www.sudzibas.lv LMT LMT pieslēgums

LMT - LMT pieslēgums

LMT!!!iet runa par pieslēgumu...
kur man bija prāts paņemt LMT pieslēgumu...
pusgadu noturējusies un atmetu ar roku...tas nav reāli...visu laiku nāca tādi rēķini - vienkārši ārprāts!
pēdējo mēnesi pamēģināju tā...nopirku ZZ karti un runāju pa to!LMT neizmantoju vispār!
mēneša beigās atnāca rēķins no LMT -jā, mazāks, bet tik un tā...15Ls rēķins!!Par ko???Par to, ka neviens neizmantoja!!!
Tādi krāpnieki...Tā kā domāju, ka tā ir visiem un vienmēr...ja atnāk rēķins par 30Ls, tad var uzskatīt, ka reāli esat norunājuši apmēram 15Ls!!!

L

Komentāri (308)

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Juse, arpus Rigas maja var but ari visdzilakajos laukos... Tas nu taa. Esmu bijis laukos, kur LMT zona knapi ker! Te runa iet vairak par kvalitati, kura LMT kopuma ir augstak a, gribi tu vai ne! Ar rekiniem tev pashai jatiek galaa. Visiem ir zinams, ka nav ko njemties ar paaugstinatas maksas talrunjiem! Ta pat, ir zinams, ka visizdevigakais LMT ir njemt kadu no Formula pieslegumiem, tur nav aboneshanas maksas un nav maksas par nummura noteiceju. Tas pats jau butiba attiecas uz T2 piesleguma veidiem, ka ir pieslegumi, kurus tu panemsi un maksasi tadas sumaas, ka tev mati stasies gaisa, bet ir tie pieslegumi ar minimalo maksu, kas tomer ir izdevigak naudas zinjaa, jo tarifi, lidz minimalas summas saniegshanai, ir zemaki. Es jau rakstiju, ka manai sievai bija pieslegums Formula 8 un ne reizi ne viens lieks lats neatnaca rekinaa! Ne viens lieks lats nebija japarmaksa! Vajaga kontrolet, cik tu runaa, nevis bezjega tarkshket pa telefonu, izmantot paaugstinatas maksas pakalpojumus. Ka tu zini, ka kads nav njemis tavu telefonu un izmantojis kadu no paaugstinatas maksas pakalpojumiem?? Un, pirms pinies ar paaugstinatas maksas pakalpojumiem, noskaidro visu par to pakalpojumu!

J Juse 12.11.2008

Paldies, protams, par padomiem:) bet
1)māja atrodas 10 km aiz Rīgas.
2) manu telefonu neviens cits neizmanto, tā kā būs vien jāiet un jāatsakās no šiem neizprotamajiem paaugstinātas maksas pakalpojumiem, ceru, ka tas vismaz ir iespējams (!).:)
3) Formulu 8 izmanto mana meita, bet arī tas man nešķiet izdevīgs, jo nāk papildus samaksa par mazcenas mobilo - 2 ls ar kaut ko. rēkins vienmēr ir lielāks par tiem 10 latiem, jo pirmkārt, ļoti dārgas LMT ir īsziņas, ko jaunieši savā starpā izmanto visbiežāk, ne jau nu pļāpā, tagad reti kurš pa mobilajime vispār pļāpā, ja kas :)) (neskaitot tagadējo Bumu, vispār uzskatu, ka ja LMT iszinjas atstātu par 1 s patstāvīgi, viņi no tā iegūtu vienīgi klientu labvēlību), Kā arī zvani uz citiem tīkliem no LMT ir ļoti dārgi, bet kā zināms bērniem un pusaudžiem lielākoties ir vai nu ZZ, vai citas priekšapmaksas kartes, uz kurām zvanot tie 8 Formulas lati izčib ļoti ātri. Un tālākās minūtes kļūst vēl dārgākas... Tā kā no šīs Formulas 8 arī domāju atteikties.

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Juse, nu atsakies no LMT piesleguma. Man tak nav zhel! Njem Bite vai Tele2 pieslegumu. Es neaizstavu LMT kaa uznemumu, es runaju par to, ka LMT - kvalitate, atshkiriba no Bites un T2, jo esmu izmantojis ari T2 un Bite tiklu. Panemsi Bite pieslegumu, paris reizes pazudis zona Rigas centraa, aptruksies saruna un splaudisies, ka esi to panemusi. Tas pats ar T2! Jaa, vietam, pielauju, ka kaut kur reta vieta T2 tikls ir labaks par LMT, bet tas ir tikai retas vietas. Es atkartoshsos, es to zinu, pec pieredzes. Un nav mazsvarigi, ka tevi var sazvanit, jo, ja nu kas notiek, tev zvana vai ari tev ir kadam japazvana un tu dzirdi tikai zilbes otra galaa vai ari saruna vispar aptrukst... Taa ir perspektiva ar T2 vai Bite. Es Rigas centra stradaju. Man bija zz pirms tam visu laiku. Bija t2 pieslegums uz isu laiku. Pavisam kluvu dusmigs uz T2 ar vinju "98%" parklajumu, kad man uzrakstija sms, kuru es, darba esot, sanemu pec kadam 2 h. Iedomajies, ja man tani sms butu rakstits, ka kaut kas atgadijies un jastedz paliga kadam?? Darbs man Rigas centra! Pargaju uz Amigo, bet pa cik manai toreizejai draudzenei bija zz, panemu atkal pec laika zz un nozeloju! No pavasara saku izmantot BiFri. Te tev nu bija... Darbaa tada patik "kvalitativa" zona kaa bija ar zz, pareizak sakot, labi ja kada zona iedalina paradas. Panemu telefonu rokas un gaidu zvanu, bet skatos, ka man telefona NAV NE VIENAS zonas iedalinas. Mani glabj tas, ka man ir okarte otraja telefona un, ja kadam vajaga mani sazvanitt, to vienmer var darit uz okarti! Ja zina, manu okartes numuru... Un, ta nav vieniga vieta Rigas centra, kur ir tadas problemas! Viena no komentariem es izlasiju, ka ari Brivibas iela cilvekam bija ta, ka nebija T2 zona! Man vel viena Rigas centra vietaa ir taa, ka nav BiFri zonas!!!
Shitie Aicis un Jonas vai ari ta ir viena persona, lobe Bite intereses, bet no ta jau kvalitate nepaaugstinasies! Man kaa parastajam cilvbekam ir viena alga, kas un cik gust pelnjas, jo to gust Bite, LMT vai T2 un man no ta nekas neatlec. Man svarigi, ko operatori piedava un kadas kvalitates ir piedavat prece. Un, ja es perku pakalpojumu un redzu, ka tas ir s**s, tad tas ir s**s, ja es noperku pakalpojumu no cita operatora un redzu, ka tas ir kvalitativs, tad tas ir kvalitativs!

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Juse, jaunieshiem it ipashi izdevigak ir zz, ja raksta iszinjas, tikai ne visur ta zona ir. Tad jau labak okarte, sasledz sava draugu grupa 19 cilvekus un sevi un visi runa par zemiem tarifiem un sms 1 santims!

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Juse, nav prata darba jauniesiem nemt pieslegumu, jo viniem patik runaties pa telefonu un vini nekontrole to, cik runaa...

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Juse, ar oakrti ir tarifu plans LABAIS un ar to tarifu planu maksa uz visiem tikliem ir 7.5 sant/min, taa kaa, manuprat, tas jauniesiem ir izdevigi! Sasledz vel tos 19 draugus viena grupa un visi sava starpa runas par 2.5 sant/min un uz leju, jo okartei nak atlaides. Man ir okarte. LMT pieslegums ir dargaks, es to nenemu, bet okarte ir ok!

J Juse 12.11.2008

Gribējās jau paņemt mazcenas telefonu bērnam, jo lētāk, bet mazcenas bija tikai ar pieslēgumu. Nezinu kā tada, būs jāpainteresējas, bet kamēr līgums nebūs beidzies, tad nekā..:(

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Juse, nju, pirms njemi to mazcenas mobilo, vajadzeja paintereseties, kas un kaa. Piekritu tev, ka LMT varetu uztaisit letakas sms, vismaz okartes lietotajiem LMT tiklaa kaa tas ir ar zz. Mani taa vinju akcija, iszinju BUMS, kurs jasuta sms par 0.5 Ls + 0.04 Ls par pashu sms, lai menesi sutitu sms par 1 santimu, nesaista, jo es nemaz tik daudz sms nesutu menesi, lai pieteiktos tadai akcijai.

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Starp citu, sms okartes draugu grupas dalibniekiem maksa 1 santimu! Bet, katrs okartes numurs var but tikai 1 grupas dalibnieks, respektivi, kadam no jaunieshiem jasasledz visus draugus 1 grupaa un uz priekshu! Leti un kvalitativi!

J Juse 12.11.2008

Es jau pati gribētu pāriet uz okarti, bet vai LMT ļauj pāriet no pieslēguma uz o-karti ar esošo numuru? kaut kā neesmu dzirdējusi par tādu iespēju.

J jonas 12.11.2008

bitei varbut, tagad nav visas vietas zona, bet bite strauji atista tiklu un vini iegulda milujonus, lai gan kvalitate uzlabotos un, lai viniem butu zona tur kur lmt nav zonas!

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Juse, ja Tev nav mazcenas mobila, kursh nav izmaksats, tad var mierigi no LMT piesleguma uz okarti pariet. Tikai zudis atlaides... Saksies pa jaunam visas atlaides okartei! Es, piemeram, esmu izvelejies tarifu planu SMUKAIS, kur zems tarifs zvaniem LMT tikla (LMT pieslegums, Amigo, okarte), man pec 6 lietoshanas menesiem iestajas 10% atlaide zvaniem LMT tiklaa un man uz LMT tiklu tagad maksa zvanit 3.2 sant/min. Tas viss ir atkarigs no taa, uz kadu tiklu vairak zvani. Ja zvani uz visiem tikliem vienadi, tad izdevigak izmantot tarifu planu LABAIS, kurs ir jau pashaa sakumaa, kad sac lietot okarti. Tur ir tie 7.5 sant/min uz visiem tikliem. Logiski, ka uz okartes draugu numuriem maksa zvanit no 2.5 sant/min un uz leju, atkariba no atlaizhu limenja. Man uz okartes draugu grupas nummuru maksa 2.2 sant/min. Ja pariesi no LMT piesleguma uz okarti, Tev bus kredits 50 santimi.

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Juse, meita ari var pariet uz okarti, japagajushi tie 2 gadi ar mazcenas mobilo... Mana sieva atteicas no LMT piesleguma pec 2 gadiem! Telefonu atblokeja LMT klientu centra un prblemu nav.

E EDGARS 12.11.2008

Lmt zaudes daudzus klientus ar savām nerali dargām sarunām!

A Aleksandrs 12.11.2008

ari ar saviem braka mazcenniekiem ari attieksme pret LMT klust negativaka.galvenais iegrust un uzsedinat uz 24 men., ne mainit grib, ne naudu atgriezt, jasudz vini bus PATERETAJU TIESIBU AIZSARDZ.CENTRA.

N normunds 12.11.2008

Pārliecinies, kāpēc cilvēki izvēlas Biti!
ArtursGraube.jpg
Artūrs Graube,
bankas darbinieks:

Es ietaupu 20-30% no saviem līdzšinējiem izdevumiem par mobilajiem sakariem
Es esmu Bites klients tikai 2 mēnešus, bet pirmais pozitīvais moments, ko varu atzīmēt, ir mazie rēķini. Tas ir, pāreja pie trešā mobilo sakaru operatora man ietaupa 20-30% no maniem līdzšinējiem izdevumiem par mobilajiem sakariem. Manuprāt, ir lieliski, ka tirgū ir vēl kāds operators – ne tikai TELE2 un LMT. Lasīt vairāk
Artūrs Graube,
bankas darbinieks:

Es ietaupu 20-30% no saviem līdzšinējiem izdevumiem par mobilajiem sakariem
Es esmu Bites klients tikai 2 mēnešus, bet pirmais pozitīvais moments, ko varu atzīmēt, ir mazie rēķini. Tas ir, pāreja pie trešā mobilo sakaru operatora man ietaupa 20-30% no maniem līdzšinējiem izdevumiem par mobilajiem sakariem. Manuprāt, ir lieliski, ka tirgū ir vēl kāds operators – ne tikai TELE2 un LMT. Mums, klientiem, konkurence ir izdevīga. Bite sevi Latvijā pozicionē diezgan aktīvi, es teiktu – pat agresīvi. Bet rezultāti ir redzami: vairums manu paziņu ir pārgājuši ar saviem numuriem uz Biti. Daudzi pēc vienas Bites akcijas savstarpēji sarunājas par brīvu. Pagaidām nekādas sūdzības par traucējumiem mobilajos sakaros es neesmu dzirdējis. Un arī pats nesūdzos – ar savu jauno telefonu esmu paspējis pabūt Latgalē un Rīgas rajonā, un zona visur ir lieliska. Aizvērt

ZigmarsLacis.jpg
Zigmārs Lācis,
telekomunikāciju speciālists:

Mana ikmēneša rēķinu summa samazinājās no 15-20 līdz 10 latiem.
Es nolēmu pāriet uz Biti, jo daudzi mani draugi un paziņas jau bija kļuvuši par šī uzņēmuma klientiem. Un senāk, kad es viņiem zvanīju, es ik mēnesi saņēmu rēķinu par 15-20 latiem. Es kļuvu par Bites klientu un nu mans telefona rēķins ir apmēram 10 lati mēnesī. Redziet, atšķirība ir ievērojama. Lasīt vairāk
Zigmārs Lācis,
telekomunikāciju speciālists:

Mana ikmēneša rēķinu summa samazinājās no 15-20 līdz 10 latiem.
Es nolēmu pāriet uz Biti, jo daudzi mani draugi un paziņas jau bija kļuvuši par šī uzņēmuma klientiem. Un senāk, kad es viņiem zvanīju, es ik mēnesi saņēmu rēķinu par 15-20 latiem. Es kļuvu par Bites klientu un nu mans telefona rēķins ir apmēram 10 lati mēnesī. Redziet, atšķirība ir ievērojama. Jā, agrāk es ilgu laiku biju cita mobilā operatora klients. Es varēju rēķināties ar atlaidēm, bet, tā kā noteiktu laika periodu mans tālrunis bija pārslēgts uz uzņēmumu, kurā strādāju, pēc līguma beigām man kā privātajam klientam nācās sākt „krāt punktus” no jauna. Prieks, ka arī mana draudzene nesen izvēlējās Bites pakalpojumus, un tagad mēs varam runāt ilgāk – cena par minūti ir vienkārši smieklīga. Pastāv aizspriedums, ka Bitei Latvijā ir ne pārāk kvalitatīvs pārklājums, bet es jau 5 mēnešus izmantoju Bites tīkla pakalpojumus un man nav bijušas nekādas problēmas ar sakariem. Aizvērt

SintijaRudzite.jpg
Sintija Rudzīte,
stjuarte:

Es esmu pilnīgi apmierināta ar Bites pārklājumu ārzemēs.
Pirms kļuvu par Bites klienti, man bija LMT pieslēgums. Visi mani draugi jau sen bija pārgājuši uz Biti un ieteica to darīt arī man, saglabājot savu numuru. Es nenožēloju, jo Bites sniegtie pakalpojumi ir tiešām lētāki. Akcijas laikā es arī nopirku jaunu telefonu. Lasīt vairāk
Sintija Rudzīte,
stjuarte:

Es esmu pilnīgi apmierināta ar Bites pārklājumu ārzemēs.
Pirms kļuvu par Bites klienti, man bija LMT pieslēgums. Visi mani draugi jau sen bija pārgājuši uz Biti un ieteica to darīt arī man, saglabājot savu numuru. Es nenožēloju, jo Bites sniegtie pakalpojumi ir tiešām lētāki. Akcijas laikā es arī nopirku jaunu telefonu. Pārsvarā es strādāju Rīgā, tāpēc zonas pārklājuma kvalitāte mani pilnīgi apmierina. Tāpat varu teikt, ka esmu pilnīgi apmierināta ar Bites sakaru kvalitāti ārzemēs. Aizvērt
MartinsShvans.jpg
Mārtiņš Švāns,
interneta veikala „Xnet” līdzīpašnieks:

Bites attieksmi nevar pat salīdzināt ar citu operatoru.
Mūsu interneta veikalam ir jau vairāk nekā pieci gadi. Mēs esam viens no lielākajiem tīmekļa veikaliem Latvijā. Pēdējos divus gadus mūsu birojs atrodas ēkā Jūrkalnes ielā, kas ir Zolitūdē. Problēma ir apstāklī, ka šajā apkārtnē vienmēr ir bijušas problēmas ar operatora LMT zonu. Lasīt vairāk
Mārtiņš Švāns,
interneta veikala „Xnet” līdzīpašnieks:

Bites attieksmi nevar pat salīdzināt ar citu operatoru.
Mūsu interneta veikalam ir jau vairāk nekā pieci gadi. Mēs esam viens no lielākajiem tīmekļa veikaliem Latvijā. Pēdējos divus gadus mūsu birojs atrodas ēkā Jūrkalnes ielā, kas ir Zolitūdē. Problēma ir apstāklī, ka šajā apkārtnē vienmēr ir bijušas problēmas ar operatora LMT zonu. Savā kabinetā es nevarēju normāli sarunāties pa telefonu – nācās iet ārā no ēkas. Tas izskatījās smieklīgi – ik dienas ēkas priekšā bija vērojami lietišķi cilvēki, kas pastaigājās šurpu turpu, runājot pa mobilo telefonu. Mēs vairākkārt vērsāmies pie LMT ar lūgumu uzstādīt torni. Viņi mūs baroja ar solījumiem, bet ar darbiem vilcinājās. Un te kādā jaukā dienā uz mana galda nokļuva piedāvājums no Bites. Tas mani uzreiz ieinteresēja – varbūt ne tikai ar tarifiem, bet arī ar iespēju beidzot sarunāties bez traucējumiem, jo manā darbā ir nepieciešams, lai ik minūti būtu nodrošināti sakari. Tā nu mēs pagājušā gada rudenī kļuvām par Bites korporatīvajiem klientiem, un es varu droši teikt – Bites attieksme pret mūsu uzņēmumu nav salīdzināma ar to, kādu saņēmām no LMT. Vēl mani patīkami pārsteidza tas, ka, pateicoties starptautiskajam operatoram „Vodafone”, man vairs nav jāraizējas par rēķiniem par mobilo internetu, ko esmu izmantojis, atrodoties ārzemēs. Un arī tas man ir ļoti svarīgi. Aizvērt
OlgaKonoplova.jpg
Olga Konopļova,
uzņēmuma „SIDC group” ģenerāldirektore:

Tagad es nešķiršos no sava „BlackBerry®” ne par kādu naudu.
Mūsu uzņēmums darbojas dažādās jomās; starp tām ir personāla atlase, tūrisms, apmācības, semināri, kā arī daudzas citas. Mēs strādājam kopš 1998. gada, un visus šos gadus mūsu darbinieki bija uzņēmuma TELE2 biznesa klienti. Personīgi es ilgus gadus biju LMT VIP kliente. Lasīt vairāk
Olga Konopļova,
uzņēmuma „SIDC group” ģenerāldirektore:

Tagad es nešķiršos no sava „BlackBerry®” ne par kādu naudu.
Mūsu uzņēmums darbojas dažādās jomās; starp tām ir personāla atlase, tūrisms, apmācības, semināri, kā arī daudzas citas. Mēs strādājam kopš 1998. gada, un visus šos gadus mūsu darbinieki bija uzņēmuma TELE2 biznesa klienti. Personīgi es ilgus gadus biju LMT VIP kliente. Iespējams, tāda situācija saglabātos arī turpmāk, ja nebūtu saņēmusi vilinošu Bites piedāvājumu. Papildus ļoti izdevīgiem tarifiem man iepatikās apkalpošana – lai pieslēgtos Bitei, man pat nevajadzēja iziet no biroja. Man visu piegādāja tieši uz kabinetu, pat viedtālruni „BlackBerry®”, kuru es varēju veselu mēnesi izmantot testa režīmā. Tagad es nešķiršos no sava „BlackBerry®” ne par kādu naudu! Tas ir tik praktisks! Starp citu, es bieži esmu ārzemēs darba darīšanās, un, acīmredzot pateicoties „Vodafone”, mobilo sakaru kvalitāte ir brīnišķīga — kā Vācijā, tā Anglijā un arī Francijā. Un arī Latvijā man nav bijušas problēmas ar sakariem. Mums ir filiāles Liepājā un Daugavpilī, kuru darbinieki saņēma ļoti jaukus numurus, un tagad viņi var zvanīt kolēģiem bez maksas. Tagad rēķini priecē, nevis biedē un sarūgtina. Neslēpšu, ka, pārejot uz Biti, mani centās noturēt gan LMT, gan TELE2. Tomēr es nospriedu, ka viņiem vēl ir jāpamācās no Bites pielāgoties klientam, jo parasti līdz šim tā biju es, kam nācās pielāgoties. Aizvērt

AlexeyIgnatyev.jpg
Aleksejs Ignatjevs,
„Smile Taxi” valdes loceklis:

Bite mūs nekad nav pievīlusi.
Kopā ar Biti mēs savos taksometros uzstādījām POS terminālus, lai klientiem būtu iespēja veikt apmaksu, izmantojot kredītkartes. Turklāt mēs arī ieguvām vairākus Bites numurus mūsu dispečeru dienesta vajadzībām. Nevienam nav noslēpums, ka svētkos un brīvdienās taksometru uzņēmumu dispečeru dienestiem vienmēr ir jātiek galā ar tiešām lielu noslodzi, un pat šādos brīžos Bite mūs nekad nav pievīlusi! Lasīt vairāk

J jonas 12.11.2008

Arvien vairāk klientu izvēlas Biti!

Trešo mēnesi pēc kārtas gandrīz 50% no tiem, kuri mainīja mobilo sakaru operatoru, saglabājot savu numuru, izvēlējās Biti. Neatkariga rīta avīze

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Ha-ha-ha-ha... Te var gar zemi nokrist aiz smiekliem!! Tas, ka uzrakstija komentaru zem varda "Normunds", pacentas nokopet to, kas rakstits Bite majas lapaa, bet tur tak rakstita tira patiesiba. Ta pat, ka Tele2 sava majas lapa raksta par to, ka viniem tikla parklajums pieejams 98% Latvijas iedzivotaju, tikai, kam ne pajauta, gandriz katram arpus Rigas talakajas pilsetas ir nopietnas problemas ar T2 tikla parklajumu.

Jonas, a cik cilveki mainija operatorus? No 7 cilvekiem, kas mainija operatoru, 3 pargaja uz Bite? Un, ka tu zini, ka otri 50 % nepargaja uz LMT? Tik piebildishu tev, ka cilveks, kas nesen panjema Bite pieslegumu, kur maksa 5 sant/min uz visiem tikliem, vinsh izsprieda, ka ta cena ir nesameriga tai zemai tikla parklajuma kvalitatei, kuru piedava Bite. Vins izsprieda, ka izdevigak nemt okarti un maksat 7.5 sant/min uz visiem tikliem!

Manis pec jus varat izveleties kadu gribat operatoru. Mes dzivojam demokratiskaja valsti un katram ir izveles briviba.

Linda, ja, tev jau sen bija javershas Pateretaju Intereshu Aizsardzibas Asociacijaa, kas atrodas Brivibas 55, ieeja no Sv. Gertrudes Baznicas puses. Ej pa Brivibas ielu lidz krustojumam ar Gertrudes ielu, nogriezies un tur ir LMT veikals. Ej gar LMT veikalu, tur bus talaka neliels pagrieziens un tur ir ieeja caur LR Ekonomikas ministriju. Tevi tur laipni gaidis un uzklausis. Ja slinkums iet uz PIAA, ieej interneta vinju majas lapa un uzraksti par savu problemu! Lai gan, mana sievinja ari njema mazcenas mobilo LMT. Radas problema, zvaniju uz LMT un man teica, lai nesu vinjiem savu telefonu uz garantijas remontu. Visada zinja, es ar tadu attieksmi, ka kads kaut ko negribeja remontet, nesaskaros.

LMT pieslegums ir dargs. Bet, ir okarte, kura ir letaka un LMT tikla kvalitate jau nekur nepazud! Ja Bite piesleguma piedava 5 sant/min un ir problemas ar tikla parklajumu, tad jau labak okarti ar 7.5 sant/min uz visiem tikliem, tikla parklajuma problemas, ja ir, tad retas vietas un vel plusinhs ir tas, ka nenak nekadi rekini ar PVN beigas, ka manam pazinjam, kuru es mineju augstak, un mazak stresu!

N normunds 12.11.2008

bite piedava 3.s min uz visiem tikliem:D

N NAVSVARIGI 12.11.2008

Redz, kas pa lietu! Cilveki lieto Biti tikai del ta, ka ir BiFri, no kuras var zvanit Bites tikla un neatnemas kredits! To iespeju izmantoja ierobezots cilveku daudzums un, acimredzot, Bitei neiet tik gludi, ja jau vini suta BiFri lietotajiem sms ar piedavajumu atvest draugus no citiem operatoriem uz BiFri, solot par to 1000 bez maksas SMS. Tele2 pieslegumaa ir ari tarifu plans, kur maksa ir 2 santimi/min uz visiem tikliem, tikai tur minimala maksa ir 14 Ls un tikla kvalitate nav augstaka. T2 ari reklame, ka ar T2 ir mazaki rekini, bet cilveki neskrien uz T2. Bet, 2 santimi/min ir letak, neka Bitei! Es menesi okartei iztereju 5 Ls! Ja, vajaga, varu piepirkt un izteret 10 Ls, bet tas tani gadijuma, kad man LOTI daudz jarunaa! a Toties man nav nekadu ligumsaistibu un maksa visa LMT tikla par minuti man ir 3.2 sant/min!
Katra cilveka briva izvele ir izveleties, kuru operatoru grib. Par to var diskutet daudz un katram kaut kur bus taisniba. Es neaizstavu LMT, tapec, ka esmu LMT fans. Es agrak parsvara izmantoju ZZ, bet nolaida LMT okartei cenas un es izmantoju LMT piedavatos pakalpojumus! Ja redzeshu, ka T2 zona ir tada kaa LMT un cenas ir zemakas, nemsu atpakal zz! Atkartoshos, nebutu BiFri, Bitei klientu butu stipri mazak un redzes vinji, ka Bite pieslegumu nenem nemaz tik daudz cilveku, bet parsvara izmanto leto BiFri, izdomas kaut ko citu, atcels "bez maksas" sarunas Bite tikla no BiFri, pacels BiFri tarifus...

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes