Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
Baby Store - Krāpšana. Neatgriež naudu.
Krāpšana. Veicu pasūtījumu 08.03.2025. Summa itkā neliela 30€. 10 dienas nebija nekāda informàcija par pasūtījumu, būs, nebūs. Nekā. Pats rakstīju ēpastu. Atbildēja, ka prece vairs nav un noformēs naudas atmaksu. Šodien ir jau 29.04.2025. Joprojām nevar atgriezt naudu. Vairāk kārtīgi centos sazināties, bet uz telefonu neatbild un uz pēdējiem ēpastiem arī nav atbildes! Rakstīšu iesniegumu PTAC. Iesaku neko nepirkt no šī kantora!
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Nedomāju, kad kādreiz savā dzīvē rakstīšu sūdzību, bet par šo veikalu neko labu nevar pateikt. 23.04.2025. Pasūtīju preci #368729 , 24.04.2025. Pazvanīja, protams, preces neesot, alternatīvi man nepatīk. Tagad viņus sazvanīt nevar, bet es vēlos atgūt naudu atpakaļ, ko pārskaitīju, par preci. Man tā nauda tagad ļoti vajadzīga, lai varu iegādāties jaunu preci.
AtrisinātaBabystore.lv - Briesmīga pieredze! Krāpšana par lielu naudas summu.
❗️Atsauksme par veikalu BabyStore — kategoriski neiesakām!
Mūsu pieredze ar BabyStore ir spilgts piemērs tam, kā pārdevējam nevajadzētu izturēties, īpaši pret topošajiem vecākiem. Mēs patiesi nožēlojam, ka vērsāmies šajā veikalā.
Mana sieva bija 9. grūtniecības mēnesī, un mēs vēlējāmies iegādāties bērnu gultiņu bez liekas gaidīšanas un piegādes, lai viss notiktu mierīgi un uz vietas. No visiem veikaliem mums vajadzīgā Ingvart modeļa gultiņa bija pieejama tikai BabyStore, gan tikai baltā krāsā...
BabyStore - ļoti slikts apkalpošanas serviss
Veicu pasūtījumu, pasūtot 4 preces. Izrādījās, ka 1 prece ir jāpasūta no ražotāja, līdz ar to, nācās daudz ilgāk gaidīt pasūtīja izpildi un piegādi, bet tas nekas. Saņemot pasūtījumu, tika konstatēts, ka 1 prece vispār nav atsūtīta (kaut arī rēķinā un sniegtajā informācijā babystore norādīja, ka ir izsūtīts) . Tālāk centos sazināties ar babystore: veicu vairāk kā 30 zvanus, rakstīju mājaslapas čatā (visu laiku parādās uzraksts, ka operatori ir pieejami) , rakstīju arī e-pastu. Vispār nekāda...
Baby Store - Krāpēji
Netiek atgriezta nauda par pasūtījumu jau divus mēnešus, un neatbild uz zvaniem. Nekad neizvēlaties šo veikalu. 364300
Baby Store - Preces nav, neatgriež naudu
Pasūtīju preci 17.03. nākamajā dienā tiku informēta, ka tādas preces viņiem nav, piedāvāja ko līdzīgu, bet to nevēlējos, lūdzu atgriezt naudu. Solījās naudu atgriezt 14 dienu laikā. pēc nedēļas e-pastā saņēmu vēstuli, ka pasūtījums anulēts. Pēc solītajām 14 dienām sāku interesēties kur ir mana nauda, tad pakāpeniski jautājumi pa vienam: kādi mani rekvizīti, kāds mans konta nr. utt, (šai visai informācijai būtu viņiem jābūt). Sekoja parastie e-pasti: Noskaidrošu, nākamajā dienā - nodošu grāmatvedībai utt., pēc tam vairs neatbild, sazvanīt nevar.
Pasūtījuma Nr. 365631
Baby Store - Nevar atgriezt preces un saņemt naudas atmaksu
Pasūtīju preces interneta veikalā un pēc saņemšanas izmantojot savas patērētāja tiesības nolēmu tās atgriezt, jo tās īsti neatbilda attēlā norādītajām.
Sekoju mājaslapā norādītajām instrukcijām un samaksāju, lai atgrieztu preces ar omnivu pakomātu. Nosūtīju divus epastus uz kuriem atbildi nesaņēmu. Preces no pakomāta viņi neizņēma. Omniva preces man atgrieza atpakaļ un bija jāmaksā par preču izņemšanu no pakomāta. Uz telefona zvaniem neatbild. It kā solīja atsūtīt Omniva uzlīmi, bet lasot šeit sūdzības saprotu, ka tas nenotiks. Sazināšos ar PTAC.
AtrisinātaBabystore/ SIA BBS Lead - Neievēro termiņus naudas atgriešanai
Prece tika atgriezta internetvaeikalam 07.03.2025, jo bija neatbilstība vēlamajai komplektācijai. Tika solīta naudas atmaksa likumā paredzēto 14 dienu laikā, šobrīd ir 02.04.2025 nauda vēl joprojām nav ienākusi kontā. Uz epastiem atbild, bet ļoti izvairīgi - nodošu informāciju grāmatvedei, pārskaitīsim līdz pirmdienai (neminot konkrētu datumu) protams solītos termiņus neievēro.
Baby Store - Prece netiek piegādāta, kā ari iespēja sakontaktēties ar viņiem
Tika pasūtītā preces un jau kā trīs nedēļas netiek papildināta informācija par piegādēs laikiem, kā ari uz epastiem un zvaniem neatbild. Kā ari naudas atmaksa nav veikta.
Pasūtījums - 365291
Baby Store - Krāpšana
Pasūtījuma numurs #365291
šī kompānija katru nedēļu Sola man izsūtīt preci. Katru nedēļu es rakstu epastu un dodu ziņu par sevi, kad es vēlos zināt, kur prece, kad tiks sūtīta. Kad pagāja 14 dienas vēlējos anulēt pasūtījumu. Neviens neatbild līdz šim brīdim. Netiku informēta, kad preces arī nav uz vietas. Mēnesi gaidīt zīdainim preces es nevēlos. Sūtījumu taisīju 10 martā un jau sācies aprīlis. Veicu pasūtījumu, kad vēlos ar dpd pakamotu, jo man tā ērtāk. Atrakstīja epsta, kad nevar dpd...
AtrisinātaBaby Store - Naudas neatgriešana
Tika pasūtīts interneta lapā bērnam trīsritenis, bet izrādās tāds uz vietas nav. Jau tad jautāju, lai atskaita naudu atpakaļ, bet viņa centās piedāvāt citus variantus. Tie varianti man nepiesaistīja un es turpināju uzstāt uz to, kad naudu vēlos atpakaļ. Manu pasūtīju atcēla un teica, kad 14 dienu laikā atskaitīs naudu atpakaļ, bet līdz šai dienai vēl nauda nav. Visa saziņa notika e-pastā. Bet uz pēdējo e-pastu kurā teicu, kad vērsīšos attiecīgajās iestādēs, ja nauda netiks ieskaitīta noteiktā dienā un noteiktā laikā, nemaz neatbildēja.
AtrisinātaBaby Store - Neatgriezta nauda par nesaņemtām recēm
Pasūtījums #353142
Tika pasūtītas preces babystore internetveikalā, bet ne visas pasūtītās preces tika saņemtas. Epastā un telefoniski tika solīts naudu atgriezt. Pagājuši vairāki mēneši, bet pārmaksātā nauda par nesaņemtajām precēm joprojām nav saņemta.
BabyStore - Pretīgs serviss
Prece neatnāca laikā, sazinājos ar babystore un parunāju ar vienu ļoti “jauku” dāmu, kura pateica ka varu iet pirkt citur, ja man kaut kas nepatīk. Vēl teica, ka prece nekad neatnāk laikā, tas esot normāli un vai tas mani dziļi aizskarot. Dīvaini, ka pieņem darbā šādus mentāli slimus cilvēkus, kas neprot komunicēt ar cilvēkiem. Nu lauki, paliek lauki.
Baby Store - Krāpšana, naudas neatgriešana
2024.gada 20.septembrī tika solīts, ka nauda par 14.07.2024. veikto pasūtījumu Nr. #344960 ( 52.96 euro) tiks pārskaitīta 14 darba dienu laikā. Naudas summa joprojām nav atmaksāta, un uz e-pastiem arī vairs neviens neatbild. Elektroniskā sarakstē vairākkārtīgi tika atgādināts par šo faktu un lūgts veikt naudas līdzekļu atmaksu un norādīto kontu par pasūtītās preces nepiegādāšanu.
Baby Store - Krāpšana
Mājas lapā pasūtīju 3 lelles. Samaksāja 69 eiro. Izrādījās, ka tādu leļļu nav. Lai gan tas nav norādīts vietnē. Lūdzu atgriezt naudu. Mēnesis pagājis, naudas nav. Rakstu uz epastu katru dienu. Atbilde - jāpagaida
Baby Store - Krāpšana
362546 pasūtīja bērnu podiņš 07.02.2025. Intonētā lapa bija uzrakstīts ka noliktavā 2 gab. Pazvanīja uzrādīja cik ilgi gaidīt pateica ka būs 12 datuma. Bet ne ko neatnāca. Pazvanīja 14 datuma viņi teica ka izpirkts u n ko vēl vajag gaidīt. Es viņam pateica ko nozīmē izpirkts jūsu lapā uzrakstīts ka noliktavā ir. Pārdevēja ļoti rupji atbilde zvaniet pirmdien. Un noliekta klausuli. Pirmdien citā pārdevēja pazvanīja un pateica ko viņa tagad zvanus noliktavā par šo prece un par zvanīt man bet...
AtrisinātaBaby Store - Neatgriež naudu
Sūtījums #361905. Atradu specifisku spiediena mērītāju, kuru man vajadzēja, bet izrādās ka šī prece viņiem neesot, lai gan internetveikalā rakstīts ka ir, un piedāvāja alternatīvu. Alternatīvs man nederēja un palūdzu, lai atgriež naudu. Teica 14 dienu laikā. Protams 14 dienas ir pagājušas un no naudas ne ziņas, ne miņas. Protams arī uz zvaniem neatbild.
Baby Store - Neatgriež naudu par nepiegādātu preci
14.12.2024 Babystore internet veikalā pasūtīju bērnam ziemas virsjaku (pasūtījuma numurs #357751) , uzreiz 14.12.2024 apmaksāju pasūtījumu - 150.89 €. 21.01.2025 anulēju pasūtījumu, jo līdz 21.01.2025 nesaņēmu savu pasūtījumu. 21.01.2025 saņēmu e-pastu, ka pasūtījums ir anulēts un saņemšu naudas atmaksu 14 dienu laikā. Pagāja šīs minētās 14 dienas, bet nauda netika atgriezta. 10.02.2025 es atkal saņēmu tādu pašu e-pastu, ka pasūtījums ir anulēts un saņēmšu naudas atmaksu 14 dienu laikā. Vairāk...
Baby Store - Krāpšana
362546 pasūtīja prece. Un ka divi nedēļa gaidu prece. Divi reizi uzrakstīja ka prece izpārdota bet interneta veikala uzrakstīts ka prece ir noliktavā. Šodien atkal atnāca ziņā ka prece izpārdota. Es zvanīju ar mani sāk rupji runāt darbiniece ka viņai beidzas darba laiks viņa neko nezini zvaniet rīt es prasīju ko nozīmē rīts man vajag mana prece viņa atbilde jā es negribu gaidīt (bet viņa pat nevar atbildēt cik ilgi gaidīt) tad lai es zvanīju rīts un prasa atgriezt naudu. Un nomet klausuli.
Baby Store - Krāpšana
Pasūtīja prece. Interneta veikalā bija uzrakstīts ja noliktavā ir prece. Darbiniece pazvanīja ka ir citā krāsā un kā gaidiet otrdien. Kad es pasūtīja bija piektdien. Atnāca otrdien. Bet prece neatnāca es sagaidīja līdz piektdien. Pazvanīja viņam viņi teica prece beidzies gaidīt līdz otrdien. Šodien (pirmdien) atnāca izziņā ka prece atkal beidzies gaidiet. Pazvanīja darbiniece sāk rupji runāt ka viņa neko nezina ja beidzas darba dienas zvaniet rīt. Es pateica ko nozīmē zvaniet rīt es gaidu otru...