IKEA

IKEA Latvija
Adrese: Biķeru iela 2
Dreiliņi,
Latvia - LV-2130
(faktiskā adrese)
Tālrunis: +371 63301000
Darba laiks: 10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
10:00 - 21:00
Kategorija: Tirdzniecība  •  Tirdzniecības centri
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

22%
Sūdzības
68
Atrisinātas
2
Ar atbildēm
54
Apskatīt statistiku

IKEA - Sūdzības un atsauksmes

IKEA - IKEA Restorāns

IKEA Restorāns Šoreiz būs runa par brokastīm... Jūs paceļat brokastu komplekta cenu divkārši, tāteikt uz vispārējās sadārdzināšanās "bla-bla-blā" fona... Mēs ar manu cienījamā vecumā esošo mammu divatā pienākam pie Letes, uz kuras vientuļi gozējās tikai (!) divu komplektu šķīvji, mēs vēlamies vismaz trīs komplektus, ja mamma var pabrokastot knapi ar puskomplektu, tad man pat 2,5 būs par maz! Ko dara darbinieks, tai vietā lai sekotu momentā lai komplekt šķīvju papildināšanai vismaz līdz 10, stāv totālā ignorā...

IKEA - Nekādā gadījumā neiesaku strādāt IKEA

Nekādā gadījumā neiesaku strādāt IKEA Neiesaku strādāt Ikea - vērtības, par kurām runā, paliek tikai vērtības uz sienas. Vadība nerespektē darbiniekus un atlaiž vispazemojošākā veidā kāds ir iespējams, izspiežot savstarpējo vienošanos. Nav iespējas ne atvadīties no savas komandas, nekas - tiec izvests kā zaglis. Jebkurš retail uzņēmums būs daudz labāks - Rimi, Maxima, Lidl

IKEA - IKEA restorāns

IKEA restorāns Šodien, apmeklējot Ikea restorānu, izdomāju nopirkt pusdienas piedāvājumu. Iepriekš apskatīju mājas lapu, ka šodien 19.10.2022 piedāvājumā būs vista saldskābajā mērcē ar rīsiem, biešu zupa un dzēriens. Kā es iedomājos vistu saldskābajā mērci – vistas gabals (fileja) vai sagriezta vista gabaliņos saldskābajā mērci, bet ne tas ko es šodien saņemu. Pareizāk to nosaukt paprika un burkai saldskābajā mērci. Kur tieši šeit ir vista? Dikti meklēju, bet nesameklēju. Šis viens gaļas gabaliņš, bet tā nav...

IKEA - Atlaiž darbiniekus

Atlaiž darbiniekus Ikea atlaiž labus darbiniekus. Itkā pamatojoties uz štata samazināšanu. Tik tā "štata samazināšana" ir tāda jocīga. Ikea atlaiž darbinieku, kurš strādā pēc labākās sirdsapziņas, bet to kurš nespēj atnākt uz darbu setdienas rītā, jo iepriekšējā vakarā ir nosvinējis nedēļas Nogales sākumu (regulāri) , to viņi patur. Citi uzņēmumi patur tos labākos - šis atlaiž labus, uzticamus darbiniekus - vecāka gada gājuma, bet labus. Un patur jaunus, bet slinkus - wow! Citi uzņēmumi vēlas, lai būtu ka...

IKEA - Virtuves plānošana, slikts serviss

Virtuves plānošana, slikts serviss Sūdzība: https://ej.Uz/ikea_virtuve pieredze ar Ikea virtuves servisu „jaunas virtuves iekārtas plānošana vai esošās iekārtas uzlabošana sākumā var šķist laikietilpīgs un sarežģīts process. Taču tam tā nebūtu jābūt. ” – ir sacīts ikea mājas lapā, bet realitātē uzņēmums pie šī pašizsludinātā saukļa nepieturas un neizskatās, ka arī gribētu pieturēties. Bet par visu no sākuma... Beidzot pa ilgiem laikiem bijām tikuši galā ar virtuves remontu un, ņemot vērā mazo virtuves platību un nestandarta...

IKEA - serviss

serviss Nopirkta virtuve no IKEA ar montāžas pakalpojumu. Ar piegādi viss kārtībā, piegādāta 3dienu laikā. Montāža vēl nav notikusi mēnesi, montāžas uzsākšanas datumi tiek pārlikti jau trešo reizi, pabrīdinot paredzētajā montāžas dienā. Par kaut kādu plānošanu var aizmirst..

IKEA darbinieku nekompetence - Aplama informācija

Aplama informācija Maijā sākumā devāmies uz Ikea, lai pasūtītu virtuvi. Ātri tikām pie konsultanta, lai atrunātu visas detaļas, konsultants brīdināja, ka visas preces nav uz vietas un viņa nevar pateikt precīzu piegādes datumu, jo ir problēmas ar piegādēm, no visa pasūtījuma man trūka 3 pozīcijas, konsultantam uzdevām jautājumu par trūkstošo preču piegādi, uz ko saņēmām atbildi, ka trūkstošās preces tiks piegādātas uz mājām ar bezmaksas piegādi, tā pat, kā tas notiek ar pieejamo preču piegādi sākotnēji. Pēc kāda...

IKEA - Slikts serviss, komunikācija katastrofāla, termiņu kavēšana, ignorēšana

Slikts serviss, komunikācija katastrofāla, termiņu kavēšana, ignorēšana 21.12.2021. Ar Paul Mason Properties Sia tika parakstīts līgums par mana dēla istabas dizaina izveidi un mēbeļu iegādi un montāžu. Par dizainera komunikāciju, profesionālismu nav runas. Diemžēl, ikea piedāvā servisu ko pats nevar izpildīt. Pēc dizaina projekta tika sagatavots rēķins un rēķinā uzreiz tiek iekļautas visas preces, kaut daļa preces var nebūt uz vietas (par ko pasūtītājs netiek pabrīdināts) . Preces piegādāja 3-4 reizes, iedomājieties pasūtīt skapi, bet durvis un vai rokturi...

IKEA - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki pie jums iegādājos virtuves iekārtu ar plīts virsmu, kura pēc 4 mēnešiem saplīsa. Sazinājāmies ar jums, viss Skaisti līdz ieradās ar dzīvi neapmierināts meistars. Ar pārmetumiem manai dzīves biedrenei demontēja bojāto virsmu aizbrauca, vieta atstājot virtuve caurumu. Tā mēs vesela ģimene tagad sezam bez iespējas pagatavot est jau divas nedēļas. Sazvanoties ar meistaru atbilde bija sekojoša: jauna sūtīta detaļa esot bijusi bojāta un jāgaida esot nākama. Ja es gribot kko vieta man esot...

IKEA - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtījām Ikea interjera dizainu istabai. Sākās jau ar to, ka tika kavēti izpildes termiņi, bijām saprotoši un gaidījām, lai gan par pakalpojumu bija jāveic 100 % avansa apmaksa. Piedāvātais dizains patika, pasūtījām mēbeles, apmaksājām rēķinu un tad izrādījās, ka daļa no precēm nav pieejamas un nav zināms, kad tās būs iespējams iegādāties, kā arī aizkaru garums, kas tika iegādāts pēc interjera dizainera ieteikuma ir uz pusi garāks kā loga garums, lai gan e pastā tika nosūtīti prasītā informācija...

IKEA - Slikts serviss

Slikts serviss Iegādājos virtuves skapīša rāmi, plauktus un durvis. Tas, kurš ir iepircies Ikea zina, ka virtuves mēbelēm izraksta rēķinu. Rēķinu izrakstīja gan, bet durvju eņģes tur nebija. Tad man rodas jautājums: priekš kam ir domātas durvis, ja nav eņģu? Un priekš kam ir domāts konsultants, kurš nemāk izrakstīt rēķinu? Tad ieteikums visiem, kuri vēl domā iepirkties šajā veikalā: ejot ārā attaisīt vaļā visas kastes un noskaidrot, vai tur ir visas vajadzīgās skrūvītes, leņķīši, eņģītes utt. , jo aizbraucot mājās, jūs var sagaidīt nepatīkams pārsteigums.

IKEA - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti sliktas mēbeles! Nopirkām skapi. Pircējs veikalā saņem iepakojumus aizvērtā veidā un tur regulāri mēdz būt iekšā brāķu detaļas vai arī trūkstošas detaļas. Aizbraucām uz veikalu un mums pateica ka paši esam vainīgi par rūpnīcas brāķi... Nepērciet tur neko! Neko

IKEA - Negodīga komercprakse, krāpšana, naudas izkrāpšana piegādēs

Negodīga komercprakse, krāpšana, naudas izkrāpšana piegādēs Negodīgu komercprakse un atklāta krāpniecība! IKEA atsakās apvienot 2 pasūtījumus 1 piegādē, lai gan piegādāja vienā vietā, vienā laikā ar vienu transportu. Pamatoja, ka esot izmaksas dubultā, kas izrādās pilnībā nepatiesa informācija. Piegādes izmaksas nav pielīdzināmas komplektēšanas un pasūtījuma apstrādes izmaksām. Kā redzams no informācijas mājas lapā, tad izņemt veikalā šos abus pasūtījumus kopā vai atsevišķi es varētu bez papildus maksas. IKEA nevēlas būvēt ilgtermiņa sadarbību ar...

IKEA - Piegādes serviss

Piegādes serviss Ikea mājaslapā nav iespējas izvēlēties konkrētu piegādes laiku, tikai laika logu no 17: 00 - 20: 00. Arī ar Ikea kurjeriem nav iespējams vienoties par piegādes laikiem, arī ne citā dienā un pat ne steidzami. Gribētu norādīt, ka laiks no 17: 00 - 20: 00 nenozīmē obligātu piegādi 17: 00. Man nav iespēju būt mājas nevienu darba dienu 17: 00, līdz ar ko, principā piegāde nav iespējama. Ikea piegādes serviss ir visdārgākais, ko es jebkad esmu redzējusi (29 eiro par vienu plauktu sistēmu Rīgas centrā) un elastība no viņu puses ir tieši nulle.

IKEA - Slikts, serviss

Slikts, serviss Vēršoties pie pārdevēja, kad būs pieejama prece, atbilde bij, mūsu veikalā šobrīd trūkst vairāk kā 25 procenti preču, un preces var kavēties vairāk kā 2 vi Mēneši. Jautājums Ikea. Kā lai es kā klients kko, pērku pie jums, ja man trūkstošās preces jāgaida vairāk kā 2vi Mēneši, man mājās stāv nesalikts skapis, kuru preču trūkuma dēļ, es tuvākajā laikā, nespēšu salikt.

IKEA - Apkalpošana

Apkalpošana Saprotu, ka ir pēc svētku laiks, bet tomēr šādu attieksmi neesmu saņēmusi nevienā veikalā. Vēlējāmies iegādāties viesistabas plauktu komplektu. Vaicājām vairākiem darbiniekiem, par gala izmaksām un sev interesējušiem jautājumiem. Tieši šai komplektācijai nebija norādīta kopējā summa kā citiem plauktiem. Uz ko man atbildēja, ka Cenas ir norādītas, variet sarēķināt. Uz pārējiem jautājumiem nevarēja atbildēt. Tad tieši ko ikea darbinieki strādājot zālē, var palīdzēt? Cilvēki sēdēja pie datora un...

AtrisinātaIKEA - Negodīgs darbinieks Ikea

Negodīgs darbinieks Ikea Labvakar. Gribētos jums pastāstīt, kāda interesanta pieredze man bija Ikea. Ar vīru kopā izvēlējāmies uztaisīt mūsu mājvietā remontu, un iegādāties mēbeles ikea. Tur ar mūsu pasūtījumu nodarbojās darbinieks, likās ļoti saprotošs un visu pārzināja. Un tad, kad mēs nonācām pie galējās tāmes viņš mūs centās atrunāt no iegādes jo bija liela summa un piedāvāja to samazināt. Piedāvāja nepirkt uzreiz, pēc tāmes, bet pirkt atsevišķi atbraucot uz ikea veikalu caur viņu, jo tad būtu laba atlaide...

IKEA - Ikea iekšējo darbinieku romāni, dēļ kuriem jūk ģimenes.

Ikea iekšējo darbinieku romāni, dēļ kuriem jūk ģimenes. Kā man patīk, ka IKEA darbiniekiem ir tā saucamie darba pasākumi, dēļ kuriem ģimenes jūk. Jo ir tādi vīrieši,kuri izmanto savu darba amatu, lai izjauktu ģimeni. Un tādi gadījumi ir vairāki, tai skaitā manējais gadījums. Sievai romāns ar kolēģi.

IKEA - Плохой сервис

Плохой сервис Здравствуйте, Хочу поделиться своим опытом сотрудничества с этой компанией. Приобрёл в компании кровать, матрас и наматрасник (заказ: l-ge1svoe2) . При распаковке наматрасника (ссылка: t. Ly/s7lj) обнаружил, что товар имеет ярко выраженный химический запах. Было решено постирать его в надежде, что запах пропадёт. Увы, хоть и после стирки неприятный запах уменьшился, но всё же остался. Было решено в семье, что нет никакого желания иметь такой запах в постели. Написал в ikea с описанием...

IKEA - Briesmīgs serviss B2B

Briesmīgs serviss B2B Šodien vairs nespēju izturēt B2B servisu. Pasūtījumu veicu jau pirms 2 nedēļām, 27.10 - nākamajā dienā man pārzvanīja darbiniece un saskaņojām preces, kuras viņiem nav noliktavā un nomainījām uz tām, kuras ir. Tas viss ir ok - samaksājām 29.10 un man solīja, ka varēšu preces izņemt jau nākamās nedēļas sākuma. Taču tad sākās vājprāts. Esmu zvanīJusi uz apkalpošanas servisu jau 4 reizes, solīja, ka varēšu izņemt pasūtījumu 03.11 un vēl arvien nekādas ziņas! Gandrīz 400 eiro kā izgaisuši...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes