LV RU

AirBaltic

Air Baltic Corporation AS
www.airbaltic.com
Adrese: Starptautiskā Lidosta Rīga
Rīga Mārupes novads
Latvia - LV-1053
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: 90001100
+371 6 7207069
Fakss: +371 6 7207369
Informācija: Administrācija
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Ceļojumi  •  Aviokompānijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

2%
Sūdzības
113
Atrisinātas
0
Ar atbildēm
10
Apskatīt statistiku

AirBaltic - Sūdzības un atsauksmes

AirBaltic - Corona Vīrus - avio biļetes

Corona Vīrus - avio biļetes Ir iegādātas biļetes uz Itāliju kuru pārņēmis corona vīruss, diemžēl bija tāda nojauta bet zvanot apstiprinājis, Air Baltic ar prieku jūs vedīs uz slimību zemi taču biļetes neatcels un nemainīs, jūsu izvēle vai vēlaties vai nevēlaties lidot, Air Baltic ir nospļauties par jūsu veselību!

AirBaltic - 2 Biļetes vienam Pasažierim

2 Biļetes vienam Pasažierim Vienkārši esmu šokā! Cik nelaipni izturas airbaltic pret saviem klientiem. Kļūdas dēļ iegādājāmies ar paziņu vienlaicīgi biļetes lidojumam no Cīrihes uz Rīgu un atpakaļ. Tātad sanāca tā ka man ir divas biļetes uz vienu un to pašu lidojumu. Airbaltic naudu neatgriež jo tā ir Basic biļete. Lidojam uz bērēm. Airbaltic atgriež naudu tikai ja miris asinsradinieks. Esmu ļoti sarūgtināta par šādu attieksmi. Ar cieņu Sarmīte Ķīsele Šveicē.

AirBaltic - Attieksme, slikts serviss

Attieksme, slikts serviss Saskārāmies ar viszemākās kvalitātes servisu tā saucamajā nacionālajā aviokompānijā. Tātad, meitai bija nopirktas biļetes uz sas lidojumu, ko apkalpoja airbaltic. Uz biļetes nevienā vietā nebija norādes par to, ka reģistrēšanās lidojumam beidzas jau 40 minūtes pirms izlidošanas. Lidojot ar citām kompānijām parasti uz biļetes izdrukas viss skaidri ir norādīts, cikos izlidošana, cikos reģistrācija sākas, cikos beidzas. Ieradāmies lidostā aptuveni 11: 30-11: 35 (izlidošana 12: 20) iestājāmie...

AirBaltic - Neiecietība

Neiecietība Esmu sarūgtināta par airbaltic attieksmi. Purms kāda laika iegādājāmies biļetes priekš lidojuma ziemassvētkos. Pamanījām iespēju maksāt pa daļām. Tākā summa jau toreiz nebija maza, ilgi nedomājām un paņēmām dalīto. Sākumā viss bija ok samaksājām. Kā norādīts, līdz 3 maksājumam. Tredšajā maksājumā, kad maksājums bija jāveic 2 reiz vienā mēnesī neizsekojām un nesamaksājām pirms laika. Tākā neatnāca e-pastā atgādinājums un arī dēļ slikta interneta neaizgāja maksājums internetā, mūsu registrāciju...

AirBaltic - Pirkām biļetes bet mūs izmet ārā.

Pirkām biļetes bet mūs izmet ārā. Mēs aizbraucām uz kijevu (bet tad vēl bija wizairs) pēc tam kad braucām apakaļ bija migla tapēc mēs braucām ar air baltik bet viņi bija pārdevuši vairāk biļetes nekā vietas mēs samaksājām naudu 3 lidmašīnām un 1 autobusam.

AirBaltic - Cenu nesakritiba

Cenu nesakritiba Diemzel Airbaltic majas lapu cena nesakrit ar to, kad tiek bukotas biletes. Ir bijusas situacijas, kad pirms bilesu rezervesanas un rezervacijas veiksanas , pedejos solos bilesu cenas uzradas citas neka sakuma pasa majas lapa. Jaa, saprotu, cenas mainas lidz ar datumiem, sedvietu pieejamibu un tamlidzigi, tacu vareja jau but korektaki nevis nodarboties ar maldigu marketingu.

AirBaltic - Pazaudēta bagāža

Pazaudēta bagāža 2. septebrī veicu lidojumu ASV Kolumbusa-Atlanta-Parīze-Rīga (lidojums BT0694), Lidostā Rīga saņemot bagāžu konstatēju ka mana bagāža ir puslīdz aizvērta un bagāžā atrodas brīdinājums par bagāžas pārbaudi no tsa - transport security agency. Tika konstatēts ka no bagāžas pazudis sony srs xb 41 bluetooth skaļrunis. Saņēmu šādu atbildi. Sanāk ka neviens neuzņemas atbildību par manu bagāžu, arī pārvadātājs, un kāds kas ir veicis pārbaudi var vēsu prātu izņemt kaut ko no manas somas un neviens par to neatbild?

AirBaltic - Офигеть можно

Офигеть можно Летала на прямую несколько раз все было ок, полетела транзитом, вот тут ждал сюрприз. Купила билет Рига-Прага с транзитом в копенгагене уже при регистрации на рейс, второй билет предоставлен не был якобы по техническим проблемам, регистрация будет произведена в аэропорту, ну ок. В аэропорту риги девушку спрашиваю насчёт регистрации и билета, ответ - всё будет в копенгагеге. Прилетаю в копенгаген, рейс копенгаген-прага вылетает через 50 минут, пошла за багажом, думала нужно заново все...

AirBaltic - Bagāžas aizkavēšanās/klienta ignorēšana

Bagāžas aizkavēšanās/klienta ignorēšana 2019. gada 24. augustā plkst. 18:45 ar reisu BT246 Frankfurte-Rīga mans dēls lidoja mājup. Rīgas lidostā pēc plkst. 22:30 gandrīz stundas garumā dēls gaidīja savu bagāžu (KP92GK) un nesagaidīja... Kaut arī no paziņām bija dzirdēti šāda veida gadījumi, mūsu ģimeni līdz šim tas nebija skāris. Šīs sajūtas ir visai nepatīkamas (maigi izsakoties). Tālākā šīs problēmas atrisināšanas secība ir visnotaļ nožēlojama! No Vācijas pusnaktī mēs vecāki nevarējām sazvanīt ne lidostu Frankfurē, ne lidostu...

AirBaltic - Krāpšana

Krāpšana Izlasīju kad Airbaltic piedāvā biļešu iegādi,3 mēnešus iepriekš rezervējot. Maksāt var pa daļām. Nolēmu šo pakalpojumu izmantot. Bet izrādās kad ja tu ņem līdz dzīvnieku tad biļeti par daļām iegadieties nevar. Vai tas nav absurds. Pie ka vainīgs sunītis. Airbaltic ar vien vairāk zaudē reputāciju. Kauns un negods.

Airbaltic.lv - Please Choose

Please Choose Today at 7am my friend Anna Monteiro correia with her 2 y. O. Daughter supposed to have a flight to zurich with airbaltic (from zurich she had another flight with etihad to abu dabi) . The flight was canceled, due to the technical reason. Airbaltic offered anna to flight tomorrow with the same flight, at the same time (hope this time flight won't be canceled without prior notice!) , stay one day at the hotel with check-in at 2pm. And of course, they gave anna 2 vouchers for 20 euro. 20 eur for...

Aa AA 21.08.2019
Komentāri 9 Aviokompānijas

AirBaltic - Возмущены новыми правилами

Возмущены новыми правилами Больше десяти лет пользуюсь услугами авиакомпании Airbaltic, была в восторге от сервиса и всегда оставляла положительные отзывы и советовала друзьям и знакомым летать с Airbaltic, но к сожалению новые правила связанные с багажом и обращение персонала на стоике, оставили горький осадок. Гордость латвии превращается в компанию low-cost и это печально. Кто сейчас будет покупать шпроты и бальзам в Duty free? Никто! Потому что они обойдутся в 60€, как в моём случае. Моя ручная кладь весила 8кг...

AirBaltic - Slikts servis

Slikts servis 5 лет летаю этой авиакомпанией, но видимо после этого случая буду выбрать другую. При входе на борт всех просят взвешивать свою ручную кладь, что на много задерживает рейс, потому логично у людей с детьми и пакетами дюти фри все вещи не будут весить 8 кг, так как сам чемодан может иметь вес. Но компании аирбалтик на это все равно, они просили или платить 60 или выкидывать личные вещи пассажира. Более того они еще просили вытащить вещи из карманов и положить в ручную кладь. Билеты стоят не мало...

AirBaltic - Bagāžas aizkavēšanās/nozaudēšana.

Bagāžas aizkavēšanās/nozaudēšana. Atgriežoties lv no turcijas 04.07.19. Reiss bt7718 secinājām, ka nav bagāžas. Iesniedzām pieteikumu, ka pazuda mūsu bagāža. Mums lika saprast, bagāža palika antālijas lidostā un pāris dienās būs jau lv un mums atvedīs uz mājām. Katru dienu zvanījos un apmeklēju iedotu mājas lapu, lai redzētu, kas notiek ar mūsu bagāžu. Rezultātu nebija... Nepalīdzēja pagāžu saturu apraksts... Zvanoties uz arrival services numuru, aģenti solījās pārzvanīt, neredzot nekādus rezultātus par mūsu bagāžu, ne no...

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Pirku 4 biļetes uz reikjaviku ģimenes ceļojumam pusgadu iepriekš, plānots atvaļinājums. Ne maza summa. Iemaksāju 50%. 20 dienas pirms ceļojuma saņemu paziņojumu, mēstulēs, ka sakarā ar to ka neesmu samaksājis atlikušos 50% esmu zaudējis gan biļetes, gan naudu. Zvanu uz airbaltic, tieši to apstiprina, bez variantiem ko darīt. Jā, pirms pusgada pērkot ar maziem burtiņiem kaut kas tāds bija rakstīts. Milzīgs noslēpums kāpēc airbaltic atšķirībā no jebkura cita servisa, neņēma nākošo maksājumu...

AirBaltic - Slikts serviss!

Slikts serviss! Vairs nevēlos lidot ar šo aviokompāniju! Bija problēmas lidojot uz maskavu un ir arī lidojot atpakaļ uz rīgu - reiss aizkavēsies par 1h 25min! Man ir nopirkta biļete, lai pēc tam ar autobusu brauktu no rīgas uz valmieru, taču es neuzspēšu un līdz ar to biļete iet zudumā! Paldies airbaltic!

AirBaltic - Slikts serviss, bagaža bojajums

Slikts serviss, bagaža bojajums Никогда не летайте компанией Аирбалтик, сервис отвратительный. Если хотите долететь до места назначения с комфортом то забудьте об этом, кондиционеры дуют, в самолете холодно, пледов на всех нету, если вы не знаете латышский то обьяснятся придется явно на пальцах. При разгрузке сломали детскую коляску, компенсировали деньги и то часть денег за мало б/у коляску через месяц. Сервиса никакого. Это ужас.

AirBaltic - Krapsana

Krapsana Sabojāts ceļojums kurš vēl nav sācies!Iegādājos biļetes airbaktic kompanija.Dodos ceļojumā uz Sociem atradu tieso reisu šinī aviokompānija un nopriecajos.Devos tieši uz lidostu lai iegādātos biļetes,galējā summa bij' stipri lielāka nekā interneta,jo pievienojas pakalpojuma maksa-par vienu biļeti 15 eiro un PVN 43.46 par 3 biļetēm.Darbiniece mani nebridinaja par šādām izmaksām iepriekš!Labi to es biroju,negribēju bojāt sev atvaļinājumu.BET...kad mēģināju reģistrēties lidojumam izrādījās ka man...

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Nosūtīju savu bērnu ar airbaltic stjuarta pakalpojumu no Dublinas uz Rīgu, bet mans bērns netika nodots uzradītai personai un dokumenti tika adoti svešam cilvēkam. Mans bērns bija loti satraucies par situāciju. Pati atrada sagaidāmo personu. Beigas izrādījās, kad viņas pase tika atdota svešam cilvēkam, kurs ari sagaidīja tādu pasu stjuartes pavadīto bērnu. Pēc stundas bērns dabūja atgriezties lidosta, jo noskaidrojas kad nav pase pie sevis. Lidosta loti atvainojas, kad sajauca personas. Super:) pakalpojums

Ba Baiba 19.06.2019
Komentāri 0 Aviokompānijas

AirBaltic - Slikts servis

Slikts servis Забронировала билет и разбила на четыре платежа. Когда делала второй платёж нечаянно отправила его два раза. AirBaltic вернуть платёж отказались...Так обидно, ведь рассчитываешь свой бюджет, а они-- ну раз заплатили, то всё, как будто в 90 года вернулись

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes