Adrese: |
A.Deglava 59-2 Rīga Latvia - LV-1035 (Juridiska adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 27405715 +371 22110263 |
Informācija: | Biroja adrese Stabu iela 45, Rīgā Veikalu adreses: Ganību Dambis 24A Tel. +371 67536965 Prūšu ielā 4, Ķengaragā, Rīgā Tel. +371 22110147 |
Darba laiks: |
9:00 - 19:00
9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 9:00 - 19:00 10:00 - 17:00 slēgts |
Kategorija: | Tirdzniecība • Bērnu preču veikali |
Baby Store - Sūdzības un atsauksmes
Baby Store - Krāpšana- neatgriež naudu
Nekad neiepērcieties šajā uzņēmumā!
04.03.2025. veicu pasūtījumu šī uzņēmuma mājaslapā un apmaksāju to uzreiz. Vēlāk saņēmu paziņojumu, ka prece nemaz nav pieejama, lai gan tā joprojām tiek reklamēta mājaslapā kā nopērkama. Man piedāvāja izvēlēties starp dāvanu karti vai naudas atmaksu – izvēlējos naudas atgriešanu.
Diemžēl ir pagājuši jau vairāk nekā trīs mēneši, taču nauda man joprojām nav atmaksāta. Uz e-pastiem uzņēmums atbild, ka informācija nodota grāmatvedībai, bet nekāda reāla rīcība...
Baby Store - Naudas neatmaksa par atcelto pasūtījumu
Veicu pasūtījumu Nr. 369569 vietnē babyrestore.lv un samaksāju 101.94 €. Prece nebija pieejama, pasūtījums atcelts, bet nauda netika atgriezta solītajā termiņā (līdz 21.05.2025). Uz pretenziju nav atbildes. Pieprasu nekavējoties veikt atmaksu.
Baby Store - Krāpšāna, neatgriež naudu
Noteikti NEKAD, NEKAD nepasūtie neko no šī uzņēmuma. Mājas lapā tiek piedāvāta prece, kura nemaz neeksistē. Pasūtīju un samaksāju par preci, man atsūtīja, ka prece nav pieejama un piedāvā naudas atmaksu, taču pagājuši vairāk kā 2 mēneši, bet naudas nav. Epastā tikai atrakstas, ka info nodots grāmatvedībai. Komunikācija pa telefonu drausmīga.
Nesaprotu kā PTAC ļauj šādiem darboties.
Baby Store - Neatgriež naudu pēc pasūtījuma anulēšanas – pasūtījums 364520 no 2. marta
martā veicu pasūtījumu Baby Store. Pēc 4 dienām atrakstījās, ka preces nav, piedāvāja alternatīvas. Alternatīvas nederēja. Kavēja ar pasūtījuma anulēšanu – anulēts 23. aprīlī. Joprojām nav atgriezta nauda un vairs neatbild uz e-pastiem.
Skatos, tagad ir akcijas – varbūt izdomājuši bankrotēt.
Pasūtījums: 364520.
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
14.maijā iegādājos velosipēdu savai 3,5 gadus vecajai meitiņai. Cena: 92,99€
15.maijā saņēmu ziņu, ka tieši šis modelis šobrīd nav pieejams, atsūtīja vairākus citus variantus, kur visi bija vismaz 50-60€ dārgāki. Atteicos, atbildes epastu nesaņēmu. Nākamajā dienā sūtīju sms un norādīto kontakttālruni, atbildi nesaņēmu.
19.maijā 9 min laikā veikalu centos sazvanīt 10 reizes uz četriem dažādiem mājaslapā norādītajiem nr. Divi no tiem neeksistē, divi “meta nost” un pārsūtīja uz balss pastkasti...
Baby Store - Krāpšana
7. maijā veicu pasūtījumu Baby Store. Pēc dienas man atzvanīja menedžeris un teica, ka, dziemžēl, tādas preces viņiem nav, piedāvāja atsūtīt uz epastu alternatīvas. Neviena no piedāvātām mani neapmierināja, un 9. maijā es pieprasīju anulēt pasūtījumu un atgriezt naudu. Pieprasījums bija anulēts tajā pašā dienā, un atsūtīta vēstule par to, ka nauda tiks atgriezta 14 dienu laikā.
Nākamajā dienā atkal zvana menedžeris un piedāvā naudu neatgriezt, bet paskatīties interesējošas preces citos veikalo...
Baby Store - Krāpšana
Diemžēl arī es esmu saskārusies ar BabyStore krāpniecisko darbību. No manis veiktā pasūtījuma 12 precēm saņēmu tikai 3- pārējās preces, bez mana akcepta vnk tikai piemeklētas IT KĀ alternatīvas. Cita firma, cita krāsa un tml..
Pasūtījumu nogaidīju apt. 2 nedēļas.Preci sūtīju atpakaļ, jo tas nebija tas, ko pasūtīju un par ko samaksāju naudu! Šobrīd gaidu naudas atgriešanu, ir jau pagājušas 14 dienas un tā nav atgriezta, ir pārkāpts Patērētāju Likums.
Diemžēl tikai vēlāk i-netā sāku meklēt...
BabyStore - Krāpšana
Jau gandrīz 2 mēnešus šis internetveikals neatgriež naudu par preci, kuru it kā var pasūtīt, bet kuras reāli veikalā nav. Veikals praktiski nav sazvanāms, uz e-pastu nav konkrētas atbildes. Nožēloju, ka nepainteresējos par šo bodīti pirms iepirkos. Domāju šeit darbiņš būtu bez tabu un Ptac. Pasūtījums 367190.
Baby Store - Slikts serviss
Pasūtīju preci caur internetveikalu, prece bija pieejama, uzreiz apmaksāju preci ar karti. Nākamajā dienā man uzrakstīja, ka prece nav pieejama un piedāvāja vai nu dāvanu karti, vai nu atgriezt naudu 14 dienu laikā. Palūdzu atgriezt naudu nākamajā dienā, jo man tā spēle ir jānopērk citā vietā. Bet saņēmu atbild, ka naudu pārskaitīs 14 dienu laikā. Ja prece ir beigusies, vai tad nav jāatzīmē internetveikalā? Ja jūs paņēmāt naudu, būtu godīgi, to uzreiz atgriezt, nevis izmantot to 2 nedēļas.
Baby Store - Netiek atgriezta nauda par preci
03.10.2024. Pasūtīju bērnu apavus Babystore internetveikalā (Pasūtījuma numurs #351337). Saņemot apavus, izmērs izrādījās mazāks, tāpēc apavus nosūtīju tajā pašā dienā atpakaļ pārdevējam. Pārdevējs informēja, ka apavi ir saņemti un nauda tiks atgriezta 14 dd laikā. Diemžēl līdz pat šodienai (19.05.2025.) savu naudu neesmu saņēmusi.
Baby Store - Krāpšana
Viņi pārdod preci, kuras viņiem nav pieejamas. Viņi par to ņem naudu un mēģina piedāvāt kaut ko citu, kas pat nav līdzīgs pasūtītajai lietai.Anulē pasūtījumu Naudu neatdod atpakaļ, pārtrauc atbildēt.Esiet uzmanīgi, neiekrītiet uz šo veikalu!
Baby Store - Krāpšana
Krāpšana un bezatbildīga attieksme!
25.04. pasūtīju 2 preces, 29.04. kurjers atveda tikai vienu. Sazinoties ar menedžeri, uzzināju, ka otrā prece nav pieejama un par viņu nauda tiks atgriezta. 8.05. atkārtoti rakstīju menedžerei, lai precizētu naudas atgriešanas termiņu, apsolīja līdz 12.05., rezultātā 14.05. nauda nav atgriezta un vairs neatbild uz vēstulēm.
#368929
BabyStore - Krāpšana, naudas izkrāpšana
Šeit jau reizi biju vērsusies ar šo situāciju, ka sūtīta 2024 rudenī sega, bet līdz šim brīdim nav atnākusi, ir zvanīts rakstīts, pieteikta naudas atgriešana, bet nekas nav saņemt līdz šīm brīdim 08.05.2025.
Pielikumā, ir pēdējā e pasta ziņa saņemtā, vairāk uz zvaniem, e pastiem nav reaģēts, pat tad kad dubultā tika pēc pieprasījuma prasīts bankas konts, kur atgrieztu naudu, lai arī visiem datiem būtu jābūt pieejamiem, kopš pasūtījuma veikšanas.
Ja tuvāko dienu laikā, jeb nākamajā nedēļā...
Baby Store - Krāpšana
Veicu pirkumu interneta veikalā babystore.lv, pasūtījuma numurs 366519. Pēc apmaksas saņēmu ziņu, ka pasūtītās preces nav pieejamas noliktavā, un man tika piedāvāts izvēlēties citas preces. Es atteicos no alternatīvām un lūdzu atgriezt samaksāto naudu.
Neskatoties uz vairākiem mēģinājumiem sazināties ar veikalu pa tālruni un e-pastu, atbildes nav saņemtas un nauda līdz šim nav atgriezta. Uzskatu, ka šī situācija pārkāpj patērētāju tiesības, jo prece netika piegādāta un pārdevējs ignorē...
Baby Store - Krāpšana. Neatgriež naudu
Krāpšana. Veicu pasūtījumu 08.03.2025. Summa itkā neliela 30€. 10 dienas nebija nekāda informācijā par pasūtījumu, būs, nebūs. Nekā. Pats rakstīju ēpastu. Atbildēja, ka prece vairs nav un noformēs naudas atmaksu. Šodien ir jau 29.04.2025. Joprojām nevar atgriezt naudu. Vairāk kārtīgi centos sazināties, bet uz telefonu neatbild un uz pēdējiem ēpastiem arī nav atbildes! Rakstīšu iesniegumu Ptac. Iesaku neko nepirkt no šī kantora!
AtrisinātaBaby Store - Krāpšana
Nedomāju, kad kādreiz savā dzīvē rakstīšu sūdzību, bet par šo veikalu neko labu nevar pateikt. 23.04.2025. Pasūtīju preci #368729 , 24.04.2025. Pazvanīja, protams, preces neesot, alternatīvi man nepatīk. Tagad viņus sazvanīt nevar, bet es vēlos atgūt naudu atpakaļ, ko pārskaitīju, par preci. Man tā nauda tagad ļoti vajadzīga, lai varu iegādāties jaunu preci.
AtrisinātaBabystore.lv - Briesmīga pieredze! Krāpšana par lielu naudas summu.
❗️Atsauksme par veikalu BabyStore — kategoriski neiesakām!
Mūsu pieredze ar BabyStore ir spilgts piemērs tam, kā pārdevējam nevajadzētu izturēties, īpaši pret topošajiem vecākiem. Mēs patiesi nožēlojam, ka vērsāmies šajā veikalā.
Mana sieva bija 9. grūtniecības mēnesī, un mēs vēlējāmies iegādāties bērnu gultiņu bez liekas gaidīšanas un piegādes, lai viss notiktu mierīgi un uz vietas. No visiem veikaliem mums vajadzīgā Ingvart modeļa gultiņa bija pieejama tikai BabyStore, gan tikai baltā krāsā...
BabyStore - ļoti slikts apkalpošanas serviss
Veicu pasūtījumu, pasūtot 4 preces. Izrādījās, ka 1 prece ir jāpasūta no ražotāja, līdz ar to, nācās daudz ilgāk gaidīt pasūtīja izpildi un piegādi, bet tas nekas. Saņemot pasūtījumu, tika konstatēts, ka 1 prece vispār nav atsūtīta (kaut arī rēķinā un sniegtajā informācijā babystore norādīja, ka ir izsūtīts) . Tālāk centos sazināties ar babystore: veicu vairāk kā 30 zvanus, rakstīju mājaslapas čatā (visu laiku parādās uzraksts, ka operatori ir pieejami) , rakstīju arī e-pastu. Vispār nekāda...
Baby Store - Krāpēji
Netiek atgriezta nauda par pasūtījumu jau divus mēnešus, un neatbild uz zvaniem. Nekad neizvēlaties šo veikalu. 364300
Baby Store - Preces nav, neatgriež naudu
Pasūtīju preci 17.03. nākamajā dienā tiku informēta, ka tādas preces viņiem nav, piedāvāja ko līdzīgu, bet to nevēlējos, lūdzu atgriezt naudu. Solījās naudu atgriezt 14 dienu laikā. pēc nedēļas e-pastā saņēmu vēstuli, ka pasūtījums anulēts. Pēc solītajām 14 dienām sāku interesēties kur ir mana nauda, tad pakāpeniski jautājumi pa vienam: kādi mani rekvizīti, kāds mans konta nr. utt, (šai visai informācijai būtu viņiem jābūt). Sekoja parastie e-pasti: Noskaidrošu, nākamajā dienā - nodošu grāmatvedībai utt., pēc tam vairs neatbild, sazvanīt nevar.
Pasūtījuma Nr. 365631