www.sudzibas.lv Tokyo City Serviss un ēdiena kvalitāte

Tokyo city - Serviss un ēdiena kvalitāte

Tokyo city pēdējo gadu laikā ir bijis iecienīts galamērķis un ticis apmeklēts vismaz pāris reižu mēnesī, bet pēdējās reizes ir likušas vilties arvien vairāk, kur kulminācija tika piedzīvota šovakar viesojoties vecRīgas tokyocity. Pasūtījumā - vistas fileja franču gaumē, karbonāde franču gaumē un sushi sets. Viesmīlei 3x jāpārjautā viņas sacītais, jo viss tiek “nomurmināts” zem deguna, beigās saprotam jautājumu “vai vēlamies arī kādu svaigumiņu klāt”, kam teicām jā.
Nepaiet ne stunda (saprotams, sestdienas vakars, lai gan vismaz parasti agrāk par gaidīšanas ilgumu pabrīdināja iepriekš) un beidzot atnes porcijas... Fileja labi ja telefona izmērā un burtnīcas (!) plānumā - izskatās kā filejai nogriezta viena ceturtdaļa un tā arī servēta+ ar vienu gabaliņos sagrieztu kartupeli, kur lielākā daļa no gabaliem apdeguši. Tas pats arī karbonādei. Viesmīles piedāvātie “Zaļumiņi” - uz atsevišķa lielā šķīvja četrās daļās sagriezts uzmests tomāts ar serdi un četras nemizotas gurķu ripas... Uz diviem cilvēkiem. Bērnu porcijas ir redzētas labākas. Pat neieslīgšu detaļās par turpmāko attieksmi, aizmirsto sUši vai par faktu, ka acīmredzami sarunas ar kolēģiem likās interesantākas, lai pienāktu vēl klāt, apvaicātos vai vēl kaut kas kāRojas / kā garšojis vai vispār būtu iespēja pavaicāt rēķinu. Izķerot viesmīli palūdzam rēķinu, kurā ieraugam 3€ par divām “svaigās piedevas” porcijām. Uz jautājumu “vai tiešām 2 gurķu un tomātu šķēles uz cilvēku skaitās piedeva un ka tā netika minēta kā atsevišķa piemaksa”, viesmīle atmeta - “tādas mūsu Cenas”.

Vienmēr bijis saprotams, ka jāpagaida, ka dažreiz arī kas var viesmīļiem piemirsties, bet gan serviss, gan ēdiena kvalitāte ir drastiski kritusies. Negrasāmies vairs atgriezties vietā, kur saņem 1/4 no agrākās attieksmes un 1/4 no porcijas.

15.02.2020

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

R

Komentāri (3)

Life_is_life 16.02.2020

Pat Makdonalda ir stansarta un lielas porcijas izvele

R Regulars 16.02.2020

Paskatoties daža laba komentētāja “statistiku” nevar saprast, vai jums piemaksā par katras sūdzības nopelēšanu? :D
Nekur neminēju,ka gribēju norīties, un,kā Žozefīne min- uz tādām vietām ej baudīt, bet nu nezinu kā jums,komentētāji, bet man fileja,kam spīd cauri, sadedzis kartupelis un nemizoti dārzeņi, servēti lielajā šķīvī, neliekas ne estētisks, ne gastronomisks baudījums.
Ja ņemtu konkrēto ēdienu pirmo reizi, pati pasmietos par sevi, ka iegrābos, bet kā minēju- šis neatbilda ne agrākajam izmēram, ne servisam.

BondsBonds 17.02.2020

Es tur nēeju gadus divus kopš pelēko algu skandāla, pat nelasījus sūdzību, vieta mirusi.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes