IKEA - Attieksme un nepatiesas informācijas sniegšana
Aizbraucām uz Ikea , lai iegādāties gultu. Nākamajādienā braucām pēc gultas un skapja. Jo esam patstāvīgi klienti.
Gultu sàkàm salikt un saprotam, ka nav redeles un domâjām , ka tās nepaņēmām. Sazinājāmies ar klienta centru , kur tika noskaidrots , ka redeles tika izvestas no veikala un ievietotas auto. Es pajautâju, lai iesǔta bildes, bet tas nav iespējams atbildēja klienta atbalsta specialiste Rigonda. Mēs braucām no Ikea līdz mājám un redeles nav. Saprotu , ka izvedám no veikala preci veikals par to neatbilde, bet tá ir attieksme. Jo vis ticamāk redeles palika pie veikala un noteikti atgrieztas veikalā, jo nevien klients noteikti nezagtu redeles kameru priekšā. Bet attieksme negribot atrisināt situāciju. Jo ja veikala darbinieki atbild, ka redeles ir ievietotas mašinā kapēc nevar atsũtīt apliecinājumu. Redeles kuras maina bez maksas veikalā , klientu centra darbiniece meiğina ieskaidrot, ka mēs ielikàm tās mašiná un pa ceļu tās izgaisa. Esmu ļoti vīlusies par šo attieksmi un pretīmnākšanu.
Komentāri (1)
Gan jau ir kaut kāda datu aizsardzības regula, kas liedz kuram katram garāmgājējam izsniegt kameru ierakstus. Un ko tas pierādītu? Ka patiešām atstājāt savas redeles pie veikala? Veikala pienākumos nav apsargāt personu kustamo īpašumu 24/7.