www.sudzibas.lv NS King Slikts serviss

NS King - Slikts serviss

22. Septembrī iegādājos rudens zābaciņus. Nostaigājusi ar tiem esmu labi ja divas nedēļas. Jau trešo dienu nēsājot ievēroju, ka viena zābaka iekšpusē siltinājums nāk nost,  tā vietā ir izveidojies burtiski caurums.   kā arī zābaki krāso zeķes, tās vienkārši ir melnas. Vēl pēc nedēļas otram zābakam atlīmējās zole. Cerot uz atsaucību un jēdzīgu problēmas risinājumu, nosūtīju viņiem epastu un aprakstīju situāciju, kā arī pielikumā pievienoju čeku un fotogrāfijas ar radušies defektiem. Man tika atbildēts, ka atgriezīs naudu jebkurā veikalā. Devos uz alfas veikalu, kur pārdēvēja piedāvāja aizpildīt pieteikuma lapu, bet minēja ka jādodas uz to veikalu, kur iegādājos apavus. Uzreiz pēc alfas devos uz Imantu, kur arī tos nopirku, bet kā par brīnumu, veikala tur vairs nav. :) nākamajā dienā zvanīju uz Nsking internetveikalu, kur tika pateikts, ka atgriezīs naudu jebkurā veikalā. Aprakstīju situāciju, nepiebildu, ka apavi ir nēsāti, bet teicu, ka esmu sūtījusi epastu ar visu informāciju. Arī internetveikals piedāvāja man doties uz jebkuru veikalu, lai atgrieztu naudu. Kad devos uz Origo Nsking veikalu nācās aizpildīt pieteikuma lapu, jo redziet apavi ir nesāti un nekādu naudu man neatgrieza. Dalās informācijā un nekādas skaidrības. Origo pārdevējs iedeva telefonu, kur runāja tā pati internetveikala konsultante, kura minēja “ bet just taču neteicāt, ka apavi ir valkāti “. Pilnīgs murgs! Esmu izbraukājusi cauri visai Rīgai, lai gluži vienkārši saņemtu savu naudu, kā jau man tas tika solīts..

21.10.2022

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

V

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes