www.sudzibas.lv K Senukai Drausmīgs klientu serviss

K Senukai - Drausmīgs klientu serviss

Kautko tādu pieredzējis vēl iepriekš nekad nebiju. Klientu atbalsts un spēja risināt problēmas ir vienāda ar 0.1.

Pasūtījums kavējas, viss kārtībā bez lieka stressa uzdodu jautājumu, vai nav tomēr pazudis, jo 15 dienas kā nav piegādāts, jāpiebilst piegāde no Rīgas x uz Rīgas y punktu. Laika uzskaitīšanu ir no brīžā kā nodots sūtījums kurjepastam.

Šeit viss ko saņemu ka sūtījums tiks piegādāts 1-3 darba dienās... Kā jau spēsiet minēt, tas nenotiek.

Prasu velreiz, vai tiešam nav pazudis, esmu gatavs gaidīt.

Sūtījums esot pārkaušanās punka un pie visa vainīgs COVID...

Es domāju ka visiem skaidrs šobrīd ka latvijā jāgaida sūtījumi, ka kavēsies, bet nu vizsmaz 1% centības palīdzet, neviss vienkārši pateikt Covid vainīgs.

Un kad 20x atkārtojos, ka tomēr Covids noteikti rīga 15 dienas netur šo sūtījumu.

Pretī saņemt, ka nu redzi visu informāciju tev sniedzām, sēdi gaidi ( un zīlē kad tad būs) ..

Kopš pasūtījumu veicu, drīz jau mēnesis, nedomāju, ka kādreiz saņemšu sūtījumu, kas arī ir ok, viss gadās, visādi notiek, bet vismaz no savas puses palīdzat klientam nejusties kā viss nesvarīgākajai personai uz pasaules.

05.05.2021

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Atbilde no Senukai Support Pārstāvja atbilde 13.05.2021

Labdien,

Diemžēl nevaram Jūs identificēt kā klientu, lai precizētu radušos situāciju.

Atvainojamies par sagādātajām neērtībām.

Papildināts Nauris.Riga 13.05.2021

Lūdzu, pasūtījuma nummurs : E00353472

0 kustības šajā jautājuma.

Papildināts Nauris.Riga 08.06.2021

Vēljoprojām 0 :D

N

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes