BITE

Bite Latvija SIA
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

9%
Sūdzības
693
Atrisinātas
21
Ar atbildēm
166
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

Bite - Slikts serviis

Slikts serviis Sveiki vēlos jūs brīdināt par bites attieksmi, proti, pirms 11. Mēnešiem tika iegādāts jauns Samsung Galaxy telefons, no kuriem reāli tika izmantots1. Mēnesi, pēkšņi telefons atteicās normāli darboties, caur biti tas tika nodots garantijas remontā, pēkšņi tika saņemta ziņa, ka garantijas remonts ir atteikts, jo telefonam ir traumas, kas radušās trieciena rezultātā (nebija nekāda trieciena) . Kā rezultātā man ir jāmaksā remonta izdevumi, kas ir puse no telefona iegādes vērtības, kam es protam...

Bite - Krāpšana

Krāpšana Vēlējos iegādāties mājas internetu. Kurjers atveda bites rūteri. 3 dienas pūlējos ar bites operatora palīdzību uztvert signālu. Kad tas tomēr neizdevās, man ieteica to sūtīt atpakaļ caur pakomātu. To tūlīt arī izdarīju, nosūtot gan rūteri, gan sim karti, gan visus papīrus. Tagad mēnešiem saņemu rēķinus par fiktīviem interneta pakalpojumiem. Zvanot man bite teica, lai neuztraucos un rēķinu nemaksāju, jo man nav ne sim, ne rūtera, ne signāla. Vēstulē lūdzu atmaksāt naudu par rēķiniem, ko...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Svētdien - 7. Augustā, tētis pasūtīja telefonu, kurš bija vajadzīgs steidzīgi. Viņi solīja izsūtīt trešdien, tētis prasīja, vai nevar nodot kādam no ģimenes locekļiem, tā kā, viņš strādā līdz 22 vakarā un ērtāk būs, ja piegādās uz mājām, taču viņi teica, ka tā nedrīkst, neskatoties uz to, ka citas firmas, tādas kā tele2 var nogādāt ģimenes loceklim. Viņi bija noteikuši tētim laiku, kad piegādās, taču viņi ierakstīja pavisam citu adresi, kas ir citā Latvijas pusē. Adresi samainīja, viņi solīja...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Vēlos izteikt neapmierinātību par Cēsu bites salona darbiniecēm. 1. Augustā, mana mamma ieradās, lai palūgtu palīdzību savienot pulksteni, uz kuru telemārketinga darbinieki bija viņu pierunājuši, ar telefonu. Pašas meitenes neko nesaprata, kā to izdarīt, bet atļāvās mammai uzbraukt, ka viņai jānācās apieties ar jaunākajam tehnoloģijām un angļu valodu. Es zinu, ka tas nav viņu pienākums, var gadīties, ka ir pieredzes trūkums, bet darbiniekiem nav tiesību atļauties klientam, kurš vairs nav...

Bite - Плохой сервис

Плохой сервис 03.06.2022 отправила заявление менеджеру компании Linda Kronenberga. Спустя месяц ничего не случилось и мы позвонили в компанию, на что подучили ответ, что менеджер ушла в декретный отпуск и никому нас не передала. На тот момент у нас в этой компании обслуживались 3 корпоративных номера, которые нам требовалось перенести на другие реквизиты и так же хотели один номер теле2 так же перенести в бите. 08.07.2022 у нас появился новый менеджер в компании бите - Rita Karimova, которая сразу...

Bite - Lēns internets

Lēns internets Bites mājas internets ir neciešami lēns. Vispār nav iespējams paskatīties tv. Go3 ir principā pilnīgi bezjēdzīgs, jo dēļ superlēnā interneta, visu laiku "uzkarās". Esmu vairākas reizes sazinājusies ar uzņēmumu, bet jēgas nekādas. Atbilde viena - "jūsu rajonā ir daudz bites mājas interneta lietotāju, un tuvākajā laikā nav plānoti uzlabojumi". Principā, kkas nepatīk - vācies pie visiem velniem. Vai tā ir normāla attieksme pret klientu? Kādreiz ļoti patika šis uzņēmums, bet tiklīdz pārgāju uz...

Bite - Продажа контрафакта

Продажа контрафакта 28 июля 2022 года в городе Вентспилс, в торговом центре тобаго, по адресу lielais prospekts 3/5, мною был приобретён якобы оригинальный чехол Apple. Непосредственно перед оплатой, продавец сообщил, что будет предоставлена дополнительная скидка в 50%! Был приятно удивлён, но закрались смутные сомнения - почему оригинальный чехол apple продают с такой большой скидкой. Ладно, беру. Спустя час после вскрытия понял, что мне продали подделку чехла apple. Присутствовал характерный для подделок шов по...

Bite - BITE iekasē maksājumu par Carefizz pakalpojumu

BITE iekasē maksājumu par Carefizz pakalpojumu 27.07.22 saņēmu sms no bites par pakalpojuma carefizz iknedēļas maksu 3.2 €! Šādu pakalpojuma neesmu ne pieslēgusi, ne apstiprinājusi, ne autentificējusi! Zvanu bite, uz ko man operators atbild, ka šajā situācijā bite ir it kā tikai starpnieks maksājuma veikšanā un it kā 12.07.22. Man bij nosūtīta sms par to, bet nekādas sms 12.07.22. Man nebija! Zvanot pašam carefizz, viņiem ir automātiskais atbildētājs un viņi solās man atzvanīt kaut kad pēc 7 dienām! Bite tikai atslēdz manis nepieslēgto...

Bite - Nepamatoti pieslēgts pakalpojums un piestādīts rēķins...

Nepamatoti pieslēgts pakalpojums un piestādīts rēķins... Esmu bites klients jau ļoti daudzus gadus. Šobrīd jau 10 dienas karojuu ar bites kompāniju, jo viņi man nepamatoti pieslēguši go3 pakalpojumu no diviem dažādiem kontiem (viens konts pat nav nemaz ar manu telefona numuru) un piestādījuši man rēķinu. Šajās 10 dienās esmu runājusi ar 5 dažādiem bites pārstāvjiem (daži zvanīja man, dažiem zvanīju es) , esmu aizsūtījusi vairākus epastus, bet katru reizi katram darbiniekam man esošā problēma jāstāsta no jauna. Tas patērējis ļoti daudz stundu no mana...

Bite - Nepamatots pakalpojums

Nepamatots pakalpojums Jau vairāk kā desmit gadus esmu bites klients bet tagad saņemot rēķinu par jūniju man pierēķināti 7.00 eur ar Pvn nosaucot tos par paaugstinātas maksas pakalpojumiem. Jūlija mēnesim sagatavots jau tas pats pakalpojums. Sazinoties ar biti viņi var tikai nobloķēt turpmāk tos pakalpojumus, bet atcelt nepamatotus maksājumus nevarot. Es neesmu neko ar savu numuru apstiprinājis bet Saka ka esmu. Tas ir tāpat kā Saka balts bet atbilde melns. Tad Saka lai sazinos ar paaugstinātas maksas sniedzējiem un...

Bite - Krāpšana - nepamatoti abonēšanas pakalpojumi

Krāpšana - nepamatoti abonēšanas pakalpojumi Pirms nepilna mēneša pieslēdzu pēcapmaksas pakalpojumu un jau pirmajā rēķinā parādās mistiski rēķini, summa neadekvāta. Kaut kādi abonementi vairāki, kurus nebiju pieslēgusi vai abonējusi. Zvanīju, teica, ka tie neesot viņu pakalpojumi, bet - jautāja vai vēlos, lai nobloķē šos mistiskos abonēšanas pakalpojumus. Vēlējos arī, lai anulē rēķinā esošos nepamatotos maksājumus, diemžēl šajā jautājumā risinājums netika panākts. Rodas jautājums - ja tie nav viņu pakalpojumi, tad kā viņi tos var bloķēt... Bitei mīnus divi klienti.

Bite - Pakalpojumu kvalitātes sabrukums

Pakalpojumu kvalitātes sabrukums Esmu bitē jau 10. Gadus. Nesaprotu kas noticis ar bites kompāniju. Internets dzīvoklī ar speed test uzrāda 5.30 m/bit, ar tele2 73.81 m/bit. Persnīgā mājā pilsētā, bitei uzrāda 0.3 m/bit. , tele2 46.14 m/bit. Aizbraucot uz laukiem ar biti piezvanīt nevar, itkā zona ir 1 strīpiņa telefonā, bet sazvanīt nevar. Kautkas ir noticis ar bites kompāniju, agrāk tā nebija. Jasāk būs domāt atteikties no bites kompānijas, pec bites līguma noteikumiem 13.2 punkta. , jo varianti un uzlabojumi maz ticams ka būs...

Bite - Viltīgi un krāpnieciski

Viltīgi un krāpnieciski Pirms slēdziet līgumu ar kompāniju Biete, ļoti rūpīgi izlasiet līguma noteikumus. Tāpat sekojiet rēķiniem rūpīgi, viņu matemātika atšķiras par 1-4 centiem. Uz kopējo klientu skaitu laba summa sanāk. Pirms ņemat uz nomaksu telefonu, jums var piedāvāt atlaidi, atlaide darbosies, tad ja ņemsi vēl interneta pieslēgumu un go3 tv. Saskaitiet kopā summu par gov3 un lieko paņemto interneta pieslēgumu, zaudēsiet vairāk, nekā paņemt uz nomaksu telefonu bez atlaides. Kāpēc tā bites kompānija dara?...

AtrisinātaBite - Klients pēdējā vietā

Klients pēdējā vietā Esot klients “Bite” jau vismaz 10 gadu, man zvanīja no tele2 klientu apkalpošanas centra un piedāvāja pārnākt pie viņiem un maksāt par 50% mazāk, nekā pie essošā operatora “bite”! Zvanot bitei un jautājot, kā var tā būt, ka cits operators man piedāvā tādu atlaidi? Uz ko viņi man atbildēja, ka varot 1-2€ atlaidi piešķirt, smiekli nāca tajā brīdī. Vienalga vai esi klients mēnesi vai vairākus gadus, maksā visu laikā, atbalsti viņu uzņēmumu, bet tāpat klients pie viņiem ir pēdējā vietā. Nemaz nerunājot par internetu, zonu kura galvaspilsētā nav!

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Telefona pirkuma brīdī teica, ka ekrāna apdrošināšana man jāveic pašai, to nevarot izdarīt salonā, ja ierīci pērk uzreiz, neslēdzot nomaksas līgumu. Tā jau braucu uz salonu 4 reizes (katru reizi ~60km) - rezultāta nav. Ierīce nav apdrošināta, telefons ir fotografēts, plēsa nost mūsu uzlīmēto aizsargstiklu, aizbildinās ar jaunās kolēģes neprofesionalitāti, un tik zvana vai Saka, lai braucu vēl un vēl. Šodien iebraucu, jo telefoniski aicināja ierasties - trūkstot vēl kāda paraksta. Ierados, man...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss 20.06.22 nopirku aizsargstiklu bites salona. Man vajadzēja s 21plus telefonam. Varbūt, nosaucu bez plus, bet telefonu uzreiz parādīju. Uzreiz stiklu nenomainīju, tikai šodien. Izpakoju, visu sagatavoju, bet stikls ir krietnī mazāks, par kādiem 3-4 cm. Atnācu uz bites salonu, visu pārbaudīja, un izrādās, ka es pati nosaucu nepareizo telefona sēriju bez plus. Un tāpēc man iedeva s 21 stiklu. Šo stiklu var izmest, un ir jāpērk jauns. Stikliņš maksa 25 eyr. Vai tiešam, konsultants nevar atšķirt...

Bite - Krāpšana un līgumu sastāda bez manas atļaujas un paraksta

Krāpšana un līgumu sastāda bez manas atļaujas un paraksta Man iedeva par brīvu uz 3 mēnešiem go3 tv, es pat neatvērtu to aploksni un to neizmantoju, pēc tam sakot ka ma klāt rēķinam nāk ap 10€ mēnesi par to pašu go3 tv, es neesmu neko parakstījusi un part neviens nezvanīja par to! Tagad bija Origo filiāle un man Saka esmu runājusi ar operatoru un biju ar mieru, bet tad nav taisnība, lai noslēgt līgumu jāviešas filiāle un jāparaksta to un jāsamaksā vēl kādi 30€ par to, kāda sakara vispār? Ja jūs man to ne atslēgsiet ne soda naudas, tad es iešu prom no jums vispār ka klients, jo tā ir krāpšana!

Bite - «Отличный» сервис

«Отличный» сервис В 2020-ом году был заключён договор с бите, через 2 года, когда закончилась изначальная скидка, при попытке перевода номера к другому оператору дважды получили отказ, вскрылся очень не приятный факт, при регистрации договора, бите указала персональный код другого человека, из-за этого я уже третий месяц плачу почти двойной тариф (так как переход дважды отменили а по условиям бите, месяц оплачивается целиком в независимости от того, когда номер переходит к другому оператору). В салоне бите...

Bite - Мошенничество

Мошенничество 29.09. 2021 в торг. центре Акрополе был заключён договор на тел. услуги с фиксированной ставкой 14,58 eur. в месяц. Договор был составлен на 12 листах форматом А4 очень мелким почерком и в непонятной форме юридически не образованному человеку. Словесно агент объяснил что это фиксированная цена и она меняется не будет. Затем через пять месяцев с каждым разом счета за услуги начали расти дойдя до 45 eur. после чего было принято решение перейти к другому оператору. Последний счёт просто шокировал...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Neiesaku nevienam nest ierīces uz VIŅU servisu. Ierīce jau mēnesi ir servisā, katru ceturtdienu atnāk tik SMS ar to ka tiek pagarināts par 7 dienām. Šajā gadījumā defekts nav tik liels, lai mēnešiem turētu servisā. Par BITI neko labu nevaru teikt.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes