IKEA - Maldina cilvēkus, lai nopirktu dārgāko.
Gribējām nopirkt kumodi. Skatamies blakus stāv nolikta vēlviena mazā kumode, izskatijās labi, tāpēc ņēmām abas kumodes. Gaismas tur ir sliktas, pēc skata izskatijās vienādi. Kad mājas jau salikām kopā skats paveras uz to, ka kumodes ir dažādas virsmas. Viena kaut kāda spīdīga otra krāsota. Rakstot uz epastu pasaka - atgriezīsum jums 80% tik atpakaļ. Kāpēc netika nolikta blakus kumode ar vienādu virsmu kā ir lielā kumode? Varbūt tāpēc ka tā spīdīgā maksāja 119€ un mazā 80€? Lai pārdotu dārgāko! 40€ starpība. Nekad dzīvē šo kantori nevienam neieteikšu. Kad tik apčakarēt cilvēkus iesmērējot dārgako.
Labdien!
Ļoti žēl, ka veikala apmeklējums un jaunu mēbeļu iegāde nav noslēgusies ar pozitīvām emocijām. Saprotam Jūsu satraukumu par radušos situāciju, tomēr vēlamies vērst Jūsu uzmanību uz to, ka IKEA Latvija ir veikals, kurš balstīts uz pašapkalpošanās principu, kas palielina iespēju, ka kādā no preču lokācijām var atrasties prece, kuru tur novietojis kāds no klientiem. Ņemot vērā šo faktu, uz visām lokācijām un iepakojumiem ir redzami preču kodi, lai klientam pirms preces iegādes būtu iespēja pārliecināties, ka konkrētā prece ir tā, kuru klients ir vēlējies iegādāties.
IKEA Latvija ir draudzīgi preču atgriešanas nosacījumi, kuri ir plašāki kā nosaka likuma prasības vai tiek īstenots citos mazumtirdzniecības uzņēmumos Latvijā. Kā redzam pēc Jūsu norādītās informācijas, Jums jau tika piedāvāta iespēja atgriezt preci un saņemt atpakaļ līdz 80 % no preces vērtības. Diemžēl pilnu naudas līdzekļu atgriešanu nav iespējams saņemt atpakaļ, jo šādos gadījumos arī mēs to nevaram vairs realizēt par pilnu preces cenu.
Mums patiesi žēl, ka iepirkšanās nerezultējās ar pozitīvām emocijām, tomēr ceram, ka citā reizē mums izdosies īstenot Jūsu ieceres un sniegt gandarījumu no saņemtā pakalpojuma.
Jauku dienu vēlot,
IKEA Latvija
Komentāri (1)
Ikea slikts apgaismojums? Nu tu te brauc galīgās auzās. Man liekas tevi gaida oftalmaloga vizīte