9. Jūlijā 2024 Rīgas lidostā saskrāpēju car guru mašīnu, norunājām ka gaidu rēķinu. Rēķins atnāk uz epastu 26. Martā 2025, 9 mēnešus pēc incidenta, atnāk uz epastu, protams, iekrīt spamā, jā aplikācijā, kā izrādās, arī uzrādījās, bet es vairs neizmantoju mašīnas, tāpēc to palaidu garām. Šodien zvana no parādu piedzinējiem un man Saka ka nav samaksāts rēķins. Hallo, car guru, jums viss kārtībā? Jūs nevarējāt man cilvēcīgi piezvanīt un pateikt, par to ka pēkšņi man ir parāds pirms nodošana...
27.11.2024 iznomājot mašīnu pie nodošanas nestrādāja aplikācija. Lai noliktu mašīnu koordinēja Carguru SIA operators Linda un teica ka nododamajā teritorijā Piņķos ir zaļā zona, mašīnu var atstāt, atstājot mašīnu tā tika aizslēgta, vakarā pēc 18: 00 zvanīja tā pati operatore Linda un teica ka jāpārdzen mašīna, jo tā esot privātā teritorija. Sapratu ka ja to neizdaru tiek piemērots sods kura daudzumu piemēros apkalpotāji pēc saviem uzskatiem. Lai nevajadzētu apmaksāt lielos sodus devos personīgi...
27.11.2024 iznomāju no SIA Carguru Tesla 3,ap pusdienlaiku nestrādāja aplikācija un visas darbības varēja veikt tikai zvanot operatoram. Operatoru lai sazvanītu vajadzēja vairākas minūtes gaidīt līdz atbild operators līdz ar ko vajadzēja atlikt svarīgu tikšanos.
27.11.2024 paņēmu nomā mašīnu Tesla. Pēcpusdienā aplikācija nestrādāja, mašīnu atvērt un aizvērt var tikai sazvanot operatoru.. Lai operatoru sazvanītu jāgaida vairākas minūtes, līdz ar ko nokavēju svarīgu tikšanos.
Veicu reģistrāciju aplikācijā carguru vairākas nedēļas atpakaļ. Šodien izdomāju izmantot šo aplikāciju bet vēl rādījās ka notiek datu apstrāde. Sazinājos ar viņiem cik ilgi notiek datu apstrādē, vēl lika ilgi gaidīt. Pateica ka nevar apstiprināt reģistrāciju, jautāju kāpēc, pateica ka nav komentāru un nometa. Ļoti pretīgs operators bija.