BITE

Bite Latvija SIA
Adrese: Uriekstes iela 2a
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 25850600
+371 25851601
Fakss: +371 25850610
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 17:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Telekomunikācijas  •  Mobilie operatori
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

12%
Sūdzības
1056
Atrisinātas
35
Ar atbildēm
398
Apskatīt statistiku

BITE - Sūdzības un atsauksmes

Bite - Krāpšana

Krāpšana Strādājot bites zvanu centrā pus gadu, sapratu ka kompānija tikai un māk krāpt, nodokļus pēdējos mēnešus nav maksājusi. Algas maksā mazāk nekā tas ir rakstīts līgumā. Vadītāji nemāk normāli runāt, brauc augumā, bļauj un aizķer tevi ar sliktiem vārdiem. Bonusus neviens nemaksā, kaut gan darba līgumā tas bija uzrakstīts. Pēdējā darba dienā netika izmaksāta alga. Ka arī baida tevi ar to ja nebūs pārdošanu un pusdienām neiesi. Darbinieku krāpšana un slikta attieksme pret darbiniekiem!

Bite - Rupja apkalposana

Rupja apkalposana Esmu pensionāre 2 grupas invalīde,vēlējos izskaidrojumu kapec katru mēnesi mas rēķins pieaug.uz ko pan atbildēja ka izskaidrot man var tikai salonā kur sledzu pieslēgumu.Man ir 88 gadu,vai tiešām Esmu pelnījuši tādu attieksmi?Pirms kāda laika zvanīju info 1601 un jauka darbiniece izskaidroja laipni un ar lielu pacietību,bet šodienas saruna bija slikta

Bite - Переплаты

Переплаты Не то,чтобы жалоба..скорее предостережение для тех,кто хочет стать их клиентом.Плохое покрытие по Европе(да и в Латвии),повышение счетов необоснованное..если уходишь,даже в первых числах месяца от них,должен оплатить за весь месяц,по несуществующему договору,который у них есть,но ты его не подписывал.Интернет омно!Больше сюда ни ногой!Разводилы!

Bite - Elektrības pakalpojumu rēķini nāk pat ja elektrību neizmanto

Elektrības pakalpojumu rēķini nāk pat ja elektrību neizmanto Pārvācos no dzīvokļa uz privātmāju, kamēr dzīvoklis tika tirgots (vairākus mēnešus) un tur neviens nedzīvoja, tikai reizi nedēļā tika ieslēgta gaisma kamēr rādīju dzīvokli potenciālajiem pircējiem, rēķinus vienalga sanēmu kā parasti, 30-40 Euro mēnesī. Par elektrību kuru neviens netērē! Reizes 5 zvanīju, vismaz 10 e-pasti uzrakstīti. Atbilde viena, viņi neko nekoriģēs. Maksā rēķinu raga, viņi neko nezin, maksā ragā.

Bite - Solīšana ,ka ir nodoviši sadales tīklam lai pieslēdz es ektribu

Solīšana ,ka ir nodoviši sadales tīklam lai pieslēdz es ektribu Es samaksaju par elektrību.170 eiro.maksajums ir .saņēmusi un pasaka ka ir nodots lai pieslēdz elektroenerģiju.Bet sadales tīkls nav saņēmis nekādu informāciju.zvaniju 4reizes.nekadu rezultātu. Es dzīvoju Jaunjelgava Brīvības iela 28.ar līguma nr.101479257. Pat viena no operatorem pateica.ka esot parmaksats 30€ par elektrību..kad šis nekārtības beigsies. Manai mammai prasa par mēnesi samaksāt .bet paši ir atsutijuši ,ka maksājumu saņemuši čeka nav tad vairs neskaitās .

Bite - Maldināšana, slikts serviss, slikts internets

Maldināšana, slikts serviss, slikts internets 1. Slikts mājas internets, pat Rīgā. Runājot ar klientu centru, vienīgā atbilde ko iegūst ir ka paši vainīgi, jo man ir parastais mājas internets. Labāku internetu var tikai iegūt, ja ņem optisko. Tā kā man vajag samierināties ka vienu filmu pusotras stundas garu skatīšos 5 stundas. Arī citur šis internets labāk nestrādā. Telefonā ir labāks internets nekā caur rūteri. Man ir nācies atslēgt mājas internetu un pieslēgt TV pie telefona interneta. Jau vairāk par 9 -12 mēnešiem. 2. Šausmīga klientu...

Bite - Увеличение тарифов без предупреждения

Увеличение тарифов без предупреждения Недостаточно понятно разработан сайт "manabite". Пыталась найти свой договор на этом сайте через авторизацию, но ничего не получилось. Повышаются тарифы без предупреждения. Обычно в предыдущем счёте бывает информация о предстоящем повышении, но здесь это информация не была предоставлена. Пыталась задать вопрос через электронную почту в бите, но мне ответил робот какую-то нелепицу.

Bite - Līgumsoda šantāža

Līgumsoda šantāža Ierosinu situāciju par mēneša rēķina apmaksas summu, kas mani bija nereālās attieksmes pret mani klientu un es zvanīju uz Bites operatoru prasīju kādēļ ir par mēneša rēķina summa liela un līgumsoda apmērā kopā ar 52€ teica kad ja vēlējos atteikties no internets ceļā 25GB jo man ir savs mājas internets bet kad atteicies un nezināju ko darīt protams veicu atteikuma tiesības un ar elektronisko parakstu bet atbilde atnāca kad diemžēl neko nevarot un nav redzam Bat kādēļ man veltīgi jāmaksā par...

Bite - Šantāža ar līgumsodiem

Šantāža ar līgumsodiem Nekādā gadījumā nesadarbojieties ar "Biti": - jūs to rūgti nožēlosiet! (patiesībā, Bite ir diezgan nejauks uzņēmums: - uz agresīvu šantāžu vērsts.) kā bites klients biju 12-14 gadus (precīzi neatceros) , it kā jau viss sākumā bija labi, telefona rēķins bija patiešām viszemākais no visiem telekomunikācijas operatoriem, kaut kur 44 eiro par četriem numuriem. Un tad, ik pa diviem gadiem viņi zvana un Saka, ka atlaižu periods tūlīt beigsies un turpmāk tarifs būs par pilnu summu, bet lai...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Sveiki, dzīvoju netālu no Ropažiem un izmantoju Bite piedāvāto bezlimita mobilo internetu. Apmaksājam gan mobīlo internetu telefonos, gan rūterī kurš savienots ar ārējo antenu. Neviens no šiem pakalpojumiem nedarbojās kā nākas. Brīžiem tīkla ātrums ir tik lēns ka nevar to nomērī, pārstartēšana nelīdz, vai ja arī līdz tad tikai uz īsu brīdi. Operatori nav sazvanāmi. Cik apjaujāju apkārtnes iedzīvotājus šāda situācija ir bijusi visiem tiem kuri iekrituši bites lamatās, nākās vien gaidīt līguma...

Bite - Pārsteigums (nav sūdzība)

Pārsteigums (nav sūdzība) Tātad, izsaku šoreiz pateicību ex. Baltcom bité, jā jūs moka tet, balticom vai netvision, domājat pāriet pie cita - bite optiskais internets - jūsu variants. Gandrīz biju 4 gadus balticom ieslodzījumā. Viss sākās kad uzķeros uz balticom piedavājuma 13 eiro par 1000 mbit, pārravumu itkā nav bijis, bet sākot ar jūniju 2024. Gada - balticom internets palika nelietojams sakarā ar aizsturi, kas rodās uz viņu backbone serveriem, bija zvanīts, teikts, bet viņu specialisti teica kā viss ok. Pēc neilga...

Bite - Slikts serviss

Slikts serviss Tika gadu lietots mobilais internets un problēmas nebija. Bet sākot ar 16.06.2025 datumu internets sāka regulāri nedarboties. Vairāk nedarbojās, nekā darbojās. Tehniskā atbalsta speciālists pa telefonu necentās risināt problēmu. Sāka stāstīt, ka kokiem lapas saplaukušas, tāpēc nedarbojas internets. Un vēl visādas citas lietas. Kaut kā līdz šim koku lapas nav traucējušas. Piedāvāja dārgākus risinājumus, tā vietā, lai atrisinātu esošo problēmu. Saruna beidzās ar to, ka nav ko dzīvot laukos, ir...

Bite - Attieksme pret cilvēkiem

Attieksme pret cilvēkiem Vēlos izteikt sūdzību par situāciju ar Go3 abonementu. Bezmaksas izmēģinājuma periods uz 2 mēnešiem jau ir beidzies. Caur manu mammu tika nodots, ka man piezvanīs, lai precizētu, vai es vēlos pagarināt līgumu vai nē. Taču neviens man nepiezvanīja. Tagad esmu saņēmis rēķinu par 11 eiro, lai gan mēs neko neesam pagarinājuši un nekādu apstiprinājumu nav bijis. Zvanot uz jūsu klientu centru, mums pateica, ka Go3 abonementu var atcelt tikai ar elektronisko parakstu vai ierodoties personīgi uz...

Bite - ATTIEKSME PRET DARBINIEKIEM

ATTIEKSME PRET DARBINIEKIEM Ja esat darba meklējumos pilnīgi godīgi neiesaku nevienam pieteikties Bite zvanu centrā kurā sola TĀDUS naudas kalnus.Sākotnēji vadības attieksme ir ļoti patīkama,bet laikam ejot tā paliek arvien pretīgāka. Uzstāda nereālus mērķus ko vajag pārdot un pat ja klientam tas nav vajadzīgs tāpat viņam tas ir jāpaardod,vajag to vai nevajag. Algas ko sola arī ir kosmiskas,bet realitātē vispār nav pat tuvu ja arī merķi tiek izpildīti. Arī Tu atnāc strādāt uz turieni lai atbildētu uz klientu zvaniem,lai...

Bite - Bite pieslēdz HBO bez skaidras piekrišanas – sola atslēgt, bet pēc tam liek maksāt

Bite pieslēdz HBO bez skaidras piekrišanas – sola atslēgt, bet pēc tam liek maksāt Labdien ! Ar Bites konsuLtanta palīdzību pieslēdzu go3 tv un netflix. Konsultants teica, ka. Pirmo mēnesi hbo ir bez maksas ,vai es vēlos to izmantot !? Uz ko es atbildēju, ka nevēlos, jo tad pēc šī pirmā mēneša man viņš paliks pieslēgts un jau par maksu (ja es laicīgi neatslēgšu) . Konsultants teica ,ka pirms nākamā mēneša sākuma man pazvanīs un pajautās vai man patīk un tad atslēgs! Nu,protams ,neviens nav zvanījis un tagad jāmaksā lieka summa par to ko man vispār nevajag ! Viņiem tie bonusi nāk tādēļ arī apvārdo cilvēkus!

Bite - плохой сервис

плохой сервис РАБотник-консультант Ласма не компетентна в обслуживании клиента- всё время перебивает, разговаривает высокомерно, не пытается помочь клиенту компании bite. Надеюсь, что её общение с клиент не отражает "политику" компании.

Bite - Krāpšana citā līmenī

Krāpšana citā līmenī Situācija gaužām vienkārša. Mājaslapā pasūtīju ierīci, piektdienās vakarā, samaksāju, atnāca epasts ka pasūtījums pieņemts un lai to apstiprinātu ar mani sazināsies tuvāko 3h laikā, darbā dienā, darba laikā. Labi, gaidu pirmdienu. Nekas nenotiek zvanu pati, nepietika ka bij teju 40min jāgaida savienojums, nebiju apmierināta ar komunikāciju un neprognozējamo piegādes laiku, tāpēc izlēmu kamēr nekas nav apstiprināts, atcelšu pasūtījumu, ko man arī apstiprināja operatore. Likās ka viss bū...

Bite - Krāpšana

Krāpšana Pārgāju no Bites uz citu operatoru, 11.04.2025 sāku izmantot jau jauno operatoru. Par Aprīlī no bites rēķins par pilnu aprilia mēnesi(28.10 eiro), kaut bites klients biju tik pāris dienas Aprīlī. Konkrēti izskaidrot nevarēja telefoniski sazvanoties ar bites konsultatīvo tālruni. Nezinu vai tas ir godīgi, bet vai vajadzētu maksāt par neizmantoto pakalpojumu? Uz [slēpt]@bite.lv ir rakstīts, atbildi NAV. Bite droši vien gaida kad rēķina apmaksas termiņš beigsies, lai pieliktu soda naudas klāt. Būs jāgriežas pie patērētāju tiesību instancē, ja tas jautājums nebūs risināts.

Bite - Klientu apkalpošana

Klientu apkalpošana Šovakar saņēmu zvanu no Bites konsultantes(ja pat tā var nosaukt viņu) un viņa uzreiz sāka ar gudro skarbo balsi man teikt, ka aizejot nomainot operētāju es pasliktinu savu svanu kvalitāti. Pirmkārt, kāda iemesla dēļ pat uzdrošinās ar klientu tā runāt un vai tiešām domā ka ar tādu attieksmi kā tai sievietei es tagad atgriezīšos, nekad dzīvē. Otrkārt, tā ir mana izvēle kādēļ es mainu operētāju, man Bite gadiem neapmierināja, cerēju ka viņi ar laiku veiks izmaiņas, bet nekā un par to vēl dabuju...

Bite - Izrādās var tikt pie risinājuma

Izrādās var tikt pie risinājuma Uz [slēpt]@bite.lv rakstīt nav lielas jēgas, jo nekas vairāk par solījumiem nebūs! Tomēr tinot problēmas un Sia"Bite Latvija" konsultantu komunikācijas kamoliņu problēmas risinājumam nepakautrējos sameklēt uzņēmuma vadības e-pastus un tavu brīnumu izrādās, ka rakstot uz uzņēmuma vadītāju e-pastiem ir iespējams panākt risinājumu un pat saņemt adekvātu komunikāciju un rakstveida atbild.

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes