Baby Store

Babystore SIA
Adrese: A.Deglava 59-2
Rīga
Latvia - LV-1035
(Juridiska adrese)
Tālrunis: +371 27405715
+371 22110263
Informācija: Biroja adrese
Stabu iela 45, Rīgā

Veikalu adreses:

Ganību Dambis 24A
Tel. +371 67536965
Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā
Tel. +371 22110147
Darba laiks: 9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00
10:00 - 17:00
slēgts
Kategorija: Tirdzniecība  •  Bērnu preču veikali

Uzticības reitings

13%
Sūdzības
59
Atrisinātas
3
Ar atbildēm
25
Apskatīt statistiku

Baby Store - Sūdzības un atsauksmes

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Tika iegādāta prece-zīdainim matracis, septembra sākumā. Atnāca e-pasts, ka prece pasūtīta, viss ok. Gaidu 2 nedēļas, zvanu uz informācijas tālruņiem, kas ir vairāki, citi neceļ vispār, citos runā, ka atzvanīšot menedžeris, kurš tā arī neatzvana. Vīrs beigās sazvanīja, jau dusmīgi esam par maldināšanu, ka neviens tur neko nezin, Saka ka atzvanīs, bet tā arī neatzvana. Beigās Saka ka vēl nedēļa jāgaida. Tā jau ir pagājis mēnesis un matracis nav. Zvans atkal - atkal tas pats, mēs jums atzvanīsim...

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien, saskāros ar nepatīkamu situāciju. Piektdien pasūtīju ratus, Cena bija 399.99 norādīts kā prece ir noliktavā. Gaidu preci. Akcija bija līdz 30.09. Šodien man raksta ka prece ir tikai citā krāsa. Pārbaudīju viņi pēkšņi samainīja ratu cenās un situāciju ignorē. Krāsa ir bet dārgāk, 699.00

Baby Store - Slikts serviss, briesmīga mājaslapa ar bagiem

Slikts serviss, briesmīga mājaslapa ar bagiem Mājaslapā ir liela preču izvele, bet istenibā neka nav. Kātru reizi pasūtot 5-6 precēs, patiešam ir tikai viena un lai tomēr kaut ko lidzīgu atrast jāraksta viņiem atsevišķi klikšķinot uz saiti kura nedarbojas. Mājaslapā opcija atrast līdzīgu preci arī ved uz lapu "Šobrīd šeit nav nevienas preces" Otro reizi gribēju veikt pasūtījumu un otro reizi ta pati situācija.

Baby Store - Slikts serviss, komunikācijas trūkums, naudu neatgriež laikā

Slikts serviss, komunikācijas trūkums, naudu neatgriež laikā Veicu pasūtījumu lenne cepuri un lenne siltos cimdus bērnam un kaučuka bumbiņu. Apmaksāju. Gaidīju, kad saņemšu sūtījumu. Pēc 11 dienām baby store uzraksta, ka nav nevienas preces, ko es pašūtīju uz vietas. Piedāvā katru preci aizstāt ar citu. Atteicos. Teica, ka nauda ienāks atpakaļ manā kontā 10 darba dienu laikā. Pagāja laiks un nauda neienāca. Tā ir kārtējā reize, kad tikai no šī uzņēmuma ir jālūdz aizskaitīt naudu par preci, ko pat viņi nav izsūtījuši. Uz vēstulēm atbild, kad grib...

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Pasūtu internetā preci, nav nekāda apstiprinājuma e-pastā, neviens nepiezvana. Pirmajā dienā pasaka, pašai interesējoties, ka prece būs 3 darba dienu laikā. Pēc tam zvanu, atbild, ka pēc pusotra mēneša varbūt. Viena no sliktākajām klientu apkalpošanām e-komercijā, kāda pieredzēta. Neiesaku.

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Pirms 2,5.nedēļām veicu pasūtījumu caur internetu,bērnu ragavas un cepuri,ar izņemšanu Valmiera veikalā! Pēc nedēļas zvanu,lai uzzinātu par pasūtījuma aptuveno piegādes laiku,pasūtījums esot klāt. Ierodamies,paziņo ka neesot(dzīvojam 80km no Valmieras)! Pēc tam atbraucot mājās,pamēģiniet izstāstīt bērnam,kāpēc viņam nebūs ragavu un ziemas cepures! Vakarā atnāk epasts par anulētu pasūtījumu. Zvanot uzzinu,ka ragavas vairs nav pieejamas un cepure,kam tika pirmajiem tiem tika-kādā veidā? Ja veicu...

