Tokyo city - Krāpšana

Pirms paris mèbesiem mums tika iedota pastaviga klienta karte. Uz ko uzkrajas naudinjas ap 10% no apmeklejuma! Apm pusgadu esam staigajusi ar so karti pie jums gandriz katru nedelju..un tad pedeja reize protams mums pajautajot viesmilis drosmigi pazinjo ka mums tur esot 0.00 ! Diemzhel klients pats to nevar nokontrolet vai karte ir tikysi vsp novilkta un tur kaut kas uzskaitits! Ka jus domajat..? Kas par to ir atbildigs?

20.10.2018

Uzņēmums saņēma paziņojumu par šo sūdzību

Papildināts Ļevdanska Solvita 22.10.2018

Aizgajam atkal! Un gribejam parliecinaties vai bus tomer ieskaitits par pedejo reizi! Un atkal pa 0.00! Sakyma viesm8lis teica ka vnk esot pa nullem! Tad kad samksajam nakamo rekinu..shoreiz izradijas kartei terminjh esot beidzies jau kopsh maija! Sakara ar jauno likumu! Protams ..viesmilji visu sho laiku ir klusejushi un neviena varda par to ka kartei vnk teeminjsh beidzies! Un klients Naivi doma ka taa strada tur viss ok?! Ta karte Maija tika iedota..un ta nekad ari nav stradajusi! Tikai tas nekas..ka aizpildiju jaunu anketu jaunai kartei! Un visus datus par mani prasija ka un ieprieksh! Kas tad ir mainijies?! NEKAS! Viela Pardomam! Cik godigi ir Tokiyo City!

Papildināts Ļevdanska Solvita 22.10.2018

Piebildishu! Par to ka kartei terminjh esot beidzies..tika atklats tad kad pieteicos pati iet klat skatit ka tas viss darbojas! Pirmais kas izleca uz ekrana ..ir Terminja beigas! Ir pilnigi skaidrs ka Vadiba gan Riga un gan Jurmala ir viesmiljus piespiedushi par to kluset! City secinajumu vnk nevar but!

Atbilde no TOKYO-CITY Support Pārstāvja atbilde 22.10.2018

Labdien!
Mēs priecājamies, ka esat ziņojusi par šo situāciju
Mēs noteikti neesam nevienam likuši klusēt par to, ka kartiņa neuzkrāj depozītu. Tas protams neattaisno mūsu darbinieku bezatbildīgo attieksmi pret informācijas sniegšanu par kartes lietotāja informācijas atjaunošanu Mēs ļoti labprāt atrisinātu šo situāciju un mēģinātu izsekot kartes kustību - varbūt sistēmā ir palikusi informācija pēc kuras mēs to varētu izdarīt un atjaunot Jūsu uzkrājumu. Tāpēc lūdzam Jūs ar mums sazināties pa e-pastu [email protected] nosūtot savas lojalitātes kartiņas numuru. Ja kartiņa ir tikusi mainīta, tad varbūt Jums ir saglabājies arī vecās kartiņas numurs. Pateicamies jau ieriekš par sniegto informāciju.

Komentāri (1)

Испорченная еда

Уже не в первый раз когда ходим в этот ресторан обслуживние ужасное, суши испортелись по вкусу и после них всегда становиться плохо, мучается приходиться весь день а тоти два, в это раз сильно отравилась! Ужас а не ресторан!

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes