Veikals ,,Boheme'' - Apkalpošana

Apmeklējot Jūsu veikalu Madonā, man radās konflikts ar pārdevēju.
Es redzēju, ka uz durvīm ir uzlīme, ka dzīvniekus (suņus) nevar ievest veikalā.Man padusē bija maziņš jorkširas terjera kucēns.Man tika aizrādīts, ka suņus veikalā ievest nedrīkst.Es laipni aizrādīju, ka nelaidīšu pavadiņā, bet nesīšu padusē.Pārdevēja teica, ka vienalga- suns apspalvos apģērbus.Dabūju iet no veikala ārā, atstāt sunīti sveša cilvēka uzraudzībā.Pat pārtikas veikalos tiek laiti sunīši pavadā, ko es netaisījos darīt.Jorku spalva tiek pielīdzināta cilvēka matiem.Varbūt kādam, kam krīt mati arī nevar apmeklēt Jūsu veikalus?
Man radās jautājums- es atbraucot 40km no Lubānas, nevaru iet ar sunīti veikalā, kur lai viņu lieku? Samaksājot par dzīvnieciņa iegādi 400Ls, man negribētos viņu vienkārši piesiet pie Jūsu veikala durvīm, jo nav jau pat, kur piesiet.Varbūt Jums derētu iejusties pircēja lomāun ietekt, kā jārīkojas.
Ar tādu attieksmi Jūs zaudējat pircējus.Es jau arī negāju tāpat, bet man bija noskatīta padārga dāvana, ko es nopirku citā veikalā.Gaidu no Jums atbildi un ieteikumu kā apmeklēt Jūsu veikalu Madonā, jo dzīvoju viena un arī citreiz mans mīlulis būs līdzi.Vai arī aizliegumu neiet veikalā.
Ar cieņu.

J

Komentāri (283)

S Santa 28.04.2011

Pachuraju pie Boheemes-policija uzliek sodu. Paskaidrojuma rakstu, ka man jau tads MAZINSH dibentinsh un apakshvelja par 200Ls. (Shada situacija ari ir ar shiem mazo sunishu saimniekiem).
P.S.-pardevejam tani veikala nebija nevainas un ari pats veikals bija OK!!!:)

I Ieva 28.04.2011

Atkal urlas zoofili.

S SlepenaisPircējs 06.05.2011

Mystery Shopping”- slepenais pircējs, slēptais pircējs.
TEL: 29662955

Speciālisti noskaidrojuši, ka piesaistīt jaunu klientu ir desmitreiz dārgāk, nekā noturēt veco.Pats izplatītākais klienta zaudēšanas cēlonis ir zems servisa līmenis:
• 69% klientu novēršas no uzņēmuma tieši piesaistīto darbinieku vainas dēļ, kam par iemeslu ir viņu nekompetence, nepieklājīga, gausa attieksme un nepietiekama uzmanības veltīšana klientam;
• 13% - zemas produkta vai pakalpojuma kvalitātes dēļ;
• 9% klientu tiek atvilti ar konkurentu palīdzību.

Ņemot vērā doto statistiku, var izdarīt secinājumu- klienti dod priekšroku tiem uzņēmumiem, kas lielāku vērību velta tieši apkalpošanas kultūrai. Cik kvalitatīva tā ir jūsu uzņēmumā? Vai varat uzticēties savam personālam? Vai klientu nodaļas un servisa dienesta darbs ir efektīvs? Kāda ir komunikāciju sistēma starp jūsu uzņēmuma struktūrvienībām un ar klientu?

MYSTERY SHOPPING — tā ir personāla darba kvalitātes novērtējuma metode, ko veic "SLEPENAIS PIRCĒJS”, kas ir speciāli apmācīts un sagatavots šim nolūkam. Pēc dzimuma, vecuma, materiālā un sociālā stāvokļa, kā arī citiem parametriem šiem ļaudīm ir jāatbilst testējamā uzņēmuma mērķauditorijai, jo "SLEPENAIS PIRCĒJS" vērtē situāciju tipiska klienta acīm. "Slepenajiem pircējiem" ir noteikti objektīvi kritēriji, pēc kuriem raksturot situāciju un uzņēmuma darbiniekus – tā ir būtiska šīs metodes pamatatšķirība salīdzinājumā ar citām, piemēram, klientu aptauju. Pirms uzdevuma veikšanas tie saņem sīku instrukciju par uzvedības modeļiem un detaļām, kam jāpievērš uzmanība. Visi aspekti ir aprakstīti speciālā anketā, kura tiek aizpildīta pēc vizītes uzņēmumā.

Izmantojot novērtēšanas metodi «Slepenais Pircējs», Jūs iegūsit sekojošo:

informāciju par apkalpošanas līmeni Jūsu uzņēmumā;
informāciju par katra konkrētā darbinieka darba kvalitāti;
informāciju par to, kā klients uztver Jūsu uzņēmumu;
informāciju par konkurentiem;
apkalpošanas kvalitātes salīdzinājumu ar konkurentiem;
personāla apmācību efektivitātes novērtējumu.
Metodes nepieciešamās informācijas saņemšanai ir atšķirīgas, - tās varētu būt vizītes tirdzniecības punktos, kontrolpirkumi, telefona zvani, vienkārši pasīva darba novērošana u.c.

"Mystery shopping”, atnākot uz tirdzniecības punktu, izvēlas preci, konsultējas ar pārdevēju un veic pirkumu, dažkārt arī provocējot un pat radot mākslīgi problemātiskas situācijas, kas varētu labāk atklāt apkalpošanas nepilnības. Tādējādi var novērtēt visu pārdošanas procesa ciklu, ieskaitot personāla darbu ar kases aparātu, preces piegādi, un pēcpārdošanas servisu.
"Mystery visiting" notiek bez pirkuma veikšanas, tiek novērtēta pārdevēja sniegtā konsultācija preces vai pakalpojuma izvēles etapā.
"MYSTERY CALLS" ļauj novērtēt izziņu vai abonentu dienestu, klientu tehniskā atbalsta centra, pēcpārdošanas servisa darbību.
"MYSTERY SERVICE" palīdz novērtēt servisa kvalitāti, montējot sarežģītas tehniskas ierīces mājās vai, piemēram, apkalpošanas kvalitāti autoservisā. Daudziem pasūtītājiem tāda novērtējuma iespēja ir ļoti svarīga.
Vairāk informācijas pa tel: 29662955

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes