LV RU

Lattelecom

SIA Lattelecom
www.lattelecom.lv
Adrese: Dzirnavu iela 105
Rīga
Latvia - LV- 1011
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67000177
Fakss: +371 80008041
Darba laiks: 10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
365
Atrisinātas
4
Ar atbildēm
27
Apskatīt statistiku

Lattelecom - Sūdzības un atsauksmes

Lattelecom - Slikts serviss

Slikts serviss Tā kā pārcēlos uz citu vietu, vēlējos sazvanīt lattelecom darbiniekus un painformēt, ka vajadzēs pakalpojumu pieslēgt uz jauno adresi... Čatā "Anete" nevar normāli paskaidrot, kas ir jādara, tikai saka, lai rakstu savu jautājumu uz epastu. Epastā atbilde jāgaida 4 dienas, zvanu šobrīd jau 6 minūti, visi esot aizņemti. Nu varbūt pietiks kafiju strēbt un klačoties ar kolēģiem - nedaudz pieslēdzieties pie pasaules! Laikam tikai tad, ja pateikšu, ka atsakos no pakalpojuma, man kāds atbildēs!

Lattelecom - Krāpšana

Krāpšana Piekrītu iepriekšējam sūdzības iesniedzējam, ka Lattelecom strādā cilvēki, kam nerūp savi klienti! Nebiju domājusi, ka būs tik daudz sūdzību par Lattelecom! Sūdzība man ir šāda : esmu ilgstoša kliente! Bija ultimāts no Lattelecom saņemt jauno dekoderu,pretējā gadījumā sākot ar 15.decembri vairs neredzēšu televīziju.Neko jaunu es negribēju, bet biju spiesta pasūtīt jauno dekoderu, jo televīziju reizēm gribas redzēt arī turpmāk, jo sevišķi tādēļ, ka tuvojas svētki. Dekoderu saņēmu caur...

Sa sandramarija 22 st atpakaļ
Komentāri 5 Pārējās

Lattelecom - Slikts serviss

Slikts serviss Atnākot mājās pakalpojums par kuru es maksāju nav pieejams! Meiģināju sazvanīt info centru, bet darba laiks tikkai līdz 22:00. Tad ko darīt cilvēkiem kuri strādā līdz 23 un atnākot mājās vēlas saņemt savu apmaksāto pakalpojumu ?!? +? +? ++++

Lattelecom - Slikts serviss

Slikts serviss Tika apmaksāts Lattelecom (tet) rēķins, kurš izrādījās nepilnīgs, izrādijās par 3 eur mazāks, bet par to netika mums ziņots. Dēļ tā tika atslēgta elektrība. Sazvanoties ar Lattelecom tika noskaidrots par šiem 3 eur, kuri tūdaļ tika apmaksāti, pēc tā tika teikts, ka Lattelecom sazināsies ar sadeles tīklu un stunadas laikā elektrība tiks pieslēgta. Elektrībai netiekot pieslēgtai, tika atkārtoti zvanīts Lattelecom, kur nebūtu lieki piebilst, ka katrs zvans maksā 1.5 eur, teica, ka pašiem jāsazinā...

Lattelecom - slikts serviss, slikta klientu apkalposana

slikts serviss, slikta klientu apkalposana Man patīk viņu biznesa atieksme. Ja nokavē ar apmaksu vienu dienu tad uzreiz nāk draudu izinas par atslegsanu. Bija tehniskas problēmas nedēļu kad nebija internets. Ne atvainošanass, nekā, klusums itkā tam tā jābūt un vis kārtībā. Nokavē dienu un nāk draudi a nedēļu interneta nav nekāda kompensācija un tas pats rēkins. A ja es strādāju caur internetu un nedēļas laikā pazaudēju naudu dēļ jūsu problēmas? Rēkins nāca 29 datumos, tagad nez kāpēc 19 tajā. Kas tas ir? Samazina vusulaiku tuvāku...

Na nailz 07.12.2018
Komentāri 1

Lattelecom - Slikts serviss

Slikts serviss Jau cik reizes mēs jums gan zvanām gan braucam uz vietas izrunāt to, ka mums nestrādā jūsu iedotās televīzijas kartiņas, kuras jāieliek ir televīzoros! Briesmīgi vienkārši. Jau nogurums if visu laiku lūgt lai salabojat. Briesmīgs serviss un paši pakalpojumi! Atteikšos un nevienam neiesaku Lattelecom.

Lattelecom - Slikts serviss, sarežģīta lietošana

Slikts serviss, sarežģīta lietošana Labdien! Ļoti neērta lietošana ''Helio'' TV, labāk apmierināja Lattelecom interaktīvā TV, tad bija vienkārši un skaidri arhīvā ierakstus sameklēt vai kādas pārraides atkārtojumu uzlikt, tagad tas viss ir sarežģīti un grūti saprotams. Kāpēc iepriekš nebrīdināja, ka būs tāds ''Helio'' TV pakalpojums un kaut kāda saprotama reklāma, pēkšņi ieviesa un viss.Būtu iepriekšējais pakalpojums, būtu labāk, nevar uz to pašu atgriezties? Skatītāja no Rīgas-Anita.

An Anita Pēce 22.11.2018
Komentāri 2

Lattelecom - Krāpšana un slikts serviss

Krāpšana un slikts serviss Pirms slēdziet līgumu ar šo briesmīgo uzņēmumu noteikti pārlasiet! Kad atteiksieties mēģinās apmānīt, mums pieprasa mūsu tehniku, pieprasa apmaksu un tehniku pirms laika, paši prasa samaksu līdz 30.11, bet atslēguši jau bija 07.. U. T. T. Viņiem par nožēlu mums ir visi līgumi un esam saniknoti!

Lattelecom - Pakalpojuma ierīkošana

Pakalpojuma ierīkošana Sveiki! Augusta beigās ievācāmies jaunā dzīvoklī. Vajadzēja ievilkt gan internetu gan televīziju, tpēc izvēlējos lattelecom pakalpojumus. Tika norunāts datums kad tiks pieslēgti pakalpojumi. Ierīkošanas laikā tika konstatēts ka mums neesot kaut kādu vadu tapēc vajadzēs pārcelt darbus uz citu datumu. Tagad katru mēnesi šie ierīkošanas datumu tiek pārcelti un nu jau tas ir 4. Decembris. Katru reizi kad tiek norunāts datums viņi saka ka uzzvanīs ierīkošanas dienā, bet kad šis datums pienāk, e...

Lattelecom - Ļoti slikta TV kvalitāte

Ļoti slikta TV kvalitāte Te notiek nopietns cepiens par jaunās sistēmas apgūšanu. Man tas prasīja dažas minūtes, bet tikai daži pieminēja to, ka jaunajā sistēmā vairs nav pašas galvenās funkcijas-PAUZE. Bez šīs funkcijas es vairs nekontrolēju savu brīvo laiku, bet kaut kāda slikta TV. Gribētu satikt to cilvēku, kurš to visu izgudroja un uzzināt kas aiz tā visa stāv.

Lattelecom - Slikts serviss un krāpšana

Slikts serviss un krāpšana Šonakt pieslēdza helio, esmu neapmierināta, ļoti neērts. Un lasot sūdzības, kuras nav maz, tāpat lattelecom, piespiedu kārtā pārslēdz uz helio. Esmu nesaprašana, vai tiešām klientiem nav izvēles variantu, mēs taču maksājam naudu. Es vēlos atpakaļ veco versiju. Esmu audzināta prasīt par visu atļauju, šinī gadījumā, man atļauju neviens neprasīja, ņēma un pieslēdza. Kur paliek ētikas normas un cilvēku tiesības uz izvēles variantiem. Fui...

Lattelecom - slikts HelioTv

slikts HelioTv Laikam gan taisnība, ka jaunais variants no vienkārša aiz lielas centības samudžināts. Nesaprotu, kā arhīvā skatāmo raidījumu var iepauzēt, patīt kādu minūti atpakaļ, vai padzīt uz priekšu, ja sižets paliek garlaicīgs, bet beigas tomēr vēlētos noskatīties, kā īsi pārskriet pāri garajām un nevajadzīgajām reklāmām!?

Lattelecom - Krāpšana

Krāpšana Lattelecom man pēkšņi uzliek milzīgu maksu par televīziju. Oriģināli tika runāts, ka man maksājamā summa būs € 23.30. Vēl minēja, ka pēc mēneša zvanīšot un, ja nebūs vēlme no papildus pakalpojuma, tad to noņems. Zvanu nesaņēmu, saņemu rēķinu par € 33.79. Zvanot uz servisu, man neko vispār nepalīdzēja, tagad izrādās, ka man tas ir standarts kā maksa.

Lattelecom - HELIO televīzija

HELIO televīzija Helio televīzija - nesaprotu, kam bija izdevīga šī maiņa, jo nav salasāma programma, burti ir blāvi un nepārredzami. Lattelecom mājas lapā nav atrodamas instrukcijas kā darboties - jo viss katastrofāli uz slikto pusi atšķiras no iepriekšējās ērtās un pārskatāmās, saprotamās programmas. E-pasts kompānijai nosūtāms tikai autorizējoties, bet diemžēl esmu šos pieejas parametrus aizmirsusi. Kā var ierakstīt vairākas sērijas teiksim seriālam - liekas, ka nekā... Jācer, ka Lattelecom sapratīs savu...

Lattelecom - TV arhīvs

TV arhīvs Nezinu kā pārējiem, bet kopš ir helio, nesaprotu kāda jēga ir no arhīva un par ko maksāju. Jau cik bieži kaut ko ierakstu, vēlāk, kad gribu skatīties, tas raidījums/filma ir melns (neaktīvs). Ceru, ka kautkas tiks mainīts šai lietā, ja ne, tad nāksies pāriet uz citu televīziju.

Lattelecom HELIO - Bez saskaņošanas ieviests neērts un nepieņemams HELIO

Bez saskaņošanas ieviests neērts un nepieņemams HELIO Jau tā pie neērtajām operēšanas funkcijām(vecajai arhīvā pa dienām varēja atrast raidījumus, tagad pusstundu jāspiež pults lai attītu nedēļu atpakaļ), pēkšņi Discovery Chanel kļuvis ”pieaugušo” bloķēts! Ne lojāla kompānija saviem seniem klientiem:(((!

Lattelecom - Helio televīzijas anti saprotamība

Helio televīzijas anti saprotamība Šodien bez klienta piekrišanas Lattelecom televīzija tika pārslēgta uz Helio. To, ka televīzijas skatīšanos var pārvērst par murgu, nevarēju iedomāties visļaunākajos murgos. Lūk, tikai dažas no nepilnībām: 1) Teksts ar tik sīkiem burtiņiem, ka cilvēks pat bez redzes problēmām to izlasīt nespēj. Atliek tikai uz dullo minēt. 2) Lai pārslēgtu kanālus, nepietiek vienu reizi nospiest taustiņu, kas apzīmēts ar bultiņu. Tādam nolūkam paredzēta kanālu izvēlnes saraksts. 3) Vēlamā raidījuma sameklēšana...

Lattelecom - Netaisnība

Netaisnība Virszemes tv pieslēgtajam pakalpojumam ar automātisko rēķina apmaksu, ikmēneša rēķinā regulāri klāt tiek pierēķināti kavējuma procenti! Pēc loģikas, par pakalpojumu ir konkrēta konstanta summa, un, tā kā, ir pieslēgta automātiskā apmaksa, šai apmaksai būtu jānotiek konkrētajā nepieciešamajā datumā. Tad nez kāpēc šī automātiskā apmaksa regulāri notiek ar vairāku dienu kavējumu, kas sekmē šos kavējuma procentus rēķinos? ! Vai tiešām vienīgais risinājums ir manuāla rēķina apmaksa konkrētā datumā?

Lattelecom HELIO - Slikta izvēle

Slikta izvēle Jau pagājis gana labs laiks kopš pieslēgts Helio, atļaušos piebilst, ka bez manas piekrišanas.. “mēs (lattelecom) tā izdomājām un tā arī būs” , bet jāatzīst, ka viss neērtākais tv kāds līdz šim sastapts.. Īsti pārmaiņas es nesaprotu, jo nekas, tiešām NEKAS nav labāks kā bija. Lai pārslēgtu kanālu ir jāvandās pa pus tv, lai vispār atrastu esošo vai iepriekšējo dienu.. Ļoooooooti nepatīk, doma par pieslēguma maiņu mani nepamet uz ko labāku :)

Lattelecom - Naudas izspiešana par atslēgtu internetu un tv

Naudas izspiešana par atslēgtu internetu un tv Noslēdzot līgumu ar lattelecom, tika noteikta rēķinu piegāde pa pastu. Kad latvenergo sāka piedāvāt klientiem apmaksas termiņu izvēli, painteresējos vai lattelecom nevar ieviest tādu pašu sistēmu un bija atbilde, ka viņiem nav tik sarežģītas programmas. Lai atgādinātu par tādas sistēmas nepieciešamību, kādu laiku maksāju par 2 mēnešiem. Pēc tam vairāk kā gadu gāju uz klientu centru, kur nosaucot nepieciešamos datus, man izrakstīja ceturkšņa rēķinus. Kad aprīļa sākumā gribēju saņemt kārtējo...

SubWay