Baby Store - slikts serviss

slikts serviss Labdien! Noformēju pasūtījumu - komplekts HUPPA meitenei, protams, samaksāju. Tajā pašā dienā atnāca apstiprinājums, ka ir pieņemts pasūtījums. 7 dienā zvanīju uz veikalu.lai uzzinātu, kas ir ar manu sūtījumu. Kundze atbildēja, ka ir jāgaida vēl, taču pēc brīža piekrita parbaudīt informāciju. Izrādās, ka vajadzīgā izmēra komplekti vairs nav pieejami! Jautājums - vai viņi nepieejami tagad vai bija nepieejami 7 dienas atpakaļ? Kāpēc tik ilgi apstrādāja pasūtījumu? Ja es pati nebūtu zvanījusi...

Baby Store - Nekvalitatīva prece

Nekvalitatīva prece Preci gaidīju, gaidīju pēc 2 nedēļām jautājot kur ir sūtījums atbildēja ka neesot noliktavā, bet par to nevarēja paziņot paši? Jo kad tika pirkta prece bija norādīts ka noliktavā ir pieejams! Pēc tam gaidīju preci kopumā mēnesī! Saņemot preci tā ir bojāta (Divi Caurumi) kā arī nederēja izmērs, vēlējos nosūtīt atpakaļ, bet uz telefonu zvanu neviens neatbild, ka arī uz e pastu nesaņēmu atbildi jau 3 dienas!

Baby Store - Attieksme, nekvalitatīvs darbs

Attieksme, nekvalitatīvs darbs Sveiki! 01.11.2021 veicu pasūtījumu interneta veikalā babystore.lv savu sūtījumu atzīmēju, ka saņemšu veikalā uz vietas, lai tiktu ātrāk pie preces, apmaksu veicu uzreiz, lai viss noritētu labi. Ar nepacietību gaidīju pasūtījumu, bet līdz 04.11.2021 nebija nekāda ziņa par manu pasūtījumu. Izlēmu uzzvanīt un noskaidrot kas ar manu pasūtījumu, cik ilgi vēl jāgaida. No darbinieces saņēmu ziņu, ka ar mani sazināsies tuvākajā laikā, tā arī notika pēc kāda laika zvanīja konsultante un informēja, ka...

Baby Store - Bojāta prece un totāla ignorēšana

Bojāta prece un totāla ignorēšana Jūnija tika iegādāti pastaigu rati pamatratu vietā, lai aiziet līdz veikalam / aizbraukt pastaigāties / utt. Par cik bērns jau (bija tai momentā) gandrīz 2,5 gadu vecumā un viņam patīk pārvietoties paša spēkiem, tad pastaigu rati tika lietoti vien pāris reizes. Par pārsteigumu mēģinot atvērt ratus pēc 1,5 mēneša pēc iegādes - ratu konstrukcija bija salūzusī un deformēta. Aizvedam visu uz veikalu, pārdevēja tos pieņem, paraksta aktu par pieņemšanu, jau pēc nedēļas ar mani sazinās veikala...

AtrisinātaBaby Store - Krāpšana, bojāta prece, slikts serviss

Krāpšana, bojāta prece, slikts serviss Jūlijā pasūtīju dažādas preces no šī internetveikala. Viena no tām bija komplekts bērna plaukstas un pēdas nospiedumam. Atnāca pasūtījums, un arī minētais komplekts, tikai beigās komplekta kastē, kas bija putekļaina un iemīcīta, bija tikai rāmītis, māla masas tajā nebija. Par to paziņoju uzņēmumam, teica, lai sūta atpakaļ, samainīt nevar, jo cita nav un izvērtēšot variantus. Tā arī izdarīju, apmaksāju arī Omnivu par atgriešanu, kaut gan tas, ka prece nebija pilnīga ir veikala vaina. Pēc laika...

AtrisinātaBabystore.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju preci un atnāk rēķins. Tikai pēc 2 stundām samaksāju par preci un kad samaksāju uzreiz atnāk epasts, ka prece nav pieejama. Ja prece nav pieejama, kāpēc neteicāt pirms es pārskaitīju naudu? Tagad rakstu epastus un vēlos savu naudu atpakaļ, bet nav atbildes.

AtrisinātaBabystore - Krāpšana

Krāpšana Vēlos brīdināt par internetveikals babystore.lv. Šī gada 3. Jūlijā tika veikts pasūtījums. Pasūtīts tika kombinezons. Nauda par preci tika uzreiz aizskaitīta. 5. Jūlijā ar mani sazinājās no veikala e-pastu, ka konkrētais modelis nav pieejams (tikai viņu mājaslapā tas vēl bija, tikai Cena augstāka) , piedāvāja citu kā alternatīvu. Piedāvātais variants bija pilnīgi ne tāds kādu vēlējos, tāpēc atteicos no piedāvājuma. Pasūtījums tika uzreiz anulēts. Uz šodienu, 19. Jūlijs, nauda par uzreiz anulētu...

L Laukakmens7 19.07.2021
Komentāri 0 Bērni

Baby Store - Slikts serviss

Slikts serviss Mājas lapā piedāvātas preces kaut norādīts, ka ir noliktavā nav. Nemitīgi tiek piedāvātas alternatīvas. Pat izvēlējos apmamskat pēc pasūtījuma nodošana un pēc fakta tika atsūtīts, kuras preces ir noliktavā, samaksājot rēķinu un saņemot preci tā netika piegādāta kā tika norādīts pavadzīmē. Jaunas pavadzīmes nebija, bērnu drēbīšu vietā tik pielikts dvielis. Zaļa termometra vietā zils. Neiesaku jums no šejienes kaut ko pirkt.

Baby Store - Bojājums

Bojājums Neiesaku iepirkties šajā veikalā. Pēc ilgiem perfektās gultiņas meklējumiem, pasūtīju mazulim gultiņu, kura tomēr nebija pieejama. Atsūtīja alternatīvu, un tā pati bija sabojāta, kad to saņēmu. Uz gultas korpusa nonācis mazliet krāsojums, ko uzreiz arī nosūtīju e-pastā. Kad jautāju par atlaidi/pārrēķinu par saņemtu bojātu preci, atsūtīja tikai 10% atlaižu kodu nākamajam pirkumam, taču kods nedarbojās. Uzrakstīju, lai izlabo rēķinu un piešķir atlaidi - atbildes nebija nedēļu un beigās tik...

Baby Store - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Pasūtīju 2 gab auto krēsliņus svara kategorija 9-36kg. Interneta veikala uzrādījās ka abi ir noliktava bet gala rezultāta viens bija tik uz vietas un otrs jāgaida nedēļu. Apmaksu biju veikusi uzreiz tajā paša diena un kopa ar piegādi tas izmaksāja 130€ ar centiem. Uz kontakta viņi neiziet. Reāli palieku gan bez preces gan naudas. LIELS FUJ FUJ FUJ.

Baby Store - Klientu mānīšana

Klientu mānīšana Iegādājāmies bērnu ratus internetveikalā. Izvēlējāmies tieši šo veikalu, jo mājaslapā norādīts, ka prece atrodas noliktavā un to var saņemt 2-3 darba dienu laikā. Nopērkam, samaksājam. Atnāk e-pasts, ka krava ienāks tikai pēc vairāk nekā nedēļas un tikai tad tiks nodota kurjeram. Saprotu, ka šajā pandēmijas laikā viss ar piegādēm kavējas, liels noslogojums, bet esmu nokaitināta, jo šie paši rati citā internetveikalā bija lētāki un piegāde minēta vēlāk. Mēs izvēlējāmies šo internetveikalu un...

Baby Store - Krāpšana, slikts serviss

Krāpšana, slikts serviss Заказала книги на большую сумму, через две недели получила заказ. Не спросив моего согласия прислали несколько книг, которые я не заказывала (нужных не было на складе) . Стоимость этих книг была ниже, получилась переплата. Деньги мне вернуть отказались, пришлось покупать игрушки, что не входило в мои планы. Магазин разочаровал, не советую.

Baby Store - Krāpšana

Krāpšana Pasūtījām preci internetveikalā. Atnāca rēķins un epasts no darbinieces "varat apmaksāt un saņemt". Apmaksājam. Nākamajā dienā vīrs aizgāja pēc preces. Darbiniece pateica "maksājuma nav, maksājiet uz vietas". Pēc ilgām diskusijām, vīrs vēlreiz samaksāja par preci. Rotaļlieta mums izmaksāja 86€ nevis 43€

Baby Store - Nekvalitatīva bērnu video aukle pēc trim lietošanas reizēm nedarbojas

Nekvalitatīva bērnu video aukle pēc trim lietošanas reizēm nedarbojas Iegādājos babycity interneta veikalā video aukli 04.07.2020 babyline 7.1. Cena 109,99 € pēc nedēļas sāku lietot uzstādīju visu pēc instrukcijas un pēc pāris dienu lietošanas kamera vairs nedarbojās. Aizvedu preci atpakaļ uz interneta veikalu 20.07.2020 ir pagājis gandrīz mēnesis taču neesmu saņēmis nedz jaunu vai labotu preci vai naudas apmaksu. Babycity ir divas reizes sazinājušies un apvainojuši mani, ka prece ir kritusi gribētu redzēt pierādījumus pirms izteikt lētus apgalvojumus un ka...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes