Prof.lv

Uniserviss SIA
Adrese: Ganību dambis 25D
Rīga
Latvia - LV-1005
(Juridiska adrese)
Tālrunis: +371 67672222
3 716 767-22-22
Darba laiks: 7:30 - 18:30
7:30 - 18:30
7:30 - 18:30
7:30 - 18:30
7:30 - 18:30
8:00 - 16:00
slēgts
Kategorija: Būvniecība
Sociālie tīkli:

Uzticības reitings

19%
Sūdzības
20
Atrisinātas
1
Ar atbildēm
12
Apskatīt statistiku

Prof.lv - Sūdzības un atsauksmes

Prof.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Ieradāmies veikalā Prof, ganību dambī, paaicinājām pārdevēju, lai pateiktu ko vēlamies utt. Pārdevējs atbildēja, ka lai visu pasūtam caur interneta veikalu un tad atgriežamies atpakaļ veikalā, lai saņemtu preci. Jautājums-priekš kā vajadzīgs veikals? Slēdziet ciet veikalu un darbojaties kā interneta veikals. ! Pretīga attieksme un veikala sistēma! Pirmo reizi ko tādu redzu!

M Moo06 08.11.2023
Komentāri 0 Būvniecība

Prof.lv - Preces nepiegādāšana, neinformēšana par piegādēm, nav iespējams sazvanīt

Preces nepiegādāšana, neinformēšana par piegādēm, nav iespējams sazvanīt Veicām pasūtījumu prof.lv lapā apmaksājām sūtījumu, nesaņēmām nekādu informāciju par piegādēm, pagāJusi jau vairāk kā nedēļa, sarakste e-pastā švaka, sazvanīt nav iespējams vispār. Noteikti neiesaku šo kantori nevienam, ļoti zems līmenis. Uztaisīta pasūtījuma izsekošanas funkcija lapā, bet tur tik nomainījās uz pasūtījuma izpildi, kas stāv jau nedēļu, uz epastu neatbild par piegādes termiņiem, vai kādu konkrētu turpinājumu.

Prof.lv - Paldies

Paldies Labs serviss, ātra apkalpošana, tūlītējas atbildes uz jautājumiem neskaidrību gadījumā. Personīgi? Uzsist uz pleca:) biju pasūtījis infrasarkano pirti. Varbūt dienu vēlāk atnāca, bet principā slavēju ātro servisu un kontaktu. Sveiciens komandai: d

V VDr 13.09.2023
Komentāri 2 Būvniecība

Prof.lv - Paldies

Paldies Paldies liels prof.lv komanda un īpašs paldies iet menedžerim (aizmirsu viņa vārdu, bet sēž pie pirmā galdiņa, ar tetuvejumiem), ļoti patīkami apkalpoja, izrādīja interesi, ļoti labi nokonsūltēja, pat palīdzēja iekraut transportā preci. Viennozīmīgi atgriezīsimies. Paldies liels menedžerim no pirmā galdiņa

Prof.lv - Slikts serviss, nauda nav atgriezta

Slikts serviss, nauda nav atgriezta Когда заказывали товар, показывалось что товар прямо сейчас есть в остатке на складе, заплатили. Неделю заказ без движения. После звонка в магазин, к слову дозвониться очень трудно, не берут трубку, оказалось что одной позиции нет и будет только через полтора месяца. Предложили доставить те позиции, что есть в магазине, а за отсутствующие вернуть деньги. Так вот денег до сих пор нет, на звонок сказали вам перезвонят - не перезвонили. Написала письменно вопрос где деньги - ни ответа ни денег. За две недели денег так и не вернули и ответа никакого не дают!

Prof.lv - Slikts serviss, informācijas trūkums

Slikts serviss, informācijas trūkums Viss sākās ar to ka pasūtīju viņu internetveikalā materiālus, atnāca apstiprinājums, ka pasūtījums ir saņemts un apstiprināts, veicām apmaksu par materiāliem bet nekādu informāciju vairāk kā nedēļu nesaņēmām. Līdz paši sazinājāmies ar prof, izrādās ja mēs vēloties saņemt savus iegādātos materiālus esot jābrauc tiem pakaļ pašiem pie ražotāja, vai arī viņi atvedīs bet gandrīz par 2 reizēm dārgāk nekā internetveikalā piedāvāja, jo "itkā viņiem esot šiem materiāliem vēl jābrauc pakaļ". Nācā...

Prof.lv - Krāpšana

Krāpšana Проходите мимо этого сайта. Сроки по доставке для заманивания клиента. Работают по предоплате. Заказал посудомойку, повелся на быстрые сроки доставки. На момент заказа товара, ждать нужно было 4 дня, прошло 8. По телефону говорят «товар на складе мы узнаем и перезвоним вам» и так уже третий день. Вообщем не связываетесь с этим интернет магазином. Нервы дороже.

Prof.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Laiks ir mūsu sabiedrotais, jo ilgāk gaidām sakām saprāt ka kautkas nav kartība. Ticiet man tā ir laika kavēšana. Solīja pasūtījumu izpildīt 10 dienu laika bet ir jau pagājušas divas nedēļās un saņēmu pirmās atbildes (izsakām atvainošanos par radušos situāciju. Kā varam jums palīdzēt?)

AtrisinātaProf.lv - Prece atgriezta , naudu veikāls neatgriež

Prece atgriezta , naudu veikāls neatgriež 29.12.2022. Nopirku tvaika gludināšanas sistēmu (Stramone Pro 2000) par 273.98 eiro. Atvērot preci tika konstatēts ka gludeklim trūkst detaļas (spec. Pakaramais (bez pakarama nav iespējams izmantot gludekli) . Prece tika atgriezta 02.01.2023. (pirmaja darba diena) . Veikāla darbieniks solīja, ka nauda tiks atgriezta 7 dienu laika. Šodien ir 23.03.2023. Sazvanīt veikālu diezgan grūti un uz e-pastu viņi neatbild. Šodien pieņemu lēmumu un beidzot iesniedzu sūdzību uz ptac, kopā ar pavadzīmi...

Prof.lv - Krāpšana

Krāpšana Pasūtīju epilatoru internetveikalā, kurjeram atvedot, konstatēju ka prece neatbilst aprakstam, akumulatora vietā tas darbojas tikai no vada. Pieteicām atgriešanu un nākamajā dienā atvedām uz veikalu, tur nosūtīja pie ļoti nelaipnas un ar dzīvi neapmierinātas pārdevējas liānas. Šī persona tik atkārtoja, ka higiēnas preces, atvērtas nepieņem atpakaļ, bet tas ka neatverot kastīti preces apraksta kļūdu nevar konstatēt šai bija pofig... Šī ir pēdējā reize, kad ko pērku šajā veikalā...

Prof.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Заказали ламинат 2 цветов через интернет, специально ехали из другого города. На выдаче показали там стоит, забирайте, накладная будет выслана на электронную почту. Дома оказалось, что одного ламината меньше, другого больше. Писала, не отвечали, звонила, сразу в ответ а как вы смотрели, когда забирали. Потом ладно пришлите фотографии. Выслала, написали с вами свяжется наш коллега, чтобы договориться как поменять. Ждём вторую неделю. Постелили, что было (( Компания видно не заинтересована в клиентах, покупать там больше ничего не будем, хотя ремонт в самом разгаре.

Prof.lv - Servisa un piegādes kvalitāte

Servisa un piegādes kvalitāte Interneta veikals, kurā iegādātās preces nepiegādā pilnā komplektācijā, jau mēnesis apkārt, kopš dienas, kad samaksājām rēķinu, piegādes laiks iekavējās par 2 nedēļām un remonts dīkstāvē tikmēr.. Solīja trūkstošo atvest dažas dienas vēlāk, bet bez rezultātiem.. Grūti sazvanāmi, kad tomēr izdodas jēga maza, jo solījumi noskaidrot un atzvanīt nepiepildās. Nesaprotam, vai dabūsim preci vai vismaz naudu atpakaļ. Šķiet visu klientu servisu tur kopā divi cilvēki, kas noveļ atbildību viens otram un klients joprojām sēž palicis bešā un nesapratnē, kā vadīt būvdarbus uz priekšu.

Prof.lv - Cilvēku mānīšana, slikts serviss

Cilvēku mānīšana, slikts serviss Pasūtīju-apmaksāju preci interneta veikalā prof.lv. Piegādes termiņa pēdējā dienā saņēmu sms, ka prece nav pieejama. Kaut pasūtīšanas brīdī interneta veikalā rādīja, ka pieejamas vairāk kā 10 preces. Atbildēja, ka nauda tiks atgriesta 2 darba dienu laikā. Šobrīd ir pagājušas 2 nedēļas, nauda nav atgriezta! Attieksme nelaipna, par naudas atmaksu pūš pīlītes - Sola, bet neatgriež. Būs jāraksta bankai iesniegums par maksājuma apstrīdēšanu. Naudas summa liela. Silti neiesaku šo kantori!

