LV RU

AirBaltic

Air Baltic Corporation AS
www.airbaltic.com
Adrese: Starptautiskā Lidosta Rīga
Rīga Mārupes novads
Latvia - LV-1053
(Juridiskā adrese)
Tālrunis: 90001100
+371 6 7207069
Fakss: +371 6 7207369
Informācija: Administrācija
Darba laiks: 9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00
9:00 - 16:00
slēgts
slēgts
Kategorija: Ceļojumi  •  Aviokompānijas
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

3%
Sūdzības
121
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
10
Apskatīt statistiku

AirBaltic - Sūdzības un atsauksmes

AirBaltic - Krāpšana

Krāpšana Airbaltic šobrīd pārdod neeksistējošus lidojumus, kad iegādājies biļeti, dažas dienas vēlāk atnāks e-pasts, ka lidojums ir atcelts, protams, tu vari rezervēt citu lidojumu, ja nu brīnuma kārtā izdosies sazvanīt aviokompāniju uz norādīto maksas tālruni. Jo uz rakstiskiem jautājumiem viņi vienkārši neatbild. Kad tomēr izdosies sazvanīt, izrādīsies visi lidojumi pēkšņi ir atcelti līdz 1.10.20 un varbūt vēl ilgāk! Nevienā momentā rezervējot biļetes netiek sniegta informācija, ka šie reisi vispār...

AirBaltic - Negodīga naudas atmaksas kartība

Negodīga naudas atmaksas kartība 2. Aprīlī atnāca ziņa par atceltu lidojumu. Aizpildīju anketu par naudas atmaksu un nosūtīju. Tika solīta naudas atmaksa 90 dienu laikā. Ta ka biju pirkusi biļetes ar dalīti maksājumu, tad jūnija sākumā atnāca paziņojums par otrā maksājuma termiņu. Sazinājos ar operatori, kādēļ nāk atgādinājums, ja reiss atcelts un esmu pieteijusies uz naudas atmaksu, man atbildēja, ja viss kārtībā. Kad pagāja 90 dienas un naudiņa vēl nebija, atkal zvanīju operatorei, neko īsti skaidru viņa neatbildēja, vien...

AirBaltic - Плохой сервис

Плохой сервис 8 августа должен был лететь в Амстердам рейсом BT617 в 07:45. Приехал из Вентспилса за 2 часа. При регистрации сообщили что рейс отменен ещё вчера вечером. По электронной почте присылали Veselības aizsardzības noteikumi, kas jāievēro ceļojot, а вот об отмене рейса не известили. Зря ездил в Ригу ночью.

AirBaltic - Par biļetes rezervēšanu pa tālruni tiks iekasēta papildu maksa par pakalpojumu

Par biļetes rezervēšanu pa tālruni tiks iekasēta papildu maksa par pakalpojumu Dostali Realjno, chto za kompanija?!Zvonish po telefonu, ne podnimajut trubku, za minutu plata 0.52 centa. Posle togo kogda oni minutu rasskazivajut o tom chto u nih pravila, i oni zapisivajut zvonok, i viberite jazik i esjo chto to, govorjat vse operatori zanjati i chto za ozhidanie operatora vzimaetjsa uzhe povishenaja plata! Oni chto ohreneli! Samoe debiljnoe chto rezervacii biletov na sajte net , chtob mozhno bilo oplatitj c techenie 24 chasov, toljko po telefonu uslugu pridostavljajut, i...

AirBaltic - Slikts serviss

Slikts serviss Labdien! Diemžēl šodien sanāca nokavēt lidmašīnu dēļ darbinieku nepareizas informācijas izsniegšanas. Kurš apmaksās biļeti? Kurš apmaksas papildus izdevumus, kas tagad jāveic dēļ cita transporta izmantošanas? Cilvēks bija jau stundu iepriekš klāt. Citās lidostās ir max kādas 20 min un ir jābūt. Šeit nez no kurienes ir 40 min? Kur par to ir rakstīts? Nu labi, par reģistrēšanās kavējumu samaksāja sodu. Tālāk darbinieks nosūta uz pilnīgi citu lidostas galu, kamēr dzird pa lidostas skaļruņiem...

AirBaltic - Kur ir mana nauda?

Kur ir mana nauda? Covid 19 dēļ man tiek atcelts kongress, kas bija vienīgais mērķis lidojumam. Sākuma to pārcēla uz jūliju, bet pēc tam atcēla pavisam! Ar visam kompānijām - nekādu problēmu, zinot kāda ir situācija, atgriez naudu! Vienīgi ar Airbaltic ir problēmas. Manu 148€ vieta man piedāvā atgriezt 35,50€, kas ir kautkads neizmantos lidostas nodokļus! Kas tas vispār par muļķībām? Kur ir mana nauda? 113€ atstās sev - neko sev dāvana, ne? Airbaltic - ka jums nav kauns? Jūs ēsta krāpnieku un zagļi! Tas lidojum...

AirBaltic - Atcelti lidojumi

Atcelti lidojumi Airbaltic man atcēla 3 lidojumus! Pie tam visi lidojumi manis rezervētajos datumus notiek (!) , respektīvi, lidojumi ir brutāli atcelti nevis vienkarsi piedāvāts mainit lidojuma laikus! Kad ieeju airbaltic mājaslapa lai atvertu savas rezervācijas un mainītu lidojuma laikus, vienmēr met ara error! Sanāk jāzvana uz maksas tālruni un vel papildus jātere nauda! Maksas tālrunim visu laiku aizņemta līnija, un par nenotikusi savienojumu, par katru minuti skaita 52 centi! Nekad dzīve vairāk neizmantošu airbaltic un ceru ka izputēs tā kompanija!

AirBaltic - Prāta čakarēšana un ignorēšana

Prāta čakarēšana un ignorēšana Iegādātas tika 2 biļetes Rīga-Berlīne-Rīga (28-30.marts). Pienākot martam, jau bija manāms, ka sākas covid epidēmija un prasījām vai nevar atgriezt naudu un atcelt ceļojumu ārpus kārtas. Diemžēl airbaltic nebija pretīmnākošs un teica, ka to nedarīs. Nolēmām pagaidīt ilgāk, jo redzot kā situācija gāja, bija manāms, ka reiss mūsu tiks atcelts un tad varēsim pēc visām eiropas regulām atgūt samaksāto naudu, jo pati aviokompānija negrib nākt pretim, kas ir saprotams no finansiālā skatu punkta...

AtrisinātaAirBaltic - Corona Vīrus - avio biļetes

Corona Vīrus - avio biļetes Ir iegādātas biļetes uz Itāliju kuru pārņēmis corona vīruss, diemžēl bija tāda nojauta bet zvanot apstiprinājis, Air Baltic ar prieku jūs vedīs uz slimību zemi taču biļetes neatcels un nemainīs, jūsu izvēle vai vēlaties vai nevēlaties lidot, Air Baltic ir nospļauties par jūsu veselību!

AirBaltic - 2 Biļetes vienam Pasažierim

2 Biļetes vienam Pasažierim Vienkārši esmu šokā! Cik nelaipni izturas airbaltic pret saviem klientiem. Kļūdas dēļ iegādājāmies ar paziņu vienlaicīgi biļetes lidojumam no Cīrihes uz Rīgu un atpakaļ. Tātad sanāca tā ka man ir divas biļetes uz vienu un to pašu lidojumu. Airbaltic naudu neatgriež jo tā ir Basic biļete. Lidojam uz bērēm. Airbaltic atgriež naudu tikai ja miris asinsradinieks. Esmu ļoti sarūgtināta par šādu attieksmi. Ar cieņu Sarmīte Ķīsele Šveicē.

AirBaltic - Attieksme, slikts serviss

Attieksme, slikts serviss Saskārāmies ar viszemākās kvalitātes servisu tā saucamajā nacionālajā aviokompānijā. Tātad, meitai bija nopirktas biļetes uz sas lidojumu, ko apkalpoja airbaltic. Uz biļetes nevienā vietā nebija norādes par to, ka reģistrēšanās lidojumam beidzas jau 40 minūtes pirms izlidošanas. Lidojot ar citām kompānijām parasti uz biļetes izdrukas viss skaidri ir norādīts, cikos izlidošana, cikos reģistrācija sākas, cikos beidzas. Ieradāmies lidostā aptuveni 11: 30-11: 35 (izlidošana 12: 20) iestājāmie...

AirBaltic - Neiecietība

Neiecietība Esmu sarūgtināta par airbaltic attieksmi. Purms kāda laika iegādājāmies biļetes priekš lidojuma ziemassvētkos. Pamanījām iespēju maksāt pa daļām. Tākā summa jau toreiz nebija maza, ilgi nedomājām un paņēmām dalīto. Sākumā viss bija ok samaksājām. Kā norādīts, līdz 3 maksājumam. Tredšajā maksājumā, kad maksājums bija jāveic 2 reiz vienā mēnesī neizsekojām un nesamaksājām pirms laika. Tākā neatnāca e-pastā atgādinājums un arī dēļ slikta interneta neaizgāja maksājums internetā, mūsu registrāciju...

AirBaltic - Pirkām biļetes bet mūs izmet ārā.

Pirkām biļetes bet mūs izmet ārā. Mēs aizbraucām uz kijevu (bet tad vēl bija wizairs) pēc tam kad braucām apakaļ bija migla tapēc mēs braucām ar air baltik bet viņi bija pārdevuši vairāk biļetes nekā vietas mēs samaksājām naudu 3 lidmašīnām un 1 autobusam.

AirBaltic - Cenu nesakritiba

Cenu nesakritiba Diemzel Airbaltic majas lapu cena nesakrit ar to, kad tiek bukotas biletes. Ir bijusas situacijas, kad pirms bilesu rezervesanas un rezervacijas veiksanas , pedejos solos bilesu cenas uzradas citas neka sakuma pasa majas lapa. Jaa, saprotu, cenas mainas lidz ar datumiem, sedvietu pieejamibu un tamlidzigi, tacu vareja jau but korektaki nevis nodarboties ar maldigu marketingu.

AirBaltic - Pazaudēta bagāža

Pazaudēta bagāža 2. septebrī veicu lidojumu ASV Kolumbusa-Atlanta-Parīze-Rīga (lidojums BT0694), Lidostā Rīga saņemot bagāžu konstatēju ka mana bagāža ir puslīdz aizvērta un bagāžā atrodas brīdinājums par bagāžas pārbaudi no tsa - transport security agency. Tika konstatēts ka no bagāžas pazudis sony srs xb 41 bluetooth skaļrunis. Saņēmu šādu atbildi. Sanāk ka neviens neuzņemas atbildību par manu bagāžu, arī pārvadātājs, un kāds kas ir veicis pārbaudi var vēsu prātu izņemt kaut ko no manas somas un neviens par to neatbild?

AirBaltic - Офигеть можно

Офигеть можно Летала на прямую несколько раз все было ок, полетела транзитом, вот тут ждал сюрприз. Купила билет Рига-Прага с транзитом в копенгагене уже при регистрации на рейс, второй билет предоставлен не был якобы по техническим проблемам, регистрация будет произведена в аэропорту, ну ок. В аэропорту риги девушку спрашиваю насчёт регистрации и билета, ответ - всё будет в копенгагеге. Прилетаю в копенгаген, рейс копенгаген-прага вылетает через 50 минут, пошла за багажом, думала нужно заново все...

AirBaltic - Bagāžas aizkavēšanās/klienta ignorēšana

Bagāžas aizkavēšanās/klienta ignorēšana 2019. gada 24. augustā plkst. 18:45 ar reisu BT246 Frankfurte-Rīga mans dēls lidoja mājup. Rīgas lidostā pēc plkst. 22:30 gandrīz stundas garumā dēls gaidīja savu bagāžu (KP92GK) un nesagaidīja... Kaut arī no paziņām bija dzirdēti šāda veida gadījumi, mūsu ģimeni līdz šim tas nebija skāris. Šīs sajūtas ir visai nepatīkamas (maigi izsakoties). Tālākā šīs problēmas atrisināšanas secība ir visnotaļ nožēlojama! No Vācijas pusnaktī mēs vecāki nevarējām sazvanīt ne lidostu Frankfurē, ne lidostu...

AirBaltic - Krāpšana

Krāpšana Izlasīju kad Airbaltic piedāvā biļešu iegādi,3 mēnešus iepriekš rezervējot. Maksāt var pa daļām. Nolēmu šo pakalpojumu izmantot. Bet izrādās kad ja tu ņem līdz dzīvnieku tad biļeti par daļām iegadieties nevar. Vai tas nav absurds. Pie ka vainīgs sunītis. Airbaltic ar vien vairāk zaudē reputāciju. Kauns un negods.

Airbaltic.lv - Please Choose

Please Choose Today at 7am my friend Anna Monteiro correia with her 2 y. O. Daughter supposed to have a flight to zurich with airbaltic (from zurich she had another flight with etihad to abu dabi) . The flight was canceled, due to the technical reason. Airbaltic offered anna to flight tomorrow with the same flight, at the same time (hope this time flight won't be canceled without prior notice!) , stay one day at the hotel with check-in at 2pm. And of course, they gave anna 2 vouchers for 20 euro. 20 eur for...

A AA 21.08.2019
Komentāri 4 Aviokompānijas

AirBaltic - Возмущены новыми правилами

Возмущены новыми правилами Больше десяти лет пользуюсь услугами авиакомпании Airbaltic, была в восторге от сервиса и всегда оставляла положительные отзывы и советовала друзьям и знакомым летать с Airbaltic, но к сожалению новые правила связанные с багажом и обращение персонала на стоике, оставили горький осадок. Гордость латвии превращается в компанию low-cost и это печально. Кто сейчас будет покупать шпроты и бальзам в Duty free? Никто! Потому что они обойдутся в 60€, как в моём случае. Моя ручная кладь весила 8кг...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes