Adrese: |
Zemitāna iela 6 Rīga Latvia - LV-1012 (Juridiskā adrese) |
---|---|
Tālrunis: | +371 63031001 |
Kategorija: | Tirdzniecība • Apavi |
Sociālie tīkli: |
NS King - Sūdzības un atsauksmes
NS King - Krāpšana, slikts serviss
Skatos ka tiek dzēsti komentāri, atkārtota sūdzība par drausmīgu servisu, kad kasieres pēc labošanas kad tiek nodoti apavi neatdod pirkuma čeku, un kad tiek atgriezti no labošanas pēc apmēram 2h atkal apavi saplīsusi. Ja vēlreiz tiks dzēsts komentārs vērsīšos jau citas instances.
NS King - Krapsana,slikts serviss
Nopirku kurpes,nakosaja diena jau saplisa siksnina,uzreiz aiznesu uz to pasu veikalu lai salabotu.uzrakstiju pieteikumu par labosanu 5augusta,tikai pec 2nedelam sanemu zinu kad ir gatavas un var iet pakal.nepagaja ne 2h ka atkal ta pati kurpe saplisa.ta ka jau veukals bij ciet nakosa diena nesu atpakal.lieki piebilst kad pardeveja pat neatdeva ceku pec pirmas labosanas reizes.kad otreiz gaju nodot lai salabo.pardeveja atbildeja kad bez ceka neko nevar pieteikt kaut ari vina panema pirmaja reize ceku un neatdeva atpakal vismaz ta kopiju.velos lai atgiez naudu vai versiso policija.
NS King - Nemaina apavus
Lūdzu neiegādājaties apavus šajā firmā, tas ir pilnīgs trakums. Itkā garantiju Sola, bet nekad nav samainīti zābaki, jo pasaka, ka tā nav ražotāja vaina. Ja zābakiem kapei plastmas iznācis no auduma un rīvē kāju līdz asinīm, vai tiešām viņi neņem vainu uz sevi un nevar samainīt?
Veikala vadītājas komentārs: jūs varējāt zābakus pirms pirkāt panēsāt un saprast, vai rīvēs.
Vai man tiešām būtu 1 mēnesi jāstaigā pa veikalu ar zābakiem, kamēr norīvēs?
Priekš kam, tad garantija 2 gadi!...
NS King - Bojāta prece
01.10.2022 iegādājos rudens zābakus. 10. Oktobrī konstatēju, ka zābakiem iekšpusē zole ir saplīsusi.. 12.10 aizejot uz veikalu, vēlējos samainīt kaut vai pret tādiem pašiem vai Cenas ziņā vienādā vērtībā apavus, uz ko man atbildēja, ka tā nevar.. Varot tikai aizpildīt prasījuma pieteikumu un 15 darba dienu laikā tas tiks izskatīts un sniegta atbilde. Man šī veikala attieksme liekas nesaprotama un neforša.. Vai tiešām man tagad jāgaida gandrīz mēnesis, lai tiktu pie sev vēlamajiem apaviem, ja ir...
NS King - Slikts serviss
22. Septembrī iegādājos rudens zābaciņus. Nostaigājusi ar tiem esmu labi ja divas nedēļas. Jau trešo dienu nēsājot ievēroju, ka viena zābaka iekšpusē siltinājums nāk nost, tā vietā ir izveidojies burtiski caurums. kā arī zābaki krāso zeķes, tās vienkārši ir melnas. Vēl pēc nedēļas otram zābakam atlīmējās zole. Cerot uz atsaucību un jēdzīgu problēmas risinājumu, nosūtīju viņiem epastu un aprakstīju situāciju, kā arī pielikumā pievienoju čeku un fotogrāfijas ar radušies defektiem. Man tika...
NS King - Pretīga attieksme pret klientu
Atradām apavus bērnam interneta veikalā un nolēmām doties uz veikalu klātienē tos iegādāties. Mūs sagaidīja ļoti nelaipna pārdevēja. Apskatot asortimentu sapratām ka tos apavus nevaram atrast un jautājām pēc palīdzības pārdevējai. Izstāstījām savu problēmu uz ko man atbildēja diezgan rupji ka vajagot apavu kodu, kodu atradu paradīju. Pārbaudot man pateica apavi ir bet lūk uz paletes un šodien viņu nepakos vaļa, lai arī līdz darba laika beigām vēl biją 2 h un klientu arī bij maz. Es piedāvāju...
NS King - Slikta kvalitāte un serviss
Ļoti nekvalitatīvi apavi. Tika nopirkti rudens puszābaki, pēc mēneša tika konstatēts, ka virsāda ir bojāta, jo vienkārši lobās nost abiem zābakiem. Atnesām uz veikalu, arī dažādu filiāļu pārdevējas aplūkojot teica, ka tas noteikti ir brāķis, uzrakstījām iesniegumu, pēc mēneša saņēmām atbildi, ka zābakiem bojājumi radušies ekspluatācijas laikā (pieminēšu, ka tie tika lietoti saudzīgi, no mājas līdz mašīnai un atpakaļ) . Protams apavus nesamainīja, davānu karti neiedeva. Tādēļ 2 gadu garantija ir tikai formalitāte, kas savu tiešo uzdevumu nepilda.
NS King - Pretīga attieksme un serviss
Pretīga uzvedība un šausmīgs serviss. 12.03.2022 nopirku 4 apavu pārus. 2 vis kārtībā, bet divi bija brāķēti. Pagāja tikai viena nedēļa. Pirmiem zābakiem atlīmējās uz pusi zole, otriem arī sāk atlīmēties. Devāmies atpakaļ uz veikalu ar sūdzību, mums iedeva aizpildīt prasījuma pieteikuma veidlapu kur atzīmēju ka pieprasu vainu maiņu vainu naudas atgriešanu. Pēc nedēļas atnāk sms " varak nākt un saņemt maiņu ". Atbraucot konstatējām ka maiņa ir tikai uz vieniem apaviem a otrie dodas uz remontu un...
NS King - Bojājums
Veikalā vēlējos nopirkt jaunus apavus, bet veikalā izrādās pārdodas netīri apavi. Apavu pēdiņa bij dzeltena sazin cik daudz cilvēki jau bij mērījuši prasot jaunus nedod. Apavi maksāja 68€ nedomāju ka kāds gribētu pirkt lietotus apavus par tādu cenu.
NS King - Bojājums
Zābaki sabojāti ar pildspalvu vai ko tamlīdzīgu, nav jau pirma reize, kad apavi atnāk briesmīgi! Ari mustang zābaki divas reizes bijusi nekvalitatīvi, visi uzraksti nāk nost knapi izņemot no kastes! Rodas tādas sajūta, ka Ns King pats šuj tos apavus! Sūtot no weekendshoes viss ir perfekti. Bet Ns King vienmēr ir kāda problēma, ļoti slikts serviss!
NS King - Slikta preču kvalitāte
Купила впервые обувь в этом магазине, полагаясь на бренд и была максимально разочарована, так как были куплены сапоги по типу "угг" и после 3 носки весь мех внутри забился и в итоге вместо меха который должен обвалакивать ногу остался только корпус сапога, в котором уже холодно даже и без мороза, качество такое будто заказала на Aliexpress или купила на рынке самые дешёвые, вряд ли ещё когда то куплю что то в этом магазине 😔
NS King - Servisa līmenis zem nulles
Pēc pēdējās veikala vizītes es, protams, nekad mūžā nepirkšu tajā jeb kādas preces, pat ja tās būtu augstās kvalitātes apavi. Konflikts notika 2021. Gada 15. Novembrī. Pirms došanas uz veikalu es pārliecinājos internet veikalā nsking.lv, ka mani interesējoši apavi ir pieejami t/c alfa veikalā. Mēs esam no pierīgas, tātad vizīte nav paris soļu. Ienākot zālē, mana sieva virzījās pie tuvākā konsultanta, kurš momentāli, rupji, ar žestiem atteicas apkalpot, nosūtot sievu pie kolēģes kasē, kurā...
AtrisinātaNS King - Slikts serviss
Pasūtīju preci NS King interneta veikalā. Kopš preces pasūtīšanas ir pagājušas jau 13 dienas, taču nekādu informāciju par pasūtījuma statusu neesmu saņēmusi. Kad savā profilā spiežu “izsekot pasūtījumu”, rāda lapas kļūdu. Vēlējos noskaidrot par pasūtījuma statusu. Nosūtīju e-pastu, atbildi neesmu saņēmusi. Visu dienu zvanīju uz norādīto klientu apkalpošanas numuru, taču arī uz zvaniem man neviens nav atbildējis. Saprotu, ka 13 dienas vēl nav ilgs termiņš, taču, manuprāt, klientu apkalpošanas tālrunim jābūt pieejamam klientu zvaniem.
NS King - Slikts serviss
Ēpasta adrese [slēpt]@nsking. eu) kura ir norādīta mājaslapā nestrādā, vai arī cilvēks, kuram darba pienakumos ietilpst atbildēt uz vēstulēm tos ignorē. Kāpēc jums pastāv ēpasta adrese, ja atbildi saņemt nevar? Nedomāju, ka mūsu gadsimtā tas vēl ir iespējams.
Bet nu cieņas pret klientiem jums nav.
NS King - Krāpšana
Pasūtīju 04.08.2021. Un apksāju divus pārus vienādus apavus. Arī vienāda izmēra. Apstiprinājuma vēstulē skaidri rakstīs, ka prece var atnākt atsevisķi. Viens pāris ir, otrs - tā arī nav saņemts. Uz e-pastiem [slēpt]@nsking. Eu neviens neatbild, divi norādīte telefona numuri neatbild jau kādas piecas dienas.
NS King - Slikts serviss
Vēlējos nopirkt apavus. Un noteikti būtu nopirkusi. Kā jau autletā ieraudzīju kasti ar savu izmēru un sāku mērīt. Pienāca pārdevēja, sabļāva ka pašiem kastes ņemt nedrīkst. Labi, ja vienkārši aizrādītu lai nākamreiz pa prasu, bet izrāva man no rokas kasti ar otru apavu redzot, ka es sēžu un mēru tos apavus. Apavi derēja, būtu pirkusi ja būtu abi apavi uz kājas un redzētu kā izskatās kopā. Bet nebija vairs vēlmes iet pie pārdevējas lūgties otru apavu.
P. S. Salīdzināšanai blakus veikalā "Sizeer" kastes un apavus mērīt var ņemt paši un pārdevējas laipnas un smaidīgas.
NS King - Проблемы с возвратом товара
Если покупаете товар, имейте в виду, что вернуть будет не так просто. Зимой получила туфли из интенет-магазина (не дешевые!) , которые. Увы, не подошли. Т. К. Все магазины на тот момент были закрыты, обратилась в их поддержку насчет возврата или обмена. Ответа ждала больше недели!, в итоге написали какую-то ерунду про пакоматы, вообще не относящуюся к моему заказу, т. К. Пакомат я не использовала. (кажется, там вообще отвечает робот по какому-то скрипту) на уточняющий вопрос никто ничего так и...
NS King - Slikta apavu kvalitāte
Neiesaku Ns King veikalu! Apaviem ļoti, ļoti sliktā kvalitāte.
Biju pagāšgad pirkusi zābakus, kuriem pēc mēneša atplīsa papēdis, toreiz pievēru uz to acis. Un tagad 9. Martā pasūtīju vēl vienus zābakus, uzvilku vien trīs reizes un katru no tām maksimums uz 20 minūšu gariem ceļu posmiem - apaviem ir iegrimusi iekša, pēdas priekšgalā un pastaigāt ar tiem vairs nav iespējams (ļoti sāp kājas) .
Apavu Cena ar atlaidi bija nepilni 40 eiro, bez atlaides 80. Kvalitāte pilnīgi nekāda, nauda izmesta vējā.
NS King - Krāpšana, bojājums
2020.gada oktobra beigās nopirku zābakus. Pēc četriem mēnešiem zabāki saplīsa. Atplīsa zole abiem apaviem un vienai zābaka jostai nodilis diegs, līdz ar to jostiņa arī ir saplēsta. Biroju sazvanīt neizdevās, tomēr e-veikalu gan. Man ieteica doties uz filiāli, kur pirku apavus (apavus pirku t/c Alfa filiālē). Teica, ka tur pieņems manus apavus un nosūtīs tos, lai izskatītu problēmu. Drīz vien devos uz filiāli, kur tos iegādājos. Tur mani sagaida pārdevēja, kura mani atraida, nemaz nezinot, par...
NS King - Slikts serviss
27.12.20. Veicu zābaku pasūtījumu internetā, sev un bērnam, papildus pasūtīju apavu kopšanas līdzekli. Internetā norādīts - piegāde līdz 6 dienām, bet, ja tiek komplektēts no vairākiem veikaliem, tad ilgāk.
Pienāk 7.01.21. Saņemu sūtījumu, izrādās tikai kopšanas līdzeklis. Informācijas par apaviem nav. Nu neko, pacietīgi gaidu.
12.01.21. Saņemu epastu, ka manu apavu nav - izpārdoti, par bērna apaviem atkal nav informācijas.
Rodas jautājumi - kā es varēju pasūtīt un apmaksāt preci, kura ir...