www.sudzibas.lv TSC autorizēts serviss Slikts serviss, bezatbildīgi darbinieki

TSC autorizēts serviss - Slikts serviss, bezatbildīgi darbinieki

Sveiki. Pēc savas pieredzes varu droši teikt ka garantijas remonts Latvijas republikas robežās ir metams miskastē , Gadu atpakaļ Bite.lv iegādājos spēļu klēpjdatoru (1800€ vērtībā) kuram sākās problēmas pirmajās nedēļās . Protams vedu nodot ierīci garantijas remontā bite.lv salonā sīki izskaidrojot problēmu ( pēc ieslēgšanās dators pastrādājot 3 min sāka pastiprināti karst un neadekvāti uzvesties īsāk sakot nelietojams spēlēšanai) , bite nodeva ierīci savam sadarbības partnerim TSC servisam , pēc 2nedēļu gaidīšanas saņēmu ierīci bite.lv pēc garantijas remontata , tā nu manu izbrīnu pēc pirmajām lietošanas minūtēm sapratu ka ne kas nav mainījies :) , protams ka zvanīju uz TSC servisu pēc paskaidrojumiem kas ierīcei tika labots uz ko saņēmu atbildi ka ierīcei tika pārinstalēts Microsoft Windows. Ilgi nedomājot nodevu ierīci atkārtoti protams procedūra analoģiska bite.lv - TSC serviss 2 nedēļas ierīce gatava ( protams ka TSC man pat neuzzvanīja lai precizētu kas mani neapmierina ierīces darbībā) un tā 3 reizes :) .Uzrakstīju bite.lv pieprasījuma pieteikumu par ierīces maiņu pret jaunu , protams ka atteikums :) ierīce atkal bite.lv - Tsc serviss 4 nedēļas atkal gatavs esot nomainīts dzesēšanas ventilators, protams ka viss pa vecam :). Varu teikt vienu ka Tsc serviss diži neiedziļinās problēmā un nemēģina viņu atrisināt , sāku internetā meklēt info par šo konkrēto problēmu izrādījās ka konkrētajam spēļu klēpjdatoram tā esot BIOS programatūras problēma. Stāsta morāle vienkārša netērējiet savu laiku šiem neadekvātajiem servisiem pēc savas pieredzes varu teikt ka prātīgākais ir doties pa taisno uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru. Jo acīm redzot ne ierīces pārdevējs ne viņu sadarbības partneri remontu jautājumos nav ieinteresēti problēmu risināšanā.

23.03.2023

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

A

Komentāri (2)

I IdiotuMekletajs 23.03.2023

Nu tādi mums tie servisi ir

K kurjers123 24.03.2023

līdzīga pieredze, tikai ar telefonu, tika nodots garantjas remontā, garantijas atteikums jo plaisa ekrānā. telefonam pat skrāpējumu nebija, kur nu vel plaisa, kā jauns. Uz jautājumu kur varu sūdzēties, jo neesmu apmierināts ar šo lēmumu, atbilde bija-varat rakstīt PTAC. Šādi strādā TSC autorizēts servisa centrs

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes