K Senukai - Neskaidras atbildes par pasūtījuma statusu
Veicu pasūtījumu e-veikalā K Senukai 23.11.2025. Prece bija uz nomaksu, un mājaslapā bija norādīts, ka tā ir pieejama noliktavā. Tajā pašā dienā sistēmā parādījās statuss “iepakots”. Tika solīts, ka pasūtījums būs gatavs izņemšanai 25.11. Diemžēl, tā tas nenotika.
26.11 datumā sazinoties ar K Senukai par pasūtījuma statusa noskaidrošanu, pirmkārt, mani informēja par to, ka pasūtījums ir iepakots un pasūtījumi tiekot nodoti Omniva "katru dienu" - ok, lieliski, bet par manu konkrēto pasūtījumu neko nevarēja pateikt. Bet sarunājām, ka viņi zvanīs, līdz ko būšot kāda jauna informācija.
Man neviens nezvanīja, nācās atkal viņiem rakstīt un zvanīt pašai. Sazinoties atkārtoti, man pēkšņi tika apgalvots, ka sūtījums esot nodots Omniva piegādei, tikai “nezin kādēļ Omniva to nav ieskenējuši” un, ka viņi sazināsies ar Omnivu, lai noskaidrotu detaļas.
Lai pārliecinātos, pati sazinājos ar Omniva, un viņi paši apstiprināja, ka sūtījums nav nodots, neatrodas viņu noliktavā un eksistē tikai kā reģistrēts numurs sistēmā.
Tātad - uzņēmums sniedza informāciju, kas neatbilst realitātei.
Katru reizi tika solīts “precizēt informāciju”, bet dienām ilgi nesaņēmu nevienu konkrētu atbildi par to, kur atrodas mans sūtījums un kāpēc tas netiek nodots piegādei, neskatoties uz to, ka sistēmā tas rādījās kā “iepakots”. Tikmēr jau tuvojās nomaksas maksājuma datums par preci, kuru es pat nebiju saņēmusi.
Beigās man nācās lūgt atcelt pasūtījumu, jo bija skaidrs, ka šādi es varu gaidīt šo pasūtījumu līdz nākamajam gadam. Bēdīgi.
Ļoti nepatīkama pirmā pieredze ar šo uzņēmumu, diemžēl pirmā un pēdējā.
Pievienot komentāru