www.sudzibas.lv IKEA Solīt sola, bet nedeva...

AtrisinātaIKEA - Solīt sola, bet nedeva...

Augusta beigās iegādājos virtuves skapīšus, pie pirkuma noformēšanas izrādījās, ka nav visas nepieciešamās skapīšu durvis. Pārdevēja solija, ka 09. Septembrī tās tikšot atvestas un ierakstīja mani gaidītāju sarakstā. 10. Septembra rītā mājas lapā durvis ir, nespēdama sagaidīt solīto zvanu, devos uz veikalu, kur izrādījās, ka durvis atkal nav, pārdevēja solija, ka būšot 20. Septembrī. Zvanu nesagaidījusi, aizbraucu, durvis nav, atkal solija 25. Septembrī būšot un es esot pirmā rindā...
Šodien 26. Septembrī, no rīta jūsu mājas lapā skatos, durvis beidzot atkal ir pārdošanā.. , gaidu zvanu. Atkal nespēdama sagaidīt ziņu no jums, pusdienas laikā skatos, durvis atkal nav pārdošanā, zvanu uz jūsu veikalu, kur puisis man saka, ka durvis neesot, būšot kautkad nākamnedēļ. Bet no rīta bija pārdošanā, kur palika?
Bezgalīgais stāsts, bet man mājās ir skapīši bez durvīm un jūsu veikals sāk reāli kaitināt!

26.09.2019

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no IKEA Latvija Pārstāvja atbilde 27.09.2019

Labdien!

Paldies par sniegto informāciju. Lūdzam mūs atvainot par radušos situāciju un ticam, ka spēsim to atrisināt Jums labvēlīgā veidā.

Lūdzu, atsūtiet savu kontaktinformāciju uz [email protected], norādot arī trūkstošās preces kodu (8 ciparu skaitlis) un sazināsimies par risinājumu.

Vēlot jauku dienu!
Ar cieņu,
IKEA Latvija komanda

Sūdzība veiksmīgi atrisināta agacis662 02.10.2019

Ikea pārstāvis ar mani sazinājās un trūkstošās skapīša durvis man tika piegādātas bez maksas. Patīkami!

A

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes