LV RU

Lattelecom

SIA Lattelecom
www.lattelecom.lv
Adrese: Dzirnavu iela 105
Rīga
Latvia - LV- 1011
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67000177
Fakss: +371 80008041
Darba laiks: 10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
10:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
393
Atrisinātas
5
Ar atbildēm
30
Apskatīt statistiku

Lattelecom - Sūdzības un atsauksmes

Lattelecom - Helio

Helio Cik bieži var manīt TV izskatu un funkcijas!? Nu tiešām cik? Pieradām pie visiem jauninājumiem.. Šovakar attinu savu seriālu, mierīgi skatos un te pēkšņi viss atslēdzas! Atkal jauns izskats, bet kur es varu attīt? Neviena pults poga nereaģē! Kur kāds brīdinājums? Klienti nav jāinformē? Jo tālāk, jo trakāk! Tā uzsit dusmu, ka gribas izskatīt citus variantus!

Lattelecom - Bez piekrišanas automātiski pagarina ligumu

Bez piekrišanas automātiski pagarina ligumu Vienmēr pagarina līgumu uz 2 gadiem nosūtot ligumu uz email. Kā var pagarināt līgumu un piespiest cilvēku saņemt pakalpojumus tikai no Lattelecom! Visās lieldienās nebija tv un internetā, kaut kādā avārijā, un vakardien 4 maijā atkal avārijā, apsolīja novērst 8 maijā, sanāk es bez interneta un tv 4 dienās, par kuriem ir jāmaksā! Kopā sanāk 6 dienās, gandrīz nedēļā! Tiesas ielā 42, Kauguru!

Lattelecom e-veikals - Slikts serviss!

Slikts serviss! Slikta pieredze ar Lattelecom veikalu, jauno TET veikalu, izveidoju pasūtījumu 19.04 par tv 1269 eur vērtībā. Pēc 30 minūtēm piezvana puisis, kas apjautājās vai viss mani apmierini, vai viss ir ok, apstiprinu ka jā, viņš mani brīdina ka kredīta summa man ir pieejama tikai 1000 eur, ka 269 eur būs jāmaksā uz reizes, apstiprinu, ka ja nu tā, tad arī maksāšu, komunikācija pa pirmo, bet turpmākās darbības būs 23.04 pēc svētkiem. 23.04 klusums, 24.04 nolemju uzrakstīt vēstuli, ar jautājumu kad vi...

Lattelecom - Krāpšana

Krāpšana Labdien. Noslēdzu beztermiņa līgumu ar Sia Lattelekom 18.08.2018. No 23.04.2019 uzrakstīju iesniegumu par pakalpojumu atteikšanos. Pakalpojumu solija atslēgt tikai 31.05.2019. Rodas jautājums, kāpēc man jāmaksa lieku mēnesi, ja es vairs neizmantoju viņu pakalpojumus.

Lattelecom - Sava veida krāpšana

Sava veida krāpšana Nopirku datoru Gaming Dators Storm 8 tehniskais apraksts pamatplate: Asrock H310M-Dgs Lga1151 Ddr4 Micro Atx beigas saprotot to ka man nau Asrock H310M-Dgs Lga1151 Ddr4 Micro Atx mātes plates kautgan interneta atradu tadu kada man tagad ir kompi: asus Prime H310M-A Lga 1151 Micro-Atx motherboard nezinu pat ko tagad darīt.

.. ...... 23.04.2019
Komentāri 6 Datori

Lattelecom - šausmigi slikts internets

šausmigi slikts internets Adrese Rigondas gatve 7 dz.40, visu laiku ir problēmas ar Lattelecom internetu, tas medz pazust visvarigakaja bridi, kad tas ir nepieciešams, ta nav pirma reize, agrak meginaju pats - restartet ruteri, zvanit, trinaties ar operatoriem kas skaidro : Jums jaizdara to un to, japarsledz vadu citā porta, es atvainojos, prieks kam man tas viss ir vajadzigs? Aizvakar vispar bija bedigi kad man bija nepieciešams internets 2 stundas pa visu dienu, un ko Jus domajat, pat šajos 2 stundas tas pingoja...

Lattelecom tagad TET - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Man ir tv un interneta pieslēgums 1188. 6. Apriļa rītā nerāda tv. Izrādās pie vainas ir dekoderis. Lai pieteiktu problēmu, zvanu uz norādīto nr.177. Tur liek gaidīt minūtes 10, lai paziņotu, ka viņi ar šadām problēmām nenodarbojas. Liek zvanīt uz 1188. Atkal sarunu ievelk 10 minūšu garumā, lai beigās pateiktu ka jāzvana uz 90001188. Sazvanu. Atkal saruna tiek vilkta garumā uz minūtēm 30. Protams, ka visi ir paaugstinātas cenas tarifi 0,90 centi minūtē. Beidzot pieņem un nozīmē meistaru uz 10...

Lattelecom e-veikals - Ļoti slikts serviss

Ļoti slikts serviss Ja negribiet sagadat sev galvassapes, nekad nepasutiet preci šajā veikala. Lasiju jau sliktas atsauksmes, bet piedavajums bija parak kardinoss un domaju ka verts norisket, kaut iekseja balss teica... ''necakarejies ar sitiem''... Nu ta, piektdien 5. Aprili veicu pasutijumu uz omniva pakomatu, pasutijums apmaksats no ibankas, pec briza pienak info uz e-pastu ka pasutijums apstradats un tiek nodots kurjeram, talak pilnigs klusums, ne epastu ne sms ne zvanu, kaut majas lapa raksta ka pec...

Lattelecom - Pazemojoša attieksme pret klientu

Pazemojoša attieksme pret klientu Vēlos brīdināt citus klientus vairākkārt padomāt un izskatīt arī citas alternatīvas, pirms noslēgt klientam neizdevīgu un pazemojošu līgumu ar informācijas tehnoloģiju "top" uzņēmumu lattelecom, kurš jau kārtējo reizi līdzekļu ekonomijas nolūkos ir mainījis savu nosaukumu. Lietas būtība - 1) tehnoloģiskā atpalicība, jo virszemes televīzijas atslēgumu šis uzņēmums spēj nodrošināt tikai 35 dienu laikā, liekot klientam maksāt par nevajadzīgu pakalpojumu (pieteicu pakalpojuma atslēgumu 22...

AtrisinātaLattelecom - Kauns un negods lattelecom'am!

Kauns un negods lattelecom'am! 2018. Gada novembrī kompānija mainīja tarifus un piedāvāja arī mums. Mēs gribējām atteikties un izbeigt attiecības, jo plānojām 2019. Gada sākumā pārcelties uz jaunu dzīvesvietu. Darbinieks mums apgalvoja, ka tas nekas, jo līgumu var pārcelt arī uz citu adresi. Mēs piekritām. Pēc pārcelšanās izrādījās, ka šajā rīgas vietā viņi nevar nodrošināt savu pakalpojumu. Tagad lattelecom pieprasa mums maksāt soda naudu par līguma laušanu, taču vainīgi par attiecību izbeigšanu ir viņi paši. Tā vietā, lai...

Lattelecom e-veikals - Slikts serviss

Slikts serviss 08.03.19. Pasūtīju viedpulksteni. Pēc 20. Min sazinājās operators ar ziņu, ka pulkstenis jānogādā no noliktavas uz Lattelekom veikalu t/c Domina (norādīju kā izņemšanas vietu) . Pirmdien būšot klāt. Līdz trešdienai 13.03.19. Nekādu ziņu. Zvanīju kas par lietu? Nu mēs paši nesaprotam kā tas gadījies bet pasteigsimies viss notiek. Šodien nav dota nekāda ziņa 15.03.19. 7 dienu laikā Lattelekom nav izdevies piegādāt pulksteni un klients netiek informēts kas par lietu. No mīnas preces atnāk atrāk. Neiesaku nevienam šo interneta veikalu. Pērciet uz vietas veikalā.

Lattelecom - Neiespējama mājas telefona atslēgšana

Neiespējama mājas telefona atslēgšana 2018. Gada 3. Decembrī lattelecom sadaļā''Mans lattelecom''iesniedzu iesniegumu par mājas telefona atslēgšanu. Talsu klientu centrā pēc dažām dienām pārliecinājos, ka iesniegums ir saņemts, un paskaidroja, ka līdz mēneša beigām vēl tas darbosies, un arī rēķins būs jāapmaksā par pilnu mēnesi. Tā ka 2019. Gada 5. Janvārī telefons vēl darbojās, es zvanīju uz 177 un jautāju, kāpēc tas vēl nav atslēgts. Tur man atbildēja, ka it kā nevar atrast manu iesniegumu un ātri kaut ko stāstīja kaut ko par 1...

Lattelecom - nauda tiek pazaudēta, kad apmaksāju rēķinu ar karti manslattelekom vietnē

nauda tiek pazaudēta, kad apmaksāju rēķinu ar karti manslattelekom vietnē 28. februāra rītā, ap 1-2 am nolēmu apmaksāt interneta pakalpojuma rēķinu ar debetkarti mastercard, ko izdevusi starptautiska elektroniskās naudas firma Neteller, karte NET+ iegāju vietnē https://mans.lattelecom.lv/myltc kur var apskatīt un apmaksāt rēķinus; izvēlējos apmaksas opciju "Maksāšana ar karti!"; tas mani novirzīja uz lattelecom partnera firstdata.lv saiti https://secureshop.firstdata.lv/ecomm/ClientHandler tas pieņēma manus rekvizītus, ie, vārds, numurs, derīguma termiņš, karte...

Lattelecom - Служба техподдержки не работает

Служба техподдержки не работает Предыстория такова: перестала проходить почта через их исходящий сервер smtp. Ltk.lv (притом, что через исходящий сервер другого оператора она проходит, но у него есть другие ограничения) . Вся помощь техподдержки латтелеком, в лучшем случае, заключается в направлении тебя их же сайт со стандартными ответами. Или же самый "шикарный" ответ, полученный по телефону - это ваши личные проблемы

Lattelecom - Internets

Internets Sliktākais interneta provaideris kāds vien ir iespējams, grābj naudu kā zvēri pretī dodot sliktāko pakalpojumu. It īpaši cilvekiem, kas ikdienā spēlē video spēles šis ir lielākais mēslu kantoris, kādu atradīsiet. Kopš pārgājām uz Lattelecom, mums ir vieni vienīgi zaudējumi un problēmas pilna d****. Esmu ļoti dusmīga uz šo kompāniju, jo nav jau pirmā reize. Domājām, ka it kā ir pilnveidojušies un attīstījušies, bet redz ka nē. Mēģina tik visur būt labākie un pirmie, bet nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu nespēj.

Lattelecom - Izmanto klientu nezināšanu un nepiedāvā kur iepazīties ar informāciju

Izmanto klientu nezināšanu un nepiedāvā kur iepazīties ar informāciju Kļuvu lattelecom klients jo tobrīd piedāvāja līgumu noslēgt uz 2gadiem. Sakarā ar dzīves vietas maiņu pēc pus gada, nācās pieteikt pakalpojuma ierīkošanu citā adresē, jo citādi laužot līgumu jāmaksā līgumsods, bet manā jaunajā adresē lattelecom savus pakalpojumus nenodrošināja. Laimīgā kārtā arī brālis tobrīd pārvācās un uz adresi kur lattelecom piedāvā savus pakalpojumus, vienojāmies ka viņš lietos savā jaunajā adresē, protams sakarā ar to ka līgums attiecās uz citu adresi, atkal jauns līgum...

Lattelecom - Helio-visstulbākais pēdējo gadu izdomājums!

Helio-visstulbākais pēdējo gadu izdomājums! Es vispār nesūdzos,bet nu sirds piilna!Bija tik forša TV ar vienkārši sameklējamu arhīvu un varēja gūt baudu no TV.Tagad - Helio-slima suņa murgs-stunām ilgi spaidi pulti,lai atrastu sev tīkamo raidījumu arhīvā,kad esi atradis-vairs jau negribās pilnīgi un absolūti neko,jo esi nospaidījies pulti līks.Es saprotu,Helio izgudrotājiem bija jāatmaksā ES nauda un tāpēc viņiem bija dziļi vienalga kā jauno TV izmantos un vai tā būs ērta patērētājam.Tagad man ir jāmaksā sava nauda par nelaimi-Helio...

Lattelecom - Neapmierinoša pakalpojumu kvalitāte, līguma laušana

Neapmierinoša pakalpojumu kvalitāte, līguma laušana SIA "Lattelecom" 2018. gada jūnijā tika noslēgts līgums par ekonomiskās pakas abonēšanu Helio VTV - televīzijas kanāli. Uzstādīšanas vieta Rīgas centrs. Televīziju nebija iespējams skatīties, jo tā raustījās, bremzēja, brīžiem vispār nerādīja, kvalitāte galīgi garām! Nolēmām atteikties. 2018. gada oktobrī Rīga Plaza Lattelecom klientu apkalpošanas centrā veicām visas darbības, lai lauztu līgumu. Līdz 2018. gada beigām maksājām abonēšanas maksu par televīziju, kuru nelietojam. Kad zvanīju...

Lattelecom - Slikts serviss

Slikts serviss Kāpēc lattelecom iekasē naudu par nepilnvērtīgiem pakalpojumiem? Kāpēc lattelecom neatbild uz vēstulēm, vēstules tiek ignorētas no e. Pasta sūtītās, jo sazvanīt parasti neizdodas, vienmēr aizņemti, tas jau nozīmē ka lattekecom ir pilns ar neatrisinātām problēmām. Kāpēc tādiem kā lattelecomam nevar prasit soda naudu par viņu nekvalitatīvo pakalpojumu sniegšanu? Varbūt tad lattelecom sāktu domāt?

Lattelecom - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Diemžēl ogrē nekas cits nedarbojas kā lattelecom internets īpaši mūsu dzīvokļu mājā, plusā tas nedarbojas ne tuvu labi, pie reizes ievācoties dzīvoklī nolēmām ka vajag televīziju zinot ka gribam pieslēgt pie smart tv. 1) mēs nevarējām mēnesi pēc ievākšanās tikt pie interneta un televīzijas, jo iepriekšējais dzīvokļa iemītnieks neuzrakstija iesniegumu par to ka šajā adresē vairs nelietos pakalpojumu, par cik mums nav kontakti ar šo cilvēku lattelecom vajadzeja noskaidrot faktu vai cilveks šeit...

SubWay

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Datu aizsardzības politiku.

Pieņemt Sīkdatnes