LV RU

LMT - Nezinu

Cilvēki vairāk neuzticas LMT un tā ziņa ir ievākta no LMT tuvi stāvošiem cilvēkiem un jaunie klienti izvērtē tele2 un Bites piedāvājumus. Jo pēdējā laikā daudz tiek diskutēts pa LMT afērām un LMT tagad ir vienādais tarifu plāns uz visiem operātoriem 3s, bet pazīstot LMT kur garantija ka tā ir kārtējā LMT afēra un cilvēku apmuļķošana... Tāpeic LMT pēdējā laikā domā kā klientus piesaistīt. 1. okartei 20% bonuss atjaunojot kredītu. 2. okartei uz pusi pagarināja lietošanas termiņu. 3. tarifu plāns vienādais uz visiem operātoriem 3.s ///// Bet daudzus cilvēkus LMT ir apmuļķojis un tā runa ir izplatijusies pa visu Latviju, tāpeic cilvēki diezvai uzticēsies LMT...

S

Komentāri (121)

X xxxxx 29.12.2008

Stranno, no u menia s mobilnim telefonom malocennikom ot LMT zona ne propadaet!

M maate 01.03.2009

Man patīk.
jau 10 gadus esmu LMT klients.
Un rēķini nav lieli, jo ar telefonu pie auss nedzīvoju :)

B baiba veinberga 09.03.2009

diemžēl arī man šodien apskatot bērna rēķinu par LMT izmantošnu ir skaidrs ka lauzīšu līgumu. Trīs no manas ģimenes jau ir BITES klienti un trijiem rēķins ir tik pat liels cik šim vienam kas ir LMT klients. Paaugstinātas maksas pakalpojumu iekļaušana laikam ir izdevīgs veids kā pelnīt. Tikai tas vairs nenotiks uz mana rēķina. Piekrītu ka LMT ir labāks pārklājums, bet BITEI tas dažās vietās ir vājāks. Bet rēķins par pakalpojumu izsaka visu. Biju LMT klients ar stāžu, bet tagad - paliec sveiks...

N navsvarigi 22.03.2009

Tie paaugstinatas maksas pakalpojumi, kas gadoties LMT klientiem (vismaz daudzi raksti ir par to), acimredzot tiek pieslegti. Visur ir tas reklamas, kur kaut ko piesledz un tad kaut kadu laika posmu visu laiku tiek iekaseta nauda, kamer to pakalpojumu neatsledz. Ja neuzmanigi esi piesledzis un nepalasijis, kas teikts par atslegshanu, tad nu nak visu laiku un LMT te neko nevar darit. Un, naks ari turpmak...
Es nesen iegaju draugos un tur augsha bija reklamas baneris tieshi par tada pakalpojuma pieslegshanu.
Jaskatas, kur atstajat savu telefonu, lai berni nepieklust! Ar rekiniem ir ta, ka visadi rekini nak: cik noruna, tik nak un, protams, visiem ir iespeja iepazities ar tarifiem pirms izvelies kadu pieslegumu, nevis pec tam klaigat, ka no tevis naudu plesh. Piesledzies, ja nepatik, kadi rekini nak, ludzu, maini operatoru. Man uz visiem operatoriem ir viena alga. Man svarigi kvalitate. Tagad gan pat LMT ir tarifu plani Vienadais 2 un Vienadais 4, kur minimala menesha maksa ir 2 un 4 Ls menesi. Var daudz ko spriedelet, bet kvalitati LMT neatnemsi. Protams, Bite varetu but letakak, bet, busim godigi, sliktaka ari tas kvalitate.

Baiba Veinberga, tak, skatieties, kas jums izdevigaks un to ari izvelaties. Ja jums shkiet, ka LMT ir par dargu un Bite labaka, ne viens neliedz to iespeju iet uz Bite. Manis pec! Es pats lietoju ari BiFri un uzskatu, ka tas cena atbilst kvalitatei. Par pieslegumu man gruti spriest, jo LMT tagad ir V2 un V4 tarifu plani un, manuprat, Bite janolaizh savi tarifi vel zemak, jo LMT ir LMT ar savu augsto tikla parklajuma kvalitati! Ta gan ir vinu savstarpeja darishana!

N navsvarigi 22.03.2009

Baiba Veinberga, maksas pakalpojums, acimredzot, tiesham tiek pieslegts. Jaskatas, kur ir jusu telefons! Berniem patik slegt tos pakalpojumus klat, visadam melodijam, tikai pec tam vecakiem nak un nak rekins...

A Aleksandrs 22.03.2009

Pilnigi piekritu Baibai, neko nepieradisiet, LMT melnu muti blaus, ka jamaksa tik rekins, vini miil pielikt klat to ko klients nav vispar izmantojis.Tas nebeigsies, kamer nenomainisiet operatoru.LMT nospiegoja Bites tarifu planus, ar tadu soli cer, ka klienti prom neies.Bet nekad Jums rekins nebuus uz 2Ls, jo klat bus piegrustas liekas minutes jo nekaa LMT leta nav un nekad nebus.Ja iet runa par LMT mazcenas mobilajiem, ta visi ir no Kinas ar 100% braki, un LMT servisi tos nelabo par velti, jo vienmer atrod vainu klientaa.

N navsvarigi 22.03.2009

Zaiga, es neesmu no LMT, bet paraugies verigak kaa ir ar tiem maksas pakalpojumiem, kururs piesledz uz ilgaku laiku. Runajot par tarifu planu spiegoshanu, tad te var teikt, ka ari T2 ir lidzigi tarifu plani. Tad jau jaskatas rupiga, kas no kura nospiegoja un ka tik nav taa, ka T2 iesakuma bija tie tarifu plani...
Par LMT mazcenas tel domaju, ka tie ir vienadi visur! Mans mazcenas mob jau ilgak par 2 gadiem "iet" un nekas tam nav saluzis. Te ir veiksmes jautajums. Ari Kina mans telefons nav razots. Vismaz ieksa telefona korpusaa rakstits MADE IN FINLAND. Prieks Nokia, kas ir somu marka, tas ir kvalitates apliecinajums. Taa kaa, nevajaga melot!

N navsvarigi 22.03.2009

Zaiga, nepatik LMT, Jus ne viens nespiezh to lietot. Ludzu, ejiet izvelaties, ko jus gribat! Izvelaties letaku opertaoru! Vai jums to LMT liedz, ka jus te rakstat visadas mulkibas? Man viena alga viss, tikai tracina, kad kaut kas tiek izdomats, piedomats, piemelots un visur praktiski tiek slavinatab Bite. Mani tracina MELI! Neesmu nekads LMT darbinieks, bet sava pieredze man ir un tadus brinumus, kaa te "sudzibas" tiek aprakstiti, piie tam obilgati paslaveta Bite, es neesmu piedzivojis un man pazistamie cilveki, kuri izvelejas LMT ari ne. Un, ja kads agrak izvelejas LMT, tad apzinajas, ka tas ir dargak par T2 un Bite un ne viens neklaigaja, ka vinus kads mana, jo ari ar tarifiem bija iepainushies. Vajaga runat normali, nestaigat ar tel pie auss visu laiku un buss oki! Es ar zz kadreiz medzu norunat daudz naudas, jo staigaju praktiski visu laiku ar telefonu pie auss. Japiedomaa, ko dari!!!

A Aleksandrs 22.03.2009

Es LMT atlauju gan neprasisu, ko man rakstit, gana pazaga rekinu summaas.Nedabus no manis neko vairs.Laicinu neesmu LMT kliente un tagadejais operators apmierina gan rekinu zina, gan zonas zina.

L LMT klients 29.03.2009

Cilvēki! Kāpēc vispār jāstrīdās?! Man patīk viens, tev patīk otrs!Nu nevaram mēs būt visi vienādi!!!Visa mana ģimene ir LMT klienti (sākot ar mani - jau kādus 10 gadus, vīrs nedaudz mazāk un bērniem O kartes).Arī rados ir LMT pieslēgumi!VIsi ir baigi apmierināti! Ik pēc 2 gadiem nomainām vecos mobilos pret jauniem mazcenas un nekāda vaina, tieši tas pats, ka nopirkt par pilnu maksu!Tikai par pilnu maksu nāk jaunākie modelīši, bet arī no šitiem var izlasīt tos krutākos.
Pašos sākumos biju arī TELE2 kliente, bet ar nepacietību gaidīju pieslēguma beigas, dēļ "skaistiem rēķiniem"!...
Kas attiecās uz maksu - tad cik runā - tik arī maksā!Bezmaksas siers tikai pelēm slazdos!
Par BITE, piemēram, dzirdēju sliktas atsauksmes no saviem darba kolēģiem - nedod Dievs tur pat painteresēties par kaut ko - nevarēsi atsisties no zvaniem ar piedāvājumiem!
Un beigsim viens otru APDIRST!!!Paliksim katrs pie sava viedokļa!

L LMT klients 29.03.2009

Vēl gribēju piebilst:LMT darbinieki (vismaz mums Cēsīs) vienmēr ļōti laipni, atsaucīgi. Un ja kas arī notiek ar mobīlo, tad paskaidros. Nevienu reizi man nbija tā, lai kaut kas salūzt.Bet vien reiz tika vīrus un tad bija pavisam neliela manipulācija un viss OK - telefons aizgāja!

A Aleksandrs 29.03.2009

Aluksne panemu mazcennieku-dilere Slavika, izradas brakets, aizsutija uz servisu, tadu pat dabuju atpakal.Vini naudu atpakal neatgriez, telefonu nemaina pret citu, pasaka-tavas problemas, dari ko gribi, mums nauda pasiem vajadziga.Vai ta ir laipna apkalposana.Acis tev pasaka, ka neko nedabusi.Galvenais iesmeret un tad dari ko gribi.Bet tadas "slavikas"dabu % pie algas.LMT un vinu visi dileri ir loti nekaunigi, nekad savas kludas neatzist.Biju 8 gadi lmt klients, 2 gadi Bites klients, tagad pargaju uz Bite pavisam un viss apmierina.LMT japarskata sava attieksme pret klientiem, savadak paliksiet ar saviem dilerim bez pelnas.

S sise 03.04.2009

Ārprāc, kā cilvēkiem patīk izdomāt un fantazēt.Tas ir absurds!!!

S Slavika:) 27.05.2009

Dīlere( Slavika) neatbild par preci, kura ir brāķēta, un ja tomēr tāda gadās visos 100% klientiem palīdzam tikt ar šo problēmu galā- un acīs varu pateikt, ka neesmu NEKAD UN NEVIENAM klientam teikusi, ka neko nezinu, naudu vai jaunu telefona aparāta nedabūs, ja zinātu, kur šajā situācijā ir mana kļūda, to noteikti atzītu:)...Galvenais ir apzināties savu atieksmi pret citiem, un tikai tad gaidīt no otra ko tikpat "jauku"...

L LarisaJefimova 10.05.2010

Sveiķini, visiem sūdzētājiem!

Tad nu tā, Esmu LMT klients kopš 2002. gada un līdz 2008. gadam, par LMT es sūdzēties nevarēju, bet nu tagad jau notiek klāja apzagšana no viņu, puses! Viss ir balstīts uz faktiem, jo katru sarunas ilgumu es pierakstu atsevišķā kladē, un man stipri atšķīrās tie cipari (gan naudas, gan ilguma) kurus viņi man piestāda pie rēķina. Esmu pamanījusi tendenci, ka tad kad tu pārrēj no viena tarifa uz kādu citu LMT tikla, tad pirmā mēnesī viss ir kā vajag, bet nu tālāk, jau aiziet auzās, sāk apkrāpt klientu! Es pagaidām neesmu atteikusies no LMT, un tam iemesls ir līgums, kurš mani saista ar LMT līdz augusta mēnesim, bet pēc tam, es gan apdomāšu, uz kuru no diviem vēl tīkliem es pāriešu. Šajos laikos, kad cilvēki ekonomē un skaista katru monētu, jo nezin kā lai apmaksā rēķinus, LMT uzdrošinās vienkārši apzagt fiziskās personas un tam pamats ir tikai viens! ”Ēst tad visiem gribās, bet paēdis cilvēks izsalkušo nesapratīs!” Esmu ļoti vīlusies LMT, man ir žēl, ka tik labs mobilā tīkla operators ir tik zemu kritis! Nokaunieties LMT, jo Jums nav attaisnojuma! Trekni gadi ir pagājuši, kad cilvēki nepievērsa uzmanību rēķiniem, bet tagad situācija ir mainījusies! Jums nu gan būtu jāpadomā, kā lai noturēt klientus savus, bet Jūs turpretim sākat viņus reāli krāpt! Cik es sevi atceros, tad agrāk nebija tādu krāpšanu, jo es regulāri, biju taisījusi pārbaudi, bet nu tagad, esmu sarūgtināta un aizvainota! Kā jau minēju, mani tur tikai līgums, ja tā nebūtu manis sen jau nebūtu LMT! Es neatbalstu ne vienu no tīkliem, jo tur ir jāpēta, tā kvalitāte, pakalpojuma izmaksas un pārklājumu.

P.S. Es apsvēru domu vērsties ar saviem uzskaites datiem uz patērētāja aizsardzības biroju, ja arī tas neko nelīdzēs, tad nāks smaga artilērija - televīzija, masu mēdiji ( avīze, žurnāli, radio un pat internets), ja ari tas nedos attiecīgo rezonansi LMT politikā, tad iešu vēl augstāk, jo 2 gadu lakā summa izkrāpta ir iespaidīga! Ja vajadzēs pat uz Eiropas tiesu iešu, lai sasniegtu rezultātu!

Un tiem, neticīgiem un LMT cildinātājiem, gribu teikt, pasekosiet savām izmaksām it īpaši Formula un Vienādais pieslēgumiem, tad Jums būs saprotams par ko es te sūdzējos! Par pagājušo mēnesi man ir par 5 Ls lielāks rēķins nekā man sanāk, tad nu padomājiet, cik daudz ir tādu cilvēku, kuriem viņi piestāda līdzīgas summas ar uzviju un kāda ir galu galā viņiem peļņa!

Un jā, ja es būtu tikai viena tāda, bet man draugu daudz LMT tīklā un viņiem notiek tieši tas pats!

Ar cieņu,
8 gadu LMT lojālais klients!
L. Jefimova

Es nekaunos publiski apvainot LMT un norāt, jo man ir tiesības izteikt savu viedokli un palīdzēt cilvēkiem, nekāp uz tiem pašiem grābekļiem uz kuriem esmu pati tikusi. Visi dati ir patiesi, ieskaitot vārdu un uzvārdu.

L LarisaJefimova 10.05.2010

Sveiķini, visiem sūdzētājiem!

Tad nu tā, Esmu LMT klients kopš 2002. gada un līdz 2008. gadam, par LMT es sūdzēties nevarēju, bet nu tagad jau notiek klāja apzagšana no viņu, puses! Viss ir balstīts uz faktiem, jo katru sarunas ilgumu es pierakstu atsevišķā kladē, un man stipri atšķīrās tie cipari (gan naudas, gan ilguma) kurus viņi man piestāda pie rēķina. Esmu pamanījusi tendenci, ka tad kad tu pārrēj no viena tarifa uz kādu citu LMT tikla, tad pirmā mēnesī viss ir kā vajag, bet nu tālāk, jau aiziet auzās, sāk apkrāpt klientu! Es pagaidām neesmu atteikusies no LMT, un tam iemesls ir līgums, kurš mani saista ar LMT līdz augusta mēnesim, bet pēc tam, es gan apdomāšu, uz kuru no diviem vēl tīkliem es pāriešu. Šajos laikos, kad cilvēki ekonomē un skaista katru monētu, jo nezin kā lai apmaksā rēķinus, LMT uzdrošinās vienkārši apzagt fiziskās personas un tam pamats ir tikai viens! ”Ēst tad visiem gribās, bet paēdis cilvēks izsalkušo nesapratīs!” Esmu ļoti vīlusies LMT, man ir žēl, ka tik labs mobilā tīkla operators ir tik zemu kritis! Nokaunieties LMT, jo Jums nav attaisnojuma! Trekni gadi ir pagājuši, kad cilvēki nepievērsa uzmanību rēķiniem, bet tagad situācija ir mainījusies! Jums nu gan būtu jāpadomā, kā lai noturēt klientus savus, bet Jūs turpretim sākat viņus reāli krāpt! Cik es sevi atceros, tad agrāk nebija tādu krāpšanu, jo es regulāri, biju taisījusi pārbaudi, bet nu tagad, esmu sarūgtināta un aizvainota! Kā jau minēju, mani tur tikai līgums, ja tā nebūtu manis sen jau nebūtu LMT! Es neatbalstu ne vienu no tīkliem, jo tur ir jāpēta, tā kvalitāte, pakalpojuma izmaksas un pārklājumu.

P.S. Es apsvēru domu vērsties ar saviem uzskaites datiem uz patērētāja aizsardzības biroju, ja arī tas neko nelīdzēs, tad nāks smaga artilērija - televīzija, masu mēdiji ( avīze, žurnāli, radio un pat internets), ja ari tas nedos attiecīgo rezonansi LMT politikā, tad iešu vēl augstāk, jo 2 gadu lakā summa izkrāpta ir iespaidīga! Ja vajadzēs pat uz Eiropas tiesu iešu, lai sasniegtu rezultātu!

Un tiem, neticīgiem un LMT cildinātājiem, gribu teikt, pasekosiet savām izmaksām it īpaši Formula un Vienādais pieslēgumiem, tad Jums būs saprotams par ko es te sūdzējos! Par pagājušo mēnesi man ir par 5 Ls lielāks rēķins nekā man sanāk, tad nu padomājiet, cik daudz ir tādu cilvēku, kuriem viņi piestāda līdzīgas summas ar uzviju un kāda ir galu galā viņiem peļņa!

Un jā, ja es būtu tikai viena tāda, bet man draugu daudz LMT tīklā un viņiem notiek tieši tas pats!

Ar cieņu,
8 gadu LMT lojālais klients!
L. Jefimova

Es nekaunos publiski apvainot LMT un norāt, jo man ir tiesības izteikt savu viedokli un palīdzēt cilvēkiem, nekāp uz tiem pašiem grābekļiem uz kuriem esmu pati tikusi. Visi dati ir patiesi, ieskaitot vārdu un uzvārdu. 

S Sominsh 02.07.2010

Lāči lv ir tikai Zoo dārzā, gan jau no darbiniekiem piezvanīšu mammai :p

P puķe 15.08.2012

LMT nekad nav ziņojuši man par klientam izdevīgāku pieslēguma veidu, ka tikai viņiem nauda ienāk.

C chemicalpower 06.01.2013

Es neteiktu, ka LMT bieži krāpjas, bet varu apstiprināt to, ka LMT bieži meklē pašdarbības mehānismus, kā iesaistīt klientus tiem ļoti neizdevīgos darījumos - viens no tiem - patvaļīga interneta pieslēgšana - mēnesi par brīvu, tad maksā 15 sant/mb.
Zonas pārklājums ievērojami ir pasliktinājies. Manam priekšniekam ir LMT un Lielvārdē ļoti bieži nevar uzturēt normālus sakarus. Man ir BIte un probēmas ar sakariem bija tikai uz Jauno gadu, kad viens tornis tika pārslogots no sakariem, bet tā viss štokos - gan brīdina par limita pārsniegšanu, gan normāli izskaidro noteikumus pie liguma slēgšanas.

M maijers 28.01.2013

Man LMT pakalpojumi apmierinaaja liidz tam briidim kad atsuutiija sms. Runa iet par LMT tarifa BRIIVIIBA pakalpojumu. Jaamaksaa ir 6, 99, bet neljauj runaat cik gribi un ar draudiem par shii tarifa pakalpojumu atsleegshanu. Tad kam vispaar bija jaaizdomaa taads tarifs un peec tam izteikt pretenzijas, ka LMT tiikla uzskaites sisteema konstateejusi, ka zvani no mana nummura ir neraksturiigi ilgi. Tie aizskar citu lietotaaju intereses. Ja saka ka stundas neskaita, bet kaa izraadaas skaita!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes