www.sudzibas.lv Swedbank Не могу дозвониться

Swedbank - Не могу дозвониться

Vēlos paziņot par swedbank ierakstu pakalpojumu 13.01.2022. Ka viņi šajā numurā nezvanīja uz zvanu savākšanas operācijām, lai reģistrētu bankas apmeklējumu. Konsultāciju saņemšana par skaidras naudas izņemšanu no personīgā konta nākamajā kalendārajā mēnesī. Ka šī lieta tiks izskatīta bankā un ne tikai. Denis

13.01.2022

Компания получила уведомление об этой жалобе

Komentāri (7)

Good Intentions 13.01.2022

Līdz galam sūdzība nav skaidra, bet forša bilde un kāpēc ielikta bilde arī nav skaidrs.

Good Intentions 13.01.2022

Jebkurā gadījumā tagad daudzās vietās nākas ilgi gaidīt kamēr savieno. Var arī pieteikteikties konsultācijai mājaslapā - https://www.swedbank.lv/private/home/more/appointments/faq

J juriss1 13.01.2022

"Ka viņi šajā numurā nezvanīja uz zvanu savākšanas operācijām" :D ko? Kā tas ir ir kautkādas zvanu savākšanas operācijas? :D

Bet ja runa ir par to ka viņus nevar sazvanīt , tad piekrītu - tā ir ļoti nopietna problēma un nesaprotu kapēc viņi nepalielina telefona līnijas darbinieku skaitu utt . Nesen bija gadijums ,kad vajadzēja steidzami viņus sazvanīt lai izmainītu konta limitus, jo bija nopietns darijums jāviec , pilnīgi viss darijums atcēlās un daudziem radija lielas nēertības , jo nevarēja šo banku sazvanīt 3 dienas. Un kovid dēļ bankas klātienē strādā tikai pēc iepriekšējā pieraksta kuru varēja veikt par šo pašu telefonu. Nemelojot - aizgāja līdz tādam apsurdam - ka telefonu uzliku uz skaļo režīmu uzliku uz galda un viņš tur stundām gaidija savienojumu (spēlēja mūzikā un vislaik teksts - patreiz visi operatori aizņemti)

Good Intentions 13.01.2022

Es gan saprotu, kāpēc nepalielina - nav izdevīgi. Tagad visur samazināšana - kāda palielināšana?

J juriss1 14.01.2022

Isti nepiekrītu ,. pēc tā gadijuma nomainiju banku . Jo dēļ šādām niansēm un nepilnībām viņi zaudē klientus musdienās konkurence ir liela un ir jāstrādā uz klientu lai noturētu to.

Kad tevi tā jaunā forša banka ar 101 tālruņa operatoru appisīs uz pāris pakām, aizdomāsies - vai bija vērts mainīt?

Kad man vajadzēja sazvanīt Swedbank, vienmēr pietika ar pusstundu. Vienkārši ir pīķa stundas - piemēram, pusdienlaiks - kad visi mēģina sazvanīt banku, un ar to jārēķinās.

J juriss1 15.01.2022

"Kad tevi tā jaunā forša banka ar 101 tālruņa operatoru appisīs uz pāris pakām, aizdomāsies - vai bija vērts mainīt?"
Tā pēc būtības , šis ko tu uzrakstiji ir bezsakars pilnīgs.. Jo varbūt appsīs a varbūt nē. Un nosauc kaut vienu veidu kā var appist uz pāris pakām? Ar ko tieši piemēram citadele ,seb vai jebkurā citā bankā ir lielāka iespēja ka apissis nekā swedbanka? Turklāt tā var pateikt par jebko un savā dzīvē nemainīt neko. Nomainīsi auto varbūt tevi appisīs , nomainīsi telefona operātoru varbūt appisīs, nomainīsi darbu varbūt appisis - pilnīgi par jebko to var pateikt.

Pievienot komentāru

Pozitīva Neitrāla Negatīva
Lejupielādēt failus

Sīkdatnes mūsu tīmekļa vietnē tiek izmantotas, lai darbu tajā padarītu draudzīgāku un efektīvāku lietotājiem. Lai nodrošinātu visu vietnes funkciju darbību, lūdzu noklikšķiniet uz „Pieņemt Sīkdatnes”. Plašākai informācijai iepazīstaties ar mūsu Sīkdatņu lietošanas noteikumiem un ar mūsu Personas datu apstrādes noteikumiem.

Pieņemt Sīkdatnes