J Juris 20.01.2023
Komentāri 0 Būvniecība

Prof.lv - Обман потребителя по срокам доставки.

Обман потребителя по срокам доставки. Сделал заказ у них на сайте 02.01.22. При заказе были указаны сроки доставки 04.01-06.01. По итогу заказ получил 10.01. Если бы они сообщили мне и сказали, что есть определённые трудности с выполнением сроков доставки то ладно. Но они этого не делают. Вот такое отношение к клиенту. Я считаю, что это обман потребителя.

Prof.lv - Piegāde, attieksme

Piegāde, attieksme Ja kāds paļaujas uz piegādes laikiem plānojat darbus tad iesaku pašiem braukt pēc preces, bet tad apsveriet labi vai šī būtu izsta vieta kur iegādāties, jo piebraukšana ir sarežģīta ar lielgabarīta transportu un reizēm zemāka Cena neatmaksājas list Rīgas centra. Izmēģināju piegādi uz adresi, 3dienu vieta gaidījām 9 dienas, sarežģījumi viss visādi, šoferis, transports laikam, kas nāca prata tāds attaisnojums, bet visticamāk kontrole ko izdomāt, jo paceļot met nost, pēcāk atzvana menedžeris ar jau attaisnojumu, kamdēļ ne šodien, bet rit 😂

Uniserviss SIA/ Prof.lv/ - Slikts serviss, attieksme pret klientu

Slikts serviss, attieksme pret klientu Pasūtīju 24.02.2022. Lielgabarīta preci / bruģi / 25m2, sazvanīju, jo bija nepieciešama piegāde uz liepāju. Atbildēja, ja, kā tā būs lielgabarīta prece un piegāde būs ar dsv kurjeru. Piekritu. Nekavējoties visu apmaksāju. Iepazīstoties mājas lapā, ir visa nepieciešamā informācija, par piegādes izmaksām. Sarunājām, ka 28.02. 2022. Iespējama tik veikta piegāde, bet vakarpusē. Un 28.02. Dienā sākās diskusijas par piegādi, ka man jānodrošina izkraušana ar manipulatoru, ja nevaru to nodrošināt, tad...

Prof.lv - Slikts klientu serviss

Slikts klientu serviss Ļoti slikts klientu serviss! Klientu konsultants uz jautājumiem par izvēlētā būvmateriāla niansēm atbild tā, it kā būtu iztraucēts atpūtā. Neatsaucīgi konsultanti, nekvalitatīva komunikācija. Veikto pasūtījumu internetā "apstrādā" jau divas darba dienas, neviens nav sazinājies ar mani. Prof.lv salukis - ātra piegāde objektā, neatbilst patiesībai. Strādā ļoti lēni, neprofesionāli un neieinteresēti!

Prof.lv - Ļoti slikts klientu serviss

Ļoti slikts klientu serviss Klientu serviss ļoti slikts, konsultācijas pa tālruni par materiāliem sniedz tā, it kā traucētu prof.lv konsultantiem atpūsties. Lūdzu izskaidrot nianses par preci, lecīgā tonī man tika norādīts, lai prasu savam meistaram, konsultantiem neesot laika atbildēt uz jautājumiem. Internetā veiktā pasūtījuma apstrāde ilgst jau otro darba dienu. Slikts serviss.

Prof.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Ļoti sarūgtināja šī vissnotaļ jaukā un informatīvā (vismaz internetā) veikala menedžeris gints kuzņecovs (ar maziem burtiem tādēļ, ka acīmredzot mazs cilvēciņš) t.27885310, kad pasūtīju preci par 1200 euro, šī persona bija, visnotaļ laipna, pasūtīju arī piegādi, bet kad, ar pašu pieļautu kavēšanu, par ko es pat neizteicu pretenzijas, preci piegādāja, tika paziņots, ka izkraut šo preci tieši pie viņu pašu mašīnas borta, nevis kur nest, viņi netaisās, pretējā gadījumā viņi ar jau manis apmaksāto...

Prof.lv - Slikts serviss

Slikts serviss Всем доброго дня, позвонил в понедельник 29.05.2017 по поводу газонокосилки AL-KO Classic 5.17 SP-B Plus (4 in 1) (119792) спросил есть ли на месте на что мне ответили что да есть на месте и за мной её зарезервируют. При этом на других сайтах надо ждать как минимум 3 дня, удивился что такой хороший сервис. Приехал правда в среду 31.05.2017 с деньгами за газонокосилкой и попросил перед тем как заплатить деньги осмотреть газонокосилку на что мне ответили что у них не магазин и осмотреть вещь...

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes