DPD

SIA DPD
Adrese: Uriekstes iela 8a,
Rīga
Latvia - LV – 1005
(Biroja un juridiskā adrese)
Tālrunis: +371 67387284
+371 67060519
Darba laiks: 8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
8:00 - 18:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Pakalpojumi  •  Pasts un kurjeru pakalpojumi
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

38%
Sūdzības
492
Atrisinātas
104
Ar atbildēm
516
Apskatīt statistiku

DPD - Sūdzības un atsauksmes

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Neiesaku nevienam izmantot DPD pakalpojumus! Sūtījums nr. 05815056579233 tika nodots Kauņā 14.04.2021 un nedēļas laikā (DPD mājas lapā norādīta informācija, ka no Lietuvas sūtījums tiks piegādāts 1 līdz 2 darba dienu laikā), Šodien (21.04.2021) jau ir nedēļa kā paka ir pie DPD, un uz jautajiem kad tiks veikta piegāde DPD atbildēt nevar... Tad rodas jautājumi: 1) Par ko Jums maksā? 2) Kāpēc uzņematies piegādāt sūtījumu ja reāli to nevar veikt? 3) Kāpēc Jūs norādiet savā mājas lapā nekorektu informāciju par piegādes termiņiem?

DPD - Krāpšana

Krāpšana Vienkārši stāv noliktavā jau nedēļu bez kustības un cerības jebkad saņemt pakas. Atbilde - tuvākajā laikā. Kāpēc pieņemt pakas un pasūtījumus, ja nevāra realizēt piegādes, vajag vispirms tikt galā ar savu kapacitāti. Mantkārība un negausība būs jūsu posta sākums!

DPD - Paku piegādes termiņi

Paku piegādes termiņi Piegādes termiņi no es valsts (konkrēti Vācijas) mērāmi vairākās nedēļās. Šķirošanas centrā pakas var atrasties arī nedēļu vai vēl vairāk. Sazvanīt praktiski nav iespējams. Nav pārmetums kurjeriem vai zvanu centram - tur darbu veic teicami. Zem katras kritikas ir augstākais menedžments, kurš sagrābjas darbus vairāk kā spēj nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu iedzīvotājiem. Ja būtu iespējams izvēlēties pakalpojuma sniedzēju (kurjerpastu) veicot jau pasūtījumu - noteikti tas nebūtu Dpd.

DPD - Briesmīgs serviss

Briesmīgs serviss Pilnīga vilšanās! Šajā mēnesī gaidīju divas pakas. Vienu sūtīju 27.03 saņēmu 10.03, bet tikai, tāpēc, ka katru dienu sākot no 08.03 zvanīju, jo katru dienu atnāk sms, ka notiks piegāde, bet pēc tam izsekošanā parādās, ka piegāde nebija iespējama + uz paku skapi, kas strādā visu diennakti. Otru paku pasūtīju 30.03, bet šodien 20.04 ir trešā dienā, kad man it kā piegādā paku, bet beigās kaut kāda iemesla dēļ piegāde nenotiek. Vakar līdz 23: 00 gaidīju kurjeru, un nekā. Kopumā 1,5h pavadītas uz...

DPD - Nepiegādā mēneša laikā

Nepiegādā mēneša laikā Nopirku 220.lv dīvānu. Viņi garantē piegādi līdz 15. Aprīlim. Es 12. Aprīlī saņēmu 40% no dīvāna - vienu paku no divām. 5. Aprīlī 220.lv nodeva viņiem abas pakas. Varat jau teikt ka dēļ kovid kavējas utt, bet kā var piegādāt vienu paku 12. Aprīlī un par otru nav ne miņas 19. Aprīlī. Otrās pakas Nr - 13030015423705

DPD - Slikts serviss un pilnīga viennaldzība par šoferu radītiem bojājumiem!

Slikts serviss un pilnīga viennaldzība par šoferu radītiem bojājumiem! Nesaprotu kā sūtījums no Polijas, Varšavas līdz Latvijai var atnākt 2 dienās. Tad no 3dienas līdz 5dienai notupēt Jelgavas terminālā. 5dienā zvanot uz info numuru atbild ka piegāde tiks veikta "šodien". Nu jau ir 1diena un sūtījums joprojām nekur nekustās. Tas jau sen ir skaidrs ka pa Latviju Dpd ir bremzētākais piegādes serviss. Pie tam bija gadījums kad Dpd šoferis kas laikam tikko nolicis tiesības un acis viņam ir kkur pakaļā vnk priekšā redzot nobrauc kaimiņam pastkasti. Kamerā vi...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Dpd Larvija ir parodija nevis piegādes kontoris, normāls uzņēmums nebūtu pieņēmis pasūtījumus, ja netiek ar savām piegādēm galā. Gaidu savus piegādes nr.05757951134098,05757951134097,05757953394800 no marta sākuma, sarakstē un paku meklēšanā imitē darbību, bet preci 40 dienu laikā nevar no Rīgas 35 km attālumā. Iesaku šo kantori neizmantot nevienam. Un te nav nekāds sakars Covid, ja vienu paku atved un 7 stāv noliktavā.

DPD - Slikta apkalpošana

Slikta apkalpošana Labdien, biju pasūtījusi no veikala Sinsay veikala drēbes. Ar kurjeru no jūsu kompānijas. 14.04.2021 man atnāca uz e-pastu ziņa ka man tikss piegādāta mana prece. Bet man atnāca tikai e-pasts, un es atbildēju ka man atnāca tikai e-pasts, bet izziņas nebija. Man neviens neatbildēja. Un es vel pārvirzīju savu preci uz citu vietu, jo iepriekšēja adresē nevarēju saņemt, jo biju darbā. Nākamajā dienā man atkal atnāca tikai e-pasts. Bet neviens neizlaboja manu telefonā numuru. Un kurjers neatgādāja...

DPD - Piegāde

Piegāde 16.04. 18: 00-22: 00 bija piegādes laiks, bet kurjers zvana 17: 31 un Saka, ka esot klāt, bet es vēl esmu darbā un saprotams, ka nevaru tikt mājās. "līdz 18: 00 es vēl davilkšu" man teica. Kad es teicu, kā nevaru "nu tad jau šodien nekā" bija kurjera atbilde. Bija sarunāts uz otrdienu, bet bija piedāvāts piegādāt šodien (17.04) . Protams es biju priecīgs. Bet tagad (17.04. 23: 05) nekā, nē zvana, ne sms. Iegāju Dpd lapā, rakstīts, kā nosūtīts noliktavā.

DPD - Sūtījumu vispār nepiegādā, neviens nekomunicē

Sūtījumu vispār nepiegādā, neviens nekomunicē Sūtījumu gaidu kopš 22.03.2021. Šodien tā ir 27 diena. Sūtījumā ir siers un elektronika. Siers ir sen sabojājies un, iespējams, sabojājis arī ārējo paku. Kāda darbiniece Zane un Dpd robots laiku pa laikam sūta ziņu, ka tuvākajās dienās... Šīs nedēļas laikā... Taču nekā! Siers nav saprotošs, tas ņem un sabojājas. Gaidu kompensāciju no Dpd. Par to klusē gan darbiniece Zane, gan Dpd robots. Aizvien vairāk tuvojos domai vērsties policijā par nozagtu mantu, ko Dpd nelikumīgi piesavinājie...

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti slīkts servis, pasūtīju preci atbildes vispār nav kur paka atrodas, viņiem jautāju kad buss neko nezin Saka šodien jābūt obligāti ieliktai pakomata bet paciņas nav. Man jautājums kas tur strādā kādā viņiem atbildība pret precēm ko cilvēks ir nopircis gaida bet ziņas nekādas. Saprotu citi sūta pa 20 euro varbūt 50 bet ir tāds kas pasūta datoru vai telefonu līdz 1000 euro un prece pazūd!

DPD - Neadekvāta piegāde

Neadekvāta piegāde Tika veikts pasūtījums, beidzot atnāca informācija, sūtījuma tiks piegādāts, bet sestdienā biju otrā darbā, mainīju piegādes adresi, pirmdienā zvanīja, ka kurjers esot klāt bez jebkāda brīdinājuma! Bet izrādās vēl uz veco adresi! Neesot pamanījusi, ka adrese ir mainīta, kaut gan internetā visas izmaiņa ir redzamas! Teica, ka piegādās nākamā dienā! Un tā jau nedēļu piegādā! Rindas kārtībā! Kad un no kura gala kādā kārtībā? !? ! Cik ilgi tā piegādās? Mēnesi, divus? Neviens nemākot neko teikt! Tas ir normāli? Labs serviss! 👌

DPD - Nepiegādā preci

Nepiegādā preci Aprīļa sākumā pasūtīju preci. Dpd terminālī tas tika piegādāts 08.04 un tajā pašā dienā man zvanīja un sarunājām piegādes laiku. Vēlāk atzvanīja un teica kautkas salūzis, piegāde pārcelta uz nākamo dienu. Kopš tā laika neesmu saņēmis nekādu ziņu. Zvanot atbild automātiskais atbildētājs, kur pilnīgā bezsakarā Saka, ka mans sūtījums ir paredzēts šodien. Tā šodiena jau gandrīz 2 nedēļas ilgst. Ja 19.04 netiks piegādāta, tad atceļu pasūtījumu. Katrā ziņā Dpd "servisu" izmantoju pēdējo reizi. Pasūtījuma nr. 05815059190064

DPD - Piegāde

Piegāde Domāju attēls pateiks visu! Paciņas galamērķis ir Engure, bet pati paciņa kopā ar Dpd ceļo pa Latviju! Diez, kur vēl aizbrauks? Zvanu, interesējos - un kā pret sienu! Nav pirmā aizķeršanās ar Dpd, bet tā kā iepriekšējais bija lielgabarīta sūtījums no citas valsts, pievērām acis. Pieteikto sūdzību, viņu mājas lapā, izskatīs mēneša laikā! Ideāli! Šis ir mans pēdējais sūtījums ar Dpd.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtīju preci no Sinsay 24.03, 26.03 tā tika nodota Dpd, 30.03 paciņu mēģināja piegādāt, bet es šajā laika posmā nebiju mājās tāpēc novirzīju paciņu uz tuvāko pickup punktu. Un tā no šīs dienas mana paciņa stāv Jelgavas terminālī, bez jebkādas kustības. Esmu zvanījusi vairākas reizes uz Dpd, bet viss ko viņi atbild ir ka ir jāgaida! Vai tiešām novirzīšanas dēļ tik ilgi ir jāgaida? P. S. Tajā pašā dienā novirzīju vel citu paciņu kuru saņēmu nākamajā dienā. Vienīgā atšķirība, ka tai ko saņēmu bija pēcapmaksa, bet tai kuru vel gaidu viss ir samaksāts.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Veicu sūtījumu veikalā Sinsay 31.03. 1.04. Atnāca e-pasts, ka prece ir izsūtīta. Iet laiks - prece nav. Uzrakstu uz Dpd un tur man Saka, ka plānotā piegāde 9/10.04. Okey. Sēžu un gaidu. Paiet nedēļas Nogale un nekā. Rakstu vēlreiz. 13.04. Atnāk sms, ka plānotā piegāde no 10: 50-12: 59. Okey. Atkal sēžu un gaidu. Plkst. 13: 00, izdomāju paskatīties izsekošanas kodu, kur tad ir tā mana paka. Un tur parādās - neizdevās piegādāt. Rakstu uz dpd un prasu, kas par lietu? Es sēžu, gaidu zvanu un...

AtrisinātaDPD - Pazaudētas paciņas

Pazaudētas paciņas Biju veikusi pasūtījumus 2 dienu laikā veikalos Arket un COS. Pasūtījumus biju veikusi 1 un 2 aprīlī. Joprojām neko neesmu saņēmusi, pēdējā info Dpd mājaslapā atjaunota 6 aprīlī. Uz ē-pastiem DPD neatbild, sazvanīt arī nav reāli, mēģinu pa 3 reizēm dienā. Tā bija dāvana. Tagad esmu bez precēm un bez naudas. P.S veicu pasūtījumu tajos pašos veikalos 5 aprīlī un saņēmu preces pēc 3 dienām. Skaidrs ka vaina nav veikala, tagad nezinu pie kā vērsties, DPD strādā ļoti neatbildīgi cilvēki.

DPD - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti vīlusies esmu, ka neesmu joprojām saņēmusi savu sūtījumu. Pasūtīju bērnam dāvanu 26. Aprīlī no 220.lv, 30. Aprīlī izsekojot paka atrodas Valmieras terminālā. Solītā piegāde bija paredzēta 9. Aprīlī.. Sapratu ka nebūs ātri jo lieldienas bija pa vidu un iekavēsies process.. 220.lv brīdināja ka var kavēties 3 dienas.. Arī ar to rēķinājos. Tagad ceturtā kavētā darba diena un joprojām neesmu saņēmusi sms ka paka būtu nodota kurjeram. Rakstīju viņiem uz facebook lapu, uzdodot jautājumu "kur...

AtrisinātaDPD - Slikts serviss

Slikts serviss Mana paciņa sākusi savu ceļu Nīderlandē 23.03. Un ieradusies Jelgavas terminālā 26.03. 30. Martā saņēmu epastu no Dpd info, lai precizētu adresi. Operatīvi atbildēju un man pretī tika pateikts, ka viss kārtībā un sūtījums tiks nodots piegādei vienas darba dienas laikā. Šodien ir 14.04. , paciņas nav. Mājas lapa joprojām uzrāda nepareizu piegādes adresi, esmu vairākas reizes sazinājusies ar Dpd, man atbild, ka visa informācija ir nodota, bet neko nevar atbildēt, kad tiks piegādāts. Vai tiešām...

DPD - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Labdien! 02.04 no Jysk tika nodotas paciņas kurjeram. 06.04, zvana kurjers, Saka, ka manas divas pakas nevar atrast, ja neatradīs, dos man ziņu, jo tikai divas pakas nevedīs, jo man ir jāveic apmaksa ar bankas karti saņemot preci. Tajā pašā dienā 06.04 zvana cits kurjers un Saka, ka piegādās man divas lielās pakas, kurās ir mēbeles. Labi, paciņu saņēmu un apmaksāju pilnu summu (arī par tām pakām, kuras man nav) no šī kurjera pēkšņi uzzinu, ka liel gabarītā preces ved citi kurjeri, mazās paka...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes