Wolt
Adrese: |
Arkadiankatu 6 Helsinki Finland - 00100 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 |
Kategorija: | Pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Adrese: |
Arkadiankatu 6 Helsinki Finland - 00100 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Darba laiks: |
9:00 - 18:00
9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 9:00 - 18:00 |
Kategorija: | Pakalpojumi |
Sociālie tīkli: |
Это не про сервис, это про культуру. Интересно знать, курьеры азиатского происхождения знакомы с правилами дорожного поведения в Латвии? Столкнулась с ситуацией, когда при посадке на улице Кр.Барона в трамвай пассажиры были уквально протаранены курьером Wolt на мопеде.Он не только не остановился, для того чтобы не мешать высадке-посадке поссажиров, но и нагло пер через толту людей наезжая на них. При попытке сделать замечание, получила средний палец кверху.
Wolt kurjeriem jāmācās satiksmes noteikumi un pieklājības normas! Šodien viens tāds brašulis ar velo šķērsoja Tērbatas ielu un pēdējā mirklī iespraucās pie luksofora stāvošajos gājējos, pie kam nolamāja manu mammu, kurai ir pāri 80 ar pretīgiem krievu lamuvārdiem. Nez cik paēduši un laimīgi būs tāda ēdiena saņēmēji? Man tāds serviss nav vajadzīgs un es nez vai Woltu izvēlēšos. Nevienu reizi neesmu manījusi rupjību no indusu u.c. ārzemnieku kurjeru puses (kaut arī manevrēšana pa ielām un ietvēm ir gana pikantas).
Šodien mēs nesaņemam mūsu pasūtījumu.
Viņš ne bija piegādāts kurjera dēļ.
Diemžēl operators atteicās sazināties ar kurjeru.
Nauda netika atmaksāta atpakaļ, tātad bija faktiski nozagta.
Uzrakstījām iesniegumu PTAC.
Atsauksme ir brīdinājums.
Добрый день! Ваше приложение и компания обманывает, не соблюдает условия, а работники вашей компании отказываются помочь! Я пригласила своего друга в wolt, используя реферальную программу, получив за это бонусы. Но, к сожалению, этими бонусами воспользоваться не могу. Пишет «не удалось обработать карту», то есть просто заблокировали возможность пользоваться честно заработанными бонусами. Оператор службы поддержки сказал, что с моей стороны не были выполнены условия - я прочитала ваши условия и...
Starp pēdējiem 10 pasūtījumiem:
1. Pasūtījuma kavēšanās vairāk kā 1.5 stundu, pēc kā darījuma atcelšana. Attālums līdz ēdināšanas iestādei 2.5 km.
2. Nākamais pasūtījums pēc augstāk minētā - kavēšanās vairāk kā 60 min. Virs parastā laika.
(likumsakarīgi neizmantoju šī uzņēmuma pakalpojumus vairāk kā 3 mēnešus... Tad nolēmu atkal pamēģināt...)
3. Pasūtījums no ēdināšanas iestādes, kas ir kilometra attālumā - kavēšanās vairāk kā 30 min. Virs parastā un sākumā aprēķinātā piegādes laika. Ar...
Sveiki.
Gribu brīdināt visus esošos un topošos sadarbības partnerus ar 'wolt". Uzmanieties ja izvēlaties šo kompāniju ka pamata darba vietu, viena dienā varat būt ļoti pārsteigti kad bez iemesla tiek atslēgts konts. Kādreiz likās ka progresīva kompānija, bet darbinieku nekompetencē pieradīja pretējo.
Ļoti nepatīkamā situācija, neapstrādā pasūtījumu laicīgi pasūtījuma laiks dēļ tā par 40 minūtēm ilgāks, vēlāk operators kas raksta Saka ka viņu kļūdas dēļ kavējas, vēlāk zvana kurjers kas aizbraucis uz citu adresi izrādās, bet operators turpina melot ka pasūtījumu nodod apstrādei, itkā kurjeri dodos pakaļ sūtījumam bet patiesībā kurjers maldās. Krāpnieku kantoris, meļi
Tā kā ne reizi rakstot Wolt pa taisno un aizpildot anketas, izsakot savu neapmierinātību. Ne reizi ne man ne citiem kurjerpartneriem netika atbildēts uz šādiem jautājumiem, kā arī wolt's visu dara tieši otrādi.
Šī sūdzība ir vairāk piesardzība tiem, kuri domā par sadarbību kā kurjeri ar woltu.
1. Pirms apmēram pusgada bija anketa, par to vai jāpieņem jauni kurjerpartneri, zinu, ka visi ar kuriem sarunājos atbildēja ka nē.
Mārketinga daļa neprot izprognozēt pasūtījumu un kurjeru daudzumu...
Pasūtījām ēdienu un tas atnāca pilnīgi auksts, vajadzēja sildīt mikrenē, normāli klātienē tev būtu atmaksājuši naudu atpakaļ vai atveduši jaunu ēdienu, kas vismaz ir silts. Un pasūtījums arī nebija nekāds lētais. Bet tā vietā viņi atsūta vienu bezmaksas piegādes tokenu. Malači, labs serviss! Nekad vairs te nesūtīšu, izvēlieties labāk Bolt Food!
Mums ir pēdiņās, ļoti laipni un forši kurjeri kuri atļaujas nozagt pārtiku no maisiņa kurš ir jāved klientam.. Un protams uzskata kad wolt kurjers nav vainīgs, lai gan ir nozadzis no klienta ēdienu. Kurjers pazvanīja pie durvīm nolika maisiņu un pat nepaspējām pieiet pie durvīm kad kurjers jau bija noskrējis lejā.. Šī ir pēdējā reize kad kko sūtu no wolt.. 😡
Pirmo reizi rakstot Wolt Support atbildi saņēmu pēc vairāk kā divām stundām.
Otro reizi atbildi saņēmu pēc 30 minūtēm.
Restorāni turpina pārdot drausmīgas kvalitātes ēdienu, bet wolt vienkārši pieliek atlaidīti.
Vakance stāv jau divus mēnešus portālā, bet kādu iemeslu dēļ pat ar atbilstošu pieredzi, gan man, gan manai paziņai atteica, atsūtīja vienādus e-pastus par to, ka neesam lucky.
Laikam pārāk smags darbs likt zilas sirsniņas pie teksta, tik smags, ka cilvēkam divu stundu laikā nevar...
Sliktākais serviss.
Pasūtījām lido damme vakariņas, pēc 2h gaidīšanas (pa starpām mēģinot sazinaties ar klientu servisu, kur vispār ir nulle, jo atbildi nesagaidījām) mūsu pasūtījums tika atcelts!
Nekāda paskaidrojumā, nekāda iniciatīva no klientu servisa situāciju labot. Vilšanās!
13. Jūlijā caur wolt aplikāciju no rimi ostmala tika pasūtīta pārtika. Nauda (ap 30 eiro) tika iekasēta caur wolt aplikāciju, bet pasūtījums uzreiz atcelts un nepiegādāts.
Klientu apkalpošanā solīja naudu atmaksāt, bet 4 dienas jau pagājušas: ne pārtikas, ne naudas.
Uzmanīgi ar viņiem: vai nākamreiz var viņiem uzticēties?
Wolt reklāmas dēļ, ka Pastot 2 B&J saldējuma pintes, 3. Daujam dāvanā, kompānijā nolēmām pasūtīt saldējumu filmu vakaram no Home Of Ice Cream. 3 saldējumu vietā atnāca tikai divi, un kad klientu atbalstam jautāju, kas par lietu, tika atbildēts, ka saldējumi konkrētajā restorānā esot beigušies, un esot bijis jāpasta īpašais jautājums.
Uz jautājumu - kā es to pasūtot varēju zināt (izmantoju vienu no restorāniem, uz kuriem veda reklāmas links) , un kāpēc, neviens pirms pasūtījumā izpilde...
Veicu pasūtijumu wolt, diemžēl restorāns to tehnisku iemeslu dēļ atcēla. Nauda tika rezervēta un tā arī palika (vēl šo ziņu rakstot ir rezervēta) un jāgaida 14 dienas līdz banka automātiski to atcels.
Drausmīgākais klientu atbalsts kāds var būt, rāda ar pirkstu uz banku un attaisnojās, ka neko nevarot izdarīt. Nekas netika atrisināts un arī netiks atrisināts no viņu puses.
Neiesaku viņus izmantot nevienam, jo ar šādu problēmu varat sastapties un tad gaidīt kad naudu atgriezīs mēnesi.
Vel...
Ezītis miglā un wolt kombinācija nedarbojas korekti! Restorāns Ezītis miglā atsakās no viņu vainas, taču wolt sevi pozicionē kā tikai starpnieku un nav atbildīgs par ēdiena kvalitāti - lielisks risinājums! Neviens nav atbildīgs par ēdienu, kas nebija ēdams (pat bīstams veselībai, jo nebija pietiekami apstrādāts termiski) ! Rezultāts - naudas izšķiešana, bez-rezultāta skaidrošanās ar wolt darbiniekiem un ēdiens miskastē. No wolt nesaņēmu pamatotu skaidrojumu, bet gan daudz ieteikumu...
Šodien pirmoreiz nolēmu izmēģināt wolt aplikāciju, pasūtīju cancan picu, apmaksāju pasūtījumu, saņēmu apstiprinājumu, ka 50-60 minūšu laikā tiks piegādāts. Nogaidīju 80 minūtes, uzrakstīju viņu atbalstam, kāpēc vēl nav atvests, uz ko saņēmu atbildi, ka mans pasūtījums ir atcelts stundu atpakaļ. Naudu atgriezīšot kontā 10 darba dienu laikā un vienīgā izeja ko viņi redzot ir veikt jaunu pasūtījumu. Ne atvainošanās, ne kāds paziņojums par to ka pasūtījums atcelts, pilnīgi nekā. Nevienam neiesaku...
Labdien. Sūdzība ir par firmas wolt darbiniekiem, kuri neprot valsts valodu un pat arī krievu valodu. Kad tiek viņiem aizrādīts par likumu pārkāpšanu un pieklājības normu neievērošanu, tad viņi kļūst agresīvi. Par to jau arī rādija tv. Kā var strādāt apkalpojošā svērā nezinot valsts valodu, tas ir likuma pārkāpums. Vai viņiem ir uzturēšanās atļaujas? Vai viņiem ir darba atļaujas? Vai viņi ir darba līgums ar wolt? Vai ir covit'19 test? Kur skatās imigrācijas dienests? Valsts policija? Darba...
[!] briesmīga attieksme!
Atved plikus griķus ar kāpostiem un beigās klients ir vainīgs, jo leksika neesot ok! Tas, ka jūsu kurJeri ir imigranti, kuri nezina vispār nevienu valodu (ne lat, ne eng, ne rus.. Izņemot dzimto protams – rumāņu piemēram) un kuriem ir jānāk pusceļu pretī – lai saņemtu ēdienu ir mana tolerAnce (jo nav jēgas runāt ar viņiem, cilvēki nespēj nodrošināt servisu, bet es savukārt eju pretī) ! Jūsu tolerAnce savukārt = 0.
Sveicini jūsu "brīnišķīgajam” serviss botam egijai...
Sveiki, kamēr atrados ceļojumā kolēģis ieteica uztaisit wolt kontu promo kodu par, kuru es dabūtu 7eur nost no pirkuma padomāju, ka izklauas labi un uztaisīju profilu kamēr atrados ārzemēs un nodomāju, ka pēc 4 dienām izmēģināšu, kad būšu Rīgā.
Pienāca tā diena, kad nodomāju pasūtīšu uz darbu ēdienu ar šo atlaidi. Pasūtījumu pieņēma kurjers aizbrauca līdz lido un tik tālu viss bija ok, bet tad parādījās, ka pasūtījums ir veikts un neviens man neatveda ēdienu uz darbu, manu profilu nobloķēja...