LV RU

BITE

Bite Latvija SIA
www.bite.lv
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
435
Atrisinātas
10
Ar atbildēm
17
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

BITE - Necienīga attieksme krīzē

Necienīga attieksme krīzē Sveiki kungi un Dāmas. Liekas ka tiešām šajā krīzes laikā sajukušas prātā pat tādas kompānijas kā bite. Situācija sekojoša krīzes laikā bez liekām emocijām un mazākiem sirdsapziņas pārmetumiem atstāj 1. Grupas invalīdu ar kustību traucējumiem bes jeb kādie sasariem un neielaižoties nekādās diskusijās, (bites izpratnē pasaulē nav krīzes) galvenais ir izsist naudu no klienta par pakalpojumiem, kuru nevar apmaksāt krīzes iemeslu dēļ darbinieki praktiski nodarbojās ar šantāžu un draudiem. Šo...

BITE - Maldināšana pie līguma slēgšanas

Maldināšana pie līguma slēgšanas Uzmanieties slēdzot līgumu ar sia "bite Latvija". Jebkuram produktam, kuram no savas puses bite būs iedevusi jums kādu atLaidi, nāksies šo pakalpojumu lietot un maksāt 2 gadus. Ja pirmajos mēnesies jebkādu problēmu dēļ (slikts serviss, Cena nav vairs konkurētspējīga, pakalpojums vairs nav nepieciešams) nāksies maksāt līgumsodu. Līgumsods nevis par izmantoto atlaides apmēru, kas liktos loģiski, bite ir gudrāka. Apzinoties savas problēmas prom pirmajos mēnešos lietojot pakalpojumu nelaidīs, ja...

BITE - Krāpšana, līgums bez paraksta un vel summas bez iemesla

Krāpšana, līgums bez paraksta un vel summas bez iemesla Pieteicos bitei jaunu numuru zinu ka ir tarifs pa 11,50 zvani un izsinas un internets bezlimita pa Latviju bez maksas! Man pasaka ka tāda nav un sak piedāvat kadus xboxus vai pulksteņus teicu ka man to nevajag gribu vienkarsi numur ar tadu tarifu Saka ka tada tarifa nav un ir iespējams tikai ja ņem ierīces es teicu ka iešu tad uz tele2 pēc laika pasaka tomēr ir tāda tarifs bet pieslēdz ko tādu ka nak lieli rēķini sakuma 16 tad jau 20 par internetu lai gan līguma ir neierobežots bet pats Sergej...

BITE - Krāpšana un slikta apkalpošana!

Krāpšana un slikta apkalpošana! В декабре 2019 решили переоформить мой номер на имя мужа, чтобы перейти в теле2. Нас предупредили, что этот процесс займет около 5 рабочих дней и за эти несколько дней мужу надо будет заплатить. Прошло дней 5, мне отключили бите и подключили теле2. Мужу выслали счёт - небольшую сумму (мы думали за эти 5 дней января) , он его оплатил. Я оплатила свой последний счёт бите за декабрь и мы решили, что на этом история с бите закончена. Однако, сегодня (11.02) мужу опять приходит счёт от бите...

BITE - Krāpšana

Krāpšana Negodīga kompānija, maldina klientus. Manā tarifu plānā iekļauti 10 gb internets, pārtērēju internetu par 600mb un pieskaitīja 40 eur klāt pie rēķina, kaut gan izvēloties tarifu plānu bites salonā neko neteica, ka pārtērējot iekļautos gb uzreiz būs kosmosa rēķini. Nedrīkst klausīties bites darbinieku stāstīto, jo mainās darbinieki ik pēc mēneša un vairs par neko neatbild. Neiesaku nevienam izvēlēties šādus pakalpojumu sniedzējus, lai saņemtu rēķinus simtos vai tūkstošos.

BITE - Откуда берут личные данные?

Откуда берут личные данные? Пользуюсь bite несколько лет. Но так же пользуюсь номером tele2(zelta zivtiņa),номер не зарегистрирован на мое имя в tele2,то есть фактически мое имя ни где не указано к этому номеру. Сегодня звонит мне девушка с bite на номер tele2 и обращается ко мне по имени,начинает предлагать скидки. Вопрос,откуда они знают моё имя и мой второй номер который не относится к их компании?

BITE - Krāpšana, naudas izspiešana

Krāpšana, naudas izspiešana Radās liels šoks. No bites atteicos oktobra beigās, 4 novembrī uzsāku lietot lmt. Bite atsūta rēķinu par novembri 29.90 eiro! Kā var likt maksāt par to ko neesi sniedzis. Kāpēc man ir jāmaksā, ja tā jau kvalitāte bija slikta, un šis bija iemesls aiziešanai. Esiet uzmanīgi. Katrā ziņā došos uz patērētāju biedrību, plus iesniedzu attiecīgajai instancei bites līgumu, kurā tika konstatēti pārkāpumi. Pirms iesaistīties ar bites pakalpojumiem, padomājiet divreiz

BITE - Ar varu tur pie sevis! Neļauj pāriet pie cita operatora.

Ar varu tur pie sevis! Neļauj pāriet pie cita operatora. Jau 2 nedēļas nesekmīgi mēģinu aizbēgt no bite mobilā operatora. Dodos uz tele2 apkalpošanas centru, uzrakstu iesniegumu, ka vēlos kļūt par viņu klientu, man izsniedz tele2 sim karti un Saka, ka 3 dienu laikā saņemšu sms ar informāciju, ka jāmaina sim karte. Nākamajā dienā pienāk sms no tele2, ka mans līgums par pārnākšanu ir atcelts. Zvanu uz tele2 prasu - kāpēc? Man Saka - bite viņus ir informējuši ka esmu pārdomājis un vairs negribot mainīt operatoru! Zvanu uz bite un saku – neesmu ar jum...

BITE - Плохой сервис

Плохой сервис Приехала Сегодня(06.02.20) в Бите в Акраполис - попался консультант Томс - не xотель меня обслуживает на русском языке + ехидные шутки кидал. Ужасный консультатнт. Хотела сразу папе в подарок телефон купить - нигде не написанно у них, что только их клиенты мог купить телефон по акциям. Объяснила, что папа является клиентом Bite, ему было все равно. Начал мне говорить,чтоб я к ним перешла - тогда продаст телефон! Знаете НИ ЗА ЧТО в жизни - не перейду к ним! ХАМЫ! Так бы не писала - если б сама не работала консультантом - реально ТОМС - иди работать грузчиком!

BITE - Sarežģī klientiem dzīvi

Sarežģī klientiem dzīvi Bite laikam strauji zaudē klientus, ja tik uzbāzīgi zvana katras pāris dienas. Man jau ir bitē 5 numuri, T. Sk. , bezlimita internets un mājas internets. Tomēr regulāri saņemu zvanus ar muļķīgiem piedāvājumiem, pieslēgt vēl vienu mājas internetu u. T. T. Priekš kam man divi mājas interneti? Nulle loģikas. Ja jūsu darbiniekam saka, ka nav laika sarunai, kāpēc tas netiek ņemts vērā un tiek turpināts vervelēt? Katru reizi vienkārši jānomet klausule, savādāk jūsu darbinieki nesaprot. Mana bite arī...

BITE - Krāpšana

Krāpšana Kopš 2019. Gada oktobra mēneša esmu no bites pārgājusi uz tele2. Kad ar biti 2019. Gada oktobrī lauzu līgumu, kā iemeslu pamatoju, ka darba darīšanās man bieži esot Latvijas pierobežā Latgalē, gan internets, gan telefonsakari bites pakalpojumu tīklā ir ārpus katras kritikas un tie mani neapmierina. Domāju, ka tiku saprasta. Parakstīju līguma laušanas dokumentu. Uzskatīju, ka nu esmu pilntiesīga tele2 kliente. Taču man par lielu izbrīnu novembra mēnesī turpināja pienākt rēķins no bites. Gāju...

BITE Internets - 0.2 mbs gandrīz visu dienu

0.2 mbs gandrīz visu dienu Vēlos atpūsties, bet līdz ko ieeju kādā no majaslapām, tās nereāli ilgi lādējas! Tur pat 5g Latvijai nepalīdzēs, jo Latvijas internets ir vislieliskākais mesls uz pasaules! Dators man ir high end gaming pc, deb*** saka ka bites internets ir visjaudīgākais, nu vot nav, tele2 ari nav, bet netik slikti kā šis mēsls bite!

Bite Latvija - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Krāpšana un ļoti slikts serviss! Oktobrī piezvanīja konsultants, pierunāja pieslēgt papildus mobilos datus (sanāca tērēt mazliet vairāk interneta tajā mēnesī nekā parasti) . Teica, ka tas būšot izdevīgi - lai pamēģinu un ja man patiks, varēšu izmantot turpmāk. Tas tika pieteikts kā vienkārši izmēģinājums, taču izrādījās, ka tas tika pieslēgts uz pastāvīga pamata. Nejauši to konstātēju, iegājot savā bites profilā novembrā vidū. Atslēgt to pašam nav iespējams (pieslēgt visu var ātri, atslēgt gan...

BITE - BITE Умышленно загоняет в Creditreform

BITE Умышленно загоняет в  Creditreform Перешёл с Bite в lmt 4 номера (не понравилось качество интернета Bite) оплатил все счета! Прошло 3 месяца, получаю письмо с creditreform, у вас долг перед bite, не оплачен последний счёт. 9: 60€ +7: 40 € нам creditreform. Я звоню в creditreform, какой счёт? , за что платить? , почему счёт не выслали на электронную почту или смс? Как это делалось всегда. Я сразу оплатил бы, ответ: creditreform письмо могло не дойти. ! Звоните в bite и узнайте почему вы не получили счёт. У вас долг когда...

AtrisinātaBITE - Обман, плохой сервис

Обман, плохой сервис Уезжая в Россию в сентябре на одну неделю, я попросила менеджера bite Валтерса подключить мой номер телефона на международный тариф на одну неделю. Однако, Валтерс сказал, что необходимо до конца сентября, я согласилась и оплатила счёт за сентябрь по полному тарифу. Странности на этом не закончились: за октябрь пришёл счёт по полному международному тарифу, хотя я дальше риги не выезжала. Обратилась к известному уже Валтерсу, напомнила ему его же обещание вернуть мне старый тариф, он благородно...

BITE - Obman

Obman Zdravstvujte, delo bilo tak, podkljucil sebe nomer, bilo vsjo horosho, potom predlozili plansetnik s internetom, mne on bil nuzen, ja obradovalssja vzjal poljzovalssja, potom sceta nacjali rosti, ja posol razbiratssja, mne skazali, vi zashli na kakoj to platnij sajt, potomu i scjot takoj, ja skazal, sto togda davajte budu otkazivatssja ot vasih uslug, tut to i nacjalosj, vsjo samoe interesnoe, mne otkljucili telefon, plansetnik skazali sto otkljucjat, kogda polnostju rascitajusj, vsjo i srazu...

BITE - Maldināšana un tehnisko problēmu nenovēršana

Maldināšana un tehnisko problēmu nenovēršana Bite maldina savus klientus, pieslēdzot aplikāciju pakas, antivīrusus, ekrāna apdrošināšanu - to jūs nevienā rēķinā redzēt nevarat, bet tas sastāda būtisku mēneša maksu. Tad, kad dodaties novērst tehniskas problēmas, par ko jau divreiz rakstītas sūdzības, viņi apmaina sim karti un piedāvā samazināt rēķinu par 50 centiem, pievienojot vairāk interneta kā pastāvīgam klientam pienākas. Galu galā, parakstot vairākus dokumentus, izrādās, jūs esat parakstījis nevajadzīgu interneta pieslēgumu, no kura...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Zvanīju bitei un jautāju vai ir iespējams lētāks pieslēgums, jo man kā studentam tas ir nozīmīgi, bites operatore atbildēja, ka nekas lētāks nav. 10 minūtes vēlāk pārgāju uz citu operatoru un uzreiz saņēmu zvanu no bites ar pēkšņi uzradušos lētāku piedāvājumu, kas joprojām ir dārgāks kā cita operatora piedāvājums.

BITE - Neadekvāti rēķini, neatsaucīgs personāls, klienta ignorēšana

Neadekvāti rēķini, neatsaucīgs personāls, klienta ignorēšana Sāksim kā privātpersonai - 2 nummuri, abiem tarifs bezlimita, bet rēķins katru mēnesi bija 170 eur, neatkarīgi no tā, vai atrados Eiropā vai nē. Turklāt katru gadu viņš proporcionāli palielinājās. Esmu klients 15 gadus! Es aizbraucu uz Turciju, un nedēļas laikā saņēmu rēķinu 640 eur! Juridiska persona - 2 nummuri, rēķini nāk, bet menedžeris Valters netur par vajadzību 5 mēnešu laikā sniegt atbildi, kāpēc vēl joprojām nav piegādātas sim kartes?par ko rēķini? Par gaisu laikam.6 epasti ir...

BITE - Slikts serviss

Slikts serviss Pārtraucu līgumu par majas internets 29.09 lai mēnesis pilnībā izmantots. Dobelē bites salona darbinieks atbildēja ka ir 29. Septembris un bus jāmaksā par visu oktobri ar ko biju ar mieru. Atslēgšana 4 dienu laikā atslēdza. Vel zvanija man lai neeju prom un operatorei jautāju kā ar to rēķinu. Operatore atbildēja "nu proporcionāli". Es atbildu bites darbinieks dobelē ko citu teica pa visu mēn jāmaksā. Nu labi atnāca tas rēķins 4. Oktobrī un pilna summa 15.75€. Samaksāju uzreiz. Novembrī atsūta...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes