par darbinieces nekompetenci un nelaipnību. Kārtoju uzturēšanās atļaujas Id karti Liepājas Plmp. Darbiniece uz visiem jautājumiem atbildes sniedza ar agresiju. Sajūta it kā tu viņai esi kaut ko parādā. Izziņu no bankas atteicās pieņemt, pamatojot ka vajadzīgs bankas paraksts nevis éparaksts. Uz visiem jautājumiem atbildēja ka tā nav viņas kompetence! Jautājumus uzdodat Rīgā galvenajā departamentā. Iesaku visiem uzreiz braukt uz Rīgu jo te neko neviens nezin: - (

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts serviss

Slikts serviss Es atsūtīju iesniegumu piešķirt manam bērnam Latvijas pilsonību un personas kodu. Iesniegums kopā ar dokumentu kopijām bija atsūtīts elektroniski 2021. Gadā 12. Augustā ar e-id un elektronisko parakstu palīdzību. Tajā pašā laikā caur savu Id karti sāku vārda un uzvārda maiņu elektroniski (sakarā ar laulību) , kas aizņēma man 12 dienas un 23. Augustā mans uzvārds bija mainīts (un 31. Augustā tiki mainīts vārds) . Bet atbildi uz manu iesniegumu no Pmlp saņēmu tikai 7. Septembrī un tas nebija...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Patiesība

Patiesība 2021. Gada 30. Junija, Rīgas Pmlp otra nodaļa izteicu sirsnīgu patiesību Pmlp 2. Nodaļas darbiniecei Vinetai Strode K-Zei - par atsaucību, uzmanību un cieņu pret klientiem. Es uzskatu, ka viņa ir pelnījusi īpašu paldies no vadības! SiIA Autotrans serviss

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Slikts servis

Slikts servis Был номерок на продление статуса постоянного жителя, запись была за 4 месяца заранее. Сегодня пришли с мамой по времени записи и нам говорят, что оказывается, теперь все записи отменены и нужно присылать по почте или в электронном виде, если активирована электронная подпись. Как пенсионеру об этом было сообщено? Если сделали запись, будьте добры, исполнить её. Я понимаю, если новые записи не делают. На подачу за 35 евро оставалось 2 дня, хорошо, что я была с мамой и успели всё сделать вовремя...

Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde - Утечка личных данных

Утечка личных данных Из отделения номер 1, или из общей системы идёт утечка личных данных. Оставляли при переезде новый адрес, чего ранее никогда не требовалось, но с лета 2019 года начали требовать новый адрес. В результате по новому адресу начали приходить письма от мошенников, по системе проверяли, ничего не находили. Это серьёзное правонарушение, будьте бдительным, никакой информации лучше не давать. О защите данных это просто разговоры, а на деле криминал.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes